Προς το περιεχόμενο

Frostpunk [PC]


akpe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Α καλή φάση, οπότε αξίζει. Ε τα έχει και 75% οπότε βγαίνουν όλα εκτός του βασικού παιχνιδιού στα ~10Ε. Θα το πάρω κυρίως για να στηρίξω και τους developers.

Χαχα καλά ναι, για να αποφύγω τη επιδείνωση της ψυχικής μου υγείας λέω να αποφύγω το Hard mode 🤣 (το οποίο βρήκα κατά λάθος όταν έψαχνα αν υπάρχει πιο εύκολο mode...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αφού βγαίνει το Frostpunk 2, για να πάω κόντρα στο κατεστημένο θα ξεκινήσω το 1!

Μπλα μπλα χίπστερ μπλα μπλα δεν πάω με τα πρόβατα μπλα μπλα δεν είμαι του συρμού, είχα καημό να πιάσω το παιχνίδι. Είναι η πλήρης έκδοση του GOG. Οποιαδήποτε συμβουλή για μηχανισμούς, αρχή κλπ δεκτή!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, Tobajara said:

Αφού βγαίνει το Frostpunk 2, για να πάω κόντρα στο κατεστημένο θα ξεκινήσω το 1!

Μπλα μπλα χίπστερ μπλα μπλα δεν πάω με τα πρόβατα μπλα μπλα δεν είμαι του συρμού, είχα καημό να πιάσω το παιχνίδι. Είναι η πλήρης έκδοση του GOG. Οποιαδήποτε συμβουλή για μηχανισμούς, αρχή κλπ δεκτή!

Πρόκειται για πάρα πολύ καλό city builder με έμφαση στο survival. Δεν θα σου πω κάτι συγκεκριμένο ή προχωρημένο για να σου επιτρέψω να βιώσεις από μόνος σου την εμπειρία που σου προσφέρει.

Και μην τρομάξεις εάν σου φανεί overwhelming από ένα σημείο και μετά με όλα όσα σου πετάει. Στην default δυσκολία δεν είναι δύσκολο το παιχνίδι. Το μόνο που πραγματικά χρειάζεται είναι resource management. Εάν δεις ότι κάποιο αρχίζει να μειώνεται πολυ, μετέφερε εργάτες από αλλού για να αυξήσεις την παραγωγή του. Εγώ χωρίς εμπειρία σε city builders κατάφερα να τερματίσω όλα τα  modes με 100% objectives από το 1ο playthrough κιόλας  χάρη σε αυτό τον τρόπο (μόνο το mode με το πλοίο που κάνει ένα spike σε ατσάλι και δεν πρόλαβα  το 100%)

Επεξ/σία από mike299
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Ωραία ατμόσφαιρα, gameplay που δε συγχωρεί και καλοί μηχανισμοί, όσο μπορώ να καταλάβω. Ξεκίνησα το A New Hope 4 - 5 φορές δοκιμάζοντας νέα πράγματα και αφού πέρασα τον πρώτο κάβο με την παγωνιά, έμαθα το πολύ βασικό μάθημα να μην ανοίγομαι στην εξερεύνηση αν δεν είμαι έτοιμος - για την ακρίβεια, αν δεν έχω ανάγκη από εργατικό δυναμικό. Το αυτόματο που βρήκα είναι ΜΕΓΑΛΗ βοήθεια, μου έλυσε τα χέρια όπως είχα στήσει την πόλη και σταμάτησα να τρέμω τον παγετό.

Καταλαβαίνω το γιατί οι νόμοι που περνάς είναι παγιωμένοι, αλλά βρίσκω πιο λογικό να μπορούσες να αλλάζεις τη γνώμη σου και να τους καταργούσες, ή επαυες προσωρινά, με κάποιο penalty. Το πρόβλημά μου δεν είναι η δυσκολία (καταλαβαίνω πως είναι ουσιαστικά ένα skill tree που διαμορφώνει και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσεις, οπότε μηχανικά καλώς είναι μη αναστρέψιμο) αλλά το ότι δεν έχει λογική να επιβάλεις πχ παιδική εργασία στην αρχή αλλά να μην την αλλάζεις πιο μετά όταν δε θα υπάρχει ανάγκη.

EDIT - Τερμάτισα το A New Home στο medium! Μόλις πέρασα τις δυσκολίες της 20ης μέρας μέχρι και να χαλάσει ο καιρός πήγα σφαίρα, χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν είχα διαβάσει κάτι για το τι χρειάζεται αλλά η επιλογή να βασιστώ σε μηχανήματα παρά σε ανθρώπους και αποθήκευση πρώτων υλών μου βγήκε καρφί, ακόμα και με πλήρεις δαπάνες (fully upgraded automatons και mines) το κάρβουνο δεν ήταν παράγοντας. Το φαγητό μου έφτασε οριακά καθώς ήμουν απροετοίμαστος σε αυτό το κομμάτι αλλά πάλι καλά. Ομολογώ ότι δε δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα στο medium, από τη στιγμή που έμαθα τους μηχανισμούς τα υπόλοιπα βγήκαν ομαλά. Μελανό σημείο το ότι δε δέχτηκα τους άρρωστους πρόσφυγες, που έμειναν να πεθάνουν στην παγωνιά, αλλά σε εκείνο το στάδιο είχα λίγα θεραπευτήρια που ήταν τίγκα, ενώ δεν είχα ανακαλύψει το care home. Θα προσπαθήσω να το παίξω σε hard και να τους σώσω.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Τέρμα το Α New Home και στο Hard!

Ο μόνος λόγος που δε με δυσκόλεψε ήταν πως ήξερα ήδη την εξέλιξη του σεναρίου. Αν έπαιζα στα τυφλά θα πήγαινα μέρα μέρα βρίζοντας. Πολύ καλό παιχνίδι, γενικά, και προσφέρει τρεις διακριτούς τρόπους να παίξεις που όμως αλληλοσυμπληρώνονται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλειωσα στο Hard και το On the Edge, το expansion του main campaign. Μου πήρε δυο προσπάθειες, την πρώτη το πήγα ως την 20ή μέρα και τη δεύτερη ως την 30ή. Και στις δύο περιπτώσεις κατάλαβα ότι σύντομα θα χτυπούσα ανυπέρβλητο τοίχο, οπότε ξαναπροσπάθησα.

Αρκετά πρωτότυπο σε σχέση με το υπόλοιπο παιχνίδι και σε επίπεδο σύλληψης και σε επίπεδο μηχανισμών. Υπάρχει μια ωραία πίεση και, κυρίως, διαφορετικές προσεγγίσεις που δεν είναι όλες το ίδιο αποτελεσματικές. Σε κάποιο βαθμό απαιτείται αναδιοργάνωση μετά το early και mid game, ενώ οι μεσοβέζικες λύσεις δεν πιάνουν πάντα. Πχ επειδή δεν έχεις τα μπόνους της αυτοματοποίησης δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι αξίζουν τα αυτόματα, ενώ το ανθρακωρυχείο δευτέρου επιπέδου βοηθά πάρα πολύ αλλά ξυλουργείο καθόλου. Άργησα επίσης να συνειδητοποιήσω τη σημασία των νοσοκομείων, όχι μόνο για την ταχύτητα θεραπείας αλλά και για το ότι οι αναβαθμίσεις απελευθερώνουν μηχανικούς για έρευνα (όταν το έκανα αργοπορημένα μου λύθηκαν τα χέρια). Ο κλασσικός μηχανισμός της αλληλοβοήθειας μεταξύ συμμάχων εμπλουτίστηκε λίγο με το ότι ο παίκτης παράγει λίγο απ'όλα (πλην φαγητού) αλλά όχι αρκετά, ενώ μου άρεσε ιδιαίτερα πώς ορισμένες λύσεις μπορούσαν να είναι ως και καταστροφικές. Αναβάθμισα πλήρως το Hot Springs (με δρομολόγιο), σχεδόν πλήρως το Shipwreck (χωρίς δρομολόγιο και μόνο το τελευταίο) και μόνο στο πρώτο επίπεδο το Children's Mine.

Τι δε μου άρεσε - το σενάριο είναι αδύνατο να τερματιστεί αν δεν ξέρεις την εξέλιξή του. Είναι σίγουρο, σχεδόν προκαθορισμένο, ότι θα χάσεις από κάποιο timer γιατί το παιχνίδι θα σου βάλει κάποιον εντελώς απρόσμενο στόχο, οπότε νιώθεις σα να παίζει με σημαδεμένη τράπουλα (κλασσικό το ότι την πρώτη φορά δε βρήκα καν τους δύο από τους τρεις οικισμούς). Είναι όντως πολύ ενδιαφέρον το gameplay με τις αλλαγές και ισορροπίες, αλλά ένιωσα ότι με τιμωρούσε ακόμα και όταν έπαιζα καλά. Όταν είχα ήδη γνώση προφανώς τα πήγαινα πολύ καλύτερα, αλλά δεν υπήρχε και η έκπληξη.

Αν κάποιος παίξει, με μεγάλη χαρά να δώσω συμβουλές.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...