Προς το περιεχόμενο

Στο λογισμικό η αιτία για το δυστύχημα του αυτόνομου Ι.Χ. της Uber, σύμφωνα με δημοσίευμα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε

Άντε φάε ένα τοστ να ξεκουραστείς.Που σε κούρασα κιόλας σε παρέμβαση που κάνεις εσύ σε σχόλιό μου που δεν απευθύνεται σε σένα.

Και επειδή σε βλέπω πολύ σχετικό και αρμόδιο να κρίνεις ποιός είναι έτοιμος να κυκλοφορήσει τέτοιο όχημα στο δρόμο πές μου σε παρακαλώ εάν γνωρίζεις εάν έχουν γίνει δοκιμές σε κλειστές συνθήκες και για πόσα χρόνια/με πόσα διανυθέντα χιλιόμετρα πριν βγουν στο δρόμο.Και επίσης εάν είχαν αδειοδοτηθεί για να βγουν στο δρόμο.Γιατί εγώ δεν ξέρω, αλλά υποψιάζομαι ότι κάποιοι πιο αρμόδιοι από εμένα (και από εσένα) έχουν κρίνει σχετικά.

Εσύ πάντως δεν με κούρασες κι ας είσαι πολύ κουραστικός. Και είσαι κουραστικός επειδή παρεμβαίνεις επίμονα κιόλας για ένα σημείο που θέλεις να θίξεις.Δεν με ενδιαφέρει φίλε το σημείο που θέλεις να θίξεις εσύ.Απευθύνομαι σε άλλον για άλλο ζήτημα και παρεμβαίνεις να μας πεις το δικό σου. Κάνε μια προσπάθεια να το καταλάβεις. Δεν είσαι ο από καθέδρας συντονιστής της συζήτησης.Ξανακάνε μια προσπάθεια να το καταλάβεις. 

Μπα και ποιος είσαι ρε φίλε που δεν δέχεσαι παρεμβάσεις στις συζητήσεις σου; Υπάρχει κάποια απαγόρευση από το insomnia και δεν το ξέρω;

Αλλά όταν δεν έχεις επιχειρήματα, λες ασυναρτησίες και εκτίθεσαι και στους άλλους. Τρεις φορές σε ρωτάω αν πρέπει να κυκλοφορούν μη τελειοποιημένα προιόντα και δεν μου απαντάς.

Τέλος πάντων, αφού αγαπάς περισσότερο τα ζώα από τους ανθρώπους κάνε παρέα μαζί τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και έγινε αναφορά στα ζώα να το συνδέσω και με την προηγούμενή μου τοποθέτηση, εάν τελικά εφαρμοστούν θερμικές κάμερες στα αυτόνομα οχήματα, τότε σε έναν μελλοντικό «πόλεμο» μεταξύ μηχανών και ανθρώπων οι θερμικές κάμερες θα μπορούν να κάνουν τα οχήματα αυτόνομες πολεμικές μηχανές και να πατάνε τον εχθρό άνθρωπο και όχι το κακόμοιρο ζώο ή ζωάκι.
Τελικά η τεχνολογία όπως τα πάντα είναι πως την χρησιμοποιείς, να σώζει ή να αφαιρεί ζωές.

Υ.Γ Προς τους διαχειριστές θα το φτιάξετε να στέλνει αυτόματες ειδοποιήσεις στις απαντήσεις με email?

 

Επεξ/σία από asinoro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άραγε κρίνουμε τόσο αυστηρά εμείς οι αλανθαστοι και τέλειοι και τους θανάτους από ανθρώπους οδηγους;

Αυτό είναι ρατσισμός ενάντια στις μηχανές.

Επεξ/σία από orck
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, orck είπε

Άραγε κρίνουμε τόσο αυστηρά εμείς οι αλανθαστοι και τέλειοι και τους θανάτους από ανθρώπους οδηγους;

Αυτό είναι ρατσισμός ενάντια στις μηχανές.

Το ανθρώπινο λάθος είναι υπαρκτό και καθημερινοτητα. Οι μηχανές πρέπει να εξαλείψουν το συγκεκριμένο φαινόμενο όχι να κάνουν τα ίδια λάθη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, orck said:

Άραγε κρίνουμε τόσο αυστηρά εμείς οι αλανθαστοι και τέλειοι και τους θανάτους από ανθρώπους οδηγους;

Αυτό είναι ρατσισμός ενάντια στις μηχανές.

Όσο αυστηρά και να τις κρίνουμε η νομοθεσία τις κρίνει εντελώς χαλαρά. Εδώ βγαίνουν μετά από λίγα χρόνια φυλάκισης εγκληματίες που έχουν τελέσει ανείπωτες κακουργηματικές πράξεις, δολοφονίες εκ προθέσεως, βιασμούς κλπ. Τι περίμενες ότι θα γινόταν στην περίπτωση φόνου εξ' αμελείας δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, orck είπε

Άραγε κρίνουμε τόσο αυστηρά εμείς οι αλανθαστοι και τέλειοι και τους θανάτους από ανθρώπους οδηγους;

Αυτό είναι ρατσισμός ενάντια στις μηχανές.

Βασικά η κριτική δεν γίνεται στην μηχανή αλλά στους ανθρώπους που κατασκευάζουν την μηχανή. Και ναι, εκεί πρέπει να είμαστε αυστηροί, εφόσον μιλάμε για θέματα ζωής.

Οι εταιρείες, για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους,  έχουν την τάση να λειτουργούν περισσότερο επιπόλαια από όσο οφείλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Τα αυτόνομα έχουν στοιχίσει 1-2 ζωές στα 10 χρόνια δοκιμών, υστερικά ουρλιαχτά να σταματήσουμε τους δολοφόνους.

Τα ντιζελοχρέπια της WV και των υπολοίπων Γερμανών έχουν στοιχίσει μερικές δεκάδες χιλιάδες ζωές, πλήρης αδιαφορία.

Τα ντιζελοχρέπια καμία σχέση δεν έχουν με τη συζήτηση, ούτε έχουν στοιχήσει ζωές. Μην τα μπερδεύεις.

Ας είναι καλά η φίλη μας η Αγγέλα που τροποποίησε τη νομοθεσία για να μην πληρώσει αποζημιώσεις και στην Ευρώπη..

10 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

To θεωρώ πιο σωστό από το να δοκιμάζει ο κάθε ξεφτίλας σε δημόσιο χώρο τις ανύπαρκτες ικανότητές του από τη στιγμή που δεν είναι έτοιμος προς οδήγηση.Ο αριθμός των θυμάτων με ενδιαφέρει.Νομίζω πως δεν θα με περνούσε ποτέ αυτόνομο φορτηγό υπό τις συνθήκες που περιέγραψα.Και ας μην είναι ακόμα έτοιμο προς χρήση.Τώρα που το σκέφτομαι δεν θα με περνούσε ποτέ.Και ας μην ξαναείναι έτοιμο προς χρήση.

Σου διαφεύγει μάλλον ότι και τα αυτόνομα, είναι κατασκευασμένα και σχεδιασμένα από ανθρώπους. Άρα ότι και να κάνεις, δεν ξεφεύγεις από τον ανθρώπινο παράγοντα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, nhzt είπε

Εσύ σ αυτόν το λαό δεν ανήκεις; ή μήπως βρίσκεσαι στην Silicon valley της Λάρισας και είσαι 200 χρόνια μπροστά; Την δική σου υποκρισία την μέτρησες;

Ήθελα να ήξερα αν ήταν συγγενής σου το θύμα, θα υποστήριζες πάλι ότι" κρίνουμε αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος; "

'Αλλά την ξέρω  την αντίδραση.... εντάξει μωρέ για ένα θάνατο κάνετε έτσι...

 

Γελάω όταν ορισμένοι υπερασπίζεστε τη δικαιοσύνη από τη μεριά του θύματος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, primeragt είπε

Το μεγαλο θεμα στο συγκεκριμενο ατυχημα δεν ηταν ο θανατος αυτος καθε αυτο αλλα το πως εγινε. Και δεν εννοω την συγκρουση αλλα το τι προκαλεσε την συγκρουση. Συμφωνα με αυτα που μαθαμε τοτε + αυτα που βγηκανε τωρα, τα συμπερασματα μας οτι το συστημα δεν την αντιληφθηκε ηταν σωστα. Ο προβληματισμος μας εκει ηταν οχι στο αν ειναι καλα ή κακα τα αυτονομα. Μια χαρα ειναι, αυτο που λεμε ειναι να γινουν περισσοτερες δοκιμες αλλα οχι σε δημοσιους δρομους. Οι πολιτες δεν ειναι δοκιμαστες οχηματων αν οι εταιρειες τους θεωρουν ετσι ας τους πληρωσουν και αναλογα στελνοντας τους κ την φορμα επικινδηνοτητας παρεα.

το γεγονος οτι το λογισμικο δεν αντεδρασε ειναι τεχνολογικο θεμα - πρεπει να λυθει - και πιστευω θα λυθει - αργα η γρηγορα. (αν θυμαμαι καλα κατι που διαβασα το λογισμικο "ειδε" την πεζο αλλα την εκανε "discard as false positive" γιατι κρατουσε σακουλες και νομισε οτι ηταν απλα σακουλες πεταμενες στο δρομο.

OK fair enough αυτο που λες, αλλα χωρις να ξερω λεπτομερειες δε νομιζω οτι ειναι ευκολο να γινει αυτο. στην πραγματικοτητα ζηταμε να δημιουργηθει ενα "αντιγραφο" ολου το πραγματικου κοσμου. μαλλον δυσκολο. υπαρχουν κατι model cities που εχουν οι κινεζοι αλλα δεν ειναι αρκετα καλες απ οτι διαβαζω (και αυτο ειναι σημαντικο γιατι με την ΑΙ τα δεδομενα που "ταιζεις" τον αλγοριθμο ειναι σχεδον οσο σημαντικα οσο ο ιδιος αλγοριθμος - γιατι τον μορφοποιει τον αλγοριθμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, memtsas said:

το γεγονος οτι το λογισμικο δεν αντεδρασε ειναι τεχνολογικο θεμα - πρεπει να λυθει - και πιστευω θα λυθει - αργα η γρηγορα. (αν θυμαμαι καλα κατι που διαβασα το λογισμικο "ειδε" την πεζο αλλα την εκανε "discard as false positive" γιατι κρατουσε σακουλες και νομισε οτι ηταν απλα σακουλες πεταμενες στο δρομο.

OK fair enough αυτο που λες, αλλα χωρις να ξερω λεπτομερειες δε νομιζω οτι ειναι ευκολο να γινει αυτο. στην πραγματικοτητα ζηταμε να δημιουργηθει ενα "αντιγραφο" ολου το πραγματικου κοσμου. μαλλον δυσκολο. υπαρχουν κατι model cities που εχουν οι κινεζοι αλλα δεν ειναι αρκετα καλες απ οτι διαβαζω (και αυτο ειναι σημαντικο γιατι με την ΑΙ τα δεδομενα που "ταιζεις" τον αλγοριθμο ειναι σχεδον οσο σημαντικα οσο ο ιδιος αλγοριθμος - γιατι τον μορφοποιει τον αλγοριθμο

Θα μπορούσαν οι δοκιμές να ακολουθήσουν διάφορες φάσεις:

Προφανώς και ο πραγματικός κόσμος δε γίνεται να αποφευχθεί.

Επεξ/σία από techPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Σου διαφεύγει μάλλον ότι και τα αυτόνομα, είναι κατασκευασμένα και σχεδιασμένα από ανθρώπους. Άρα ότι και να κάνεις, δεν ξεφεύγεις από τον ανθρώπινο παράγοντα. 

No shit Sherlock.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, techPro είπε

Στην παρούσα φάση αν τα αυτόνομα οχήματα αντικαθιστούσαν τους οδηγούς εξ' ολοκλήρου, θα στοίχιζαν πολλές περισσότερες ζωές. Η τεχνολογία δεν είναι σε επίπεδο ικανό ακόμη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο.

Θα κάνεις την τιμή να δείξεις την πολυσέλιδη μελέτη σου για αυτόν τον ισχυρισμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...