k_dinos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Γενικότερα του κάνεις κανένα restart ή το έχεις συνέχεια ανοιχτό? δοκίμασε να το φορτίσεις κλειστό
delinick Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2019 Του έχω κάνει και restart , και κλειστό έχω προσπαθήσει , χωρίς αποτέλεσμα , κάνει σαν να πάει να συνδεθεί αλλά αποσυνδέεται , το έχω με 8% μπαταρία τώρα κλειστό
Vasilobillys Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Καλησπέρα, μπορεί τ ρολόι να συνδεθεί ταυτόχρονα με bluetooth ακουστικά και με παλμογράφο στήθους?
CyberWolf Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 14 ώρες πριν, delinick είπε Του έχω κάνει και restart , και κλειστό έχω προσπαθήσει , χωρίς αποτέλεσμα , κάνει σαν να πάει να συνδεθεί αλλά αποσυνδέεται , το έχω με 8% μπαταρία τώρα κλειστό Δοκιμασες Factory Reset; Γιατι εμενα δεν μου κολλαει. Καλημερα γινεται να βαλω χαρτες στο ρολοι; Δηλαδη σαν το Google maps αλλα να ειναι live σαν GPS αλλα και Offline χαρτες.;
delinick Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 26 λεπτά πριν, roympos1994 είπε Δοκιμασες Factory Reset; Γιατι εμενα δεν μου κολλαει. Καλημερα γινεται να βαλω χαρτες στο ρολοι; Δηλαδη σαν το Google maps αλλα να ειναι live σαν GPS αλλα και Offline χαρτες.; Έχω κάνει και factory reset χωρίς αποτέλεσμα , η αντιπροσωπία (info quest) δεν το δέχεται ούτε για έλεγχο , γιατί λέει ότι υποστηρίζει μόνο συσκευές που έχουν αγοραστεί απ αυτήν (ωραία αντιπροσωπία)
CyberWolf Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 33 λεπτά πριν, delinick είπε Έχω κάνει και factory reset χωρίς αποτέλεσμα , η αντιπροσωπία (info quest) δεν το δέχεται ούτε για έλεγχο , γιατί λέει ότι υποστηρίζει μόνο συσκευές που έχουν αγοραστεί απ αυτήν (ωραία αντιπροσωπία) Λογικο το βλεπω, μιλα με το Banggood ετσι κ αλλιως εχουν καλο customer service, και ο θεος βοηθος!
alex_000 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) @tsakfot Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2019 από alex_000 wrong post
delinick Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Λογικό δεν είναι , ίδια περίπτωση ,αλλά άλλη εταιρία , η εγγύηση δούλεψε κανονικά , μόνο με το παραστατικό αγοράς του Banggood , άρα είναι καθαρά θέμα αντιπροσωπίας , στο κάτω κάτω η εγγύηση ακολουθεί το υλικό και όχι το κατάστημα Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2019 από delinick
mylo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις Fri Mar 22 2019 στις 11:03 ΠΜ, Vasilobillys είπε Καλησπέρα, μπορεί τ ρολόι να συνδεθεί ταυτόχρονα με bluetooth ακουστικά και με παλμογράφο στήθους? Ναι μπορείς. Η μπαταρία όμως.... Δικό μου watch face μπορεί να με πει κάποιος πως κάνω; Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2019 από mylo
sheik Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Το έχω από τον Αύγουστο. Ενώ η μπαταρία ήταν πάντοτε σκυλί και μου κρατούσε 5 ολόκληρες μέρες (το έχω περισσότερο σαν ρολόι δεν χρησιμοποιώ τα features πολυ , μη βρισετε) ξαφνικά εδώ και 2-3 μήνες έχει γίνει σαπακι. Κραταει με το ζόρι 2 μέρες και την ρουφάει σαν νερό. Φυσικά έχω κλειστά continuous heart rate κλπ. Δεν άλλαξα απολύτως τίποτα στη χρήση του. Για παράδειγμα το φορτισα χτες το μεσημέρι και τώρα έχω 60%. Τι μπορεί να φταίει; Δοκίμασα και factory reset, έστρωσε για 1-2 φορτίσεις και τώρα πάλι τα ίδια
CyberWolf Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2019 3 ώρες πριν, sheik είπε Το έχω από τον Αύγουστο. Ενώ η μπαταρία ήταν πάντοτε σκυλί και μου κρατούσε 5 ολόκληρες μέρες (το έχω περισσότερο σαν ρολόι δεν χρησιμοποιώ τα features πολυ , μη βρισετε) ξαφνικά εδώ και 2-3 μήνες έχει γίνει σαπακι. Κραταει με το ζόρι 2 μέρες και την ρουφάει σαν νερό. Φυσικά έχω κλειστά continuous heart rate κλπ. Δεν άλλαξα απολύτως τίποτα στη χρήση του. Για παράδειγμα το φορτισα χτες το μεσημέρι και τώρα έχω 60%. Τι μπορεί να φταίει; Δοκίμασα και factory reset, έστρωσε για 1-2 φορτίσεις και τώρα πάλι τα ίδια Δοκίμασε να δεις αν με το επόμενο factory reset να έχεις ας πούμε μόνο τα notification του κινητού να δεις ποσό θα σου κρατήσει και δοκίμασε να κανείς updates
nikolas.stamb Δημοσ. 18 Απριλίου 2019 Δημοσ. 18 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, Αξίζει να πάρω αυτό: https://www.skroutz.gr/s/17220523/Xiaomi-Amazfit-2S.html Αντί για το απλό: https://www.skroutz.gr/s/14388963/Xiaomi-Amazfit-Stratos.html ?? Ευχαριστώ. Επεξ/σία 18 Απριλίου 2019 από nikolas.stamb
greg2310 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 Δημοσ. 20 Απριλίου 2019 εγω το πηρα ..εχει ενα δερματινο λουρακι εξτρα και καλυτερο κρυσταλο στη οθονη ..λογικα θα χαρασεται πιο δυσκολα..σε ολα τα αλλα ιδιο.. παραθετω και κειμενο που βρηκα για οσους εχουν θεμα με τη μπαταρια. If you don't have a damaged watch, either eventual defect or water damage (remember, Pace is IP67 what means it only resists to eventual water submersion, not shower, not pool, etc, Stratos is OK for swimming, etc, of course), then most probably it's a sync or Bluetooth issue. Note that all tests are done with stock firmware (no custom ROM) and the correct Amazfit app installed and only the correct one (CN Amazfit for Chinese ROMs and EN one for international Pace). If you have installed any APK, also uninstall them as they may cause problems. If you have unlocked watch's bootloader or flashed another firmware remember that you did it on your own risk, and now your warranty is voided and you cannot return the watch. First thing to check if watch is good: enabled Airplane mode on your watch and observe battery drain for a few hours using the recommended settings in the end of the post. Make sure there are no alarms configured in the watch. This way the watch cannot use more than 10% of battery per hour. If it does then probably you have a hardware problem. Factory reset watch (it will erase all data on watch) and answer NO when Amazfit app asks if you want to restore old data (it may be corrupted, causing sync to not work and drain battery much faster), then try again. If it is still the same, probably it's defective. Once you are sure the watch is fine, let's find out what is causing the problem... Some phones have issues with Bluetooth and WiFi, making syncing with the watch not reliable, so the watch will drain much more battery trying to connect and sync data all the time. You can test this by putting the phone in Airplane mode and enabling only Bluetooth, then check the battery for a few hours. Or test with another phone the same way. The other cause is a result of corrupted data or problems syncing with either Amazfit or Strava cloud. First, go to watch settings and disable Autoupload, then remove or pause Strava syncing. If this fixes your problem, then you must fix the sync with Strava somehow, maybe reset your data on Strava, create a new account for sync with Amazfit or update data manually. If it doesn't fix then probably you have errors when opening Amazfit app, it shows a red bar at the bottom instead of a green one when syncing data. In this case you can try to unpair and pair the watch again, and choose NO when it asks if you want to retrieve the old data. If it doesn't help, try unpairing and creating a new account for Amazfit app, then pair the watch using the new account. To increase battery life (with tips from group members): - Make sure "continuous heart rate measurement" is OFF on the HR widget (don't worry, it will always measure HR during activities). Also check if you didn't enable the option in "Huami lab" in settings (it enabled continuous HR and send data anonymously to Huami); - Turn "Auto upload"/"Auto sync" in watch Settings to OFF; - Turn brightness to zero when outside and you have a watch with transflective display (you won't need it in day light); - Turn "Awake on wrist movement" OFF (awake screen with button or enable double tap in watch settings); - In the newer firmwares, there is an option in Settings called "Activity reminders", make sure you turn both ON, save then turn them OFF again (it's a bug, you must enable then disable both); - Pick a stock watchface with NO weather info, specially if you are on iOS or the weather doesn't work well with you location (watch will try to get weather info when there are errors and it will drain more battery); - Use Airplane mode when away from phone and/or auto Airplane mode at night while you sleep (don't worry, it will monitor your sleep even in airplane mode); - Alarms on watch use a lot of battery even if they are disabled (bug maybe?), so *delete all alarms* on watch if you are not using them (it used to be a bug but some users reported it is working correctly in latest firmwares); - Avoid installing APKs, specially the ones that run in the background, this will increase battery drain, specially if it's an APK watchface that is not compatible with your firmware; - Avoid discharging the watch bellow 10%, it's not good for the battery; - Also avoid leaving the watch on charger for long periods (>24h); - If you won't use the watch for many days, turn it off with battery > 50%; - To get actual full charge, leave the watch on charger for more or less 30min after it shows 100% charged to really fill the battery completely with trickle charging; - If the watch is new, battery will get better after you fully charge it 3-5 times, simply follow the instructions above. ************************************************************ Some things may cause abnormal battery drain while in airplane mode: - Continuous HR is enabled; - Alarms (delete them, disabling only doesn't work - maybe it is fixed in latest firmwares); - Bluetooth accessory is connected to watch; - APK with bad behavior (do not install any APK when unpairing/pairing for testing purposes); - No weather info: sync weather at least once with phone to make sure it's fine. ************************************************************ PS: *Please* no discussion about if Pace can or cannot be used in shower/bath, it can't. If you did and it didn't damage your watch then you are lucky, don't tell other people that they can do it because it *will* eventually damage the watch. Even for Stratos, Huami clearly states: avoid hot water and soap/detergent, both things affect the sealing and can make water get into the watch. Thanks.
PanosYX Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2019 Καλησπερα. Εχω το συγκεκριμενο ρολοι απο τον Αυγυστο του 18. Τους τελευταιους 2-3 μηνες το βραδυ οταν κοιμαμαι, ενω η μπαταρια μπορει να ειναι πχ στο 35%, το πρωι που ξυπναω το ρολοι ειναι νεκρο απο μπαταρια και οταν το βαλω για φορτιση ξεκιναει απο το 0%. Δεν το κανει καθε μερα αλλα 1-2 φορες τη βδομαδα. Εχω κανει factory reset, εχω κανει πληρη φορτιση τη μπαταρια απο 0-100%, για μια βδομαδα μπορει να ειναι ενταξει την επομενη παλι τα ιδια. Αναβαθμιση εχει την τελευταια επισιμη. Επισης ξεκολλησε το γυαλακι που εχει απο κατω ο αισθητηρας για τους παλμους. Παιρνω στο σερβις της Xiaomi στην Ελλαδα και μου ειπαν οτι επειδη δεν το εχω αγορασει απο επισημο μεταπωλητη πρεπει να μιλησω με το καταστημα που το πηρα. Παιρνω το συγκεκριμενο καταστημα (foxstore) και οταν καταφερα να μιλησω με καποιον του εξηγησα τι γινεται. Η απαντηση που πηρα, χωρις καν να με ρωτησουν τι ρολοι ειναι, ειναι οτι δεν υπαρχει εγγυηση για την μπαταρια, του λεω πως γινεται να μην εχει και μου ειπε οτι ετσι ειναι η νομοθεσια. Του ειπα και για το γυαλακι που ξεκολλησε και η απαντηση ηταν η ιδια οτι δεν υπαρχει εγγυηση γιαυτο. Ξαναπαιρνω στην Xiaomi για να ρωτησω αν οντως ισχυουν αυτα που μου ειπαν στο καταστημα. Η κοπελα που μιλησα μου ειπε οτι για τα ρολογια υπαρχει εγγυηση στη μπαταρια 1 χρονος η 6 μηνες (δεν ηξερε ακριβως) και για τα υπολοιπα εξαρτηματα αν ειναι απο επισημο πωλητη 2 χρονια. Τελικα τι παιζει ξερει κανενας και τι μπορω να κανω;
pOLoS Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Μετά το χθεσινό update του amazfit app στο κινητό χάνει συνέχεια τη σύνδεση με το ρολόι έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα? edit: βλέπω στο play store έχουν και άλλοι το ίδιο πρόβλημα με τη τελευταία έκδοση, οπότε αναμονή για νέο update Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2019 από pOLoS
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα