Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάρε ότι θέλει o πατέρας σου γιατί αυτός πληρώνει.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jmmys είπε

Το κυριότερο είναι ο άνθρωπος. Έχω δει παιδιά 20 χρονων πολύ πιο σοβαρά στην οδήγηση απο 40αρηδες οδηγαρες ελληναρες.

Αυτη ειναι πολυ σοφη κουβεντα. Αν ο αλλος ειναι κουκουρουκου και με αμαξι 1000 κυβικων θα τρακαρει. Η πειθαρχια και η παιδεια ειναι το παν και αν υπηρχε σε ολους δεν θα ειχαμε τα καθημερινα ατυχηματα σε ολη την Ελλαδα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

325 να παρεις η' αν μπορεις μια m. Αστους να λενε. Δεν ξερουν. :P

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.

Διπλωμα υπαρχει απο την στιγμη που μπηκα στα 18. Δεν πληρώνει ο πατερας μου οπως διαβασα πιο πανω αλλα ειναι δικα μου χρήματα. 

Δημοσ.
7 hours ago, RedPriest said:

Προσωπικα ποτε δεν θα πω οτι εχω μάθει να οδηγαω. Καθε μερα μπορει να παιρνας απο έναν δρόμο, καθε φορά μπορει να είναι διαφορετικός. 

πραγματι το περιβαλλον ειναι κατι που αλλαζει συνεχεια αναλογως καιρο κτλ.

7 hours ago, jmmys said:

Το κυριότερο είναι ο άνθρωπος. Έχω δει παιδιά 20 χρονων πολύ πιο σοβαρά στην οδήγηση απο 40αρηδες οδηγαρες ελληναρες.

σιγουρα.το παν ειναι ποσο καποιος εχει το μυαλο του στο κεφαλι του.ατομα που οδηγουν χρονια και ειναι αστα να πανε και αλλοι οδηγουν λιγο και τα πηγαινουν καλυτερα.επισης ειναι και ποσα km εχει κανει καποιος με την εννοια αλλο να οδηγεις ενα χρονο καθε μερα αλλο ενα χρονια καθε τριμηνο.

7 hours ago, primeragt said:

Ισχυει αυτο που λες αλλα οχι τοσο απολυτα. Το bmw του 08 ειναι αρκετα καλο αυτοκινητο και σιγουρα θα εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια απο ενα νεοτερο μικρο πολης. Το παθητικης ειναι αλλο θεμα που και αυτο παει αναλογα την κλαση. Ενα μικρο μα καλη παθητικη δεν σημαινει οτι εχει σιγουρα πολυ μεγαλητερη ασφαλεια απο ενα παλιοτερο (οχι αρχαιο) μεγαλυτερης κλασης.

ναι δεν ειναι απολυτο.για αυτο ειπα οτι εχει να κανει παντα με μαρκες,μοντελα  κτλ ειδικα οταν συγκρινουμε τελειως διαφορετικα αμαξια.

7 hours ago, jmmys said:

Τα καινούρια μικρά και μικρομεσαία σε θέμα ασφαλείας είναι έτη φωτός πίσω σε σχέση με Sedan,λιμουζίνες 10αετιας και παραπάνω. 

Για την ασφάλεια χίλιες φορες ενα Sedan τύπου BMW, Mercedes, Audi, Toyota 2000-2010 κλπ παρά ενα μικρό καινούριο αμαξάκι.

απλα ειναι και λιγο αδικη η συγκριση ενος αμαξιου μικρου με μια αλλης τελειως κατηγοριας μια και τα κοστη ειναι τελειως διαφορετικα οχι μονο σε αγορα αλλα και σε συντηρηση

Δημοσ.

Δεν ξέρω σε πια περιοχή μένεις αλλά αν είσαι σε κάποιο από τα μεγάλα αστικά κέντρα καλό θα ήταν να σκεφτείς και την καθημερινή σου ευκολία.

Ένα τόσο μεγάλο αμάξι δεν παρκάρει εύκολα και φοβάσαι και να το παρκάρεις οπουδήποτε.

Εγώ θα κοίταγα καλύτερα τη σειρά 1 σε bmw ή Α3 . Νομίζω ότι είναι καλύτερες επιλογές στην «κυριλέ» κατηγορία από το 320 για την ηλικία σου.

Στη τελική με τα χρήματα που γλιτώνεις, βγάλε το κορίτσι μια βόλτα (στο ζαχαροπλαστείο :P ), πήγαινε διακοπές,  κάνε surfing, πήγαινε μπουζούκια, βάλε κανά φράγκο στην άκρη γιατί το αύριο είναι απρόβλεπτο…  

Δημοσ.

επισης ενα 2λιτρο καιει οποτε πολυ τα εχουν γυρισει σε αεριο με σκοπο εστω καπως μικροτερο κοστος

Δημοσ.

Φίλε ts, επειδή μάλλον για την μούρη είμαι σίγουρος θες το αμαξάκι (δε σε κατηγορώ), καλύτερα πάρε ένα μικρότερο να μάθεις να οδηγείς και όσα λεφτά μένουν (που μάλλον είναι κάμποσα, άλλοι ξέρουν καλύτερα) κάντα ταξίδια. Την καύλα σου την κάνεις άμα μεγαλώσεις (και ανεξαρτητοποιηθείς).

Κι αν δεν πείθεσαι με αυτό, σκέψου μόνο να έχεις την bmw και σε 2 μήνες να την τρακάρεις λόγω απειρίας, έστω και ξύσιμο εννοώ, θα τρελαθείς. Και ο καλύτερος δηλαδή οδηγός να είσαι, άλλος θα στο φάει, στους ελληνικούς δρόμους γίνεται της τρελής. Έχεις χρόνια μπροστά σου να πάρεις ό,τι αμάξια/μηχανές θες, μην βιάζεσαι.

ΓΙΑΝΑΜΗΣΟΥΠΩ να πάρεις ένα τελείως αδιάφορο αμαξάκι και να δώσεις τα υπόλοιπα για καμιά εντουριά να γουστάρεις τη ζωή σου, άντε. :ρ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, poulinos είπε

επισης ενα 2λιτρο καιει οποτε πολυ τα εχουν γυρισει σε αεριο με σκοπο εστω καπως μικροτερο κοστος

Δεν πάει πάντως όσο περισσότερα κυβικά τόσο περισσότερο καύσιμο. 1800 έχω αυτόματο και σε πορεία καίει λιγότερο από 7.5 λίτρα στα 160 σταθερά. Αέριο είναι κρίμα να κάνεις ένα μεγάλο αμάξι χάνετε όλη η απόδοση. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, poulinos είπε

ενα παλιο αμαξι 2000 κυβικων σε ασφαλεια μπορει να ειναι 10 φορες χειροτερο απο ενα αμαξι 1400 κυβικων του 2018.το μεγαλυτερο αμαξι μεγαλυτερη ασφαλεια καλυτερα φρενα  ειναι πολυ γενικο ειδικα οταν μιλαμε για διαφορετικης μαρκας αμαξια διαφορετικης χρονολογιας και δεν ξερω.

Όταν συγκρίνουμε αυτοκίνητα, συγκρίνουμε τις ίδιες περίπου χρονολογίας, δεν συγκρίνουμε το 2018 με ένα του 1900

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο θέμα είναι ότι μπήκες να ρωτήσεις άγνωστους σε ένα φόρουμ από το να εμπιστευτείς τον πατέρα σου που σε μεγάλωσε και 99% θέλει το καλό σου.. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, Heybro said:

Δεν πάει πάντως όσο περισσότερα κυβικά τόσο περισσότερο καύσιμο. 1800 έχω αυτόματο και σε πορεία καίει λιγότερο από 7.5 λίτρα στα 160 σταθερά. Αέριο είναι κρίμα να κάνεις ένα μεγάλο αμάξι χάνετε όλη η απόδοση. 

τα αυτοματα εχουν γενικως μεγαλυτερη οικονομια απο τα manually. Το ποσο καιει ενα αμαξι ειναι συναρτηση αρκετων παραγοντων αλλα ενα 2λιτρο βενζινη(και μοντελο 2008) θα καψει περισσοτερο απο ενα 1200-1400 αλλο τοσο οταν το 1200-1400 μπορει να ειναι και τεχνολογικα πιο καινουριο πχ 2015.

Το 2000cc οτι και να κανεις οταν μιλαμε και για ενα αμαξι που δεν ειναι και τιποτα το τρελλο τεχνολογικα   θα καψει καμποσο και θα ειναι ενα καλο εξοδο ειδικα αν το κινει πολυ οποτε δεν μπορεις να το πεις οτι θα ειναι οικονομικο.εκτος αν του αλλου του περισσευουν λεφτα ή απλα το κινει σπανια.αν τον νοιαζει η επιδοση οκ το κραταει βενζινη αλλα αμα τον νοιαζει και η οικονομια εκει το αεριο ειναι μια λυση.απειρα ατομα εχουν μεγαλα αμαξια και ειτε εχουν καταθεσει πινακιδες ειτε τα γυρισαν σε αεριο ειτε τα πληρωνουν και τα βγαζουν μια φορα το μηνα.

1 hour ago, NikosKallithea said:

Όταν συγκρίνουμε αυτοκίνητα, συγκρίνουμε τις ίδιες περίπου χρονολογίας, δεν συγκρίνουμε το 2018 με ένα του 1900

δεν διαφωνω σε αυτο  αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση ειμαστε στο ενα αμαξι του 2008 vs του να παρει ενα πιο νεο αμαξι με λιγοτερα κυβικα. επειδη ακριβως το αμαξι αυτο ειναι δεκαετιας και βαλε για αυτο ειπα οτι ενα καινουριο αμαξι μπορει να ειναι λιγοτερα μεν κυβικα αλλα να ειναι πιο ασφαλες απο ενα 2000 κυβικα του 2008.αν συγκρινουμε αμαξι 2018 2000cc και 2018 1400cc ναι οκ περισσοτερες πιθανοτητες εχει το 2000cc να ειναι καλυτερο σε ολα αλλα εδω δεν μιλαμε για αυτο. λεμε του να παρει ενα αμαξι παλιο με χ λεφτα που ομως ειναι αρκετα κυβικα και του να παρει ενα αμαξι πολυ πιο καινουριο αλλα λιγοτερα κυβικα παλι με τα ιδια λεφτα.

αρα η συγκριση ασφαλειας ειναι απο την μια αμαξι του 2008 2000cc vs ενα αμαξι 2015-2018 των πχ 1400 κυβικων.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, poulinos είπε

τα αυτοματα εχουν γενικως μεγαλυτερη οικονομια απο τα manually. Το ποσο καιει ενα αμαξι ειναι συναρτηση αρκετων παραγοντων αλλα ενα 2λιτρο βενζινη(και μοντελο 2008) θα καψει περισσοτερο απο ενα 1200-1400 αλλο τοσο οταν το 1200-1400 μπορει να ειναι και τεχνολογικα πιο καινουριο πχ 2015.

Το 2000cc οτι και να κανεις οταν μιλαμε και για ενα αμαξι που δεν ειναι και τιποτα το τρελλο τεχνολογικα   θα καψει καμποσο και θα ειναι ενα καλο εξοδο ειδικα αν το κινει πολυ οποτε δεν μπορεις να το πεις οτι θα ειναι οικονομικο.εκτος αν του αλλου του περισσευουν λεφτα ή απλα το κινει σπανια.αν τον νοιαζει η επιδοση οκ το κραταει βενζινη αλλα αμα τον νοιαζει και η οικονομια εκει το αεριο ειναι μια λυση.απειρα ατομα εχουν μεγαλα αμαξια και ειτε εχουν καταθεσει πινακιδες ειτε τα γυρισαν σε αεριο ειτε τα πληρωνουν και τα βγαζουν μια φορα το μηνα.

δεν διαφωνω σε αυτο  αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση ειμαστε στο ενα αμαξι του 2008 vs του να παρει ενα πιο νεο αμαξι με λιγοτερα κυβικα. επειδη ακριβως το αμαξι αυτο ειναι δεκαετιας και βαλε για αυτο ειπα οτι ενα καινουριο αμαξι μπορει να ειναι λιγοτερα μεν κυβικα αλλα να ειναι πιο ασφαλες απο ενα 2000 κυβικα του 2008.αν συγκρινουμε αμαξι 2018 2000cc και 2018 1400cc ναι οκ περισσοτερες πιθανοτητες εχει το 2000cc να ειναι καλυτερο σε ολα αλλα εδω δεν μιλαμε για αυτο. λεμε του να παρει ενα αμαξι παλιο με χ λεφτα που ομως ειναι αρκετα κυβικα και του να παρει ενα αμαξι πολυ πιο καινουριο αλλα λιγοτερα κυβικα παλι με τα ιδια λεφτα.

αρα η συγκριση ασφαλειας ειναι απο την μια αμαξι του 2008 2000cc vs ενα αμαξι 2015-2018 των πχ 1400 κυβικων.

Μαζι σου μιλάς για 2000 κυβικά τα οποία δεν ξέρω τι διαφορες πραγματικές έχουν στην κατανάλωση με τα 1800. Τα αυτόματα σε πορεία είναι πολύ οικονομικά μέσα στην πόλη ανεβαίνει η κατανάλωση. Απλά ένα μεγάλο θα πάει άνετα 160 σταθερά με 7 8 λίτρα κατανάλωση ένα μικρό για να έχει 160 θα τραβήξει πολύ ζόρι και θα κάψει παραπάνω σε πορεία. 7.5 λίτρα βγάζω στα 160 με A4 205 άλογα του 2010 μοντέλο στο D κιβώτιο που αλλάζει ταχύτητες στις 2500 και είναι 8ταχυτο.

Επεξ/σία από Heybro
Δημοσ.

Λοιπόν σας ευχαριστώ ολους για τις απαντησεις. Μιλησα με τον λογιστή μου ειπε οτι θα πληρωνα σιγουρα τεκμηριο, το οποιο ηταν ο μονος λογος που δεν θα επαιρνα το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Παμε στο αλλο τωρα.😂 τι αυτοκινητο προτείνεται μεχρι 6-7k σε χαμηλότερα κυβικά 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...