Inler Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Πρεπει οταν αγοραζουμε κατι να σκεφτομαστε και το ενδεχομενο αν χαλασει τι γινεται μετα ειδικα σε πραγματα καποιας αξιας...Το αναφερω γιατι εχω γνωστους που μου ελεγαν ελα μωρε σιγα μην χαλασει ας το παρω τωρα γιατι το βιαζομαι και μετα ετρεχαν και δεν εφταναν....Ειναι κατανοητη η βιασυνη πολλες φορες αλλα μπορει αργοτερα να μας στοιχισει Εγω προσωπικα μολις αρχισα να βλεπω τα σκουρα στην ελληνικη αγορα και διαβαζοντας για αναλογες συμπεριφορες αρχισα να αγοραζω μονο απο εξωτερικο οταν προκειται για καινουργιο....Οσες φορες χρειαστηκα support το amazon συγκεκριμενα επιληφθηκε του θεματος 100%....Θα τεθει το ερωτημα για το που δινουμε τα λεφτα μας οκ αποδεκτο αλλα εγω σαν αγοραστης θελω οταν χρειαζομαι support να μην γινομαι επαιτης να μην ξοδευω χρονο και να μην μου σπανε τα νευρα για αυτονοητα πραγματα τα οποια οφειλουν να πραξουν...Ακομα και ιδια να ειναι η τιμη για ενα προιον προτιμω εξωτερικο που ξερω οτι αυτο που θα μου πουν ισχυει και θα εχω το κεφαλι μου ησυχο... Θελω π.χ να αγορασω ενα pc case ποιος μου διασφαλιζει οτι αν χρειαζομουν/χρειαστω rma (αν και σχετικα δυσκολο) δεν θα πληρωσω ενα σκασμο λεφτα(20e κατα προσεγγιση) για να το στειλω πισω αν το μαγαζι ειναι εκτος Αττικης; Το αναφερω για τον t.s που εχει μπει σε περιττα εξοδα σε εποχες δυσκολες...Επισης εχουμε στο μυαλο μας(λανθασμενα θεωρω) οτι το rma στο εξωτερικο αργει πολυ περισσοτερο απο το οτι στα εγχωρια μαγαζια....Ειδικα σε gpu στο insomnia εχω διαβασει πολλες περιπτωσεις που τραβηξαν 2-3-4 μηνες...Τωρα ηταν η εξαιρεση ή ο κανονας δεν γνωριζω... Θα μπορουσα να γραψω πολλα αλλα δεν εχει νοημα....Αξιολογηστε τις καταστασεις και πραξτε αναλογως γιατι και σαν καταναλωτες εχουμε ευθυνες....Δεν ξερω αν γινεται αλλα πριν αγορασετε κατι ζητηστε να σας δωσουν γραπτως τι προβλεπεται με το rma....Τελος για τον t.s μην τα παρατησεις κυνηγησε το οσο δεν παει και ελπιζω να βγαλεις ακρη.. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2018 από Inler 1
DEADLAZARUS Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 7 ώρες πριν, DiaperCh@nger είπε Τα είπες όλα μαζί. Asus aftersales γενικά κακό ως απαράδεκτο. Msi gigabyte γενικά το ίδιο, ελαφρώς καλύτερο. Xfx, zotac, sapphire, powercolor, inno 3d μόνο για όσους ξέρουν καντονέζικα. Σχετικά με το aftersales gpu μόνο η evga ξεχωρίζει από το χαμό που ναι μεν παίρνει λίγο χρόνο, βδομάδα ίσως και 2 βδομάδες αλλά γενικά γίνεται δουλειά. Να επισημάνω ότι η evga είναι από τις ελάχιστες εταιρίες που επιτρέπουν ο χρήστης να επέμβει στο προϊόν πχ αφαίρεση/επανατοποθέτηση cooler. Άλλες εταιρίες ακυρώνουν την εγγύηση ακόμα κι αν το ματιάξεις κοιτάζοντας επίμονα το pcb. Με ποιο τρόπο λοιπόν μπορούμε να εξασφαλιστούμε έναντι των παραπάνω? Αγοράζοντας από σοβαρό retailer ξεπερνώντας βλαχοανασφάλειες του στυλ δεν έχει μαγαζί δυο τετράγωνα απ το σπίτι να ''τον έχω κοντά'' Όχι ''να κάνω τσαμπουκά'', προς θέου, ο 'Ελληνας της μεταπολίτευσης είναι τόσο παθητικόφλωρος, που αναιρεί μόνος του την δυνατότητα να κινηθεί εναντίον του απατεωνολιανέμπορου. Ακόμα και μέσα στο insomnia βλέπεις να προτείνουν στον παθόντα να απευθυνθεί στη ΓΓΚ κι ο παθώντας το απαξιώνει πριν καν προσπαθήσει, ''μα που να τρέχω τώρα''.... ερμηνεία: φοβάμαι, είμαι άσχετος/ηλίθιος/ανίκανος/ημαμάμεταϊζειλουκούμιτριαντάφυλλοστοστόμαακόμακιαςείμαισαράντα... Σοβαροί retailers λοιπόν είναι το amazon, το amazon, γενικά το amazon και κάποιες φορές το amazon. Αν πάρεις μια msi κακοφτιαγμένη πατάτα (99% πιθανότητα) από εγχώριο απατεώνα θα την στολίσεις στο ράφι. Αν πάρεις την ίδια πατάτα από amazon θα σου επιστραφούν τα ευρώ σου ή θα στην αλλάξει με κάτι αλλό... Επίσης θα σου ζητήσουν και μια συγγνώμη για την ταλαιπωρία, αντί να σε κοιτάνε με μισό μάτι, κι εκτός τις συγγνώμης μπορεί και να σου δώσουν και εκπτωσάρα για την επόμενη αγορά. Εμένα μου έχει συμβεί από 10% έως 25% έκπτωση, αλλά δεν το παραθέτω ως θέσφατο γιατί δεν περιγράφεται στα rules. Εννοείται ότι για χαλασμένο προϊόν δεν πληρώνεις μεταφορικά. Άσε τους προμότορες να λένε για τους εγχώριους απατεώνες... Ζητώ συγγνώμη για το offtopic, αλλά το καλό -πρέπει- να λέγεται: να 'σαι καλά, φίλε μου, μ' έκανες και γέλασα. Πίστη περιγραφή της πραγματικότητας. 2
fingolfingr Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, gorilas13 είπε Το κατάστημα digital-master.gr , έχει αυτήν τη θέση. Η gigabyte στο site γραφει 3 χρόνια για κάρτες γραφικών, σε κανένα σημείο δεν βρήκα και εγώ αναφορά σε ημ/νια κατασκευής. Όλοι οι resellers στην Ελλαδα γράφουν 3 χρόνια και δεν διευκρινίζουν τίποτα. Απάντηση δεν έχω πάρει ακόμα απο την gigabyte..αλλά δεν βλέπω να βγάζω άκρη.. Αν με γειώσουν απο εδώ και πέρα μόνο ASUS. Όταν πάρω απάντηση θα ενημερώσω. Asus μόνο με κυαλι από εμενα. Μητρική 450€ (Rampage IV Extreme) αγοραστηκε όταν βγήκε και για καποιους μήνες δεν είχε raid drivers για τα windows 7. Στα νέα τότε 8αρια το raid επαιζε μια χαρα οποτε δεν ασχολήθηκαν παραπάνω. Με το ζόρι στα 8 λοιπον. Μητρική 250€ (MAXIMUS VI IMPACT) και όταν χρειαστηκα μια επαφή (header) που συμφωνα με το manual είχε η μητρική αλλα δεν την εβρισκα, η απαντηση τους ήταν ότι αυτά που γραφει στο manual μπορεί να μην ισχύουν. Τα γνωστά ψιλά γραμματα. Εχουν περάσει 4 χρόνια και η εγγραφή δεν εχει διορθωθεί στο manual. Ούτε πρόκειται. Θα μου πείς "και σε ποια εταιρία να παω"; Επεξ/σία 18 Μαΐου 2018 από fingolfingr
DiaperCh@nger Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, fingolfingr είπε Asus μόνο με κυαλι από εμενα. Μητρική 450€ (Rampage IV Extreme) αγοραστηκε όταν βγήκε και για καποιους μήνες δεν είχε raid drivers για τα windows 7. Στα νέα τότε 8αρια το raid επαιζε μια χαρα οποτε δεν ασχολήθηκαν παραπάνω. Με το ζόρι στα 8 λοιπον. Μητρική 250€ (MAXIMUS VI IMPACT) και όταν χρειαστηκα μια επαφή (header) που συμφωνα με το manual είχε η μητρική αλλα δεν την εβρισκα, η απαντηση τους ήταν ότι αυτά που γραφει στο manual μπορεί να μην ισχύουν. Τα γνωστά ψιλά γραμματα. Εχουν περάσει 4 χρόνια και η εγγραφή δεν εχει διορθωθεί στο manual. Ούτε πρόκειται. Θα μου πείς "και σε ποια εταιρία να παω"; Αν οι παραπάνω είναι λόγοι για να μη πάρεις asus m/b, φαντάσου να παίρνες κάνα msi high end και να throttlaρει stock o cpu, η gigabyte που συνήθως ρίχνει τα specs όσο προχωράει το revision του ίδιου μοντέλου. Με την rampage iv έχω στήσει raid 0 σε win7 με wd caviar black 500gb και αργότερα με 830 128gb (χρειάστηκε firmware update). Με την impact (btw μαμάτο m/b) ποιο header έψαχνες? Από aftersales πάντως η asus είναι μακράν, μακράν η χειρότερη. Είναι σαν να μην έχουν aftersales βασικά.... Επεξ/σία 18 Μαΐου 2018 από DiaperCh@nger 1
fingolfingr Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, DiaperCh@nger είπε Αν οι παραπάνω είναι λόγοι για να μη πάρεις asus m/b, φαντάσου να παίρνες κάνα msi high end και να throttlaρει stock o cpu, η gigabyte που συνήθως ρίχνει τα specs όσο προχωράει το revision του ίδιου μοντέλου. Με την rampage iv έχω στήσει raid 0 σε win7 με wd caviar black 500gb και αργότερα με 830 128gb (χρειάστηκε firmware update). Με την impact (btw μαμάτο m/b) ποιο header έψαχνες? Θα σου στείλω pm για να μην παμε πολύ το off topic
Zaknafein Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 11 ώρες πριν, DiaperCh@nger είπε Σοβαροί retailers λοιπόν είναι το amazon, το amazon, γενικά το amazon και κάποιες φορές το amazon. Ακόμα κλαίω... δυστυχώς έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Amazon και αφήστε τους εδώ να βάζουνε 100-200€ καπέλο και μετά να κάνουν και τους κινέζους. Για την ιστορία, τα έχω ξαναγράψει, αλλά το γράφω ξανά, γιατί πείτε μου σε ποιο ελληνικό μαγαζί θα είχα ξεμπλέξει και δεν θα έτρεχα ακόμα με δικηγόρους κτλ. Στέλνουν Gtx 1080 σε κουτί Gtx 1080ti (από warehouse deal), πάει πίσω και παίρνω full refund χωρίς κιχ. Έκαναν και λάθος στο πιστωτικό (εις βάρους τους), τους ενημέρωσα και μου λένε δεν πειράζει, χαλάλι για την ταλαιπωρία (50 λίρες). Καπάκι κάνουν άλλο λάθος και μου στέλνουν 1080ti SC αντί για SC2, διαφορά στην τιμή περίπου 20 λίρες τότε, τους γράφω ότι στείλανε λάθος κτλ και δεν θέλω να ξαναμπώ σε διαδικασία επιστροφής, οπότε μου λένε "Οκ συγνώμη, πάρε 70 λίρες partial refund για το λάθος". ~2 μήνες μετά, κλάνει μέντες η MSI Gaming X, πίσω και full refund χωρίς κιχ πάλι και τα λεφτά πιστώθηκαν σε <5 εργάσιμες από την μέρα αποστολής. Και στις 2 επιστροφές, μεταφορικά δικά τους που πιστώθηκαν σε 2 εργάσιμες. Για πολλούς λόγους ΔΕΝ θέλω να τα κονομάει ο Bezos και να στέλνω λεφτά έξω, αλλά πραγματικά βρείτε μου 1 μαγαζί εδώ Ελλάδα που θα είχα τέτοια αντιμετώπιση. 6 1
DiaperCh@nger Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 53 λεπτά πριν, Zaknafein είπε ....... Για πολλούς λόγους ΔΕΝ θέλω να τα κονομάει ο Bezos και να στέλνω λεφτά έξω, αλλά πραγματικά βρείτε μου 1 μαγαζί εδώ Ελλάδα που θα είχα τέτοια αντιμετώπιση. To ΠΛΑΙΣΙΟ !!! αν δεν κάηκε η οθόνη σας με το παραπάνω, συνεχίζω... Για τον Bezos αν ισχύουν όλα όσα γράφονται για τις πρακτικές του, γιατί το amazon δεν ενοχλεί τα Ελληνικά (κλέβω φπα/αλλάζω αφμ) σκρουτζοϊντερνετομάγαζα, ενοχλεί μεγάλους απατεωνολιανέμπορους (πχ dixons), είναι δουλειά των εκάστοτε αρμόδιων αρχών να ελέγξουν τη δράση του, να επιβάλουν τα απαραίτητα πρόστιμα και να αποκαταστήσουν τις παραβάσεις (υποθέτω αναφέρεσαι στις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων). Στη ψωροκώσταινα δεν θα γινόταν ποτέ τίποτα, αλλά στον ανεπτυγμένο κόσμο μόλις αποκαλυφθούν αυτές οι πρακτικές η συμόρφωση και η τιμωρία επέρχονται άμεσα. Αγνόησε τους εγχώριους μπουρδολόγους που πουλάνε την παραμύθα ότι έξω έχει διαφθορά και δεν ξέρεις τι γίνεται κλπ κλπ μπλα μπλα μπλα. Στον ανεπτυγμένο κόσμο μόλις πάρουν χαμπάρι τον εκάστοτε bezos βρέχει p ούτσες. Nα σου πω την αλήθεια μου ακόμα κι ότι χειρότερο να είναι ο bezos, το 110% να ισχύει από ότι έχω διαβάσει, ο κλέβω φπα/αλλάζω αφμ χαϊδεύω και το μπουτάκι της φοιτητριούλας που έχω 9:00 με 21:00 6ήμερο με 380 ευρώ δεν μου είναι προτιμότερος..... 2
gorilas13 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 και εγώ δεν τον ξανα bezo..μόνο απο τον bezo απο εδώ και πέρα.
Inler Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Zaknafein θα παλευες να βγαλεις ακρη και θα σε ζαλιζαν ειδικα οταν μιλαμε για καρτες 800-900e Για τα υπολοιπα επιβεβαιωνω οτι ειναι αψογοι σε εξυπηρετηση και σε χρονους πιστωσης χρηματων Αλλα μαζι και εγω ας μην χαλαμε το topic ο καθενας πληροφορειται και αποφασιζει ελευθερα που θελει να ξοδευει τα χρηματα του.... 2
Zaknafein Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Επειδή έχει ένα δίκιο ο @Inler περί ΟΤ, spoiler & τέλος από εμένα. Spoiler @DiaperCh@nger Δεν το είπα για τα διάφορα που ακούγονται μόνο (κάποια απ'αυτά ισχύουν, κάποια είναι κλασσικές περιπτώσεις τρίχα-τριχιά), αλλά γενικότερα προτιμώ να στηρίζω τοπικά καταστήματα, εφόσον έχουν τον αντίστοιχο επαγγελματισμό και ανάλογο σεβασμό προς τους πελάτες τους, κι ας είναι και ακριβότεροι (γιατί προφανώς δεν είναι τόσο εύκολο να ανταγωνιστούν ούτε το amazon, ούτε τις αποθήκες με 1 e-shop), γιατί έτσι στηρίζω την τοπική οικονομία-κοινωνία (γιατί προφανώς το τοπικό κατάστημα έχει και υπαλλήλους από την γύρω περιοχή, ακόμα κι αν είναι franchise/υποκατάστημα ξένης αλυσίδας), δεν είναι μόνο θέμα αν τα κέρδη πάνε μέσα ή έξω). Αν όμως η προϋπόθεση για αυτή την στήριξη είναι να παίζω Λόττο κάθε φορά που κάτι πάει στραβά, ε όχι, προφανώς και θα προτιμήσω το κάθε amazon. Απλά ανέφερα το σκηνικό γιατί είναι αρκετά ακραία περίπτωση (λάθος από warehouse deal, λάθος σε αποστολή, ψόφια κάρτα στο 3μηνο), αλλά παρόλα αυτά ακόμα κι έτσι το amazon με κάλυψε 100% και κάτι παραπάνω, ενώ σε αρκετά μαγαζιά εδώ, το παραπάνω είναι επιστημονική φαντασία και χρειάζεσαι φωνές/κατάρες/ΓΓΚ και ΣτΚ για τα αυτονόητα-βασικά). 2
nikosddesign Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Kαταγγελια φιλε στο συνηγορο του καταναλωτη και οπου αλου μπορεις βασικα...
gazp Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Ξεκινησα να διαβαζω το topic πριν απο λιγο αλλα επειδη βαρεθηκα δεν ειχα χρονο να διαβαζω 6 σελιδες, παραθετω την επισημη απαντηση της Gigabyte σε ticket που ειχα ανοιξει προσφατα, μιας κι εγω ψαχνομουν για παρομοιο θεμα (εψαχνα βασικα να δω τι παιζει με την εγγυηση της καρτας γραφικων μου σε περιπτωση που το σκρουτζομαγαζο που την αγορασα βαλει λουκετο & επειδη την εχω πατησει ετσι με μια μητρικη της Asrock παλιοτερα) Τους εστειλα μηνυμα και η απαντηση τους ηταν η παρακατω: Dear ***************, Thank you for your kindly mail and inquiry. We are not able to get your attached invoice as you mentioned. About the issue you mentioned, please note that our warranty service is provided by the original supplier (where you purchased the product). If your supplier is out of business, the warranty period will start from production date. The warranty applies exclusively to distributors and dealers. End users have to claim the RMA service through dealers where the product was purchased. If you want to RMA / repair your product, please provide the complete graphics card serial number and image of invoice for us. Σε μεταγενεστερη επικοινωνια μας οταν τους ρωτησα ποση εγγυηση εχει ακομα η καρτα απο την ιδια την GB μου ζητησαν τον σειριακο αριθμο για να ελεγξουν την ημερομηνια παραγωγης.... Επεξ/σία 18 Μαΐου 2018 από gazp 1
DiaperCh@nger Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Zaknafein είπε Επειδή έχει ένα δίκιο ο @Inler περί ΟΤ, spoiler & τέλος από εμένα. Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου @DiaperCh@nger Δεν το είπα για τα διάφορα που ακούγονται μόνο (κάποια απ'αυτά ισχύουν, κάποια είναι κλασσικές περιπτώσεις τρίχα-τριχιά), αλλά γενικότερα προτιμώ να στηρίζω τοπικά καταστήματα, εφόσον έχουν τον αντίστοιχο επαγγελματισμό και ανάλογο σεβασμό προς τους πελάτες τους, κι ας είναι και ακριβότεροι (γιατί προφανώς δεν είναι τόσο εύκολο να ανταγωνιστούν ούτε το amazon, ούτε τις αποθήκες με 1 e-shop), γιατί έτσι στηρίζω την τοπική οικονομία-κοινωνία (γιατί προφανώς το τοπικό κατάστημα έχει και υπαλλήλους από την γύρω περιοχή, ακόμα κι αν είναι franchise/υποκατάστημα ξένης αλυσίδας), δεν είναι μόνο θέμα αν τα κέρδη πάνε μέσα ή έξω). Αν όμως η προϋπόθεση για αυτή την στήριξη είναι να παίζω Λόττο κάθε φορά που κάτι πάει στραβά, ε όχι, προφανώς και θα προτιμήσω το κάθε amazon. Απλά ανέφερα το σκηνικό γιατί είναι αρκετά ακραία περίπτωση (λάθος από warehouse deal, λάθος σε αποστολή, ψόφια κάρτα στο 3μηνο), αλλά παρόλα αυτά ακόμα κι έτσι το amazon με κάλυψε 100% και κάτι παραπάνω, ενώ σε αρκετά μαγαζιά εδώ, το παραπάνω είναι επιστημονική φαντασία και χρειάζεσαι φωνές/κατάρες/ΓΓΚ και ΣτΚ για τα αυτονόητα-βασικά). +1 από μένα. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2018 από DiaperCh@nger
chandra Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Άσχετο με το βασικο θεμα - σχετικό με το amazon - μια msi gaming x 1070 - που πήρα σφραγισμένη απο ενα παλικαρι απο δω μέσα - και ειναι αγορασμένη απο amazon uk ξέρει κανεις ποσα χρόνια εγγυηση έχει? δεν επαθε κατι - δεν παιζω και καθολου σχεδον - για να ξερω τι υπολοιπο εχω ρωταω - ειναι αγορασμενη 24-11-16...ευχαριστώ..
BlueBlood7 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Αφού δεν έπαθε ας πάθει πρώτα (χτύπα ξύλο) και τα ξανά λέμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα