deligkos Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Όταν ο Elon Musk και η ομάδα του στην SpaceX αναζητούσαν τρόπους για να αυξήσουν την ισχύ του Falcon 9, κατάληξαν στην ιδέα ψύξης του καυσίμου πρόωσης σε ιδιαίτερα χαμηλή θερμοκρασία, προκειμένου να μειώσουν τον όγκο του και έτσι να αυξήσουν την ποσότητα που μπορεί να αποθηκευτεί στις δεξαμενές του πυραύλου. Σύμφωνα όμως με κάποιους ειδικούς σε θέματα ασφάλειας, η ιδέα αυτή αυτή ενέχει σοβαρούς κινδύνους. Σε αυτές τις ακραίες θερμοκρασίες, το καύσιμο πρέπει να φορτώνεται πριν από την εκτόξευση, ενώ οι αστροναύτες θα έχουν ήδη επιβιβασθεί. Ένα ατύχημα, ή μία σπίθα, κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας που είναι γνωστή ως «load-and-go», θα μπορούσε να προκαλέσει έκρηξη. Οι επισημάνσεις αυτές προκάλεσαν συναγερμό στο Κογκρέσο και τους συμβούλους ασφάλειας της NASA, καθώς η υπηρεσία και η SpaceX θα στείλουν φέτος αστροναύτες στο διάστημα, σε τροχιές γύρω από τη Γη. Ειδικοί επισημαίνουν ότι η διαδικασία «load-and-go» εγείρει πολλά ζητήματα ασφάλειας. Σύμβουλοι της NASA, επίσης, προειδοποίησαν με επιστολή τους ότι η μέθοδος είναι αντίθετη με τα κριτήρια ασφάλειας για τον μηχανισμό πρόωσης, τα οποία έχουν υιοθετηθεί εδώ και 50 χρόνια. Το ενδιαφέρον της NASA για τα ζητήματα ασφάλειας επιτάθηκε, καθώς το Σεπτέμβριο του 2016 ένας πύραυλος Falcon 9 της SpaceX εξερράγη την ώρα που εφοδιαζόταν με καύσιμα για τη δοκιμή της μηχανής. Αν και δεν υπήρξε θύμα, καταστράφηκε εξοπλισμός αξίας πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Επιπροσθέτως το ζήτημα της τροφοδοσίας με καύσιμα αναδεικνύει και τη διαφορά κουλτούρας μεταξύ της διαστημικής υπηρεσίας και της εταιρείας του Elon Musk, ο οποίος επαίρεται για την διάθεσή του να διευρύνει τα όρια της πυραυλικής τεχνολογίας. Washington Post Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Stamer Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 ...είπε η nasa που έχει ήδη πλούσια ιστορία σε ατυχήματα. Ισχύει για όλους οτι πρέπει να υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές και να διασφαλίζεται όσο το δυνατόν περισσότερο η καλή λειτουργία των συστημάτων. Ατυχήματα όλοι θα έχουν, καλό είναι να μην υπάρχουν ανθρώπινες απώλειες (ή μεγάλες επιπτώσεις στο περιβάλλον). 1 2 1
Plig88 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Εδώ και 50 χρόνια με ένα τρόπο ακόμη βγαίνουνε από την ατμόσφαιρα ,,,, αντί να κοιτάξουν να βρούνε τπτ άλλο κάθονται και κάνουνε μείωση όγκου στα καύσιμα και πρασσειν άλογα ,,,,,,, τώρα θα μου πείτε ότι είναι επιστήμονες και θα είχανε βρει κάτι κλπ,,,,,,,, δε με νοιάζει , να κόψουνε το κωλο τους ,,,,,,,, εγώ όταν ήμουν παιδί και έβλεπα BACK TO THE FUTURE . Μου είχε «ταξει» η ίδια η ταινία Ότι το 2015 θα έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα !!!! ( άσχετο αλλά ήθελα να το πω ) ,,,, όποτε από τη πρώτη αποστολή της Ρωσίας στο διάστημα μέχρι και τώρα , ο τρόπος είναι ίδιος ( το πως θα βγούμε από την ατμόσφαιρα ) ,,,,,, τόσα χρόνια παπάντζες ,,,,,, το μόνο που άλλαξε ραγδαία και με γρήγορο ρυθμό είναι τα κινητά τηλέφωνα ,,,,,,, Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από Plig88 4 1 1
nhzt Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Η ιστορία μας λέει ότι σε κάθε νέα τεχνολογία που εφαρμόζεται, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος ατυχήματος. Από τα κινητά ακόμα μαθαίνουμε και δεν ξέρουμε ακόμη αν είναι επικίνδυνα για την υγεία του ανθρώπου (ακτινοβολία, εθισμός, εξάρτηση κλπ) . Από τα αυτόνομα οχήματα συνεχίζουμε να μαθαίνουμε καινούργια πράγματα σχετικά με το ΑΙ και θρηνούμε θύματα. Με την παραγωγή ενέργειας (πυρηνική κυρίως) ακόμη μαθαίνουμε, είχαμε θύματα και δεν αισθανόμαστε ασφαλείς. Έτσι και με τα διαστημικά οχήματα που ήδη θρηνήσαμε θύματα, έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα. Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι που φρενάρουν την αισιοδοξία των νέων επιστημόνων ή τις κερδοσκοπικές ορέξεις της κάθε εταιρίας. 2
Stamer Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 12 λεπτά πριν, nhzt είπε Η ιστορία μας λέει ότι σε κάθε νέα τεχνολογία που εφαρμόζεται, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος ατυχήματος. Από τα κινητά ακόμα μαθαίνουμε και δεν ξέρουμε ακόμη αν είναι επικίνδυνα για την υγεία του ανθρώπου (ακτινοβολία, εθισμός, εξάρτηση κλπ) . Από τα αυτόνομα οχήματα συνεχίζουμε να μαθαίνουμε καινούργια πράγματα σχετικά με το ΑΙ και θρηνούμε θύματα. Με την παραγωγή ενέργειας (πυρηνική κυρίως) ακόμη μαθαίνουμε, είχαμε θύματα και δεν αισθανόμαστε ασφαλείς. Έτσι και με τα διαστημικά οχήματα που ήδη θρηνήσαμε θύματα, έχουμε να μάθουμε πολλά ακόμα. Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι που φρενάρουν την αισιοδοξία των νέων επιστημόνων ή τις κερδοσκοπικές ορέξεις της κάθε εταιρίας. Φαντάζομαι ήθελες να πεις "φρενάρουν την ταχύτητα με την οποία θέλουν να παράγουν οι νέοι επιστήμονες" γιατί αυτό που είπες, είναι σα να λες με άλλα λόγια οτι "ευτυχώς που κόβουν τα φτερά των νέων επιστημόνων". Όπως και να έχει, τι να φρενάρουν?? Η διαστημική τεχνολογία μας είναι από αυτές που εξελίσονται με τους πιο αργούς ρυθμούς στο τεχνολογικό στερέωμα! Πόσο ακόμα? Να σταματήσουν μήπως? Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, ακόμα πασχίζουμε με χίλια ζόρια να ξεφύγουμε από την βαρύτητα της γης. 1
3wPsO Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 18 minutes ago, Plig88 said: Εδώ και 50 χρόνια με ένα τρόπο ακόμη βγαίνουνε από την ατμόσφαιρα ,,,, αντί να κοιτάξουν να βρούνε τπτ άλλο κάθονται και κάνουνε μείωση όγκου στα καύσιμα και πρασσειν άλογα ,,,,,,, τώρα θα μου πείτε ότι είναι επιστήμονες και θα είχανε βρει κάτι κλπ,,,,,,,, δε με νοιάζει , να κόψουνε το κωλο τους ,,,,,,,, εγώ όταν ήμουν παιδί και έβλεπα BACK TO THE FUTURE . Μου είχε «ταξει» η ίδια η ταινία Ότι το 2015 θα έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα !!!! ( άσχετο αλλά ήθελα να το πω ) ,,,, όποτε από τη πρώτη αποστολή της Ρωσίας στο διάστημα μέχρι και τώρα , ο τρόπος είναι ίδιος ( το πως θα βγούμε από την ατμόσφαιρα ) ,,,,,, τόσα χρόνια παπάντζες ,,,,,, το μόνο που άλλαξε ραγδαία και με γρήγορο ρυθμό είναι τα κινητά τηλέφωνα ,,,,,,, γιατί όχι τελεία? 2
