KoreanW Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Αυτό που περιγράφεις όμως είναι πολύ ακραία περίπτωση που έτσι κι αλλιώς δεν θα είχε κανένα απολύτως νόημα ουτε επιχειρηματικά. Στην περίπτωση του iMessage ο χρήστης εξακολουθεί να λαμβάνει τα μυνηματα του στο iPhone του. Το αν θα τα βλέπει και στο Windows desktop η laptop είναι απλώς μια επιπλέον μικρή διευκόλυνση. Δεν υπάρχει κάτι εδώ που να περιορίζει την ελευθερία του χρήστη. Πώς δεν υπάρχει κάτι που περιορίζει την ελευθερία του χρήστη; Τα μηνύματα ο χρήστης τα συντάσσει και θέλει να τα βλέπει όπου επιθυμεί. Πρόκειται για καθαρή επικοινωνία και περιεχόμενο που ανήκει στο χρήστη. Τέλος πάντων έγινε κατανοητό πιστεύω. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από KoreanW
D.Luffy Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, KoreanW είπε Πώς δεν υπάρχει κάτι που περιορίζει την ελευθερία του χρήστη; Τα μηνύματα ο χρήστης τα συντάσσει και θέλει να τα βλέπει όπου επιθυμεί. Τέλος πάντων έγινε κατανοητό πιστεύω. Κι εγώ ως χρήστης και καταναλωτής θα ήθελα τα πάντα να είναι διαθέσιμα παντού και όπου επιθυμώ. Απλώς δεν βλέπω τα πράγματα μονόπλευρα. Αναγνωρίζω ότι για να γίνει κάτι θα πρέπει να υπάρχει win-win και για τις δυο πλευρές.
KoreanW Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Κι εγώ ως χρήστης και καταναλωτής θα ήθελα τα πάντα να είναι διαθέσιμα παντού και όπου επιθυμώ. Απλώς δεν βλέπω τα πράγματα μονόπλευρα. Αναγνωρίζω ότι για να γίνει κάτι θα πρέπει να υπάρχει win-win και για τις δυο πλευρές. Να με συγχωρείς αλλά όπως το βλέπω εγώ το μόνο win-win ως προς το συμφέρον των καταναλωτών και της επιχειρηματικής κοινότητας είναι η διαλειτουργικότητα. Ιδίως όταν μιλάμε για το ευαίσθητο θέμα της επικοινωνίας. Ο καταναγκασμός του περιοριστικού της μιας πλατφόρμας της τάδε εταιρείας είναι αυτοπαγίδευση του καταναλωτη και win της εταιρείας και μόνο. Συμφέρον της εταιρείας σαφώς, αλλά συμφέρον του καταναλωτή όχι. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από KoreanW
D.Luffy Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 20 λεπτά πριν, KoreanW είπε Πρόκειται για καθαρή επικοινωνία και περιεχόμενο που ανήκει στο χρήστη. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το περιεχόμενο ανήκει στο χρήστη. Η υπηρεσία είναι αυτή που δεν του ανήκει.
KoreanW Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το περιεχόμενο ανήκει στο χρήστη. Η υπηρεσία είναι αυτή που δεν του ανήκει. Αντικείμενο της υπηρεσίας όμως είναι η επικοινωνία. Με τον περιορισμό της επικοινωνίας της πληροφορίας, σαφώς περιορίζεται η ελευθερία του καταναλωτή, αφού πάνω σε αυτό αναρωτηθηκες παραπάνω. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από KoreanW
D.Luffy Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, KoreanW είπε Να με συγχωρείς αλλά όπως το βλέπω εγώ το μόνο win-win ως προς το συμφέρον των καταναλωτών και της επιχειρηματικής κοινότητας είναι η διαλειτουργικότητα. Ο καταναγκασμός του περιοριστικού της μιας πλατφόρμας της τάδε εταιρείας είναι αυτοπαγίδευση του καταναλωτη και win της εταιρείας και μόνο. Συμφέρον της εταιρείας σαφώς, αλλά συμφέρον του καταναλωτή όχι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει η έννοια του καταναγκασμού όταν υπάρχουν επιλογές. Η Apple δεν έχει το μονοπώλιο στην επικοινωνία. Εαν κρίνεις ότι κάτι δυσλειτουργεί επιλέγεις να μη το στηρίξεις με τις ανάλογες επιπτώσεις στην εταιρία.
KoreanW Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, D.Luffy είπε Δεν νομίζω ότι υπάρχει η έννοια του καταναγκασμού όταν υπάρχουν επιλογές. Η Apple δεν έχει το μονοπώλιο στην επικοινωνία. Εαν κρίνεις ότι κάτι δυσλειτουργεί επιλέγεις να μη το στηρίξεις με τις ανάλογες επιπτώσεις στην εταιρία. Σα να μου λες δεν έχει μονοπώλιο η Wind, η Cosmote κι η Vodafone. Ας αρχίσουμε λοιπόν να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες συνδρομητών της εκάστοτε εταιρείας, αφού αυτό ορίζει το συμφέρον των εταιρειών. Δε νομίζω.
D.Luffy Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, KoreanW είπε Σα να μου λες δεν έχει μονοπώλιο η Wind, η Cosmote κι η Vodafone. Ας αρχίσουμε λοιπόν να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες συνδρομητών της εκάστοτε εταιρείας, αφού αυτό ορίζει το συμφέρον των εταιρειών. Δε νομίζω. Έχεις ξεφύγει πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που σου λέω και βάζεις λόγια τα οποία δεν είπα ή εννοούσα. Πουθενά δεν υποστήριξα ότι πρέπει να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες. Ας αποφύγουμε καλύτερα τα strawman arguments γιατί δεν θα οδηγήσουν πουθενά. Επειτα, τι εννοείς για την Wind κτλ? Σε τι έχουν μονοπώλιο; Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από D.Luffy
KoreanW Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 5 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Έχεις ξεφύγει πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που σου λέω και βάζεις λόγια τα οποία δεν είπα ή εννοούσα. Πουθενά δεν υποστήριξα ότι πρέπει να κλειδώνουμε την επικοινωνία στις πλατφόρμες. Ας αποφύγουμε καλύτερα τα strawman arguments γιατί δεν θα οδηγήσουν πουθενά. Επειτα, τι εννοείς για την Wind κτλ? Σε τι έχουν μονοπώλιο; Να σου απαντήσω για το strawman μόνο, ότι παραπάνω ο ίδιος έχεις διαστρέψει μηνύματα. Τέσπα, δεν έδωσε κανείς σημασία.
D.Luffy Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, KoreanW είπε Να σου απαντήσω για το strawman μόνο, ότι παραπάνω ο ίδιος έχεις διαστρέψει μηνύματα. Τέσπα, δεν έδωσε κανείς σημασία. Γι αυτό χρησιμοποίησα και πλυθηντικό. Έκανα κι εγώ κάποια λάθη και το αναγνωρίζω. Τώρα όσο αναφορά την Wind, Cosmote και Vodafone που ανέφερες, ποιο είναι το μονοπώλιο? Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από D.Luffy
KoreanW Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε Γι αυτό χρησιμοποίησα και πλυθηντικό. Έκανα κι εγώ κάποια λάθη και το αναγνωρίζω. Τώρα όσο αναφορά την Wind, Cosmote και Vodafone που ανέφερες, ποιο είναι το μονοπώλιο? Στα δικά σου επιχειρήματα φέρνω αναλογίες. Μονοπώλιο επικοινωνίας δεν μπορεί να υπάρξει πουθενά, αλλά μπορεί να υπάρχει ο περιορισμός της. Κάθε περιορισμός της επικοινωνίας οποιασδήποτε μορφής δεν είναι αυτό που λες Αναφορά σε κείμενο Δεν υπάρχει κάτι εδώ που να περιορίζει την ελευθερία του χρήστη.
what_if Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, D.Luffy είπε Από τα σύννεφα δεν έπεσες αλλά παρόλα αυτά ειρωνικός για μια κίνηση που θα ήταν απόλυτα φυσιολογική για οποιαδήποτε εταιρία. απο την συννεφα πεφταμε στην αρχη οταν βλεπαμε να υποστηριζετε φανατικα μια εταιρεια που σας φυλακιζε τεχνηεντως στο μαντρι της ,σας πουλουσε γκιμικιες για χρυσαφι κ οταν επρεπε να σας αποζημιωσει για προβληματικες συσκευες η παρτς σας φλομωνε στις γελοιες δικαιολογιες πλεον δεν υπαρχει καμια εκπληξη ,ξερουμε την ψυχοσυνθεση των πελατων της κ απλα δεν θελουμε να καταντησουμε ετσι
D.Luffy Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, KoreanW είπε Στα δικά σου επιχειρήματα φέρνω αναλογίες. Μονοπώλιο επικοινωνίας δεν μπορεί να υπάρξει πουθενά, αλλά μπορεί να υπάρχει ο περιορισμός της. Κάθε περιορισμός της επικοινωνίας οποιασδήποτε μορφής δεν είναι αυτό που λες Άρα λοιπόν το σχόλιο του μονοπώλιου που χρησιμοποίησες ήταν λίγο άστοχο μιας και δεν υπάρχει μονοπώλιο στις επικοινωνίες. Συμφωνούμε σε αυτό. Ούτε περιορισμός στην επικοινωνία όμως υπάρχει (ειδικά με τα σημερινά δεδομένα) εφόσον είσαι ελεύθερος να επιλέξεις τον τρόπο επικοινωνίας μέσω διαφορετικών πλατφόρμων. Νομίζω είναι σαν να λες (διόρθωσε με αν όχι) ότι πχ το facebook messenger θα έπρεπε να στέλνει τα μυνήματα που έγραψες (που φυσικά σου ανήκουν) σε όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες επικοινωνίας που υπάρχουν. Πχ να στέλνει στο Viber, στο Hangouts κλπ. Και το αντίστροφο βέβαια. Εγώ προσωπικά θα το ήθελα αλλά δεν το βλέπω ρεαλιστικό...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα