Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σας, στη δουλεια μου εκτυπωνω πανω απο 40 σελιδες την ημερα και επειδη ειναι κουραστικο καθε φορα να μπαινω στο καθε excel αρχειο και να παταω την επιλογη εκτυπωση ολου του βιβλιου (το καθε excel αρχειο εχει απο 5-6 σελιδες) μπορω να κανω καπως αυτην την επιλογη σαν προεπιλεγμενη ωστε να μην χρειαζεται να ανοιγω το αρχειο αλλα να παταω δεξι κλικ στο αρχειο -> εκτυπωση και να τα εκτυπωνει ολα?

Εχω ψαξει στο ιντερνετ γι αυτο το ερωτημα αλλα δυστηχως δεν εχω βρει κατι που να βοηθαει.

Ευχαριστω! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια έκδοση χρησιμοποιείς ; (αν κατάλαβα καλά τι ζητάς) στο pc του γραφείου και στο λαπτοπ μου με office 2016 την έχω αυτή την επιλογή από default, ενώ στου σπιτιου με office 2007 δεν την εχω. (Δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο και το λειτουργικο windows 10 σε ολα).

Επεξ/σία από syban
Δημοσ.
19 ώρες πριν, syban είπε

Ποια έκδοση χρησιμοποιείς ; (αν κατάλαβα καλά τι ζητάς) στο pc του γραφείου και στο λαπτοπ μου με office 2016 την έχω αυτή την επιλογή από default, ενώ στου σπιτιου με office 2007 δεν την εχω. (Δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο και το λειτουργικο windows 10 σε ολα).

Windows 7, Microsoft Office 2007

Δημοσ.

Η παρακάτω οδηγία είναι από εδώ. Δυστυχώς δεν είμαι σπίτι (που έχω Office 2007) για να στο επαληθεύσω.

Print several workbooks at once

All workbook files that you want to print must be in the same folder.

  1. Click Microsoft Office Button Office button image , and then click Open.

  2. Hold down Ctrl and select every workbook that you want to print.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...