RedPriest Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, poulinos είπε κανεναν δεν ειδα να λεει ΑΚΟΜΑ οτι πρωτο αμαξι 2000 cc δεν ειναι η καλυτερη επιλογη και οτι για να οδηγησει καποιος ενα τετοιο αμαξι ειδικα αμα ειναι σχετικα καινουριο αρα και αρκετα αλογα θελει μια χ εμπειρια.εκτος αν ειναι κανα παλιο αμαξι η κανα διλιτρο που παει χειροτερα απο 1400. Λογο της θεσης που εχω στην επιχείρησή εχω κανει αρκετα χιλιομετρα σχετικα. Το αμαξι αν δεν κανα λαθος ειναι του 08 ή του 09 (αυριο θα ρωτησω γι αυτους που ρωτησαν τι χρονολογία) Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ξερω να οδηγαω κτλπ απλα το αναφερω.
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Για τι αμάξι μιλάμε;Επειδή άκουσα πολλές βλακειες περί τεκμηρίων και τέλη κυκλοφορίας και άνεργος και διλιτρο.Το κόμπλεξ του Έλληνα,έχεις διλιτρο,αρα έχεις λεφτά. Ανάλογα την χρονολογία. Ενα διλιτρο του 2000 κοστίζει ούτε 4.000 ευρώ,λιγότερα από ενα 1000αρι κουβά καινούριο. Επεξ/σία 10 Μαΐου 2018 από jmmys
RedPriest Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, jmmys είπε Για τι αμάξι μιλάμε;Επειδή άκουσα πολλές βλακειες περί τεκμηρίων και τέλη κυκλοφορίας. Ανάλογα την χρονολογία. Ενα διλιτρο του 2000 κοστίζει ούτε 4.000 ευρώ,λιγότερα από ενα 1000αρι κουβά καινούριο. Bmw 320 βενζίνη. Χρονολογια 08 ή 09 νομιζω θα ρωτησω αυριο οπως ειπα πιο πανω. Επεξ/σία 10 Μαΐου 2018 από RedPriest
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Αν είναι του 2008 τα τέλη είναι 690 ευρώ,το τεκμήριο είσαι στο οριο. Μέχρι 5αετιας είναι 8.800, μετα έχει 30% μείωση μέχρι 10αετιας και 50% από 10αετια και πάνω. Οποτε στη καλύτερη θα έχεις φόρο για 4.400/ευρώ,άρα μηδέν φόρο. Οπότε μια χαρά το έχεις στο όνομα σου. Η συντήρηση είναι θέμα χρημάτων.Αν παίρνεις πιο πολλά σαν χαρτζηλικι από εναν μέσο μισθό δεν υπάρχει πρόβλημα.
Astromeri Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Καταρχήν, πήγαινε σε κάποιο λογιστή σου και δες αν μπορείς να το γράψεις στο όνομα σου και τι φόρο θα έχεις. Σίγουρα τέλη κυκλοφορίας 650+€ και πολλά λεφτά στις βενζίνες χωρίς λόγο. Βάλε τα κάτω και δες αν μπορείς να το συντηρείς. Αν θες να κάνεις την κ@υλα σου και μπορείς να τα πληρώνεις καλώς. Αλλιώς, ψάξου για κάποιο μικρομεσαίο και ας δώσεις κάτι παραπάνω να το αγοράσεις που θα σου βγει οικονομικότερο από άποψη καυσίμου/φόρων. Εγώ οδηγούσα του πατέρα μου το αμάξι 2000cc του '10 μέχρι που πριν 3 χρόνια δώσαμε πινακίδες και το φυλάξαμε στο γκαράζ και πήραμε 2 Yaris για την οικογένεια και βρήκαμε την ησυχία μας.
nik0laus Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Άκου τον πατέρα σου. Αλήθεια εκείνος τι σου προτείνει σχετικά με το θέμα ; (εννοείται ότι αν θέλεις μας το λες ...) Εγώ στο δεκαεννιάχρονο παιδί μου θα έπαιρνα ένα καινούργιο μικρομεσαίο αυτοκίνητο εφόσον είχα την οικονομική άνεση... Επεξ/σία 10 Μαΐου 2018 από nik0laus
poulinos Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 1 hour ago, NikosKallithea said: Το εγραψα γιατι αναφερθικαν τα μνημονια κλπ ενα 1800-2000cc αυτοκινητο ειναι κλάσεις ανώτερο απο ενα μικρότερο σε κυβικά σε ολα, ασφάλεια, φρένα τα πάντα, και δεν θέλεις και καμιά περιουσία για να το συντηρήσεις. ενα παλιο αμαξι 2000 κυβικων σε ασφαλεια μπορει να ειναι 10 φορες χειροτερο απο ενα αμαξι 1400 κυβικων του 2018.το μεγαλυτερο αμαξι μεγαλυτερη ασφαλεια καλυτερα φρενα ειναι πολυ γενικο ειδικα οταν μιλαμε για διαφορετικης μαρκας αμαξια διαφορετικης χρονολογιας και δεν ξερω.
RedPriest Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, nik0laus είπε Άκου τον πατέρα σου.... Αλήθεια εκείνος τι σου προτείνει σχετικά με το θέμα ; (εννοείται ότι αν θέλεις μας το λες ...) Θελει να παρω μικρότερου κυβισμου γιατι στο ονομα του υπαρχουν και αλλα αυτοκίνητα. Επεξ/σία 10 Μαΐου 2018 από RedPriest
poulinos Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 59 minutes ago, RedPriest said: Λογο της θεσης που εχω στην επιχείρησή εχω κανει αρκετα χιλιομετρα σχετικα. Το αμαξι αν δεν κανα λαθος ειναι του 08 ή του 09 (αυριο θα ρωτησω γι αυτους που ρωτησαν τι χρονολογία) Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ξερω να οδηγαω κτλπ απλα το αναφερω. και εγω δεν το ειπα για κακο ή με κακια.επειδη ακριβως δεν ξερω την οδηγικη σου εμπειρια για αυτο το ανεφερα σαν γενικο κανονα.μπορει καποιος πχ να ειναι 20 χρονων αλλα να πηγαινει και να τρεχει σε πιστα με αμαξι καθε μερα.για αυτο το ειπα γενικα.οπως υπαρχουν και ατομα που οδηγουν 10 χρονια και εχουν τρακαρει 48 φορες.επισης υπαρχουν και 2000 κυβικα αμαξια που πηγαινουν πιο αργα και απο 1400 που ειναι καινουριο.επισης μια που ειδα οτι προκειται για bmw μιλαμε για ενα αμαξι με πισω κινηση με ολα τα συν και τα πλην που εχει αυτο.οποτε θελει μια προσοχη ειδικα στους χαλια ελληνικους δρομους οταν βρεχει. 1
RedPriest Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 4 λεπτά πριν, poulinos είπε και εγω δεν το ειπα για κακο ή με κακια.επειδη ακριβως δεν ξερω την οδηγικη σου εμπειρια για αυτο το ανεφερα σαν γενικο κανονα.μπορει καποιος πχ να ειναι 20 χρονων αλλα να πηγαινει και να τρεχει σε πιστα με αμαξι καθε μερα.για αυτο το ειπα γενικα.οπως υπαρχουν και ατομα που οδηγουν 10 χρονια και εχουν τρακαρει 48 φορες.επισης υπαρχουν και 2000 κυβικα αμαξια που πηγαινουν πιο αργα και απο 1400 που ειναι καινουριο.επισης μια που ειδα οτι προκειται για bmw μιλαμε για ενα αμαξι με πισω κινηση με ολα τα συν και τα πλην που εχει αυτο.οποτε θελει μια προσοχη ειδικα στους χαλια ελληνικους δρομους οταν βρεχει. Προσωπικα ποτε δεν θα πω οτι εχω μάθει να οδηγαω. Καθε μερα μπορει να παιρνας απο έναν δρόμο, καθε φορά μπορει να είναι διαφορετικός. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Το κυριότερο είναι ο άνθρωπος. Έχω δει παιδιά 20 χρονων πολύ πιο σοβαρά στην οδήγηση απο 40αρηδες οδηγαρες ελληναρες.
primeragt Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 27 λεπτά πριν, poulinos είπε ενα παλιο αμαξι 2000 κυβικων σε ασφαλεια μπορει να ειναι 10 φορες χειροτερο απο ενα αμαξι 1400 κυβικων του 2018.το μεγαλυτερο αμαξι μεγαλυτερη ασφαλεια καλυτερα φρενα ειναι πολυ γενικο ειδικα οταν μιλαμε για διαφορετικης μαρκας αμαξια διαφορετικης χρονολογιας και δεν ξερω. Ισχυει αυτο που λες αλλα οχι τοσο απολυτα. Το bmw του 08 ειναι αρκετα καλο αυτοκινητο και σιγουρα θα εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια απο ενα νεοτερο μικρο πολης. Το παθητικης ειναι αλλο θεμα που και αυτο παει αναλογα την κλαση. Ενα μικρο μα καλη παθητικη δεν σημαινει οτι εχει σιγουρα πολυ μεγαλητερη ασφαλεια απο ενα παλιοτερο (οχι αρχαιο) μεγαλυτερης κλασης.
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Τα καινούρια μικρά και μικρομεσαία σε θέμα ασφαλείας είναι έτη φωτός πίσω σε σχέση με Sedan,λιμουζίνες 10αετιας και παραπάνω. Για την ασφάλεια χίλιες φορες ενα Sedan τύπου BMW, Mercedes, Audi, Toyota 2000-2010 κλπ παρά ενα μικρό καινούριο αμαξάκι.
AntiCambeR Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Πάρε αμάξι μικρού κυβισμού,το πολύ έως 1500cc.Ειδικά για οδήγηση μέσα στην πόλη 1300-1400cc είναι εντάξει.Μικρό που παρκάρεις εύκολα,μικρή κατανάλωση,φθηνή ασφάλεια και τέλη. Με 5.000-7000€ βρίσκεις μεταχειρισμένο που πριν μερικά χρόνια θα το έβρισκες 10.000€. Αρκεί να έχεις έμπιστο μηχανικό και φαρνατζή.Δίπλωμα έχεις,σωστά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα