Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 13 Μαΐου 2018 Καλημερα . Σε 2λιτρα και επανω υπαρχει φορος ...πολυτελειας . 450 ευρω για 2λιτρα . Οταν ενα αμαξι κλεινει τα 10 χρονια 8/2018 το 2019 που θα γινει η δηλωση για το 2018 ο φορος θα υπολογιστει αναλογικα για τους 8 μηνες ή για ολοκληρο το 2018 ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lionheart75 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Θέλω να πιστεύω αναλογικά για τους μήνες καθώς και εμένα τον 5ο του 2018 κλείνει επιτέλους η δεκαετία στο διλιτρό μου και περιμένω πώς και πώς να ησυχάσω απο αυτή τη μαλακία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2018 Στις 13/5/2018 στις 1:27 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε Καλημερα . Σε 2λιτρα και επανω υπαρχει φορος ...πολυτελειας . 450 ευρω για 2λιτρα . Οταν ενα αμαξι κλεινει τα 10 χρονια 8/2018 το 2019 που θα γινει η δηλωση για το 2018 ο φορος θα υπολογιστει αναλογικα για τους 8 μηνες ή για ολοκληρο το 2018 ? Για ολόκληρο το 2018.Το απόλυτο κλέψιμο. Off topic,χώρα που έχει φόρο πολυτέλειας σε 2λιτρα και πάνω, δείχνει ποσο φτωχή είναι. Κυρίως σε νου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 450+660 =1110 τον χρονο,για να εχεις 4 ροδες να κυκλοφορησεις......... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Standard... Παιδιά τα πράγματα είναι απλά: Για τα τέλη κυκλοφορίας το κράτος προϋπολογίζει ότι θα εισπράξει ένα Χ ποσόν Όσο ο στόλος μεταλλάσσεται προς μικρότερα αυτοκίνητα και τα μεγαλύτερου κυβισμού εξαφανίζονται σιγά σιγά, είναι νομοτελειακό και θέμα χρόνου απλά να αυξηθούν τα τέλη και στα μικρά 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Παιδια, τα 2λιτρα και ανω, ειναι οχηματα πολυτελειας στην Ελλαδα, ειναι δεδομενο αυτο. Δεν μπορω να καταλαβω την κλαψα ατομων που σκανε του κοσμου τα λεφτα για πανακριβα οχηματα με 72 δοσεις και μετα δεν μπορουν να τα συντηρησουν. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Το πρόβλημα είναι ότι οι φόροι μπαίνουν βάσει του τι έχει ο κόσμος, και όχι με κάποια λογική Αν σου έλεγαν ότι π.χ. κοίτα, το 2λιτρο έχει 1000 ευρώ το χρόνο τέλη, θα το ήξερες και θα έπραττες ανάλογα Όχι όμως φέτος να έχει 400 και του χρόνου ως δια μαγείας χίλια Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με τα ντήζελ τώρα, κάτσε και θα δεις, πως από εκεί που παίζουν στο 100ρικο θα βρεθούν με τα διπλά Αν μετά γίνει της μόδας το φυσικό αέριο ή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να δεις πως θα μπουν τέλη και εκεί Δυστυχώς αυτό είναι το χειρότερο με την Ελλάδα, για να το πάω και λίγο παραπέρα, το γεγονός ότι δε ξέρεις τι θα σου ξημερώσει το άλλο πρωί... 3 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Παιδια, τα 2λιτρα και ανω, ειναι οχηματα πολυτελειας στην Ελλαδα, ειναι δεδομενο αυτο. Δεν μπορω να καταλαβω την κλαψα ατομων που σκανε του κοσμου τα λεφτα για πανακριβα οχηματα με 72 δοσεις και μετα δεν μπορουν να τα συντηρησουν. Με τι εισοσδημα τα πηραν τοτε και ποσο εχουν τωρα το σκεφτηκες ? 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 2 ώρες πριν, AristidisZ είπε Για τον ίδιο λόγο που θα παραπονιέσαι και εσύ του χρόνου, όταν διπλασιαστούν τα τέλη στο χιλιαράκι σου... οκ αλλα θα διπλασιαστουν σε ολους.παλι πιο λιγα θα δινω. χωρια που ουτε με νοιαζει για το αμαξι ποσο θα παει αφου ειναι εργαλειο για εναν σκοπο .οσα παει θα τα δωσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Ο φόρος πολυτελείας είναι για αμάξι μέχρι 10 ετων.Μετα δεν υπάρχει.Τα τέλη κυκλοφοριας είναι αλλη ιστορία.Αυτα αυξήθηκαν υπερβολικά τα τελευταια χρόνια.Και σε αμάξια του 2010 και μετα ειναι βαση ρύπων, στα πιο πριν,βάση κυβικών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Παιδια, τα 2λιτρα και ανω, ειναι οχηματα πολυτελειας στην Ελλαδα, ειναι δεδομενο αυτο. Δεν μπορω να καταλαβω την κλαψα ατομων που σκανε του κοσμου τα λεφτα για πανακριβα οχηματα με 72 δοσεις και μετα δεν μπορουν να τα συντηρησουν. Δεν είναι όλα ίδια. Υπάρχει 2λιτρο ατμοσφαιρικό με "μαζεμένο" κόστος κτήσης και χρήσης και 1600άρι ή 1800άρι τουρμπάτο (με 100ριές άλογα) που και σαν αγορά αλλά και σαν χρήση απαιτεί πιο φουσκωμένο πορτοφόλι (δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι η φορολόγηση με βάση των κυβισμό αποτελεί αλλή μια ελληνική πρωτοτυπία) ΥΓ Για να μη παρεξηγηθώ ούτε είχα, ούτε έχω 2λιτρο (άρα δεν με αφορά το θέμα). Ένα 1000ράκι και...βγάλε έχω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 3 λεπτά πριν, mp123 είπε οκ αλλα θα διπλασιαστουν σε ολους.παλι πιο λιγα θα δινω. χωρια που ουτε με νοιαζει για το αμαξι ποσο θα παει αφου ειναι εργαλειο για εναν σκοπο .οσα παει θα τα δωσω. Δεν πάει βρε αδερφέ όμως έτσι, "όσο πάει θα τα δώσω"... Δες και τι έγραψα παρακάτω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, haris_216 είπε Δεν είναι όλα ίδια. Υπάρχει 2λιτρο ατμοσφαιρικό με "μαζεμένο" κόστος κτήσης και χρήσης και 1600άρι ή 1800άρι τουρμπάτο (με 100ριές άλογα) που και σαν αγορά αλλά και σαν χρήση απαιτεί πιο φουσκωμένο πορτοφόλι (δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι η φορολόγηση με βάση των κυβισμό αποτελεί αλλή μια ελληνική πρωτοτυπία) ΥΓ Για να μη παρεξηγηθώ ούτε είχα, ούτε έχω 2λιτρο (άρα δεν με αφορά το θέμα). Ένα 1000ράκι και...βγάλε έχω Οχι ,τα κυβικά παιζουν ρολο και σε αλλες χώρες. Απλα είναι πιο μικρή η φορολογία. Π.χ. σε αμάξι 2300 κυβικών, μοντέλο 1998,20αετιας δηλαδή, Γερμανία πληρωνα τέλη κυκλοφορίας 130 ευρώ το χρονο και εδω πληρώνω τώρα 615 ευρώ το χρόνο. Ενα CLK 430,και αυτό 20αετιας,με 4.300 κυβικά,έχει τέλη κυκλοφορίας στη Γερμανία 291 ευρώ. Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2018 από jmmys Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Ναι ανέκαθεν δεν ήταν τελείως δίκαιος ο νόμος σύμφωνα με τα κυβικά, αλλά είναι μάλλον πιο εύκολος στη εφαρμογή, γιατί τα αυτοκίνητα είναι δηλωμένα παντού με αυτή την βάση. Υπάρχουν βέβαια αυτοκίνητα 1.4 με 180 άλογα, υπάρχουν και αυτοκίνητα hyundai accent με 2.0. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Στη τελική το ξέρατε εδώ και πάρα ΠΟΛΛΑ χρόνια ότι αυτά είναι και τέλη και ο φόρος στα 2λτρα. Αδιάβαστους σας έπιασε πριν 10+ χρόνια Όχι χθες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις