Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά στα 15+ χρόνια που αγοράζω προιόντα τεχνολογίας για αναβαθμίσεις κτλ, πραγματικά αυτό που βίωσα τον προηγούμενο Νοέμβρη μου είναι πρωτοφανές. Καταρχάς λόγω Black Friday μπήκα στη διαδικασία να φτιάξω ένα desktop καθώς πάλευα με laptop 4ετιας. Λοιπον παίρνω κάποια προιόντα από διάφορα μαγαζιά, και επιλέγω 2-3 πραγματάκια από το TechSupport που βρίσκεται στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 389.

Όλα οκ έρχονται,και από δικό μου λάθος παραγγειλα κουτί με m-ATX μητρική. Το βλέπω ότι δεν μου κάνει και επικοινωνώ εντός μίας ώρας με το κατάστημα για να αναφέρω ότι θέλω να το επιστρέψω. Εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς. Η κοπέλα με ενημερώνει ότι δεν δέχονται επιστροφές σε προιόντα που έχουν ανοιχθεί η συσκευασία. Καλά της λέω δεν χρησιμοποιήθηκε στη ζελατίνα του είναι με όλα τα παρελκόμενα. Μου λέει έχουμε εντολή από τον προιστάμενο να μην τα περνουμε πίσω...Απορώ με αυτά που ακούω...Ζητάω να επικοινωνήσω με τον ίδιο για να του εξηγήσω το γεγονός. Με τα πολλά δεν με βρήκε στο κινητό και είχα δώσει του σπιτιού στο οποίο πήρε και το σηκώνει ο πατέρας μου. Εξαλλος αυτός λέει δεν  δεχομαστε επιστροφές και ενας σαματας από τον τύπο να βαράει κόκκινα με φώνες ότι "τι θα κάνω εγω το κουτί" , "δεν μπορώ να το πουλήσω αν έχει ανοιχθεί", "και να το φέρετε πίσω δεν θα το πάρουμε". Ξεφυγε η κατάσταση... Προσπάθησα επανειλήμενα να το βρώ και προσωπικά ο ίδιος αλλά οι γραμματείς μπλοκάραν κάθε επικοινωνία περαιτέρω.

Ξεκινάω λοιπόν και παίρνω το Συνήγορο του Καταναλωτή για τα δικαιώματα μου και ενημερώνομαι ότι έχω δικαίωμα Υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Κάνω αίτηση στο κατάστημα,καμία απάντηση ουτε με email, και κάνω καταγγελία ενώ παράλληλα βάζω και αγγελιά για πώληση. Τουλάχιστον να πάρω ένα ποσό αφού το Case είναι ολοκαίνουργιο.

Περνάνε οι εβδομάδες, έρχονται οι επιστολές σε μένα και στο TechSupport, καμία απάντηση στον Φορέα η εταιρεία. Φθάνουν τέλη Φεβρουαρίου και ενημερώνονται σχετικά με τον ισχύοντα Νόμο και οτί αυτά που λένε είναι αντιφατικά και καλύπτομαι νομικά και μετα από 2-3 επιστολές ακόμα με τις διορίες που έπαιρναν για να δώσουν  απάντηση περναγαν συνεχώς,στην πρώτη προειδοποίηση απαντούν τέλη Απριλιου να επιστρέψω το κουτί να το έλεγξουν για να κλέισει η υπόθεση. Δεν ήμουν και τόσο αισιόδοξος και επιστρέφω το κουτί 02/05/2018 για έλεγχο. Με τα πολλά τηλεφωνήματα και με τον τεχνικό εξαφανισμένο( Σε ανάλογες αναφορές στο skroutz.gr # t-support και το google/ reviews # t-support το κατάστημα έχει κάκιστες κριτικές έως εξωφρενικές από εξυπηρέτηση) κατάφέρνω να με πάρουν τηλέφωνο για να μου πουν για τον έλεγχο. Μιλάω με την κοπέλα μου λέει μπορούμε να σου επιστρέψουμε σχεδόν το μισό ποσό της αγοράς γιατί ανοίχθηκε η κούτα. Το προιόν ολοκαίνουργιο, η νομοθεσία αναφέρει στις ηλεκτρονικές αγορές ότι ο καταναλωτής φυσίκά έχει δικαίωμα να ελέγξει το προιον για τα χαρακτηριστικά του...και το κατάστημα στους όρους χρήσης παράβαίνει τη νομοθεσία και η υπάλληλος μου λέει η νομοθεσία έτσι ορίζει για την αξία. 

Ευτυχώς μετά την πρώτη προειδοποίηση, επιβάλλονται Διοικητικά πρόστιμα σε μη συμμόρφωση και σε υποτροπή καμπάνες μεγάλες. Απλά αυτό είναι χρονοβόρο αλλά έχω πολύ καλή αντιμετώπιση και επικοινωνία με το Συνήγορο του Καταναλωτή. Επικοινώνησα και με μερικούς άλλους που είχαν εμπειρία με το κατάστημα και οι ιστορίες είναι δεκαετίας 1990" - 2000" που πηγαίναμε Στουρνάρη και σε κάτι συνοικιακά που τότε τα προιόντα ήταν και ποιο επιρρεπείς στις βλάβες.

Παιδιά μακρύα από το εν λόγω κατάστημα,που ποιο πολύ σαν βιτρίνα πολυτελείας μου κάνει με μία αποθήκη και 2-3 κοπελίτσες στην υποδοχή για ξεκάρφωμα. Υπεύθυνοι και τεχνικοί γιοκ.

Επεξ/σία από Tantalord
  • Like 1
Δημοσ.

Παντός το λάθος το έκανες εσυ και οχι το καταστημα ...........................και τα λαθη σε αυτον τον πλανητη  πάντα πληρώνονται

Δημοσ.

Το γεγονος οτι δεν μπαινουν καν στον κοπο να απαντησουν στις αρνητικες νομιζω απο μονο του λεει πολλα.

Επισης τι παει να πει δεν δεχομαστε επιστροφες πισω γιατι μετα τι θα το κανουμε το κουτι?

Ειδη τεχνολογιας τοτε για ποιο λογο πουλατε αφου δεν εχετε ιδεα πως να τα υποστηριζετε?

Ειναι δυστηχως τα κλασσικα μικρο μαγαζα που ανοιγουν σε στυλ λαικης που τα λεω εγω και αυτο γιατι φαινεται απο την γκαμα των προιοντων που φερνουν ποσο σχεση εχουν μεταξυ τους

Τεχνολογία, Σπίτι - Κήπος

Ενα αλλο κορυφαιο ειναι που διαβαζω πιο κατω στα σχολια απο εναν ο οποιος εκανε παραγγελια μια gtx 1070 στα 340ευρω,του δεσμευσαν τα χρηματα και αργοτερα του ειπαν οτι οταν θα ερθει μετα απο μερες θα ειναι με αλλη τιμη. Γελανε και οι πετρες.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, men in black είπε

Παντός το λάθος το έκανες εσυ και οχι το καταστημα ...........................και τα λαθη σε αυτον τον πλανητη  πάντα πληρώνονται

Έκανα το λάθος και έμπλεξα. Καλά τα λές...Απλά αντέ βρές μικρο-μάγαζο να έχει καλή θέληση... Και 20 εύρω παράπανω θα του έδινα να πάρω ένα καλύτερο που είχε αλλά ούτε που με άκουσε ποτέ χαχα

Επεξ/σία από Tantalord
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι ζητημα θελησης .Βασει  νομου οσο περισσότερο ανοιγμένη ειναι η συσκευασία τοσο κοβουν απο τα λεφτα της αρχικής τιμής κατα την επιστροφή.Και επειδή ο νόμος δεν προβλεπει το ποσο ,κοβουν οσο γουστάρουν.

Επεξ/σία από men in black
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις ‎5‎/‎10‎/‎2018 στις 8:52 ΜΜ, Fulgore είπε

Το γεγονος οτι δεν μπαινουν καν στον κοπο να απαντησουν στις αρνητικες νομιζω απο μονο του λεει πολλα.

Επισης τι παει να πει δεν δεχομαστε επιστροφες πισω γιατι μετα τι θα το κανουμε το κουτι?

Ειδη τεχνολογιας τοτε για ποιο λογο πουλατε αφου δεν εχετε ιδεα πως να τα υποστηριζετε?

Ειναι δυστηχως τα κλασσικα μικρο μαγαζα που ανοιγουν σε στυλ λαικης που τα λεω εγω και αυτο γιατι φαινεται απο την γκαμα των προιοντων που φερνουν ποσο σχεση εχουν μεταξυ τους

Τεχνολογία, Σπίτι - Κήπος

Ενα αλλο κορυφαιο ειναι που διαβαζω πιο κατω στα σχολια απο εναν ο οποιος εκανε παραγγελια μια gtx 1070 στα 340ευρω,του δεσμευσαν τα χρηματα και αργοτερα του ειπαν οτι οταν θα ερθει μετα απο μερες θα ειναι με αλλη τιμη. Γελανε και οι πετρες.

Φίλε για να γελάσεις παραπάνω δες τους Όρους Χρήσης

1) Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.

Ελλάδα που ο καθένας κάνει το Νομοθέτη και ορίζει ότι θέλει για το συμφέρον του. Χαχαχα

2) Ευθύνη Χρήστη

Κάθε χρήστης της ιστοσελίδας συμφωνεί με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων (Privacy) και, υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί αυτή ή οποιοδήποτε στοιχείο, πληροφορία ή άλλο τι εκτίθεται ή πηγάζει ή συνθέτει αυτή, εμπιστευτικού ή μη, κεκρυμμένου ή φανερού χαρακτήρα, με κανένα τρόπο –ενδεικτικά με δημοσίευση, επέμβαση, (ανά)μετάδοση, αντιγραφή, μεταφορά δεδομένων, στοιχείων, μηνυμάτων, ιών, λογισμικού, υλικού, αρχείου κ.λ.π.- για την τέλεση πράξεων, οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν ή θα προκαλούσαν προσβολή, ζημία ή βλάβη περιουσιακών ή άλλων αγαθών ή δικαιωμάτων της Εταιρείας.

Σύμφωνα με το ανωτέρο οι χρήστες παρανομούν. Σορρυ παίδες αν σας έμπλεξα που συζητάμε δημοσίως το θέμα. Κάτι είχα ακουσει για Χόυντα και Μνημόνια αλλά που να φανταστώ ότι έλεγαν αλήθειες χαχα:P

 

Επεξ/σία από Tantalord
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...