Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, gorilas13 είπε

Το κατάστημα μου είπε 2-3 φορές ότι αν βγάλω άκρη μπορεί να την στείλει αυτό για μένα.

Και ότι δεν φταίει αυτό, αυτά καλύπτει η gibabyte όπως τους είπε ο προμηθευτής τους.Αυτή καλύπτουν 2 χρόνια όπως λέει και ο ευρωπαικός νόμος και τον τρίτο ότι λέει η Giga.

Η Gibabyte δεν το ξεκαθαρίζει άμεσα..βέβαια εγώ τους είπα ξεκάθαρα ημερομηνίες κτλ.

Αν είναι να δώσω αλλα 40 ευρώ μεταφορικά και να πάρω το μακρύτερο..καλύτερα αν το δεκτούν να τα πληρώσουν οι κατσαπλιάδες.

Αυτοι δεν καλύπτουν 2 χρόνια όπως λέει και ο ευρωπαικός νόμος
Την έχω πατήσει και εγώ με αυτούς, είχα αγοράσει μια Sapphire 390 από Digital-Master μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια χαλάει και ότι να μου την αντικαταστήσουνε με μια 390 (η έστω κατή παρόμοιο) που δώσανε μια RX 560 που είναι σχεδόν 2 φορές πιο αργή από αυτή που αγόρασα.

εδώ είναι και το thread που είχα ανοίξει τότε, άπλα με αυτούς δεν βγάζεις άκρη με τις εγγυήσεις.
 

  • Like 1
  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να κάνω και ένα update..

ενώ το service μου λέει στείλτο κτλ αφού τους έχω δώσει serial και date.

Κάνω ερώτηση διευκρίνησης στην μαμά εταιρεία σχετικά και μου

απαντάει..

You will have to check where the graphic card comes from. If the card was purchased from a authorized reseller the warranty is 3 years. If the card was purchased from a 3rd party seller the warranty will be base off the original invoice date from the 3rd party seller. This could have been the reason why your card is out of warranty.

Δεν αναφέρει πουθενά για ημερομηνία κατασκευής αλλά για invoice date.

Με λίγα λόγια μπορεί να ισχύει το τιμολόγιο αγοράς του καταστήματος απο τον προμηθευτή τους και όχι το δικό μου.

Αυτό καταλαβαίνω τουλάχιστον.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με λίγα λόγια σου λένε πάνε στην Νικολούλη να σου βρει τον 3rd party seller. Ότι να ναι.

Ωραία ρε μεγάλε πες τους. Εσεις δεν ξέρετε από το serial number σε ποιον πήγε η κάρτα?

Επεξ/σία από BlueBlood7
Δημοσ.

Πραγματικά οτι να ναι..

ενώ μου λένε στείλτην κτλ, λένε και αυτό. Τους δινω serial number, τους δίνω το τιμολόγιο αγοράς μου..και δεν ξεκαθαρίζεται τίποτα. 

Θα πάει λογικά στο service, αν είναι κάτι εύκολο θα το φτιάξουν, αν όχι θα φάω γείωση. Οπότε καλύτερα να την στείλουν οι κατσαπλιάδες αν το δεκτούν να γλυτώσω και τα έξοδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι κατσαπλιάδες θα την στείλουν του χρόνου τον Αύγουστο. Όχι φέτος.

Πριν την στείλεις κράτα serial numbers και τα σχετικά με φωτο.

Επεξ/σία από BlueBlood7
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι και αυτό..δεν τους εμπιστεύεσαι.Απο την άλλη έχω δώσει 30 σε ένα τοπικο κατάστημα να την τσεκάρει αν έχει θέμα..ένα 15ρη να την στείλω κρήτη, να δώσω και αλλα 40 να πάει στο service και να πάρω το μακρύτερο?

Εντομεταξύ 2,5 χρόνια τώρα, βαριά να έχω παίξει 10 ώρες gaming..δεν έφαγε το παραμικρό ζόρυ η κάρτα.

Επεξ/σία από gorilas13
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Είναι και αυτό..δεν τους εμπιστεύεσαι.Απο την άλλη έχω δώσει 30 σε ένα τοπικο κατάστημα να την τσεκάρει αν έχει θέμα..ένα 15ρη να την στείλω κρήτη, να δώσω και αλλα 40 να πάει στο service και να πάρω το μακρύτερο?

