Jimmy08 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 4 λεπτά πριν, techPro είπε Δε μπορείς να μετρήσεις το τρέχον περιστατικό που βρίσκεται σε εξέλιξη. Αυτό θα γίνει μετά την πάροδο Χ ετών. Το Χ ανάλογα με την περίπτωση που μελετάται. Μπορείς όμως να προβλέψεις τις συνέπειες αν έχεις προηγούμενο στατιστικό δείγμα από άλλες περιπτώσεις. Όσο καλύτερο το στατιστικό μοντέλο, τόσο καλύτερη και η πρόβλεψη. Σε κάποιες περιπτώσεις η πρόβλεψη μπορεί να έχει εξαιρετική ακρίβεια, κάτι το οποίο μπορεί να επαληθευθεί εν καιρώ. Ακριβώς, αρα η συγκεκριμένη μελέτη μιλάει για projections και όχι πραγματικούς θανάτους. Και το ξανατονιζω, πως γίνεται να συνδέουν τους επιπλέον ρύπους 400.000 έστω αυτοκινήτων του dieselgate και να παραβλέπουν τα υπόλοιπα ντίζελ οχήματα μεγαλύτερης παλαιότητας. Τα 400.000 δηλαδή μολύνουν περισσότερο απο τα 4.000.000; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
techPro Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 1 minute ago, Jimmy08 said: Ακριβώς, αρα η συγκεκριμένη μελέτη μιλάει για projections και όχι πραγματικούς θανάτους. Και το ξανατονιζω, πως γίνεται να συνδέουν τους επιπλέον ρύπους 400.000 έστω αυτοκινήτων του dieselgate και να παραβλέπουν τα υπόλοιπα ντίζελ οχήματα μεγαλύτερης παλαιότητας. Τα 400.000 δηλαδή μολύνουν περισσότερο απο τα 4.000.000; Γίνεται μειώνοντας το χρόνο του premature. Όσο μικρότερος, τόσο μεγαλύτερος ο αριθμός των θυμάτων και το αντίστροφο. Φαντάζομαι η μελέτη δεν αναφέρεται σε μείωση προσδόκιμου 10ετίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bigi444444 Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Jimmy08 είπε Μια χαρα το καταλαβαίνω μην αγχώνεσαι. Απλα αυτο το μέλλον που ονειρεύεσαι είναι ακόμα μακρια. Δυστυχώς για όλους μας. Το δύσκολο με αυτά τα οχήματα είναι να καταφέρεις να αποτρεψεις το ατύχημα.Και μάλιστα να καταφέρεις να το αποτρέψεις όταν οι συνθήκες είναι τέτοιες που απαιτούν ακαριαία αντίληψη και αντίδραση για να αντιμετωπίσεις την υφιστάμενη κατάσταση που προκάλεσε ο άλλος.Εκεί δεν είμαι ειδικός, δεν ξέρω τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ή τις προοπτικές της, αλλά θεωρώ ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος (ενός έμπειρου και ικανού οδηγού βεβαίως, όχι της κυράς που το παίρνει για να πάει μέχρι τα λιντλ για αγγούρια) μάλλον υπερέχει. Το εύκολο είναι να μην το προκαλέσεις και νομίζω ότι ήδη το καταφέρνουν καλύτερα από τον μέσο οδηγό.Δεν είναι μικρή κατάκτηση βέβαια αυτή, σε καμία περίπτωση.Αλλά πρέπει να γίνει και το επόμενο βήμα.Για να μπορείς να αποφύγεις ατύχημα όταν ο άλλος δημιουργεί συνθήκες που το κάνουν σχεδόν αναπόφευκτο.Βέβαια εδώ δεν φαίνεται να ήταν τόσο σοβαρά τα πράγματα.Νομίζω πως εάν το λογισμικό τους δούλευε, όπως υπό φυσιολογικές συνθήκες αναμενόταν να λειτουργεί, θα είχε φρενάρει το αυτοκίνητο εγκαίρως και δεν θα είχε συμβεί τίποτα. Για την ώρα νομίζω πως ο καλύτερος συνδυασμός είναι συνδυασμός ανθρώπινου εγκεφάλου με πάσης φύσεως ηλεκτονικές ευκολίες αποτροπής σύγκρουσης.Το θέμα είναι όταν ο εγκέφαλος δίνει τη θέση του στον ανεγκέφαλο τι γίνεται... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Omnigeek Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 10 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Jimmy08 είπε Αυτή η μελέτη μιλάει για υποθετικους θανατους ("premature"). Επίσης δε νομίζω πως τα 300-400 χιλιάδες αυτοκίνητα που πωλήθηκαν με αυτά τα χαρακτηριστικά, υπερκαλύπτουν τα υπόλοιπα Χ εκατομμύρια ντίζελ που κυκλοφορούν σε επίπεδα μόλυνσης. Το ντίζελ δεκαετίας δηλαδή θέλεις να μας πεις πως ευθύνεται λιγότερο για τη μόλυνση απο αυτο του 2017 έστω και με υψηλότερους ρύπους απο όσο διαφήμιζε (που σίγουρα ειναι χαμηλότεροι συνολικά). Δηλαδή λες τώρα σοβαρά ότι πολλαπλές επιστημονικές μελέτες από τόσα πανεπιστήμια, δημοσιευμένες σε επιστημονικά περιοδικά επιπέδου Nature δεν έχουν ιδέα από επιστημονική μεθοδολογία και στατιστική; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jimmy08 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 9 ώρες πριν, Omnigeek είπε Δηλαδή λες τώρα σοβαρά ότι πολλαπλές επιστημονικές μελέτες από τόσα πανεπιστήμια, δημοσιευμένες σε επιστημονικά περιοδικά επιπέδου Nature δεν έχουν ιδέα από επιστημονική μεθοδολογία και στατιστική; Πολλαπλές; τόσα πανεπιστήμια; όλοι με τα 400.000 οχήματα του dieselgate ασχολούνται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Στις 5/9/2018 στις 7:24 ΜΜ, Techman2 είπε Με λίγα λόγια αν αύριο μια εταιρεία με αυτόνομα οχήματα έρθει στην Ελλάδα και γίνει κάποιο αντίστοιχο ατύχημα λόγω προβλήματος στο λογισμικό και χάσει την ζωή του κάποιος άνθρωπος, θα πρέπει απλά ο κόσμος να μην ασχοληθεί γιατί έχει μείνει με σφραγίδες και 200 χρόνια πίσω. Ωραίο σκεπτικό. Εδώ δεν μιλάμε μόνο για εξέλιξη αλλά προφανώς για ελλιπή έλεγχο για το αν το προϊόν-τεχνολογία είναι πραγματικά έτοιμη να μπει σε λειτουργία πόσο ακόμα για την απώλεια μιας ζωής. Αν έδειχνες την ίδια αυστηρότητα και προς το Ελληνικό δημόσιο θα ήσουν μια ισορροπημένη προσωπικότητα όπως εγώ που είμαι το ίδιο αυστηρός προς όλους. Δυστυχώς και σύμφωνα και με επιστημονικές έρευνες οι Έλληνες είναι από τους πιο λειτουργικά αναλφάβητους λαούς στον πλανήτη. Στις 5/9/2018 στις 8:12 ΜΜ, nhzt είπε Εσύ σ αυτόν το λαό δεν ανήκεις; ή μήπως βρίσκεσαι στην Silicon valley της Λάρισας και είσαι 200 χρόνια μπροστά; Την δική σου υποκρισία την μέτρησες; Ήθελα να ήξερα αν ήταν συγγενής σου το θύμα, θα υποστήριζες πάλι ότι" κρίνουμε αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος; " 'Αλλά την ξέρω την αντίδραση.... εντάξει μωρέ για ένα θάνατο κάνετε έτσι... Για να βρίζεις τόσο χυδαία πρέπει να είσαι βολεμένος και να βυζαίνεις το κρατικό μαστάρι από 10 πλευρές. Οι πιο χυδαίοι Έλληνες που έχω συναντήσει είναι αυτοί που σιτίζονται από το κράτος από 100 πλευρές. Οι πιο ευγενικοί δε που έχω γνωρίσει είναι αυτοί που κάνουν κανονικές δουλειές, που δεν έχουν σχέση με τις ψευτοδουλειές που μοιράζει το κράτος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Οι εταιρίες που κάνουν δοκιμές στην California είναι υποχρεωμένες να στέλνουν αναφορές με τα disengagements, δηλαδή τις περιπτώσεις οπου το αυτόνομο σύστημα δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει και επρεπε να αναλάβει ο οδηγός. Παρακάτω τα λίνκ για τις χρονιές 2015, 2016 και 2017 https://www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detail/vr/autonomous/disengagement_report_2015 https://www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detail/vr/autonomous/disengagement_report_2016 https://www.dmv.ca.gov/portal/dmv/detail/vr/autonomous/disengagement_report_2017 Ενδεικτικά απο την αναφορά της Bosch για το 2017 Αναφέρει σκέτα νούμερα, χωρίς λεπτομέρειες για τις ακριβείς περιστάσεις που έγιναν τα disengagements. Εδώ η αναφορά της GM αναφέρει εκτός απο νούμερα και κάποιες λεπτομέρειες αλλά είναι με περίεργους τεχνικούς όρους, όπως Precautionary takeover to address perception. Έτσι λοιπόν, το California DVM ζήτησε διευκρινήσεις: California Reports Highlight Autonomous Cars' Shortcomings Waymo's self-driving cars had the lowest rate of disengagements from autonomous mode among companies who submitted reports for 2017, with 63 disengagements over 352,545 miles. But in its follow-up report, Waymo admitted that one of its cars did not see a "no right turn on red signal," and listed other hardware and software issues. General Motors' Cruise Automation division reported a host of mishaps, including a car planning a turn into a lane of traffic where there wasn't enough space, failing to yield to another vehicle trying to enter a lane, not braking hard enough for a stop sign, taking a right turn too wide, and getting flummoxed by construction cones. In general, Cruise said its cars' sensors had difficulty detecting vehicles approaching in opposite lanes, as well as synthesizing data into conclusions about other vehicles' movements. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Omnigeek Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Jimmy08 είπε Πολλαπλές; τόσα πανεπιστήμια; όλοι με τα 400.000 οχήματα του dieselgate ασχολούνται; Ποια 400000; το '15 η VW παραδέχτηκε ότι είχε πουλήσει μέχρι τότε πάνω από 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα με defeat devices που μόλυναν έως και 80 φορές πάνω από τα όρια. Και εκτός Αμερικής συνεχίζει να τα πουλάει με χωρίς αλλαγές ακόμα και σήμερα. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από Omnigeek Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Techman2 Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 7 ώρες πριν, skiabox είπε Αν έδειχνες την ίδια αυστηρότητα και προς το Ελληνικό δημόσιο θα ήσουν μια ισορροπημένη προσωπικότητα όπως εγώ που είμαι το ίδιο αυστηρός προς όλους. Δυστυχώς και σύμφωνα και με επιστημονικές έρευνες οι Έλληνες είναι από τους πιο λειτουργικά αναλφάβητους λαούς στον πλανήτη. Για να βρίζεις τόσο χυδαία πρέπει να είσαι βολεμένος και να βυζαίνεις το κρατικό μαστάρι από 10 πλευρές. Οι πιο χυδαίοι Έλληνες που έχω συναντήσει είναι αυτοί που σιτίζονται από το κράτος από 100 πλευρές. Οι πιο ευγενικοί δε που έχω γνωρίσει είναι αυτοί που κάνουν κανονικές δουλειές, που δεν έχουν σχέση με τις ψευτοδουλειές που μοιράζει το κράτος. Το θέμα της συζήτησης δεν είναι το Ελληνικό δημόσιο. Ξανά διάβασε τον τίτλο και το άρθρο. Όσο αφορά το Ελληνικό Δημόσιο Τσίρκο, είμαι αρκετά αυστηρός αλλά δεν μπορεί να αναπτυχθεί συζήτηση για αυτό σε αυτό το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα