mcrae13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Μην τη στείλεις,τουλάχιστον μέχρι να ξεμπερδέψεις με το μαγαζί. Αν τη στείλεις θα χάσεις όποιο δικαίωμα έχεις από αυτούς γιατί για να σου πιστωσουν είτε λεφτά είτε νέα κάρτα θα πρέπει να δώσεις την παλιά. Μην τα μπλέκεις όλα μαζί. Κάνε αυτό που σου είπε ο fulgore και άσε το ευρωπαϊκό service ως τελευταία εναλλακτική. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από mcrae13 3
gorilas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Να κάνω καταγγελία στο κατάστημα και να περιμένω δηλαδή..? Θα φάει μήνες ρε παιδιά και το κατάστημα δεν αλλάζει πολιτική στην αρλούμπα που λέει. Τι θα αλλάξει, θα πούνε ωραία τώρα θα στην φτιάξουμε?Το πολυ πολύ να πούνε καμιά ψευτιά και να περιμένω πάλι για μήνες μέχρι να λήξει και τελείως η εγγύηση. Πιο καλά δεν είναι να την στειλω στο service και έχει ο θεός?
donstefano Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, gorilas13 είπε Να κάνω καταγγελία στο κατάστημα και να περιμένω δηλαδή..? Θα φάει μήνες ρε παιδιά και το κατάστημα δεν αλλάζει πολιτική στην αρλούμπα που λέει. Τι θα αλλάξει, θα πούνε ωραία τώρα θα στην φτιάξουμε?Το πολυ πολύ να πούνε καμιά ψευτιά και να περιμένω πάλι για μήνες μέχρι να λήξει και τελείως η εγγύηση. Πιο καλά δεν είναι να την στειλω στο service και έχει ο θεός? Ο συνηγορος τα χειριζεται γρηγορα τα θεματα.Εγω ειχα κανε σε καποιο καταστημα(οχι σχεση με ηλεκτρονικα ειδη,pc κτλ) καταγγελια στις 27 και στις 14 με πηραν και μου ικανοποιησαν το αιτημα μου απο το καταστημα κανονικα.Τωρα απο κει και περα αν καιγεσαι κανε οπως νομιζεις.Εγω θα τους την εκανα παντως..... Επισης προτεινω και καταγγελια στη Γενικη γραματεια του καταναλωτη για να φανε και προστιμο κιολας.Ο συνηγορος κανει εξωδικαστικο συμβιβασμο.Η γενικη γραμμ. καταναλωτη ριχνει προστιματα δε σου δινει λυση. 2
Sheogorath Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Να ξέρετε πάντως αυτό με την ημερομηνία κατασκευής είναι χρόνια πολιτική της Gigabyte, ευρέως γνωστή. Καντε μια αναζήτησή Google θα βρείτε δεκάδες αναφορές. Το κατάστημα δυο χρόνια είναι υποχρεωμένο να καλύψει νομικά, τα υπολοιπα μέσω αντιπρόσωπο/κατασκευαστή. Παντως η πολιτική είναι 100% αυτή. Το είχα ψάξει εκτενώς.
mcrae13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Να ξέρετε πάντως αυτό με την ημερομηνία κατασκευής είναι χρόνια πολιτική της Gigabyte, ευρέως γνωστή. Καντε μια αναζήτησή Google θα βρείτε δεκάδες αναφορές. Το κατάστημα δυο χρόνια είναι υποχρεωμένο να καλύψει νομικά, τα υπολοιπα μέσω αντιπρόσωπο/κατασκευαστή. Παντως η πολιτική είναι 100% αυτή. Το είχα ψάξει εκτενώς. Δεν αμφιβάλλω για την έρευνά σου αλλά αναρωτιέμαι κατα πόσο αυτο στέκει νομικά. Είναι "ok" νομικά η gb με αυτήν την πολιτική; Και δηλαδή αν αγόρασε κάποιος τελευταία μια καινούρια gtx970 (υπήρχαν μέχρι πρότινος καινουριες) δεν θα έχει καθόλου εγγύηση αν είναι κατασκευής >2χρονων? Εγώ πάντως ξέρω το εξής. Στην πολιτική της κάθε εταιρείας ή μαγαζιού,είτε λέγεται gigabyte είτε digital master είτε καραμητρος electronics,έρχεται ο ευρωπαϊκός κανονισμός ο οποίος είναι ξεκάθαρος και ορίζει ως κατώτατη εγγύηση για τα ηλεκτρονικά,τα δύο χρόνια από την ημερομηνία της αγοράς. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από mcrae13
gorilas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Το θέμα πάνω απ'όλα είναι οτι ο κατανωτής κατα την αγορά πρέπει να είναι ξεκάθαρα ενήμερος για τους όρους εγγύησης που του παρέχονται απο το κατάστημα που αγοράζει. Στην δική μου περίπτωση, όχι μόνο δεν το αναγράφει πουθενά στο site της digital-master, αλλά ούτε καν το ξέρανε οι ίδιοι.. Αφού αν το ξέρανε και ισχύει θα το έλεγαν αμέσως και δεν θα περίμενα 2 μήνες.
BlueBlood7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Τραγικό κατάστημα Digital Master. Τραγική Gigabyte. Και βγάλε άκρη στο Ελλαδιστάν. 3
gorilas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Η απάντηση του service στην Γερμανία στις ερωτήσεις για την διαδικάσια και αντικάσταση αν χρειαστεί ειναι η εξής.. Έστειλα στην Digital Master να κάνει αυτή το RMA σαν κατάστημα, αφού έχει και την κάρτα..ελπίζω να το δεχτεί. question 1 if you agree to cover the Shipping in cost and pay 25,- € for Shipping and Handling after repair before we send back, we can over a RMA direct handling to you. If you agree this, please fill out attached RMA Request Form and send together with a copy of the purchases invoice back to us. All further information, we will give you in the answer mail. question 2: If we can´t rpair and the defect is covered by the warranty, we replace yur card to same Model Customer Service & Support Center Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από gorilas13
mcrae13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Αν αποφάσισες να την στείλεις στην gigabyte ευρώπης γιατί δεν το κάνεις μόνος σου.Εμπιστεύεσαι αυτούς τους κατσαπλιάδες? Ή θα τους κυνηγήσεις με συνήγορους κλπ ή θα ασχοληθείς μόνος σου με giga. Γνώμη μου βέβαια,εσύ αποφασίζεις. Πάντως στην απάντηση της gb που παρέθεσες τελευταία,μιλάνε για κανονική διαδικασία rma καλυπτόμενη από εγγύηση και αλλαγή με καινούρια αν δεν επισκευαστεί η δική σου.Ότι ορίζει ο νόμος δηλαδή. Το κακό είναι οτι θα επωμιστείς τα μεταφορικά (που ίσως αυτά τα μαμημένα μεταφορικά πάει να γλιτώσει το μαγαζί???τι να πω...) αλλά τουλάχιστον θα κάνεις τη δουλειά σου. ΥΓ.Για να το διατυπώσω με ακρίβεια,η απάντηση της gb λέει για επισκευή-αντικατάσταση εφόσον καλύπτεται από εγγύηση.Το ρεζουμέ δηλαδή βρίσκεται και εκεί.Καλύπτεται ή δεν καλύπτεται? Δεν μπορούν να σου απαντήσουν αφού τους στείλεις και την απόδειξη(invoice) όπως ζητάνε? Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από mcrae13 1
gorilas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Το κατάστημα μου είπε 2-3 φορές ότι αν βγάλω άκρη μπορεί να την στείλει αυτό για μένα. Και ότι δεν φταίει αυτό, αυτά καλύπτει η gibabyte όπως τους είπε ο προμηθευτής τους.Αυτή καλύπτουν 2 χρόνια όπως λέει και ο ευρωπαικός νόμος και τον τρίτο ότι λέει η Giga. Η Gibabyte δεν το ξεκαθαρίζει άμεσα..βέβαια εγώ τους είπα ξεκάθαρα ημερομηνίες κτλ. Αν είναι να δώσω αλλα 40 ευρώ μεταφορικά και να πάρω το μακρύτερο..καλύτερα αν το δεκτούν να τα πληρώσουν οι κατσαπλιάδες.
Sheogorath Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, mcrae13 είπε Δεν αμφιβάλλω για την έρευνά σου αλλά αναρωτιέμαι κατα πόσο αυτο στέκει νομικά. Είναι "ok" νομικά η gb με αυτήν την πολιτική; Και δηλαδή αν αγόρασε κάποιος τελευταία μια καινούρια gtx970 (υπήρχαν μέχρι πρότινος καινουριες) δεν θα έχει καθόλου εγγύηση αν είναι κατασκευής >2χρονων? Εγώ πάντως ξέρω το εξής. Στην πολιτική της κάθε εταιρείας ή μαγαζιού,είτε λέγεται gigabyte είτε digital master είτε καραμητρος electronics,έρχεται ο ευρωπαϊκός κανονισμός ο οποίος είναι ξεκάθαρος και ορίζει ως κατώτατη εγγύηση για τα ηλεκτρονικά,τα δύο χρόνια από την ημερομηνία της αγοράς. Ακριβώς, έχεις 2 χρόνια εγγύηση, αλλά στο ενδιάμεσο 2ο με 3ο, είσαι στο έλεος τους.
BlueBlood7 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Ακριβώς, έχεις 2 χρόνια εγγύηση, αλλά στο ενδιάμεσο 2ο με 3ο, είσαι στο έλεος τους. Δεν είσαι ακριβώς στο έλεος. Ο νόμος λέει ότι έχεις σίγουρα 2 χρόνια. Αν όμως ο κατασκευαστής ή πωλητής δίνει παραπάνω εγγύηση τότε απλά έχεις παραπάνω από 2 χρόνια εγγύηση. Αν στο σαιτ της Digital master όταν την αγόρασε έγραφε 3 χρόνια σημαίνει τότε ο καταναλωτής είναι καλυμμένος. Όμως πως θα αποδείξει ο πελάτης ότι τότε έγραφε 3 χρόνια εγγύηση? Εδώ είναι το κενό στην νομοθεσία όπου έπρεπε να υποχρεώνουν στο κατάστημα να αναγράφει στην απόδειξη την εγγύηση. Αν δεν κάνω λάθος κάποτε το πλαίσιο το έκανε. Τώρα δεν ξέρω. Επεξ/σία 17 Μαΐου 2018 από BlueBlood7
Sheogorath Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 6 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε Δεν είσαι ακριβώς στο έλεος. Ο νόμος λέει ότι έχεις σίγουρα 2 χρόνια. Αν όμως ο κατασκευαστής ή πωλητής δίνει παραπάνω εγγύηση τότε απλά έχεις παραπάνω από 2 χρόνια εγγύηση. Αν στο σαιτ της Digital master όταν την αγόρασε έγραφε 3 χρόνια σημαίνει τότε ο καταναλωτής είναι καλυμμένος. Όμως πως θα αποδείξει ο πελάτης ότι τότε έγραφε 3 χρόνια εγγύηση? Εδώ είναι το κενό στην νομοθεσία όπου έπρεπε να υποχρεώνουν στο κατάστημα να αναγράφει στην απόδειξη την εγγύηση. Αν δεν κάνω λάθος κάποτε το πλαίσιο το έκανε. Τώρα δεν ξέρω. Πολλά καταστήματα γράφουν τα 2 χρόνια που είναι υποχρεωμένα, ακόμα και σε τροφοδοτικά με 10 χρόνια εγγύηση. Τα υπόλοιπα 8 μιλάς με Corsair πχ. Αν γράφει 3 χρόνια το Digital Master, έχουν υποχρέωση για 3 χρόνια. Αν γράφουν 2 χρόνια (που 99% αυτό έκαναν), είσαι στο έλεος της Gigabyte. Που καλώς ή κακώς δηλώνει ότι τα 3 χρόνια μετράνε απο την ημερομηνία κατσκευής. Γνωστό είναι, εν γνώση σας το αγοράσατε. Τώρα αν υπάρχουν μοντς που δεν θέλανε να ακουστεί αυτή η αλήθεια εδώ μέσα, ζητήστε τα ρέστα απο αυτούς. Η Gigabyte δεν έχει υποχρέωση για εγγύηση πέρα των 2 ετών.
gorilas13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Sheogorath μπορείς να μας βρεις πού λεει η gigabyte στο site της ότι δινει 3 χρονια απο την κατασκευή στις κάρτες γραφικών? Γιατί εγώ δεν το βρήκα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα