Προς το περιεχόμενο

Eρώτηση για Smart


-WISE-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παίδες. Είμαι κάτοχος ενός Suzuki Splash αν και παντα ήθελα Smart. Χαζευοντας σε αγγελίες απλά για να τσεκάρω τιμές, πεφτω πολύ συχνά σε αγγελίες που αναφέρουν "αλλαγή μοτέρ μετά από τάδε χιλιόμετρα" ή "ανακατασκευασμένη μηχανή" και ήθελα να ρωτήσω. Είναι τόσο στάνταρ οτι θα βγάλει τέτοιο σοβαρό μηχανικό πρόβλημα; Πάντα με αποθάρρυνε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και δηλαδή είναι θέμα το οποίο μπορεί να βγαίνει για πάντα; Δηλαδή κάθε φορά να αλλαζεις και να στο εμφανίζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, -WISE- είπε

Και δηλαδή είναι θέμα το οποίο μπορεί να βγαίνει για πάντα; Δηλαδή κάθε φορά να αλλαζεις και να στο εμφανίζει;

Ε δεν είναι έτσι ακριβώς. Εγώ είχα κάνει πάνω από 140.000 χλμ χωρίς να καίει λαδια από αλλαγή σε αλλαγή (αλλαγή ανα 4-5000) όποτε προφανώς και χωρίς να απαιτείται αλλαγή μηχανής. Ο επόμενος που το πήρε (παρόλο που τον δασκάλεψα) θεωρούσε ότι μια αλλαγή ανα 20000 είναι αρκετή. Ε δεν έφτασε ποτέ σε αυτή την αλλαγή....

 

κυρίως έχει να κάνει με καλή χρήση+ότι αλλάζουν πολλά χέρια 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ε δεν είναι έτσι ακριβώς. Εγώ είχα κάνει πάνω από 140.000 χλμ χωρίς να καίει λαδια από αλλαγή σε αλλαγή (αλλαγή ανα 4-5000) όποτε προφανώς και χωρίς να απαιτείται αλλαγή μηχανής. Ο επόμενος που το πήρε (παρόλο που τον δασκάλεψα) θεωρούσε ότι μια αλλαγή ανα 20000 είναι αρκετή. Ε δεν έφτασε ποτέ σε αυτή την αλλαγή....

κυρίως έχει να κάνει με καλή χρήση+ότι αλλάζουν πολλά χέρια 

Θα μπορούσες να μοιραστείς και κάποια άλλα tips που θα έπρεπε να γνωρίζω; 

Επίσης για τι κόστος μιλάμε; 

Επεξ/σία από -WISE-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σμαρτ και λαδι ειναι αρτια συνδεδεμένα.

Καθε 5.000χλμ αλλαγη και μονο 5-30. Ξεκινημα ζεσταμα, σταματημα κρυωμα.

Αν μπορεις κοιτα και ντιζελ.

Ολα καποια στιγμη πανε για ανακατασκευή. Εμενα το δικο μου μεχρι τα 110κ δεν εκαιγε σταγονα και πηγαινε τρενο, οσο μπορει να παει ενα σμαρτ.

Αν μπορείς παρε το 451

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οτι ακριβως ειπε ο liverpool... αν μπορείς πηγαινε για το 451 (που δεν εβγαλε προβληματα τετοιου τυπου με κινητηρα κλπ) αν και αρχιζεις να χάνεις και σε οικονομία (μεγαλυτερη τελη-ασφαλειες κλπ) και σε ευελιξία (ειναι 30 ποντους μεγαλυτερο το 451)

εκτος απο τα ντιζελ - ηταν πολυ αργό και δεν ειχε για εμενα νοημα γιατι εβγαινα και μικρά ταξιδια στην ανάγκη..

 

κόστος επισκευης ή ανακατασκευασμένης παει απο 300 έως βαριά 500 € πλέον (εχει γινει σούπα-τότε ήταν κοντα στο χιλιάρικο)... Προσφατα φιλος που εχει 600αρι την έκανε επισκευη μαζι με το συμπλέκτη (που πρεπει να αλλαχτεί εφόσον κατεβει η μηχανή), τα υλικά σέρβις και τα εργατικά με 350€ σύνολο.

Επεξ/σία από paylidis
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατάσταση με τον κινητήρα είναι για κλάματα. Μου θυμίζει το rx8 που ο wankel του θέλει ανακατασκευή ανά 80 με 140 χιλιάδες χλμ.

Προσωπικά σιχαίνομαι τα smart, σορρυ:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Εχω ακουσει αυτο συμβαινει επειδη στο καρτερ δεν εχει ταπα..

δεν εχει σχεση αυτό θεωρώ. 99% των περιπτώσεων φταίει η κακή χρήση και συντήρηση, 1% όλα τα υπολοιπα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης το 451 βλέπω ότι είναι και τσιμπημένο στις τιμές. 

Αν με προσεκτική χρήση χρειαστεί επισκευή στα ~100.000 τότε θεωρώ μικρό το κόστος των 300-500 ευρώ. 

Θα μου πείτε, οκ, δεν θα έπρεπε να βγάζει τόσο σοβαρό πρόβλημα αλλά μιλάμε για πολλά km και κακή χρήση. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, -WISE- είπε

Επίσης το 451 βλέπω ότι είναι και τσιμπημένο στις τιμές. 

Αν με προσεκτική χρήση χρειαστεί επισκευή στα ~100.000 τότε θεωρώ μικρό το κόστος των 300-500 ευρώ. 

Θα μου πείτε, οκ, δεν θα έπρεπε να βγάζει τόσο σοβαρό πρόβλημα αλλά μιλάμε για πολλά km και κακή χρήση. 

To 451 δε βγαζει τετοια προβληματα και ειναι νεότερο (μεσα 2007 και έπειτα) για αυτό και ειναι πιο τσιμπημένο (ξεκιναει απο 4000).

Το άλλο εβγαινε απο το 98...! 20 χρόνια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, paylidis said:

δεν εχει σχεση αυτό θεωρώ. 99% των περιπτώσεων φταίει η κακή χρήση και συντήρηση, 1% όλα τα υπολοιπα...

 

Όταν έχεις τέτοιο ποσοστό αστοχιών δεν φταίει η χρήση και η συντήρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, NickTG είπε

Όταν έχεις τέτοιο ποσοστό αστοχιών δεν φταίει η χρήση και η συντήρηση. 

οι ελληνες δε ξερουν να οδηγουν τουρμπο και δε συντηρουν σωστα τα αυτοκινητα τους και αυτο ειναι αδιαπραγματευτο, απο εκει και περα ο κινητηρας ειχε ευπαθεια-τρωτοτητα και σε συνδυασμό με τα παραπάνω καταστρεφόταν για πλάκα... εχω δει περίπτωση μεσηλικης γυναικας που χτυπησε κινητηρα στις 44000 χλμ, το τουρμπο ειχε πιο πολυ λαδι απο το καρτερ... 3 σερβις ειχε κανει απο την ώρα που αγοράστηκε......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι οτι ούτε εγώ ξέρω να... οδηγώ τούρμπο. Ποιες οι διαφορές και γιατί η διαφορετική αντιμετώπιση;

Εχει να κάνει με αυτά που ανέφερε ο liverpool πιο πάνω; BTW πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σας παιδιά. Μαύρα μεσάνυχτα είχα.

Αλλα προβλήματα πέρα από το μοτέρ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...