Sheogorath Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Καλησπέρα, Είδα ότι γίνεται δουλειά να "μεταφερθεί" η παιχνιδάρα HL2 στην μηχανή UE4. Αρχικά έχει "μεταφερθεί" κομμάτι του πρώτου level (χωρίς NPC). Δείχνει ενδιαφέρον. Πόσοι απο εσάς θα θέλατε να ξαναζήσετε την εμπειρία, και σαν την χαλάει (πέρα απο το cliffhanger ending), η μηχανή γραφικών; Εγώ το ξαναπαίζω στο πρώτο Xbox σε 480ρ, και είναι πρακτικά "Playable Novel". Κάτι μέσα μου ελπίζει για HL3 στην UE4... 4
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Δημοσ. 14 Μαΐου 2018 Looks awesome αλλα κλασσικά τέτοια projects σπανια τελειώνουν.
Moderators Praetorian Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Ίσως τα βλέπω περισσότερο κυνικά και απαισιόδοξα κάποια πράγματα.... Το παραπάνω video δεν είναι αρκετά εντυπωσιακό. Για κάποιον που θέλει να δείξει τη δουλειά του σε ένα mod και πιθανότατα να συγκεντρώσει ομάδα από ενδιαφερόμενους να βοηθήσουν ο τύπος έκανε πολύ τεμπέλικο promotion της. Και ας πούμε ότι αφήνω ασχολίαστη την τελευταία πρόταση που φρόντισε να έχει embedded πάνω στο video με τεράστια γράμματα για την υποστήριξη μέσω patreon του adult game που φτιάχνει. Καλό ίσως για το portfolio του αν φτιάχνει σιγά σιγά τέτοιο -- έστω, αν και πάλι, το motion blur και το πόσο βαρετό κατάφερε να κάνει το βίντεο του δεν ξεπερνιούνται εύκολα. Δεν βλέπω πάντως κάποια έμπνευση ή κάποιο σοβαρό λόγο που θα έκανε κάποιον να πει "ναι, θα ήθελα να δουλέψω σε αυτό το project, αξίζει τον κόπο". Το original HL2 στέκεται μια χαρά όπως είναι (ίσως για κάποιους ακόμα καλύτερα με κάποια mods). Και ένα remake (?) παιχνιδιού σε εντελώς άλλη engine είναι τεράστιο task (και με σοβαρό ρίσκο cease and desist επίσης). Just my two cents. Δεν πρόκειται να πάει παρακάτω αυτό. 4
Sheogorath Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 18 λεπτά πριν, Praetorian είπε Ίσως τα βλέπω περισσότερο κυνικά και απαισιόδοξα κάποια πράγματα.... Το παραπάνω video δεν είναι αρκετά εντυπωσιακό. Για κάποιον που θέλει να δείξει τη δουλειά του σε ένα mod και πιθανότατα να συγκεντρώσει ομάδα από ενδιαφερόμενους να βοηθήσουν ο τύπος έκανε πολύ τεμπέλικο promotion της. Και ας πούμε ότι αφήνω ασχολίαστη την τελευταία πρόταση που φρόντισε να έχει embedded πάνω στο video με τεράστια γράμματα για την υποστήριξη μέσω patreon του adult game που φτιάχνει. Καλό ίσως για το portfolio του αν φτιάχνει σιγά σιγά τέτοιο -- έστω, αν και πάλι, το motion blur και το πόσο βαρετό κατάφερε να κάνει το βίντεο του δεν ξεπερνιούνται εύκολα. Δεν βλέπω πάντως κάποια έμπνευση ή κάποιο σοβαρό λόγο που θα έκανε κάποιον να πει "ναι, θα ήθελα να δουλέψω σε αυτό το project, αξίζει τον κόπο". Το original HL2 στέκεται μια χαρά όπως είναι (ίσως για κάποιους ακόμα καλύτερα με κάποια mods). Και ένα remake (?) παιχνιδιού σε εντελώς άλλη engine είναι τεράστιο task (και με σοβαρό ρίσκο cease and desist επίσης). Just my two cents. Δεν πρόκειται να πάει παρακάτω αυτό. Η αλήθεια είναι, μετά είδα πόσο ανωμαλιάρης είναι Τόσο δύσκολο είναι remake σε νέα έκδοση γραφικών της ίδια εταιρίας; Πχ με τα elder scrolls το έχουν κάνει (ή το κάνουν τώρα). Δεν επαναχρησιμοποιούνται τα assets;
HALF EVIL Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Ένα remake με οποιασηποτ3 μηχανή θα είχε νόημα για κάποιους που γεννήθηκαν το 2000 και μετά. Ημουν νιος και γέρασα . Βαρέθηκα πλέον να ξαναπαίξω το HL2 για πεμπτη, έκτη φορά όσο και τέλεια γραφικά να του φτιάξουν. Το HL3 θελουμε ή μάλλον απαιτούμε πριν να παρατήσουμε το gaming λόγω ηλικίας. 2
Moderators Praetorian Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 32 λεπτά πριν, Sheogorath είπε Τόσο δύσκολο είναι remake σε νέα έκδοση γραφικών της ίδια εταιρίας; Πχ με τα elder scrolls το έχουν κάνει (ή το κάνουν τώρα). Δεν επαναχρησιμοποιούνται τα assets; Η UE4 είναι της Epic Games, το HL2 είναι της Valve όπως και η Source (engine) στην οποία αναπτύχθηκε το HL2 . Το πόσο εύκολη είναι η επαναχρησιμοποίηση assets εξαρτάται κυρίως από τα εργαλεία που έχει κάποιος διαθέσιμα (ή που θα γράψει ο ίδιος), την ποιότητα του import / export και την πρόσθετη δουλειά που χρειάζεται να γίνει για να "παίξουν" σωστά τα models με την νέα engine (physics, shaders, animations). Αν μπουν μέσα και character models και scripts (cutscenes, battle choreography) αυτό έχει ένα βαθμό δυσκολίας παραπάνω. Ο τύπος από ό,τι αναφέρει έκανε import τα assets (υποθέτω τα models και textures (edit: και ήχους), αλλά όχι το level map) και μετά τα πέρασε ένα χεράκι "polish" για να είναι αποδεκτά για αυτόν. Αυτό ακούγεται σχετικά εύκολο -- ο περισσότερος χρόνος πρέπει να πήγε στην ανακατασκευή του map. H Valve γενικότερα είναι φιλική με τη modding community ειδικά βέβαια με projects που χρησιμοποιούν τη δική της μηχανή και SDK (εργαλεία) και από όσο ξέρω σε αυτό το πλαίσιο επιτρέπει επαναχρησιμοποίηση κάποιων assets. Δεν ξέρω πόσο καλοβλέπει projects που παίρνουν assets χωρίς άδεια για να τα χρησιμοποιήσουν σε άλλη μηχανή για projects που ονομάζονται "Half Life 2 remake". 2
KilliK Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Αναφορά σε κείμενο Το HL3 θελουμε ή μάλλον απαιτούμε πριν να παρατήσουμε το gaming λόγω ηλικίας. 1
Damachi Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Δημοσ. 15 Μαΐου 2018 Σε λιγες μερες θα ασχοληθουμε με developers στο ανοιχτο ps4 παιζει μεταφορα των κλασικων doom ,hl κτλ σε unity αραγε όλα ;
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Ο μόνος λόγος που δεν έχω παίξει το HL2 μια δεύτερη φορά, είναι ότι μετά από κανένα μισάωρο μου εμφανίζει ναυτία, η οποία θέλει 1-2 ώρες για να περάσει. Ένα πρόβλημα που συμβαίνει σε πολλούς, δυστυχώς. Το είχα ψάξει κάποτε αρκετά, χωρίς ωστόσο να καταφέρω να βρω λύση. Ίσως με μια νέα μηχανή γραφικών, να λυνόταν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αλλά θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες: δεν προβλέπω να συμβαίνει κάτι τέτοιο σύντομα.
Alastor192 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Νομιζω η Valve εχει τελειωσει πλεον με το να φτιαχνει video games,τουλαχιστον τετοιας μορφης. Εχει την πλατφορμα της και εκει θα επικεντρωθει. Οταν βγαζουν λεφτα με τον σακο καθε χρονο,ε νομιζω δεν ειναι αναγκαιο ενα HL3 που θα φτιαχνεται για 3-4 χρονια και θα απαιτει προσωπικο καθημερινα κλπ. 2
Bigi444444 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Manuel είπε Ο μόνος λόγος που δεν έχω παίξει το HL2 μια δεύτερη φορά, είναι ότι μετά από κανένα μισάωρο μου εμφανίζει ναυτία, η οποία θέλει 1-2 ώρες για να περάσει. Ένα πρόβλημα που συμβαίνει σε πολλούς, δυστυχώς. Το είχα ψάξει κάποτε αρκετά, χωρίς ωστόσο να καταφέρω να βρω λύση. Ίσως με μια νέα μηχανή γραφικών, να λυνόταν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αλλά θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες: δεν προβλέπω να συμβαίνει κάτι τέτοιο σύντομα. Κι εμένα μου έβγαζε motion sickness συνήθως. Εάν θυμάμαι καλά είχε να κάνει με την προοπτική του 3d, έτσι όπως έβλεπες τον κόσμο του δηλαδή, σε συνάρτηση μνε το γεγονός ότι όταν έπαυες να κινείσαι ο χαρακτήρας δεν σταματούσε αμέσως, αλλά "γλιστρούσε" για λίγο ακόμα και μπέρδευε τον εγκέφαλο, που είχε δώσει νωρίτερα εντολή στο χέρι και το οπτικό ερέθισμα δεν ανταποκρινόταν άμεσα.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Bigi444444 είπε Κι εμένα μου έβγαζε motion sickness συνήθως. Εάν θυμάμαι καλά είχε να κάνει με την προοπτική του 3d, έτσι όπως έβλεπες τον κόσμο του δηλαδή, σε συνάρτηση μνε το γεγονός ότι όταν έπαυες να κινείσαι ο χαρακτήρας δεν σταματούσε αμέσως, αλλά "γλιστρούσε" για λίγο ακόμα και μπέρδευε τον εγκέφαλο, που είχε δώσει νωρίτερα εντολή στο χέρι και το οπτικό ερέθισμα δεν ανταποκρινόταν άμεσα. Είχα διαβάσει και ότι έφταιγε το FOV( Field Of View) στις 70 μοίρες, και αν το γύρναγα στις 90 μοίρες θα διορθώνονταν, αλλά δυστυχώς δεν βοήθησε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα