Προς το περιεχόμενο

Στο λογισμικό η αιτία για το δυστύχημα του αυτόνομου Ι.Χ. της Uber, σύμφωνα με δημοσίευμα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, skiabox είπε

Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά.

Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος.

Η υποκρισία στο ζενίθ!

Το πρόβλημα βέβαια εγώ δεν το εστιάζω εκεί.Το εστιάζω στο γεγονός ότι έχουμε ακήρυχτο εμφύλιο εδώ και δεκαετίες και κάνουμε λες και μας χτύπησε το ρεύμα με έναν θάνατο στα τόσα εκατομμύρια χιλιόματρα που έχουν γραφτεί δοκιμαστικά με αυτόνομα οχήματα. Προφανώς δεν χαίρομαι για το συμβάν, προφανώς δεν θα ήθελα να είμαι εγώ στη θέση κανενός εμπλεκομένου ή κάποιος γνωστός/φίλος/συγγενής, αλλά επίσης προφανώς αντιλαμβάνομαι ότι στατιστικώς οι πιθανότητες για πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος είναι πολύ χαμηλότερες από τέτοια οχήματα. Κι εμείς εξακολουθούμε να βλέπουμε επαναστάσεις ρομπότ και κακές πολυεθνικές. Μόλις χθες με πέρασε φορτηγό ενώ πήγαινα με 40 χλμ εντός κατοικημένης περιοχής και βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα περνώντας με σε σημείο όπου υπάρχει διασταύρωση από πλατεία με καφετέρειες και ξενοδοχεία. Εάν κάποιος δύσμοιρος απλά πήγαινε να βγει στον κεντρικό εκείνη τη στιγμή θα είχε την κατάληξη που είχαν οι 2 άτυχοι στον κηφισό πριν λίγες ώρες.Κι εμείς ακόμα ψάχνουμε τους δολοφόνους στα λογισμικά της uber. Αλλά στον καθρέφτη δεν κοιτιόμαστε...

Επεξ/σία από Bigi444444
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι οι ανθρωποι κανουν λαθη και ηλιθιοτητες δεν δινει αφεση αμαρτιων στις εταιρειες να βγαζουν μη 100% λειτουργικα οχηματα στους δρομους. Επισης τα εκαττομυρια χιλιομετρα που εχουν γραφτει στις πιο φιλοξενες συνθηκες στα τοσα χρονια δεν φτανουν ουτε 1 ΜΙΑ μερα χιλιομετρων που γραφουν τα κανονικα οχηματα στους δρομους του κοσμου. Αν θελουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα θα πρεπει να εχουμε ισαξια κριτηρια τοσο των συνθηκων οσο και ολων των αλλων παραμετρων του οδηκου δικτυου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Bigi444444 said:

Το πρόβλημα βέβαια εγώ δεν το εστιάζω εκεί.Το εστιάζω στο γεγονός ότι έχουμε ακήρυχτο εμφύλιο εδώ και δεκαετίες και κάνουμε λες και μας χτύπησε το ρεύμα με έναν θάνατο στα τόσα εκατομμύρια χιλιόματρα που έχουν γραφτεί δοκιμαστικά με αυτόνομα οχήματα. Προφανώς δεν χαίρομαι για το συμβάν, προφανώς δεν θα ήθελα να είμαι εγώ στη θέση κανενός εμπλεκομένου ή κάποιος γνωστός/φίλος/συγγενής, αλλά επίσης προφανώς αντιλαμβάνομαι ότι στατιστικώς οι πιθανότητες για πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος είναι πολύ χαμηλότερες από τέτοια οχήματα. Κι εμείς εξακολουθούμε να βλέπουμε επαναστάσεις ρομπότ και κακές πολυεθνικές. Μόλις χθες με πέρασε φορτηγό ενώ πήγαινα με 40 χλμ εντός κατοικημένης περιοχής και βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα περνώντας με σε σημείο όπου υπάρχει διασταύρωση από πλατεία με καφετέρειες και ξενοδοχεία. Εάν κάποιος δύσμοιρος απλά πήγαινε να βγει στον κεντρικό εκείνη τη στιγμή θα είχε την κατάληξη που είχαν οι 2 άτυχοι στον κηφισό πριν λίγες ώρες.Κι εμείς ακόμα ψάχνουμε τους δολοφόνους στα λογισμικά της uber. Αλλά στον καθρέφτη δεν κοιτιόμαστε...

Τα χιλιόμετρα των αυτόνομων αυτοκινήτων είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στα χιλιόμετρα που διανύουν τα πάνω από 1 δις οχήματα του πλανήτη.

Το ερώτημα δεν είναι θεωρητικό, είναι πρακτικό: Αν όλο το πλήθος των αυτοκινήτων ήταν αυτόνομα την τρέχουσα χρονική περίοδο, θα είχαμε αύξηση ή μείωση των ατυχημάτων; Προφανώς αύξηση καθώς η τεχνολογία δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμη.

Πόσα ατυχήματα θα είχαμε αν αυτή τη στιγμή οδηγούσαν οι "αυτόματοι πιλότοι" χωρίς ανθρώπινη επίβλεψη;

 

Κι ένα ενδιαφέρον άρθρο περί ατυχημάτων:
Why Sweden has so few road deaths

Επεξ/σία από techPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτόνομα έχουν στοιχίσει 1-2 ζωές στα 10 χρόνια δοκιμών, υστερικά ουρλιαχτά να σταματήσουμε τους δολοφόνους.

Τα ντιζελοχρέπια της WV και των υπολοίπων Γερμανών έχουν στοιχίσει μερικές δεκάδες χιλιάδες ζωές, πλήρης αδιαφορία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Omnigeek said:

Τα αυτόνομα έχουν στοιχίσει 1-2 ζωές στα 10 χρόνια δοκιμών, υστερικά ουρλιαχτά να σταματήσουμε τους δολοφόνους.

Τα ντιζελοχρέπια της WV και των υπολοίπων Γερμανών έχουν στοιχίσει μερικές δεκάδες χιλιάδες ζωές, πλήρης αδιαφορία.

Στην παρούσα φάση αν τα αυτόνομα οχήματα αντικαθιστούσαν τους οδηγούς εξ' ολοκλήρου, θα στοίχιζαν πολλές περισσότερες ζωές. Η τεχνολογία δεν είναι σε επίπεδο ικανό ακόμη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι εχουν στοιχησει 1-2 ζωες. Ποσα ειναι ομως αυτα που κυκλοφορουν? Ειναι πανω απο 100.000? 250.000? Οσα και να ειναι, ειναι παρα πολυ λιγα και οδηγουνται μονο σε απολυτα ασφαλεις συνθηκες και πολλες φορες κατω και απο τα ορια γιατι γραφαν χιλιομετρα για αλλο λογο και οχι για την μετακινηση επιβατων. Θα εμπενες εσυ, την δεδομενη στιγμη, σε ενα τετοιο αυτονομο ΧΩΡΙΣ την παρουσια τιμονιου να πας καπου? Ακομα και με αδειο δρομο ή μονο με τετοια οχηματα γυρω σου?

Αυτο που δεν θελετε μερικοι να καταλαβεται ειναι οτι δεν θελουμε να σταματησουμε κανεναν καη δη δολοφονο. Αυτο που θελουμε ειναι καλυτερη τεχνολογια και καλυτερες κλειστες δοκιμες γιατι αμα αφησουμε τα παντα ελευθερα κ ασυδωτα στο βωμο της εξελιξης και δεδομενου οτι υπαρχει μεγαλο κυμα στιγνου funboισμου για καθε τι τεχνολογικο, δεν θα αργησουμε να ξαναδουμε αδιστακτες πρακτικες στο βωμο της εξελιξης οπωε ειχαμε πριν μερικες δεκαετιες με τα ιατρικα και οχι μονο πειραματα.

Οσον αφορα τα ντιζελοχρεπια ειχε γινει και ακομα γινετε οποτε αναφερετε κατακραυγη της πρακτικης και τουλαχιστον πεσανε προστιμα και τουλαχιστον Αμερικη η WV αναγκαστικε να ξαναγωρασει αρκετα τετοια αμαξια πισω για αθετηση υποσχομενων spec.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bigi444444 είπε

Το πρόβλημα βέβαια εγώ δεν το εστιάζω εκεί.Το εστιάζω στο γεγονός ότι έχουμε ακήρυχτο εμφύλιο εδώ και δεκαετίες και κάνουμε λες και μας χτύπησε το ρεύμα με έναν θάνατο στα τόσα εκατομμύρια χιλιόματρα που έχουν γραφτεί δοκιμαστικά με αυτόνομα οχήματα. Προφανώς δεν χαίρομαι για το συμβάν, προφανώς δεν θα ήθελα να είμαι εγώ στη θέση κανενός εμπλεκομένου ή κάποιος γνωστός/φίλος/συγγενής, αλλά επίσης προφανώς αντιλαμβάνομαι ότι στατιστικώς οι πιθανότητες για πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος είναι πολύ χαμηλότερες από τέτοια οχήματα. Κι εμείς εξακολουθούμε να βλέπουμε επαναστάσεις ρομπότ και κακές πολυεθνικές. Μόλις χθες με πέρασε φορτηγό ενώ πήγαινα με 40 χλμ εντός κατοικημένης περιοχής και βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα περνώντας με σε σημείο όπου υπάρχει διασταύρωση από πλατεία με καφετέρειες και ξενοδοχεία. Εάν κάποιος δύσμοιρος απλά πήγαινε να βγει στον κεντρικό εκείνη τη στιγμή θα είχε την κατάληξη που είχαν οι 2 άτυχοι στον κηφισό πριν λίγες ώρες.Κι εμείς ακόμα ψάχνουμε τους δολοφόνους στα λογισμικά της uber. Αλλά στον καθρέφτη δεν κοιτιόμαστε...

Αγαπητέ μου μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το ατύχημα από αυτόνομο όχημα το προκαλεί το αυτοκίνητο το ίδιο (μέσω το λογισμικού). Το ατύχημα από συμβατικό αυτοκίνητο το προκαλεί ο άνθρωπος. Κανέναν δεν χτύπησε το ρεύμα και ούτε υπάρχει ακηρυχτος πόλεμος. Όλοι γνωρίζουμε ότι θα συμβαίνουν ατυχήματα από νέες τεχνολογίες. Τα ίδια έγραφα και σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με τα διαστημικά οχήματα που ακόμα θρηνούμε θύματα. 

Το θέμα είναι γιατί κυκλοφορούν στους δρόμους, την στιγμή που δεν είναι έτοιμα για χρήση. Δηλ. δοκιμάζει μια εταιρία ένα προϊόν σε δημόσιο χώρο. 

Μη νομίζεις ότι δεν θέλουμε την νεα τεχνολογία και αυτά που γράφεις για επαναστάσεις ρομπότ κλπ. Ναι υπάρχουν και οι υπερβολικοί και αυτοί που φοβούνται την σκιά τους. Όμως εστιάσου στο γεγονός που σου ανέφερα, ότι δοκιμάζετε ένα προϊόν ελεύθερα σε δημόσιους χώρους. Μόνο αυτό. Και πες μου αν το θεωρείς σωστό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπει στην ιστορία η Elaine Herzberg, ως ο πρώτος άνθρωπος που πέθανε από αυτόματο taxi. Απίστευτο ότι πέρασε τόσος καιρός και ακόμα με αυτό ασχολούνται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nhzt είπε

Αγαπητέ μου μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το ατύχημα από αυτόνομο όχημα το προκαλεί το αυτοκίνητο το ίδιο (μέσω το λογισμικού). Το ατύχημα από συμβατικό αυτοκίνητο το προκαλεί ο άνθρωπος. Κανέναν δεν χτύπησε το ρεύμα και ούτε υπάρχει ακηρυχτος πόλεμος. Όλοι γνωρίζουμε ότι θα συμβαίνουν ατυχήματα από νέες τεχνολογίες. Τα ίδια έγραφα και σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με τα διαστημικά οχήματα που ακόμα θρηνούμε θύματα. 

Το θέμα είναι γιατί κυκλοφορούν στους δρόμους, την στιγμή που δεν είναι έτοιμα για χρήση. Δηλ. δοκιμάζει μια εταιρία ένα προϊόν σε δημόσιο χώρο. 

Μη νομίζεις ότι δεν θέλουμε την νεα τεχνολογία και αυτά που γράφεις για επαναστάσεις ρομπότ κλπ. Ναι υπάρχουν και οι υπερβολικοί και αυτοί που φοβούνται την σκιά τους. Όμως εστιάσου στο γεγονός που σου ανέφερα, ότι δοκιμάζετε ένα προϊόν ελεύθερα σε δημόσιους χώρους. Μόνο αυτό. Και πες μου αν το θεωρείς σωστό. 

To θεωρώ πιο σωστό από το να δοκιμάζει ο κάθε ξεφτίλας σε δημόσιο χώρο τις ανύπαρκτες ικανότητές του από τη στιγμή που δεν είναι έτοιμος προς οδήγηση.Ο αριθμός των θυμάτων με ενδιαφέρει.Νομίζω πως δεν θα με περνούσε ποτέ αυτόνομο φορτηγό υπό τις συνθήκες που περιέγραψα.Και ας μην είναι ακόμα έτοιμο προς χρήση.Τώρα που το σκέφτομαι δεν θα με περνούσε ποτέ.Και ας μην ξαναείναι έτοιμο προς χρήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, skiabox είπε

Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά.

Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος.

Η υποκρισία στο ζενίθ!

H uber κ η κάθε uber, tesla, volvo κλπ θα μπορούν να κάνουν δοκιμές στον δρόμο; Σκοτώνοντας αθώους; Οι αισθητήρες δεν είδαν ενήλικη γυναίκα με ποδήλατο. Το όχημα δεν φρεναρε καθόλου. Φάνηκε και στο βίντεο. 200 χρόνια μπροστά η uber. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Yellowie είπε

Θα μπει στην ιστορία η Elaine Herzberg, ως ο πρώτος άνθρωπος που πέθανε από αυτόματο taxi. Απίστευτο ότι πέρασε τόσος καιρός και ακόμα με αυτό ασχολούνται

Πόσος καιρός πέρασε? Μιλάμε για άνθρωπο που πέθανε. Δεν είναι αστείο και κρίνονται τα πάντα για την Uber και το πρόγραμμα. Ρώτησες τους γονείς άνδρα της γυναίκας πως νιώθουν? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, nhzt είπε

Δεν καταλαβαίνω που θέλεις να καταλήξεις .... Δηλ είναι αθωωτικά στοιχεία ο εξωδικαστικός συμβιβασμός και το πρώτο ατύχημα;

Συμφωνώ 100% μαζί σου. 

Επειδή όμως στο τέλος έγραψες αν ήσουν δικαστής κλπ κλπ..., Νόμιζα ότι δεν είχες διαβάσει ότι οι συγγενείς με την uber συμφώνησαν εξωδικαστικά. 

Τώρα αυτό το όχημα είναι για βγει στους δρόμους; Ούτε φρενάρισμα, ούτε αλλαγή κατεύθυνσης. Καμία αντίδραση. 

10 ώρες πριν, skiabox είπε

Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά.

Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος.

Η υποκρισία στο ζενίθ!

Aυτο το όχημα έπρεπε να πάρει έγκριση για να βγει στους δρόμους? Είναι επικίνδυνο. Ούτε σουρωμενος δεν οδηγάει τόσο χάλια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Spiros787 είπε

 

Τώρα αυτό το όχημα είναι για βγει στους δρόμους; Ούτε φρενάρισμα, ούτε αλλαγή κατεύθυνσης. Καμία αντίδραση. 

Aυτο το όχημα έπρεπε να πάρει έγκριση για να βγει στους δρόμους? Είναι επικίνδυνο. Ούτε σουρωμενος δεν οδηγάει τόσο χάλια. 

Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω στον Bigi444444 ότι δεν πρέπει να κυκλοφορήσει ένα τέτοιο όχημα στους δρόμους για δοκιμή και μου το συγκρίνει με συμβατικά αυτοκίνητα και οδηγούς, λέγοντας ότι είναι καλύτερα να κυκλοφορούν μη τελειοποιημένα οχήματα, παρά ασυνείδητοι οδηγοί. 

5 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

To θεωρώ πιο σωστό από το να δοκιμάζει ο κάθε ξεφτίλας σε δημόσιο χώρο τις ανύπαρκτες ικανότητές του από τη στιγμή που δεν είναι έτοιμος προς οδήγηση.Ο αριθμός των θυμάτων με ενδιαφέρει.Νομίζω πως δεν θα με περνούσε ποτέ αυτόνομο φορτηγό υπό τις συνθήκες που περιέγραψα.Και ας μην είναι ακόμα έτοιμο προς χρήση.Τώρα που το σκέφτομαι δεν θα με περνούσε ποτέ.Και ας μην ξαναείναι έτοιμο προς χρήση.

Στο ξαναλέω και κάνε μια προσπάθεια να καταλαβεις. 

Κανένας δεν συγκρίνει το αυτόνομο όχημα με το συμβατικό που έχει τον κάθε μ@λ@κα οδηγό. Σαφώς υπερτερεί το αυτόνομο. Οκ μέχρι εδώ; 

Εδώ λέμε όλοι, γιατί δοκιμάζετε ένα αυτόνομο σε δημόσιο χώρο; Δεν λέμε αν είναι πιο ασφαλές από το συμβατικό. Δεν είναι έτοιμο προϊόν. 

Λέμε, η κάθε εταιρία να τελειοποίηση το προϊόν, αφού το εξετάσει σε ειδικές πίστες και εγκαταστάσεις και μετά να το παραδώσει στο κοινό προς πώληση. Όπως γίνεται σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια. Όπως γίνετε με τα φάρμακα που περνάνε 5 και 10 χρόνια πριν τα δώσουν σε ανθρώπους. 

Εδώ εξετάζουμε την περίπτωση μόνο των αυτόνομων. Αν πρέπει να κυκλοφορούν δημόσια. Όχι αν είναι πιο ασφαλή από τα συμβατικά. 

Με κούρασες ειλικρινά. 

 

Επεξ/σία από nhzt
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε φάε ένα τοστ να ξεκουραστείς.Που σε κούρασα κιόλας σε παρέμβαση που κάνεις εσύ σε σχόλιό μου που δεν απευθύνεται σε σένα.

Και επειδή σε βλέπω πολύ σχετικό και αρμόδιο να κρίνεις ποιός είναι έτοιμος να κυκλοφορήσει τέτοιο όχημα στο δρόμο πές μου σε παρακαλώ εάν γνωρίζεις εάν έχουν γίνει δοκιμές σε κλειστές συνθήκες και για πόσα χρόνια/με πόσα διανυθέντα χιλιόμετρα πριν βγουν στο δρόμο.Και επίσης εάν είχαν αδειοδοτηθεί για να βγουν στο δρόμο.Γιατί εγώ δεν ξέρω, αλλά υποψιάζομαι ότι κάποιοι πιο αρμόδιοι από εμένα (και από εσένα) έχουν κρίνει σχετικά.

Εσύ πάντως δεν με κούρασες κι ας είσαι πολύ κουραστικός. Και είσαι κουραστικός επειδή παρεμβαίνεις επίμονα κιόλας για ένα σημείο που θέλεις να θίξεις.Δεν με ενδιαφέρει φίλε το σημείο που θέλεις να θίξεις εσύ.Απευθύνομαι σε άλλον για άλλο ζήτημα και παρεμβαίνεις να μας πεις το δικό σου. Κάνε μια προσπάθεια να το καταλάβεις. Δεν είσαι ο από καθέδρας συντονιστής της συζήτησης.Ξανακάνε μια προσπάθεια να το καταλάβεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...