Whargoul Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 4 λεπτά πριν, Stamer είπε Φαντάζομαι ήθελες να πεις "φρενάρουν την ταχύτητα με την οποία θέλουν να παράγουν οι νέοι επιστήμονες" Καλά το είπε ο nhtz "τις κερδοσκοπικές ορέξεις της κάθε εταιρίας" Προφανώς και ξέραν ότι είναι επικίνδυνο να γεμίζουν με καύσιμα ενώ το πλήρωμα είναι μέσα, αφού ήδη έγινε ατύχημα, παρ όλα αυτά η προώθηση από την εταιρεία και τους γύρω της για επανδρωμένες πτήσεις στο φεγγάρι, Αρη κλπ, με τη συγκεκριμένη - επικίνδυνη για τους επιβάτες/πλήρωμα απ' ότι φαίνεται- τεχνολογία, ήταν συνεχείς. 1 1
BELL Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Είναι να απορεί κανείς για το τι μπορούν να κάνουν και τι όχι. Για παράδειγμα, δεν μπορεί η φύση να έχει βρει τρόπο να επιζούν θαλάσσιοι μικροοργανισμοί και ψάρια σε βάθη με απίστευτες πιέσεις, τόνων ολόκληρων και να μην έχουμε τη δυνατότητα εμείς να γίνει ρουτίνα, για τα σημερινά υποβρύχια 1
Moderators Kercyn Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Moderators Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 2 λεπτά πριν, BELL είπε Είναι να απορεί κανείς για το τι μπορούν να κάνουν και τι όχι. Για παράδειγμα, δεν μπορεί η φύση να έχει βρει τρόπο να επιζούν θαλάσσιοι μικροοργανισμοί και ψάρια σε βάθη με απίστευτες πιέσεις, τόνων ολόκληρων και να μην έχουμε τη δυνατότητα εμείς να γίνει ρουτίνα, για τα σημερινά υποβρύχια https://www.scienceabc.com/nature/animals/deep-sea-fishes-not-get-crushed-pressure-sea-floor.html 1 2
Stamer Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 12 λεπτά πριν, Whargoul είπε Καλά το είπε ο nhtz "τις κερδοσκοπικές ορέξεις της κάθε εταιρίας" Προφανώς και ξέραν ότι είναι επικίνδυνο να γεμίζουν με καύσιμα ενώ το πλήρωμα είναι μέσα, αφού ήδη έγινε ατύχημα, παρ όλα αυτά η προώθηση από την εταιρεία και τους γύρω της για επανδρωμένες πτήσεις στο φεγγάρι, Αρη κλπ, με τη συγκεκριμένη - επικίνδυνη για τους επιβάτες/πλήρωμα απ' ότι φαίνεται- τεχνολογία, ήταν συνεχείς. Καταρχήν το σχόλιό μου ήταν για το πρώτο σκέλος, όχι για τις "κερδοσκοπικές ορέξεις", δεν φάνηκε?? Απο εκεί και πέρα, δεν γνώριζω "πόσες ορέξεις" έχει η κάθε εταιρεία, σίγουρα όλες οι εταιρείες θέλουν κέρδος, αυτή είναι η δουλειά τους. Πιστεύεις όμως δηλαδή οτι θα έστελνε κόσμο στο διάστημα μια εταιρεία εάν αποδεχόταν οτι υπάρχει τόσο μεγάλη επικινδυνότητα? Δηλαδή μου λες οτι θα ήταν καλή διαφήμιση για το μέλλον της εταιρείας μερικοί θάνατοι? 1
nhzt Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 43 λεπτά πριν, Stamer είπε Φαντάζομαι ήθελες να πεις "φρενάρουν την ταχύτητα με την οποία θέλουν να παράγουν οι νέοι επιστήμονες" γιατί αυτό που είπες, είναι σα να λες με άλλα λόγια οτι "ευτυχώς που κόβουν τα φτερά των νέων επιστημόνων". Όπως και να έχει, τι να φρενάρουν?? Η διαστημική τεχνολογία μας είναι από αυτές που εξελίσονται με τους πιο αργούς ρυθμούς στο τεχνολογικό στερέωμα! Πόσο ακόμα? Να σταματήσουν μήπως? Όπως είπε και ο φίλος παραπάνω, ακόμα πασχίζουμε με χίλια ζόρια να ξεφύγουμε από την βαρύτητα της γης. Αγαπητέ μου, ο νοών νοείτω... ( όποιος έχει μυαλό & καταλαβαίνει ας καταλάβει τα λεγόμενα ) Όλοι οι επιστήμονες έχουν το μυαλό τους επικεντρωμένο στη νέα τεχνολογία που παράγουν, γιατί αυτή είναι η δουλειά τους. Και κάποιοι άλλοι έχουν σκοπό να ελέγξουν πόσο ασφαλής είναι αυτή η τεχνολογία. Όταν λοιπόν λέω "αισιοδοξία" των επιστημόνων εννοώ τον ενθουσιασμό τους, την χαρά τους, την δόξα που προφανώς θα έχουν, ακόμα και τα χρήματα που μπορεί να κερδίσουν από μια τεχνολογική ανακάλυψη ή μια νέα τεχνολογία που θέλουν να προωθήσουν. Παρανόησες και έβγαλες λάθος συμπεράσματα...ότι πιθανόν να εννοώ να σταματήσουν την τεχνολογική έρευνα. Συγκεντρώσουυυυυυ ...... 14 λεπτά πριν, Stamer είπε Καταρχήν το σχόλιό μου ήταν για το πρώτο σκέλος, όχι για τις "κερδοσκοπικές ορέξεις", δεν φάνηκε?? Απο εκεί και πέρα, δεν γνώριζω "πόσες ορέξεις" έχει η κάθε εταιρεία, σίγουρα όλες οι εταιρείες θέλουν κέρδος, αυτή είναι η δουλειά τους. Πιστεύεις όμως δηλαδή οτι θα έστελνε κόσμο στο διάστημα μια εταιρεία εάν αποδεχόταν οτι υπάρχει τόσο μεγάλη επικινδυνότητα? Δηλαδή μου λες οτι θα ήταν καλή διαφήμιση για το μέλλον της εταιρείας μερικοί θάνατοι? Το πρώτο σκέλος είναι το ίδιο με το δεύτερο και μιλάω για το ίδιο πράγμα. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από nhzt
SaFiS Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Μιλάει η NASA για ασφάλεια, που ενώ γνώριζαν από το '77 την προβληματική σχεδίαση με τα ο-ρινγκς των SRBs, περίμεναν μέχρι το '86 και την απώλεια του πληρώματος του Challenger για να αλλάξουν ρότα. Μάλλον μανατζαρέοι βγάλανε την ανακοίνωση, όπως μανατζαρέοι έφταιξαν και τότε... 2 2
Stamer Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 10 λεπτά πριν, nhzt είπε Αγαπητέ μου, ο νοών νοείτω... ( όποιος έχει μυαλό & καταλαβαίνει ας καταλάβει τα λεγόμενα ) Όλοι οι επιστήμονες έχουν το μυαλό τους επικεντρωμένο στη νέα τεχνολογία που παράγουν, γιατί αυτή είναι η δουλειά τους. Και κάποιοι άλλοι έχουν σκοπό να ελέγξουν πόσο ασφαλής είναι αυτή η τεχνολογία. Όταν λοιπόν λέω "αισιοδοξία" των επιστημόνων εννοώ τον ενθουσιασμό τους, την χαρά τους, την δόξα που προφανώς θα έχουν, ακόμα και τα χρήματα που μπορεί να κερδίσουν από μια τεχνολογική ανακάλυψη ή μια νέα τεχνολογία που θέλουν να προωθήσουν. Παρανόησες και έβγαλες λάθος συμπεράσματα...ότι πιθανόν να εννοώ να σταματήσουν την τεχνολογική έρευνα. Συγκεντρώσουυυυυυ ...... Το πρώτο σκέλος είναι το ίδιο με το δεύτερο και μιλάω για το ίδιο πράγμα. Μάλλον άλλος θέλει φρένο... whatever 1
nhzt Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, Stamer είπε Μάλλον άλλος θέλει φρένο... whatever Ευτυχώς το κατάλαβες.... 1 1
prokomeni Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 Δημοσ. 8 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Ο τρόπος της spacex ειναι πιο ασφαλής. Πάλι οι γραφειοκράτες πανε να τους κανουν την ζωη δύσκολη. Αν είναι ήδη γεμάτος με καύσιμα ρισκάρεις και τους επιβάτες και το προσωπικό εδάφους που πάει να τους δέσει και να τσεκάρει κάποια πράγματα. Αυτό που προτείνει είναι φουλάρισμα με καύσιμα με έτοιμους τους αστροναύτες δεμένους και ταυτόχρονα σε λειτουργία το escape του crew dragon που αν γινει τίποτα στον πύραυλο εκτινάσσετε με τα πυραυλάκια που εχει για αυτόν τον σκοπό. Είναι ότι πιο ασφαλές στην ολη διαδικασία. Επεξ/σία 8 Μαΐου 2018 από prokomeni 3 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα