Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανάμεσα στις ανακοινώσεις από το χθεσινό συνέδριο προγραμματιστών Google I/O, ίσως το demo του ψηφιακού βοηθού Google Assistant ο οποίος κλείνει τηλεφωνικά ραντεβού συνομιλώντας με ανθρώπους, να είναι αυτό που όχι μόνο ξεχωρίζει αλλά και....τρομάζει.

Συγκεκριμένα, η Google μέσω της υπηρεσίας Duplex, θέλει να φέρει το ψηφιακό της βοηθό ένα βήμα πιο κοντά σε έναν πραγματικό, δίνοντας του τη δυνατότητα να κλείνει τα δικά σας ραντεβού, πραγματοποιώντας τηλεφωνικές κλήσεις, και προχωρώντας σε διάλογο με τον πραγματικό άνθρωπο που βρίσκεται στην άλλη άκρη της γραμμής. Σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά demo που έχουμε δει ποτέ σε παρουσίαση, ο Google Assisant μιμούμενος έναν άνθρωπό, έκλεισε ραντεβού σε ένα κομμωτήριο, με τον υπάλληλο να μην αντιλαμβάνεται ότι από την άλλη άκρη της γραμμής υπήρχε μια μηχανή. Η φωνή του Google Assistant ήταν σίγουρα αρκετά «ανθρώπινη» με στοιχεία που συναντάμε και στον ανθρώπινο λόγο όπως για παράδειγμα μικρές παύσεις οι οποίες συνοδεύονται από λέξεις τύπου "αααμ" και "μμμμ". 

Στο δεύτερο εξίσου εντυπωσιακό demo, o Google Assistant προσπαθεί να κάνει μια κράτηση 4 ατόμων σε εστιατόριο, με μια μικρή ασυνεννοησία με τον υπάλληλο του εστιατορίου να ξεπερνιέται σχετικά εύκολα αφού η τεχνητή νοημοσύνη είναι σε θέση να καταλάβει τι ακριβώς εννοεί ο συνομιλητής της και να αντιδράσει κατάλληλα. 

Στην ουσία με το Duplex, η Google αριστεύει στη ομώνυμη δοκιμή του γνωστού Άγγλου μαθηματικού Alan Touring, ο οποίος σε άρθρο του το 1950 γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη και τον ορισμό της, είχε προτείνει ότι μια μηχανή θα μπορεί να θεωρηθεί εξίσου έξυπνη με έναν άνθρωπο, αν στην περίπτωση μιας συζήτησης μεταξύ τους, ο δεύτερος θα νόμιζε ότι ο συνομιλητής του ήταν άνθρωπος.

Η ανάπτυξη του Duplex διήρκεσε χρόνια σύμφωνα με το CEO της εταιρείας, Sandar Pichai, και κάνει χρήση τεχνολογιών βασισμένες σε deep learning μεθόδους για επεξεργασία φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing, NLP) και μετατροπής κειμένου σε ομιλία (Text-to-speech, TTS). Η Google θα προχωρήσει στη δοκιμαστική κυκλοφορία του Duplex τις επόμενες εβδομάδες όμως σίγουρα η παρουσίασή της υπηρεσίας στο Google I/O έρχεται να προστεθεί στη λίστα των παραδειγμάτων τεχνητής νοημοσύνης που εντυπωσιάζουν αλλά μας βάζουν παράλληλα και σε σκέψεις για το τι μπορεί αυτή να καταφέρει.

 

Μικρή διόρθωση. Το παραπάνω θα έπρεπε να γραφτεί κάπως σαν: "με τεχνολογίες βασισμένες σε deep learning μεθόδους για επεξεργασία φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing, NLP) και μετατροπής κειμένου σε ομιλία (Text-to-speech, TTS)"
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το haircut appointment και το real saloon με πέθαναν....Άντε τώρα να πάρει η AI αυτόν που κάνει την παρουσίαση για να σου κλείσει ραντεβού για κούρεμα...Περισσότερες πιθανότητες έχεις να μπεις χειρουργείο...Πολύ εντυπωσιακό το όλο εγχείρημα πάντως

Επεξ/σία από alex1_kgr
Δημοσ.

αυτο που με "χαλάει" ειναι οτι δεν πρόκειτε ποτε να με ενδιαφέρει να κάνω κατι τέτοιο. Ενδιαφέρει μονο αυτους που θα μου σπάνε τα νεύρα με τις τηλεπωλήσεις τους. Σε αντίθεση με τις εταιρίες, ο δικός μου χρόνος δεν ειναι χρήμα. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τηλεπωλησεις, support, ραντεβου, εισιτηρια μέχρι και υπάλληλοι εισπρακτικων υποψήφιοι προς αντικατάσταση.Καλυτερα δηλαδή. Πιο άμεση και ουσιαστική εξυπηρέτηση (εκτός από τις εισπρακτικές :D )

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Τηλεπωλησεις, support, ραντεβου, εισιτηρια μέχρι και υπάλληλοι εισπρακτικων υποψήφιοι προς αντικατάσταση.Καλυτερα δηλαδή. Πιο άμεση και ουσιαστική εξυπηρέτηση (εκτός από τις εισπρακτικές :D )

Φυσικα καλυτερα οι τηλεπωλήσεις εχουν μεγάλες απαιτήσεις ενω κάνουν κατι πολυ dummy... καιρός ηταν να τους αντικαταστήσουν 

Δημοσ.

α) για άτομα σαν κι εμένα που η βαριά ελληνική προφορά μου δεν βοηθάει στο εξωτερικό και κάθε τηλεφώνημα είναι κωμωδία μέχρι να συνεννοηθούμε είναι σωτήριο

β) άπειρος κόσμος στο σαππορτ μόλις έχασε τη δουλειά του, το ίδιο και τα τηλεφωνικά κέντρα outsourcing στην ινδία

  • Like 2
Δημοσ.
3 minutes ago, Pantelwolf said:

άπειρος κόσμος στο σαππορτ μόλις έχασε τη δουλειά του, το ίδιο και τα τηλεφωνικά κέντρα outsourcing στην ινδία

Ε εντάξει, θα μετατεθούν αλλού λογικά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανατριχιαστικο και creepy απο μια αποψη.

Ας επικεντρωθουν στην προστασια και επαναφορα του περιβαλλοντος, παρα σε κατι τοσο "επικινδυνο".

Επεξ/σία από Ρεkλα
Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αυτο που με "χαλάει" ειναι οτι δεν πρόκειτε ποτε να με ενδιαφέρει να κάνω κατι τέτοιο. Ενδιαφέρει μονο αυτους που θα μου σπάνε τα νεύρα με τις τηλεπωλήσεις τους. Σε αντίθεση με τις εταιρίες, ο δικός μου χρόνος δεν ειναι χρήμα. 

Τσαμπα προσφερεις την εργασια σου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάμε ταχύτατα για την πλήρη αντικατάστασή μας, εφόσον ο ένας μετά τον άλλον στους τομείς απασχόλησης και παραγωγής θα πηγαίνει στις μηχανές. Με αυτήν την διαδικασία πoιο το νόημα της αναπαραγωγής μας και χρησιμότητάς μας, εφόσον οι μηχανές θα κάνουν τα πάντα και καλύτερα. 

Επεξ/σία από asinoro
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γιατι να μιλησει ΑΙ με ανθρωπο; Γιατι δε μιλαει ΑΙ με ΑΙ να τελειωνουμε;

Για να παω να ξυρισω τις τριχες στα αυτια και να φαω πιτογυρα θα το κανει η google για μενα, απο gimmicks αλλο τιποτα....

Επεξ/σία από Predatorkill

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...