Προς το περιεχόμενο

Στο λογισμικό η αιτία για το δυστύχημα του αυτόνομου Ι.Χ. της Uber, σύμφωνα με δημοσίευμα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

1 ώρα πριν, Spiros787 είπε

Εξωδικαστικός συμβιβασμός. Λάθος των συγγενών. "Φτηνα" την έβγαλε η uber. 

 

53 λεπτά πριν, Janoss είπε

Και τι άλλο να γίνει δηλαδή. Βεντέτα;

 

να μην το δεχόντουσαν και να συνέχιζαν κανονικά την δίκη (αν αρχισε ποτέ..)προφανώς. Βέβαια θα γινότανε τρελός ντόρος και πιθανοτατα παραπάνω θα πλήρωνε η uber αν έβγαινε χαμένη, που το προφανές ειναι να βγεί έτσι, και θα είχε και παραπάνω κυρώσεις κ.ο.κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

13 λεπτά πριν, memtsas είπε

εγω εδω βλεπω 2 προβληματα.

1. το οποιοδηποτε τεχνικο θεμα (λογισμικο η hardware) το οποιο αργα η γρηγορα θα λυθει. τελος

2. τις συνεπειες της κακης δημοσιογραφιες και του ευκολα καθοδηγουμενου κοινου. το  ΑΙ στην αυτοκινηση δεν ειναι πανακεια. κανενας ομως δε βγηκε να πει. η uber εχει κανει χψζ  εκατομμυρια χιλιομετρα σε πληρως αυτονομο modeκαι σκοτωθηκε ενας πεζος. αναλογικα αν αυτα τα χιλιομετρα ειχαν γινει με ανθρωπο να οδηγει, στατιστικα θα ειχαμε χψζ θανατηφορα τροχαια. 

αν αυτο το αρθρο της wikipedia ειναι αληθες το 2016 στις ΗΠΑ υπηρχαν 37.461 θανατοι σε τροχαια ατυχηματα. ακουσε κανεις τιποτα πουθενα για αυτα?   https://en.wikipedia.org/wiki/Motor_vehicle_fatality_rate_in_U.S._by_year

τα λεω αυτα γιατι εχουμε χασει το μετρο γενικα. οι ανθρωποι πλεον δεν σκεφτονται, απλα αναπαραγουν αυτο που τους σερβιρουν τα media. αυτο το προβλημα δε βλεπω πως θα  λυθει ουτε αργα ουτε γρηγορα

Το μεγαλο θεμα στο συγκεκριμενο ατυχημα δεν ηταν ο θανατος αυτος καθε αυτο αλλα το πως εγινε. Και δεν εννοω την συγκρουση αλλα το τι προκαλεσε την συγκρουση. Συμφωνα με αυτα που μαθαμε τοτε + αυτα που βγηκανε τωρα, τα συμπερασματα μας οτι το συστημα δεν την αντιληφθηκε ηταν σωστα. Ο προβληματισμος μας εκει ηταν οχι στο αν ειναι καλα ή κακα τα αυτονομα. Μια χαρα ειναι, αυτο που λεμε ειναι να γινουν περισσοτερες δοκιμες αλλα οχι σε δημοσιους δρομους. Οι πολιτες δεν ειναι δοκιμαστες οχηματων αν οι εταιρειες τους θεωρουν ετσι ας τους πληρωσουν και αναλογα στελνοντας τους κ την φορμα επικινδηνοτητας παρεα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, primeragt είπε

Το μεγαλο θεμα στο συγκεκριμενο ατυχημα δεν ηταν ο θανατος αυτος καθε αυτο αλλα το πως εγινε. Και δεν εννοω την συγκρουση αλλα το τι προκαλεσε την συγκρουση. Συμφωνα με αυτα που μαθαμε τοτε + αυτα που βγηκανε τωρα, τα συμπερασματα μας οτι το συστημα δεν την αντιληφθηκε ηταν σωστα. Ο προβληματισμος μας εκει ηταν οχι στο αν ειναι καλα ή κακα τα αυτονομα. Μια χαρα ειναι, αυτο που λεμε ειναι να γινουν περισσοτερες δοκιμες αλλα οχι σε δημοσιους δρομους. Οι πολιτες δεν ειναι δοκιμαστες οχηματων αν οι εταιρειες τους θεωρουν ετσι ας τους πληρωσουν και αναλογα στελνοντας τους κ την φορμα επικινδηνοτητας παρεα.

 

Αυτό ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mjaros είπε

Τι σόι δυσλειτουργία ήταν αυτή που έκανε το αυτοκίνητο να μπει στο σπίτι της γυναίκας, να την σηκώσει από τον καναπέ, να την βάλει στη μέση του δρόμου νυχτιάτικα και να την χτυπήσει;

Η ιδια που την περασε για σακουλα σκουπιδιων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, skiabox είπε

Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά.

Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος.

Η υποκρισία στο ζενίθ!

Εσύ σ αυτόν το λαό δεν ανήκεις; ή μήπως βρίσκεσαι στην Silicon valley της Λάρισας και είσαι 200 χρόνια μπροστά; Την δική σου υποκρισία την μέτρησες;

Ήθελα να ήξερα αν ήταν συγγενής σου το θύμα, θα υποστήριζες πάλι ότι" κρίνουμε αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος; "

'Αλλά την ξέρω  την αντίδραση.... εντάξει μωρέ για ένα θάνατο κάνετε έτσι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, skiabox said:

Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά.

Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος.

Η υποκρισία στο ζενίθ!

Στην ιατρική - φαρμακευτική για να φτάσει ένα φάρμακο στην αγορά περνά πάνω από 10ετία ελέγχων:
https://en.wikipedia.org/wiki/Phases_of_clinical_research

και η διαδικασία δοκιμών περνά από πολλές φάσεις.

Θα μπορούσε το ίδιο να γίνεται και με κάθε τεχνολογία που δυνητικά θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Κάθε ζωή είναι ανεκτίμητη και αναντικατάστατη και αν αφαιρείται λόγω μη λήψης των απαιτούμενων μέτρων ασφαλείας (είτε λόγω αδιαφορίας, είτε λόγω βιασύνης να βγει το προϊόν στην αγορά) τότε υπάρχει βαρύτατη ηθική ευθύνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mjaros είπε

Και που να της κάνουν τις δοκιμές, στην έρημο;

Για να έχουν νόημα οι δοκιμές, πρέπει να γίνουν σε χαοτικό περιβάλλον και όχι σε ελεγχόμενο. 

Ας πληρωσουν φιλε να φτιαξουν δεν ειναι δουλεια του πολιτη να εμπλεκετε στα τεστ των εταιρειων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, mjaros said:

Και που να της κάνουν τις δοκιμές, στην έρημο;

Για να έχουν νόημα οι δοκιμές, πρέπει να γίνουν σε χαοτικό περιβάλλον και όχι σε ελεγχόμενο. 

  1. Σε πρώτη φάση μπορεί να γίνονται σε ελεγχόμενο περιβάλλον που προσομοιώνει συνθήκες δρόμου. Κάτι τέτοιο θα απαιτούσε τεράστια κεφάλαια βέβαια και μεγάλο χώρο. Μίλα λύση θα ήταν ο χώρος να δημιουργούνταν και να χρησιμοποιούνταν από κοινού απ' όσες εταιρίες επενδύουν στην αυτόνομη οδήγηση.
  2. Σε δεύτερη φάση οι δοκιμές θα μπορούσαν να γίνονται σε τμήματα δρόμων κλειστά στην κυκλοφορία, στα οποία θα κινούνταν μόνο οχήματα και πεζοί που θα συμμετείχαν στη δοκιμή.
  3. Σε τρίτη φάση η δοκιμή μπορεί να συνεχιστεί σε ανοικτούς δρόμους με κανονική κυκλοφορία, υπό την επίβλεψη οδηγού ο οποίος συνεχώς θα επαγρυπνεί, και με περιορισμό ταχύτητας, ώστε να υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να προλάβει ο οδηγός να διορθώσει ένα σφάλμα του συστήματος.
  4. Σε τέταρτη φάση ο περιορισμός ταχύτητας μπορεί να αρθεί και να εφαρμόζονται τα όρια κυκλοφορίας.
  5. Το πέρασμα από τη μία φάση στην άλλη θα πρέπει να γίνεται μετά από εξαντλητικές δοκιμές που έχουν ως αποτέλεσμα σχεδόν μηδενικά ποσοστά σφάλματος.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτόνομα και πάλι αυτόνομα, είδατε  τι έγινε σήμερα, αν και ευχαριστιέμαι την οδήγηση, προτιμώ να μην έχουμε θέματα σαν το σημερινό και ας μην μπορούμε να οδηγούμε σε δημόσιο δρόμο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, bill987 said:

Αυτόνομα και πάλι αυτόνομα, είδατε  τι έγινε σήμερα, αν και ευχαριστιέμαι την οδήγηση, προτιμώ να μην έχουμε θέματα σαν το σημερινό και ας μην μπορούμε να οδηγούμε σε δημόσιο δρόμο...

Αυτόνομα, όταν το ποσοστό ατυχημάτων είναι μικρότερο του σημερινού που προκαλεί ο ανθρώπινος παράγοντας. Ακόμη δεν κινούνται τόσα πολλά αυτόνομα για να υπάρχει ασφαλές δείγμα ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

Αν όλα τα οχήματα σήμερα αντικαθιστούνταν από αυτόνομα, θα είχαμε περισσότερα η λιγότερα ατυχήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον αυτά τα οχήματα δεν έχουν θερμικές κάμερες ώστε να αντιλαμβάνονται τουλάχιστον τους ανθρώπους ως ζωντανούς οργανισμούς θα είναι κίνδυνος θάνατος, που σημαίνει πρακτικά εφόσον θα κυκλοφορούν στους δρόμους ο πεζός και κάθε οδηγός θα πρέπει να είναι επιπλέον προσεχτικός.
Οι θερμικές κάμερες θα πρέπει να είναι υποχρεωτικές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Techman2 είπε

Με λίγα λόγια αν αύριο μια εταιρεία με αυτόνομα οχήματα έρθει στην Ελλάδα και γίνει κάποιο αντίστοιχο ατύχημα λόγω προβλήματος στο λογισμικό και χάσει την ζωή του κάποιος άνθρωπος, θα πρέπει απλά ο κόσμος να μην ασχοληθεί γιατί έχει μείνει με σφραγίδες και 200 χρόνια πίσω.

Ωραίο σκεπτικό.

Εδώ δεν μιλάμε μόνο για εξέλιξη αλλά προφανώς για ελλιπή έλεγχο για το αν το προϊόν-τεχνολογία είναι πραγματικά έτοιμη να μπει σε λειτουργία πόσο ακόμα για την απώλεια μιας ζωής.

Σίγουρα πάντως είναι πιο ασφαλές από τη πιπινίτσα που κάνει παράνομα αναστροφή 8 το πρωί στην Ποσειδώνος κρατώντας με το ένα χέρι το κραγιόν και το τιμόνι και το άλλο το smartphone με τον γκόμενο στη συνομιλία.

Επεξ/σία από Janoss
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...