Εντομεταξύ 2,5 χρόνια τώρα, βαριά να έχω παίξει 10 ώρες gaming..δεν έφαγε το παραμικρό ζόρυ η κάρτα.

Έλεος. 

30 ευρώ για τσεκάρισμα??? Ωραίο μαγαζί. Φαντάσου να τους πας και ολόκληρο τον υπολογιστή για... τσεκάρισμα,πόσα θα πάρουν.

Κανα ταληράκι,βαριά δεκάρικο θα ήταν λογικό για να τσεκάρεις αν δουλεύει σωστά μια κάρτα.

Φαντάζομαι και χωρίς απόδειξη ε? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είχα χρόνο και την πάτησα..

Ου μπλέξεις..να έκανα και δουλειά μετά απ'ολα αυτά, καλά θα ήταν..

Έχω βαρεθεί να στέλνω mails πέρα-δώθε και τελειωμό δεν έχει απο το Πάσχα.

Επεξ/σία από gorilas13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν αγοραζετε απο τα εγχωρια καταστηματα(κατι που δεν το προτεινω ειδικα για πραγματα αξιας) να ζητατε διευκρινισεις σχετικα με την εγγυηση γιατι τα πραγματα εχουν δυσκολεψει οσον αφορα την καλυψη της

Εχω δει παρα πολλα θεματα με το συγκεκριμενο μαγαζι και καλυψη εγγυησης οποτε κατι παιζει...Kαι να βγαλεις ακρη θα τραβηξει κανα 3μηνο η δουλεια...

Για ελεγχο εξαρτηματος μπορεις ευκολα να βρεις με 5e αντε 10e

Επεξ/σία από Inler
  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Inler είπε

Πριν αγοραζετε απο τα εγχωρια καταστηματα(κατι που δεν το προτεινω ειδικα για πραγματα αξιας) να ζητατε διευκρινισεις σχετικα με την εγγυηση γιατι τα πραγματα εχουν δυσκολεψει οσον αφορα την καλυψη της

Εχω δει παρα πολλα θεματα με το συγκεκριμενο μαγαζι και καλυψη εγγυησης οποτε κατι παιζει...Kαι να βγαλεις ακρη θα τραβηξει κανα 3μηνο η δουλεια...

Για ελεγχο εξαρτηματος μπορεις ευκολα να βρεις με 5e αντε 10e

+1 από μένα.

Μία επισήμανση μόνο.

Πριν σταματήσω να αγοράζω οτιδήποτε 100+ ευρώ από τους εγχώριους, ζητούσα διευκρινήσεις. 

Ως σωστοί απατεώνες ανταποκρινόντουσαν θετικά στα ερωτήματά μου.

πχ πριν αγοράσω ετοιμοπαράδοτο matx asus 860 am2ή3 δεν θυμάμαι, που έβγαζε overvoltage στις usb ρωτάω το visionstudio,

παίδες ξέρω ότι το συγκεκριμένο m/b έχει αυτό το θέμα, αν μου το βγάλει, μου το αλλάζετε ή μου δίνετε πιστωτικό?

ΜΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΥΡΙΕ. με στόμφο.

...... ....... ...... ..... ....  .......

το m/b είναι συνδεδεμένο 4 χρόνια μετά με ps/2 mouse keyboard στο σαλόνι της μάνας μου.

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, DiaperCh@nger είπε

παίδες ξέρω ότι το συγκεκριμένο m/b έχει αυτό το θέμα, αν μου το βγάλει, μου το αλλάζετε ή μου δίνετε πιστωτικό?

ΜΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΥΡΙΕ. με στόμφο.

...... ....... ...... ..... ....  .......

το m/b είναι συνδεδεμένο 4 χρόνια μετά με ps/2 mouse keyboard στο σαλόνι της μάνας μου.

για πες τι έγινε και δεν στο άλλαξαν?

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gorilas13 είπε

Δεν είχα χρόνο και την πάτησα..

Ου μπλέξεις..να έκανα και δουλειά μετά απ'ολα αυτά, καλά θα ήταν..

Έχω βαρεθεί να στέλνω mails πέρα-δώθε και τελειωμό δεν έχει απο το Πάσχα.

 

δεν ειναι δυσκολο να το καταλαβετε το λενε ξεκαθαρα η κανονες τη ΕΕ.

κανεις εκτυπωση τους κανονες της ΕΕ, πας και αν δεν το αποδεχτεί κανενας τους, τους λες οτι θα πας στον αρμοδιο και θα τραβηξεις μηνυση.

οπως το ειπε και ο ανθρωπος απο κατω.

 

Στις 12/1/2017 στις 12:20 ΜΜ, Heatspreader είπε

Οι επιλογές είναι ξεκάθαρες.

Έχεις αγοράσει μία gigabyte gtx 970.
1) Θες ακριβώς την ίδια κάρτα επειδή έχεις κάνει SLI και το PC σου το έχεις σε έκθεση με τους ομορφότερους υπολογιστές, οπότε θες να είναι ακριβώς η ίδια. Ούτε ένα αυτοκόλλητο διαφορετικό. 

2) Κάνεις υποχώρηση και δέχεσαι μία κάρτα ίδιων ή καλύτερων επιδόσεων. Το κόστος που έχει η κάρτα δεν με ενδιαφέρει. Μπορεί να έχει 1000€ παραπάνω, μπορεί να είναι στη μισή τιμή. Είναι στην διακριτική ευχέρεια του πελάτη. Βλέπει Charts, βλέπει Reviews και αν του κάνει η προσφορά του καταστήματος συνεχίζει, αλλιώς ζητάει μία άλλη.

3) Δεν έχουν την ίδια κάρτα και από τη στιγμή που δεν τον ενδιαφέρει το "2", ζητάει τα χρήματα του πίσω.
 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
SLI
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, mkp είπε

για πες τι έγινε και δεν στο άλλαξαν?

Ζητάω συγγνώμη από τον ts για το offtopic.

 

Με το που σετάρω windows, τσουπ error στο bios usb overvoltage. Βάζω τελαυταίο bios bootάρει.

Reboot, overvoltage. Reboot, bootάρει κανονικά. 1 στις 2/3 έβγαζε overvoltage.

Παίρνω τηλέφωνο.

-Χαίρεται κ. τάδε, δυστυχώς το m/b βγάζει usb ov.

-Ναι ξέρετε κύριε, το συγκεκριμένο m/b βγάζει συχνά αυτό το πρόβλημα.

-Φυσικά και το ξέρω, σας το έχω επισημάνει πριν το αγοράσω, ΜΑΖΙ ΜΙΛΑΓΑΜΕ Κ. ΤΑΔΕ ΜΟΥ.

-............

-Να σας το στείλω για την αλλαγή/επιστροφή χρημάτων που είχαμε ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ?

-............ στείλτε το να το ελέγξει το τεχνικό τμήμα παρακαλώ.

 

Το έστειλα, 10-15 μέρες μου το έστειλαν πίσω χωρίς καν τηλέφωνο/mail, το ίδιο.

Παίρνω τηλέφωνο, η κυριούλα στις πωλήσεις δεν '''ήξερε να μου απαντήσει''' η αναμονή με το τεχνικό τμήμα ''έριχνε τη γραμμή''

Επέμεινα για μερικές κλήσεις όχι τόσο για το ποσό (70 ευρώ? δεν θυμάμαι) αλλά γιατί ένιωθα ότι μου πιάσανε τον νότιο πόλο.

Τελικά μιλάω με τεχνικό που με πληροφορεί ότι η asus δεν θα αναγνωρίσει το πρόβλημα κι έχει ξανατύχει να τους το γυρίσουν πίσω,

σαν να ακούω:

.... Το κάναμε φτηνή παραεισαγωγή χωρίς εγγύηση από σαουδική αραβία και εσύ το θύμα μας έχωσες τα ζεστά ευρώ σου στο ταμείο μας ....

 

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από DiaperCh@nger
  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως για nvidia μπορειτε αγορα απο την evga απ ευθειας, και σε καλυπτουν πληρως. Αν θυμαμαι καλα μονο εξοδα αποστολης εχεις τα οποια στα δινουν πισω, νομιζω δεν θυμάμαι, γραφει στο site τους παντως. Προσωπικα εχω δοκιμασει πολλες εταιρειες και γνωμη μου ειναι nvidia=evga amd=sapphire

Ουτε με την asus ξετρελαθηκα στις gpu, και συγνωμη για το offtopic, αλλα με gigabyte μητρικες εχω απαυδησει και ειμαι σε διλημα καθως σε επομενη αγορα θα θελα να αποφυγω και τις δυο εταιρειες, ειχα ακουσει για msi. Τεσπα, ας μη χαλαω το τοπικ, υπαρχει καποιο thread να δω?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Παντως για nvidia μπορειτε αγορα απο την evga απ ευθειας, και σε καλυπτουν πληρως. Αν θυμαμαι καλα μονο εξοδα αποστολης εχεις τα οποια στα δινουν πισω, νομιζω. Προσωπικα εχω δοκιμασει πολλες εταιρειες και γνωμη μου ειναι nvidia=evga amd=sapphire

Ουτε με την asus ξετρελαθηκα στις gpu, και συγνωμη για το offtopic, αλλα με gigabyte μητρικες εχω απαυδησει και ειμαι σε διλημα καθως σε επομενη αγορα θα θελα να αποφυγω και τις δυο εταιρειες, ειχα ακουσει για msi. Τεσπα, ας μη χαλαω το τοπικ, υπαρχει καποιο thread να δω?

Τα είπες όλα μαζί.

Asus aftersales γενικά κακό ως απαράδεκτο. Msi gigabyte γενικά το ίδιο, ελαφρώς καλύτερο.

Xfx, zotac, sapphire, powercolor, inno 3d μόνο για όσους ξέρουν καντονέζικα.

Σχετικά με το aftersales gpu μόνο η evga ξεχωρίζει από το χαμό που ναι μεν παίρνει λίγο χρόνο, βδομάδα ίσως και 2 βδομάδες αλλά γενικά γίνεται δουλειά.

Να επισημάνω ότι η evga είναι από τις ελάχιστες εταιρίες που επιτρέπουν ο χρήστης να επέμβει στο προϊόν πχ αφαίρεση/επανατοποθέτηση cooler.

Άλλες εταιρίες ακυρώνουν την εγγύηση ακόμα κι αν το ματιάξεις κοιτάζοντας επίμονα το pcb.

Με ποιο τρόπο λοιπόν μπορούμε να εξασφαλιστούμε έναντι των παραπάνω?

Αγοράζοντας από σοβαρό retailer ξεπερνώντας βλαχοανασφάλειες του στυλ δεν έχει μαγαζί δυο τετράγωνα απ το σπίτι να ''τον έχω κοντά''

Όχι ''να κάνω τσαμπουκά'', προς θέου, ο 'Ελληνας της μεταπολίτευσης είναι τόσο παθητικόφλωρος, που αναιρεί μόνος του την δυνατότητα 

να κινηθεί εναντίον του απατεωνολιανέμπορου. Ακόμα και μέσα στο insomnia βλέπεις να προτείνουν στον παθόντα να απευθυνθεί στη ΓΓΚ

κι ο παθώντας το απαξιώνει πριν καν προσπαθήσει, ''μα που να τρέχω τώρα''....

ερμηνεία: φοβάμαι, είμαι άσχετος/ηλίθιος/ανίκανος/ημαμάμεταϊζειλουκούμιτριαντάφυλλοστοστόμαακόμακιαςείμαισαράντα...

Σοβαροί retailers λοιπόν είναι το amazon, το amazon, γενικά το amazon και κάποιες φορές το amazon.

Αν πάρεις μια msi κακοφτιαγμένη πατάτα (99% πιθανότητα) από εγχώριο απατεώνα θα την στολίσεις στο ράφι.

Αν πάρεις την ίδια πατάτα από amazon θα σου επιστραφούν τα ευρώ σου ή θα στην αλλάξει με κάτι αλλό...

Επίσης θα σου ζητήσουν και μια συγγνώμη για την ταλαιπωρία, αντί να σε κοιτάνε με μισό μάτι,

κι εκτός τις συγγνώμης μπορεί και να σου δώσουν και εκπτωσάρα για την επόμενη αγορά.

Εμένα μου έχει συμβεί από 10% έως 25% έκπτωση, αλλά δεν το παραθέτω ως θέσφατο γιατί δεν περιγράφεται στα rules.

Εννοείται ότι για χαλασμένο προϊόν δεν πληρώνεις μεταφορικά. Άσε τους προμότορες να λένε για τους εγχώριους απατεώνες...

 

 

 

Επεξ/σία από DiaperCh@nger
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...