Προς το περιεχόμενο

Στο λογισμικό η αιτία για το δυστύχημα του αυτόνομου Ι.Χ. της Uber, σύμφωνα με δημοσίευμα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, Janoss said:

Θα κάνεις την τιμή να δείξεις την πολυσέλιδη μελέτη σου για αυτόν τον ισχυρισμό;

https://www.scientificamerican.com/article/are-autonomous-cars-really-safer-than-human-drivers/

Quote

But experience from aviation shows that as new automated systems are introduced, there is often an increase in the rate of adverse events. Though temporary, this potential uptick in the crash rate may cause concern for the general public and then politicians, lawmakers and even manufacturers – who might be discouraged from sticking with the new technology.

Διάβασε όλο το άρθρο. Τα στατιστικά δεν είναι επαρκή και για διάφορους λόγους που εξηγεί δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα μεταξύ οδηγών και αυτόνομων οχημάτων. Με βάση τα στατιστικά από την αεροναυσιπλοΐα, όταν μια νέα τεχνολογία κάνει ντεμπούτο αναμένεται αύξηση των ατυχημάτων η οποία βέβαια θα μειωθεί.

Αλλά τι καλύτερη απόδειξη θες από το ότι ακόμη είναι σε στάδιο δοκιμών; Ποιος κατασκευαστής δε θα έβγαζε το προϊόν στην αγορά αν περίμενε μείωση των θανάτων π.χ. 50% από τις δικές του εσωτερικές εταιρικές δοκιμές. Η τεχνολογία είναι ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο και δεν υπάρχει ακόμη κατασκευαστής που υποστηρίζει την αυτονομία χωρίς επιβλέποντα οδηγό.

Επεξ/σία από techPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δε λέει τίποτα το άρθρο σε αυτό που ισχυρίζεσαι εσύ. Πουθενά δεν διάβασα ότι τα επανδρωμένα οχήματα είναι ασφαλέστερα για αυτό και για αυτό το λόγο. Δείξε μου το σημείο αν το είδες εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Καλά που καταλαβαινεις έστω αυτο. 

Εσύ πάντως δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις ότι ο ανθρώπινος παράγοντας που το έχει σχεδιάσει δεν το έχει προγραμματίσει ούτε να οδηγεί νυσταγμένο ούτε πιωμένο ούτε κοκκαλωμένο ούτε για να στέλνει μηνύματα στο κινητό και να οδηγεί ούτε να παραβιάζει στοπ ούτε να είναι μονίμως στο αντίθετο ρεύμα ούτε να ξεκινά τυφλή προσπέραση και δεν ξέρω τι άλλο. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό.

Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι κάθε μέρα που δυστυχώς γυρίζω το κλειδί, κάνω το σταυρό μου να πάω και να έρθω αρτιμελής. Και να φανταστείς δεν πιστεύω και σε θεούς και διαβόλους. Απλά ζω για τη στιγμή που δεν θα τρέμω να κυκλοφορήσω. Η αίσθησή μου βέβαια ότι εάν καταφέρω να το ζήσω, θα είναι μάλλον επειδή μια μηχανή ρυθμισμένη από άνθρωπο λειτουργεί πιο συνετά από τον άνθρωπο που τη ρύθμισε και όχι επειδή ο τελευταίος κατάφερε να βελτιώσει την οδική του συμπεριφορά στην πράξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Τα ντιζελοχρέπια καμία σχέση δεν έχουν με τη συζήτηση, ούτε έχουν στοιχήσει ζωές. Μην τα μπερδεύεις.

Ας είναι καλά η φίλη μας η Αγγέλα που τροποποίησε τη νομοθεσία για να μην πληρώσει αποζημιώσεις και στην Ευρώπη..

Στο πρώτο κομμάτι έχεις δίκιο, τα ντίζελ δεν είναι το θέμα μας. Είναι ενδιαφέρουσα η σύγκριση όμως, δείχνει τι αντιλαμβάνεται και πως σκέφτεται μια κοινωνία.

Όσο για τους θανάτους έχεις εντελώς λάθος:

5,000 'Dieselgate' deaths in Europe per year: study

In May this year, a study in the journal Nature said "excess" emissions from diesel vehicles exceeding certification limits were associated with about 38,000 "premature" deaths globally in 2015.

The researchers from Norway, Austria, Sweden and the Netherlands calculated that about 10,000 deaths in Europe per year can be attributed to small particle pollution from light duty diesel vehicles (LDDVs).

Almost half of these would have been avoided if emissions of nitrogen oxides (NOx) from diesel cars on the road had matched levels measured in the lab.

https://phys.org/news/2017-09-dieselgate-deaths-europe-year.html

 

Σε άλλα νέα, άλλη μια υποανάπτυκτη κοινωνία που βάζει τα συμφέροντα των εταιριών πάνω από την ασφάλεια των πολιτών της θα επιτρέψει πλήρως αυτοδηγούμενα αυτοκίνητα στους δρόμους της (με απομακρυσμένο έλεγχο από ανθρώπους)

Belgium to allow driverless cars for testing on its roads

https://www.neweurope.eu/article/belgium-allow-driverless-cars-testing-roads/

Επεξ/σία από Omnigeek
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, Janoss said:

Δε λέει τίποτα το άρθρο σε αυτό που ισχυρίζεσαι εσύ. Πουθενά δεν διάβασα ότι τα επανδρωμένα οχήματα είναι ασφαλέστερα για αυτό και για αυτό το λόγο. Δείξε μου το σημείο αν το είδες εσύ.

Μα παρέθεσα εδώ το κομμάτι που λέει πως βάσει των στατιστικών της αεροναυσιπλοΐας με αντίστοιχες τεχνολογίες, αναμένεται άνοδος και όχι μείωση των περιστατικών.

Το άρθρο εξηγεί γιατί τα στατιστικά μεταξύ αυτόνομων οχημάτων και οδηγών δεν είναι συγκρίσιμα. Επομένως εσύ ποια συγκρίνεις για να καταλήξεις στο συμπέρασμά σου;

Και τέλος απάντα μου κι εσύ ποια εταιρία αυτή τη στιγμή ισχυρίζεται ότι τα αυτόνομα οχήματα είναι έτοιμα να κυκλοφορήσουν τώρα χωρίς επίβλεψη οδηγού; Εγώ δε γνωρίζω καμία. Ποιος ο λόγος λοιπόν αν οι εταιρείες θεωρούν την τεχνολογία έτοιμη, να μην τη βγάζουν σε ευρεία κυκλοφορία; Δεν επιθυμούν μείωση των θανάτων και των τραυματισμών ή δεν επιθυμούν αύξηση των κερδών τους; Και σίγουρα η απόφαση των εταιριών βασίζεται σε πολύ μεγαλύτερο όγκο δεδομένων, από τις δοκιμές τους, που δεν είναι διαθέσιμα δημόσια.

Επεξ/σία από techPro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ είπα ότι προτιμώ να υπάρχουν αυτόνομα παρά να μας σκοτώνει ο κάθε πιωμένος. Δεν είπα ότι είναι ασφαλέστερα. Εσύ τι ισχυρίστηκες αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, Janoss είπε

Εγώ είπα ότι προτιμώ να υπάρχουν αυτόνομα παρά να μας σκοτώνει ο κάθε πιωμένος. Δεν είπα ότι είναι ασφαλέστερα. Εσύ τι ισχυρίστηκες αυτό.

Αν δεν θεωρείς ότι είναι ασφαλέστερα τότε πια η διαφορά από το να σε σκοτώνει ένας πιωμένος ή ένα χαζό μηχάνημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, Janoss said:

Εγώ είπα ότι προτιμώ να υπάρχουν αυτόνομα παρά να μας σκοτώνει ο κάθε πιωμένος. Δεν είπα ότι είναι ασφαλέστερα. Εσύ τι ισχυρίστηκες αυτό.

Από την αρχή ισχυρίζομαι ακριβώς το αντίθετο. Πως στην παρούσα φάση δεν είναι ασφαλέστερα και δεν είναι ακόμη έτοιμα να αντικαταστήσουν τους οδηγούς. Δεν ξέρω που είδες να ισχυρίζομαι ότι είναι ασφαλέστερα. Κάποια στιγμή βέβαια πιθανώς να γίνουν. Το πότε ακριβώς δεν είμαι σε θέση να το προβλέψω προφανώς.

Πάντως υπάρχουν χώρες που έχουν ήδη σχεδόν εκμηδενίσει τα θανατηφόρα τροχαία. Ακολουθώντας το παράδειγμά τους και παίρνοντας αντίστοιχα μέτρα θα μπορούσαμε κι εδώ να είχαμε μια πολύ καλύτερη κατάσταση, χωρίς να περιμένουμε πότε θα κυκλοφορήσουν τα αυτόνομα οχήματα για να υπάρξει βελτίωση. Άλλο βέβαια που η Ελλάδα είναι ξέφραγο αμπέλι και σχεδόν ποτέ δε γίνεται καμία ουσιαστική αλλαγή.

Επεξ/σία από techPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, VChris είπε

Αν δεν θεωρείς ότι είναι ασφαλέστερα τότε πια η διαφορά από το να σε σκοτώνει ένας πιωμένος ή ένα χαζό μηχάνημα?

Έλα ντε.Κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι.

Εμένα πάντως μ' ενδιαφέρει να μη σκοτωθώ στο δρόμο. Τώρα εάν θα είναι από  14χρονο που βγήκε μόνο του για πάτημα, από παππού που πέθανε στο τιμόνι πριν ξεκάνει κι εμένα ή από γκόμενα που φτιάχνοντας το βιζόν της έφυγε, δεν με απασχολεί. Με απασχολεί να μην γίνει. Ούτε και από εμένα βεβαίως και γι' αυτό προσέχω όσο μπορώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Εσύ πάντως δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις ότι ο ανθρώπινος παράγοντας που το έχει σχεδιάσει δεν το έχει προγραμματίσει ούτε να οδηγεί νυσταγμένο ούτε πιωμένο ούτε κοκκαλωμένο ούτε για να στέλνει μηνύματα στο κινητό και να οδηγεί ούτε να παραβιάζει στοπ ούτε να είναι μονίμως στο αντίθετο ρεύμα ούτε να ξεκινά τυφλή προσπέραση και δεν ξέρω τι άλλο. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό.

Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι κάθε μέρα που δυστυχώς γυρίζω το κλειδί, κάνω το σταυρό μου να πάω και να έρθω αρτιμελής. Και να φανταστείς δεν πιστεύω και σε θεούς και διαβόλους. Απλά ζω για τη στιγμή που δεν θα τρέμω να κυκλοφορήσω. Η αίσθησή μου βέβαια ότι εάν καταφέρω να το ζήσω, θα είναι μάλλον επειδή μια μηχανή ρυθμισμένη από άνθρωπο λειτουργεί πιο συνετά από τον άνθρωπο που τη ρύθμισε και όχι επειδή ο τελευταίος κατάφερε να βελτιώσει την οδική του συμπεριφορά στην πράξη.

Μια χαρα το καταλαβαίνω μην αγχώνεσαι. 

Απλα αυτο το μέλλον που ονειρεύεσαι είναι ακόμα μακρια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, VChris είπε

Αν δεν θεωρείς ότι είναι ασφαλέστερα τότε πια η διαφορά από το να σε σκοτώνει ένας πιωμένος ή ένα χαζό μηχάνημα?

Εγώ θέλω το χαζό μηχάνημα να βγει στους δρόμους για να εκπαιδευτεί ώστε να απαγορευτεί μετά στον πιωμένο και στον μη πιωμένο να οδηγούν. Όπως δηλαδή οδηγούσαν μέχρι τώρα τα αυτόνομα της uber.

Επεξ/σία από Janoss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Στο πρώτο κομμάτι έχεις δίκιο, τα ντίζελ δεν είναι το θέμα μας. Είναι ενδιαφέρουσα η σύγκριση όμως, δείχνει τι αντιλαμβάνεται και πως σκέφτεται μια κοινωνία.

Όσο για τους θανάτους έχεις εντελώς λάθος:

5,000 'Dieselgate' deaths in Europe per year: study

In May this year, a study in the journal Nature said "excess" emissions from diesel vehicles exceeding certification limits were associated with about 38,000 "premature" deaths globally in 2015.

The researchers from Norway, Austria, Sweden and the Netherlands calculated that about 10,000 deaths in Europe per year can be attributed to small particle pollution from light duty diesel vehicles (LDDVs).

Almost half of these would have been avoided if emissions of nitrogen oxides (NOx) from diesel cars on the road had matched levels measured in the lab.

https://phys.org/news/2017-09-dieselgate-deaths-europe-year.html

Αυτή η μελέτη μιλάει για υποθετικους θανατους ("premature"). Επίσης δε νομίζω πως τα 300-400 χιλιάδες αυτοκίνητα που πωλήθηκαν με αυτά τα χαρακτηριστικά, υπερκαλύπτουν τα υπόλοιπα Χ εκατομμύρια ντίζελ που κυκλοφορούν σε επίπεδα μόλυνσης. Το ντίζελ δεκαετίας δηλαδή θέλεις να μας πεις πως ευθύνεται λιγότερο για τη μόλυνση απο αυτο του 2017 έστω και με υψηλότερους ρύπους απο όσο διαφήμιζε (που σίγουρα ειναι χαμηλότεροι συνολικά).

 

5 λεπτά πριν, Janoss είπε

Εγώ θέλω το χαζό μηχάνημα να βγει στους δρόμους για να εκπαιδευτεί ώστε να απαγορευτεί μετά στον πιωμένο και στον μη πιωμένο να οδηγούν. Όπως δηλαδή οδηγούσαν μέχρι τώρα τα αυτόνομα της uber.

Δέχεσαι δηλαδή πιο εύκολα, να σε σκοτώσει ενα αντικείμενο που κινείται με δική του βούληση. Επειδή είναι θυσία στο βωμό της προόδου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Jimmy08 said:

Αυτή η μελέτη μιλάει για υποθετικους θανατους ("premature"). Επίσης δε νομίζω πως τα 300-400 χιλιάδες αυτοκίνητα που πωλήθηκαν με αυτά τα χαρακτηριστικά, υπερκαλύπτουν τα υπόλοιπα Χ εκατομμύρια ντίζελ που κυκλοφορούν σε επίπεδα μόλυνσης. Το ντίζελ δεκαετίας δηλαδή θέλεις να μας πεις πως ευθύνεται λιγότερο για τη μόλυνση απο αυτο του 2017 έστω και με υψηλότερους ρύπους απο όσο διαφήμιζε (που σίγουρα ειναι χαμηλότεροι συνολικά).

Premature δε σημαίνει υποθετικός. Σημαίνει πριν τον αναμενόμενο χρόνο (προώρως). Άρα ευθύνεται άλλη αιτία που επίσπευσε το θάνατο.

Επεξ/σία από techPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, techPro είπε

Premature δε σημαίνει υποθετικός. Σημαίνει πριν τον αναμενόμενο χρόνο (προώρως). Άρα ευθύνεται άλλη αιτία που επίσπευσε το θάνατο.

Premature όπως σωστά λες σημαίνει πρόωρος, αλλά όπως χρησιμοποιείται εδώ και μάλιστα σε εισαγωγικά αυτή την ερμηνεία του δίνει. 

Δε μπορείς με κανένα τρόπο να συνδέσεις μια αιτία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, με το αποτέλεσμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Jimmy08 said:

Premature όπως σωστά λες σημαίνει πρόωρος, αλλά όπως χρησιμοποιείται εδώ και μάλιστα σε εισαγωγικά αυτή την ερμηνεία του δίνει. 

Δε μπορείς με κανένα τρόπο να συνδέσεις μια αιτία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, με το αποτέλεσμα. 

Δε μπορείς να μετρήσεις το τρέχον περιστατικό που βρίσκεται σε εξέλιξη. Αυτό θα γίνει μετά την πάροδο Χ ετών. Το Χ ανάλογα με την περίπτωση που μελετάται.

Μπορείς όμως να προβλέψεις τις συνέπειες αν έχεις προηγούμενο στατιστικό δείγμα από άλλες περιπτώσεις.  Όσο καλύτερο το στατιστικό μοντέλο, τόσο καλύτερη και η πρόβλεψη. Σε κάποιες περιπτώσεις η πρόβλεψη μπορεί να έχει εξαιρετική ακρίβεια, κάτι το οποίο μπορεί να επαληθευθεί εν καιρώ.

Επεξ/σία από techPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...