Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Αυτό που περιγράφεις όμως είναι πολύ ακραία περίπτωση που έτσι κι αλλιώς δεν θα είχε κανένα απολύτως νόημα ουτε επιχειρηματικά. 

Στην περίπτωση του iMessage ο χρήστης εξακολουθεί να λαμβάνει τα μυνηματα του στο iPhone του. Το αν θα τα βλέπει και στο Windows desktop η laptop είναι απλώς μια επιπλέον μικρή διευκόλυνση. Δεν υπάρχει κάτι εδώ που να περιορίζει την ελευθερία του χρήστη. 

Πώς δεν υπάρχει κάτι που περιορίζει την ελευθερία του χρήστη; Τα μηνύματα ο χρήστης τα συντάσσει και θέλει να τα βλέπει όπου επιθυμεί.  Πρόκειται για καθαρή επικοινωνία και περιεχόμενο που ανήκει στο χρήστη.

Τέλος πάντων έγινε κατανοητό πιστεύω.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
Μόλις τώρα, KoreanW είπε

Πώς δεν υπάρχει κάτι που περιορίζει την ελευθερία του χρήστη; Τα μηνύματα ο χρήστης τα συντάσσει και θέλει να τα βλέπει όπου επιθυμεί.

Τέλος πάντων έγινε κατανοητό πιστεύω.

Κι εγώ ως χρήστης και καταναλωτής θα ήθελα τα πάντα να είναι διαθέσιμα παντού και όπου επιθυμώ. Απλώς δεν βλέπω τα πράγματα μονόπλευρα. Αναγνωρίζω ότι για να γίνει κάτι θα πρέπει να υπάρχει win-win και για τις δυο πλευρές. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Κι εγώ ως χρήστης και καταναλωτής θα ήθελα τα πάντα να είναι διαθέσιμα παντού και όπου επιθυμώ. Απλώς δεν βλέπω τα πράγματα μονόπλευρα. Αναγνωρίζω ότι για να γίνει κάτι θα πρέπει να υπάρχει win-win και για τις δυο πλευρές. 

Να με συγχωρείς αλλά όπως το βλέπω εγώ το μόνο win-win ως προς το συμφέρον των καταναλωτών και της επιχειρηματικής κοινότητας είναι η διαλειτουργικότητα. Ιδίως όταν μιλάμε για το ευαίσθητο θέμα της επικοινωνίας.

Ο καταναγκασμός του περιοριστικού της μιας πλατφόρμας της τάδε εταιρείας είναι αυτοπαγίδευση του καταναλωτη και win της εταιρείας και μόνο. Συμφέρον της εταιρείας σαφώς, αλλά συμφέρον του καταναλωτή όχι.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Πρόκειται για καθαρή επικοινωνία και περιεχόμενο που ανήκει στο χρήστη.

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το περιεχόμενο ανήκει στο χρήστη. Η υπηρεσία είναι αυτή που δεν του ανήκει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το περιεχόμενο ανήκει στο χρήστη. Η υπηρεσία είναι αυτή που δεν του ανήκει. 

Αντικείμενο της υπηρεσίας όμως είναι η επικοινωνία. Με τον περιορισμό της επικοινωνίας της πληροφορίας, σαφώς περιορίζεται η ελευθερία του καταναλωτή, αφού πάνω σε αυτό αναρωτηθηκες παραπάνω.

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KoreanW είπε

Να με συγχωρείς αλλά όπως το βλέπω εγώ το μόνο win-win ως προς το συμφέρον των καταναλωτών και της επιχειρηματικής κοινότητας είναι η διαλειτουργικότητα.

Ο καταναγκασμός του περιοριστικού της μιας πλατφόρμας της τάδε εταιρείας είναι αυτοπαγίδευση του καταναλωτη και win της εταιρείας και μόνο. Συμφέρον της εταιρείας σαφώς, αλλά συμφέρον του καταναλωτή όχι.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει η έννοια του καταναγκασμού όταν υπάρχουν επιλογές. Η Apple δεν έχει το μονοπώλιο στην επικοινωνία. 

Εαν κρίνεις ότι κάτι δυσλειτουργεί επιλέγεις να μη το στηρίξεις με τις ανάλογες επιπτώσεις στην εταιρία. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, D.Luffy είπε

Δεν νομίζω ότι υπάρχει η έννοια του καταναγκασμού όταν υπάρχουν επιλογές. Η Apple δεν έχει το μονοπώλιο στην επικοινωνία. 

Εαν κρίνεις ότι κάτι δυσλειτουργεί επιλέγεις να μη το στηρίξεις με τις ανάλογες επιπτώσεις στην εταιρία. 

Σα να μου λες δεν έχει μονοπώλιο η Wind, η Cosmote κι η Vodafone.

Ας αρχίσουμε λοιπόν να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες συνδρομητών της εκάστοτε εταιρείας, αφού αυτό ορίζει το συμφέρον των εταιρειών.

Δε νομίζω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Σα να μου λες δεν έχει μονοπώλιο η Wind, η Cosmote κι η Vodafone.

Ας αρχίσουμε λοιπόν να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες συνδρομητών της εκάστοτε εταιρείας, αφού αυτό ορίζει το συμφέρον των εταιρειών.

Δε νομίζω.

Έχεις ξεφύγει πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που σου λέω και βάζεις λόγια τα οποία δεν είπα ή εννοούσα. Πουθενά δεν υποστήριξα ότι πρέπει να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες. Ας αποφύγουμε καλύτερα τα strawman arguments γιατί δεν θα οδηγήσουν πουθενά. 

 

Επειτα, τι εννοείς για την Wind κτλ? Σε τι έχουν μονοπώλιο;

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Έχεις ξεφύγει πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που σου λέω και βάζεις λόγια τα οποία δεν είπα ή εννοούσα. Πουθενά δεν υποστήριξα ότι πρέπει να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες. Ας αποφύγουμε καλύτερα τα strawman arguments γιατί δεν θα οδηγήσουν πουθενά. 

Επειτα, τι εννοείς για την Wind κτλ? Σε τι έχουν μονοπώλιο;

Να σου απαντήσω για το strawman μόνο, ότι παραπάνω ο ίδιος έχεις διαστρέψει μηνύματα. Τέσπα, δεν έδωσε κανείς σημασία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Να σου απαντήσω για το strawman μόνο, ότι παραπάνω ο ίδιος έχεις διαστρέψει μηνύματα. Τέσπα, δεν έδωσε κανείς σημασία.

Γι αυτό χρησιμοποίησα και πλυθηντικό. Έκανα κι εγώ κάποια λάθη και το αναγνωρίζω. 

Τώρα όσο αναφορά την Wind, Cosmote και Vodafone που ανέφερες, ποιο είναι το μονοπώλιο?

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Γι αυτό χρησιμοποίησα και πλυθηντικό. Έκανα κι εγώ κάποια λάθη και το αναγνωρίζω. 

Τώρα όσο αναφορά την Wind, Cosmote και Vodafone που ανέφερες, ποιο είναι το μονοπώλιο?

Στα δικά σου επιχειρήματα φέρνω αναλογίες. Μονοπώλιο επικοινωνίας δεν μπορεί να υπάρξει πουθενά, αλλά μπορεί να υπάρχει ο περιορισμός της. Κάθε περιορισμός της επικοινωνίας οποιασδήποτε μορφής δεν είναι αυτό που λες 

Αναφορά σε κείμενο

Δεν υπάρχει κάτι εδώ που να περιορίζει την ελευθερία του χρήστη. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

Από τα σύννεφα δεν έπεσες αλλά παρόλα αυτά ειρωνικός για μια κίνηση που θα ήταν απόλυτα φυσιολογική για οποιαδήποτε εταιρία.

απο την συννεφα πεφταμε στην αρχη οταν βλεπαμε να υποστηριζετε φανατικα μια εταιρεια που σας φυλακιζε τεχνηεντως στο μαντρι της ,σας πουλουσε γκιμικιες για χρυσαφι κ οταν επρεπε να σας αποζημιωσει για προβληματικες συσκευες η παρτς σας φλομωνε στις γελοιες δικαιολογιες 

πλεον δεν υπαρχει καμια εκπληξη ,ξερουμε την ψυχοσυνθεση των πελατων της κ απλα δεν θελουμε να καταντησουμε ετσι

Δημοσ.
Μόλις τώρα, KoreanW είπε

Στα δικά σου επιχειρήματα φέρνω αναλογίες. Μονοπώλιο επικοινωνίας δεν μπορεί να υπάρξει πουθενά, αλλά μπορεί να υπάρχει ο περιορισμός της. Κάθε περιορισμός της επικοινωνίας οποιασδήποτε μορφής δεν είναι αυτό που λες 

Άρα λοιπόν το σχόλιο του μονοπώλιου που χρησιμοποίησες ήταν λίγο άστοχο μιας και δεν υπάρχει μονοπώλιο στις επικοινωνίες. Συμφωνούμε σε αυτό. 

Ούτε περιορισμός στην επικοινωνία όμως υπάρχει (ειδικά με τα σημερινά δεδομένα) εφόσον είσαι ελεύθερος να επιλέξεις τον τρόπο επικοινωνίας μέσω διαφορετικών πλατφόρμων.

 

Νομίζω είναι σαν να λες (διόρθωσε με αν όχι) ότι πχ το facebook messenger θα έπρεπε να στέλνει τα μυνήματα που έγραψες (που φυσικά σου ανήκουν) σε όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες επικοινωνίας που υπάρχουν. Πχ να στέλνει στο Viber, στο Hangouts κλπ. Και το αντίστροφο βέβαια. Εγώ προσωπικά θα το ήθελα αλλά δεν το βλέπω ρεαλιστικό...

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...