deligkos Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Η Uber, σύμφωνα με πληροφορίες, εντόπισε μία δυσλειτουργία σε λογισμικό η οποία κατά πάσα πιθανότητα προκάλεσε το δυστύχημα με το αυτόνομο όχημα της εταιρείας στην Αριζόνα. Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας The Information, το συγκεκριμένο λογισμικό καθορίζει τον τρόπο αντίδρασης του αυτοκινήτου όταν αντιλαμβάνεται εμπόδια. Παρ’ όλο που οι αισθητήρες του οχήματος, σύμφωνα με πληροφορίες, εντόπισαν την πεζή γυναίκα που ήταν το θύμα του δυστυχήματος, το λογισμικό της Uber «αποφάσισε» ότι δεν χρειαζόταν να αντιδράσει άμεσα, εξαιτίας των προεπιλεγμένων ρυθμίσεών του. Το λογισμικό υποτίθεται ότι έπρεπε να αγνοεί ό,τι αποκαλείται «εσφαλμένως θετικές» ενδείξεις ή αντικείμενα που δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο για το όχημα, όπως μια πλαστική σακούλα ή ένα κομμάτι χαρτί. Κορυφαία στελέχη της εταιρείας δήλωσαν στο The Information ότι πιστεύουν ότι το σύστημα ήταν ρυθμισμένο με τρόπο ώστε να αντιδρά λιγότερο άμεσα σε αυτά τα αντικείμενα – αυτό σημαίνει ότι δεν αντέδρασε εγκαίρως όταν η πεζή διέσχισε το δρόμο. Κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης, ένας χειριστής βρισκόταν πίσω από το τιμόνι αλλά το αυτοκίνητο κινούνταν αυτόματα. Ο χειριστής δεν κοιτούσε το δρόμο τα δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα. Η Uber κατέληξε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τους συγγενείς του θύματος, της 49χρονης Elaine Herzberg, στο πρώτο δυστύχημα αυτόνομου αυτοκίνητου σε δημόσιο οδικό δίκτυο. Επί του παρόντος, η Uber έχει αναστείλει τη χρήση των αυτόνομων οχημάτων στις πόλεις όπου δοκιμαζόταν η τεχνολογία, δηλαδή στο Τέμπε, το Φοίνιξ, το Πίτσμπουργκ, το Σαν Φρανσίσκο και το Τορόντο. CNET Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mordred Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Άντε να βγάλεις άκρη με ασφαλιστικές αν στουκάρεις με κανα τέτοιο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kotronas Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Είχε προηγούμενα με την πεζή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas1970d Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Το λογισμικό υποτίθεται ότι έπρεπε να αγνοεί ό,τι αποκαλείται «εσφαλμένως θετικές» ενδείξεις ή αντικείμενα που δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο για το όχημα, όπως μια πλαστική σακούλα ή ένα κομμάτι χαρτί. Κορυφαία στελέχη της εταιρείας δήλωσαν στο The Information ότι πιστεύουν ότι το σύστημα ήταν ρυθμισμένο με τρόπο ώστε να αντιδρά λιγότερο άμεσα σε αυτά τα αντικείμενα – αυτό σημαίνει ότι δεν αντέδρασε εγκαίρως όταν η πεζή διέσχισε το δρόμο ναι ρε παιδια αφου ηταν φορτωμενη η κυρια με σακουλες με ψωνια που να την καταλαβει το οχημα 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spiros787 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Εξωδικαστικός συμβιβασμός. Λάθος των συγγενών. "Φτηνα" την έβγαλε η uber. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nhzt Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1. " «εσφαλμένως θετικές» ενδείξεις ή αντικείμενα που δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο για το όχημα, όπως μια πλαστική σακούλα ή ένα κομμάτι χαρτί" Πάμε καλά; Δηλ το ανθρώπινο σώμα αντιμετωπίζεται ως σακούλα από το λογισμικό; και έβγαλαν αυτό το όχημα στο δρόμο; 2. Βρισκόταν άνθρωπος πίσω από το τιμόνι και λέει ότι δεν έβλεπε τον δρόμο; Τι τον έβαλαν λοιπόν να κάνει;... 3. Μας λένε μόνο για τα λάθη του λογισμικού.... για την αποζημίωση έχουμε κανένα νέο; Ή τουλάχιστον αν υπάρχει κάποιος ένοχος που πρέπει να κατηγορηθεί για τον θάνατο. Έτσι θα γίνετε τώρα; θα βγαίνουν τα αυτόνομα στους δρόμους και όποιον πάρει ο... "αλγόριθμος"; Πάντως αν ήμουν δικαστής, δεν θα ήμουν καθόλου επιεικής με την Uber, θα τους έπαιρνα τα σώβρακα που επέτρεψαν κάτι τέτοιο. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2018 από nhzt 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spiros787 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 4 λεπτά πριν, nhzt είπε 1. " «εσφαλμένως θετικές» ενδείξεις ή αντικείμενα που δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο για το όχημα, όπως μια πλαστική σακούλα ή ένα κομμάτι χαρτί" Πάμε καλά; Δηλ το ανθρώπινο σώμα αντιμετωπίζεται ως σακούλα από το λογισμικό; και έβγαλαν αυτό το όχημα στο δρόμο; 2. Βρισκόταν άνθρωπος πίσω από το τιμόνι και λέει ότι δεν έβλεπε τον δρόμο; Τι τον έβαλαν λοιπόν να κάνει;... 3. Μας λένε μόνο για τα λάθη του λογισμικού.... για την αποζημίωση έχουμε κανένα νέο; Ή τουλάχιστον αν υπάρχει κάποιος ένοχος που πρέπει να κατηγορηθεί για τον θάνατο. Έτσι θα γίνετε τώρα; θα βγαίνουν τα αυτόνομα στους δρόμους και όποιον πάρει ο... "αλγόριθμος"; Πάντως αν ήμουν δικαστής, δεν θα ήμουν καθόλου επιεικής με την Uber, θα τους έπαιρνα τα σώβρακα που επέτρεψαν κάτι τέτοιο. 5 λεπτά πριν, nhzt είπε 1. " «εσφαλμένως θετικές» ενδείξεις ή αντικείμενα που δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο για το όχημα, όπως μια πλαστική σακούλα ή ένα κομμάτι χαρτί" Πάμε καλά; Δηλ το ανθρώπινο σώμα αντιμετωπίζεται ως σακούλα από το λογισμικό; και έβγαλαν αυτό το όχημα στο δρόμο; 2. Βρισκόταν άνθρωπος πίσω από το τιμόνι και λέει ότι δεν έβλεπε τον δρόμο; Τι τον έβαλαν λοιπόν να κάνει;... 3. Μας λένε μόνο για τα λάθη του λογισμικού.... για την αποζημίωση έχουμε κανένα νέο; Ή τουλάχιστον αν υπάρχει κάποιος ένοχος που πρέπει να κατηγορηθεί για τον θάνατο. Έτσι θα γίνετε τώρα; θα βγαίνουν τα αυτόνομα στους δρόμους και όποιον πάρει ο... "αλγόριθμος"; Πάντως αν ήμουν δικαστής, δεν θα ήμουν καθόλου επιεικής με την Uber, θα τους έπαιρνα τα σώβρακα που επέτρεψαν κάτι τέτοιο. Η Uber κατέληξε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τους συγγενείς του θύματος, της 49χρονης Elaine Herzberg, στο πρώτο δυστύχημα αυτόνομου αυτοκίνητου σε δημόσιο οδικό δίκτυο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά. Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος. Η υποκρισία στο ζενίθ! 14 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Janoss Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 40 λεπτά πριν, Spiros787 είπε Εξωδικαστικός συμβιβασμός. Λάθος των συγγενών. "Φτηνα" την έβγαλε η uber. Και τι άλλο να γίνει δηλαδή. Βεντέτα; 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Techman2 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, skiabox είπε Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά. Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος. Η υποκρισία στο ζενίθ! Με λίγα λόγια αν αύριο μια εταιρεία με αυτόνομα οχήματα έρθει στην Ελλάδα και γίνει κάποιο αντίστοιχο ατύχημα λόγω προβλήματος στο λογισμικό και χάσει την ζωή του κάποιος άνθρωπος, θα πρέπει απλά ο κόσμος να μην ασχοληθεί γιατί έχει μείνει με σφραγίδες και 200 χρόνια πίσω. Ωραίο σκεπτικό. Εδώ δεν μιλάμε μόνο για εξέλιξη αλλά προφανώς για ελλιπή έλεγχο για το αν το προϊόν-τεχνολογία είναι πραγματικά έτοιμη να μπει σε λειτουργία πόσο ακόμα για την απώλεια μιας ζωής. Επεξ/σία 9 Μαΐου 2018 από Techman2 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 40 λεπτά πριν, skiabox είπε Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά. Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος. Η υποκρισία στο ζενίθ! Ενω εσυ που εισαι τοσο μπροστα απλα εχεσες την ζωη του θυματος στο βωμο της εξελιξης! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
memtsas Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) εγω εδω βλεπω 2 προβληματα. 1. το οποιοδηποτε τεχνικο θεμα (λογισμικο η hardware) το οποιο αργα η γρηγορα θα λυθει. τελος 2. τις συνεπειες της κακης δημοσιογραφιες και του ευκολα καθοδηγουμενου κοινου. το ΑΙ στην αυτοκινηση δεν ειναι πανακεια. κανενας ομως δε βγηκε να πει. η uber εχει κανει χψζ εκατομμυρια χιλιομετρα σε πληρως αυτονομο modeκαι σκοτωθηκε ενας πεζος. αναλογικα αν αυτα τα χιλιομετρα ειχαν γινει με ανθρωπο να οδηγει, στατιστικα θα ειχαμε χψζ θανατηφορα τροχαια. αν αυτο το αρθρο της wikipedia ειναι αληθες το 2016 στις ΗΠΑ υπηρχαν 37.461 θανατοι σε τροχαια ατυχηματα. ακουσε κανεις τιποτα πουθενα για αυτα? https://en.wikipedia.org/wiki/Motor_vehicle_fatality_rate_in_U.S._by_year τα λεω αυτα γιατι εχουμε χασει το μετρο γενικα. οι ανθρωποι πλεον δεν σκεφτονται, απλα αναπαραγουν αυτο που τους σερβιρουν τα media. αυτο το προβλημα δε βλεπω πως θα λυθει ουτε αργα ουτε γρηγορα Επεξ/σία 9 Μαΐου 2018 από memtsas 13 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makridis Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Το ξέρω ότι σκέφτομαι βλαμμένα, αλλά βλέπω μελλοντικά τον τίτλο στις εφημερίδες «Peugeot χτύπησε πεζό». 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nhzt Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Spiros787 είπε Η Uber κατέληξε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με τους συγγενείς του θύματος, της 49χρονης Elaine Herzberg, στο πρώτο δυστύχημα αυτόνομου αυτοκίνητου σε δημόσιο οδικό δίκτυο. Δεν καταλαβαίνω που θέλεις να καταλήξεις .... Δηλ είναι αθωωτικά στοιχεία ο εξωδικαστικός συμβιβασμός και το πρώτο ατύχημα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nan78 Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 9 Μαΐου 2018 42 λεπτά πριν, skiabox είπε Κλασικά πάλι βλέπω μεγάλη αυστηρότητα από ανθρώπους που έχουν μείνει τελευταίοι στον πλανήτη και ανταλλάζουν χαρτιά μεταξύ τους για την πιο απλή δουλειά. Δηλαδή λαός που είναι 200 χρόνια πίσω τεχνολογικά και χρησιμοποιεί ακόμα χαρτιά και σφραγίδες κρίνει αυστηρά τις πρώτες εφαρμογές αλληλεπίδρασης τεχνητής νοημοσύνης και περιβάλλοντος. Η υποκρισία στο ζενίθ! Δεν έχεις άδικο, έτσι όπως τα λες είμαστε. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κρίνουμε αυστηρά όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές. Σκοτώνονται ποιος θα προλάβει να βγάλει πρώτος AI στο δρόμο γιατί τα φράγκα είναι πολλά. Θύματα κάποια στιγμή θα υπάρξουν. Κατανοητό, καθώς τίποτα δεν είναι τέλειο, ειδικά τα δημιουργήματα του ανθρώπου. Και τα επίπεδα του λογισμικού φαίνονται αρκετά καλά, δεν πιστεύω όμως ότι ήταν για να βγουν στο δρόμο για live test. Λόγω πίεσης, προφανώς είπαν να το δοκιμάσουν σε live συνθήκες γιατι "ε, τόσες δοκιμές κάναμε, καλά φαίνεται να δουλεύει, αν δεν το δοκιμάσουμε σε live συνθήκες όμως δεν θα μάθουμε ποτέ". Για να τα βγάλουν σε συνθήκες Ομόνοιας / Πεκίνου να δουμε τι ψάρια θα πιάσουν και πόσο κοσμάκη θα φανε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα