Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νέα (μνημονιακού τύπου) ανακοίνωση από τον κυρ βασιλη για ενημέρωση σας

 

 

Καλησπέρα σ όλους έσας, που μέσα απο αυτη τη  σελίδα του facebook είχατε τη δυνατότητα να εκφράσετε τη κριτική σας για την καθυστέρηση/επικοινωνία μας. Έως τώρα έχουνε σταλθεί  άνω των 150 αποστολών με αρκετές επιστροφές διότι ο παραλήπτης/διεύθυνση με βάση τον Courier ηταν άγνωστο η δεν απαντούσε)

Λόγο του ότι έχουμε διαβάσει (πλέον) όλα τα "όμορφα" μνμ σας, τωρα με τη σειρά μας επιτρέψτε μας να σας μεταφέρουμε τα εξής:

Για να βάλουμε μία "τάξη" σ αυτό το εγχείρημα και διότι επιμένουμε να δοκιμάσετε κάτι φρέσκο παρόλο το κόστος (και το κράξιμο που έχουμε διαβάσει) γι αυτή τη προσπάθεια για εμάς, παρακάτω θα βρείτε απο εδώ και πέρα το εξής πρόγραμμα αποστολών.

#1-50 :          21.05 - 27.5
#51-100:       28.05 - 03.06
#101-150:     04.06- 10.06
#151-200:     11.06 - 17.06
#201-250:     18.06 -24.06
                                          ... και και ούτω καθεξής.

Αν ΔΕΝ επιθυμείτε να αναμένετε άλλο μπορείτε:

α) να ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ την παραγγελία (με επιστροφή του ποσού, παρακαλούμε πολύ τα στοιχεία IBAN για επιστροφή του ποσού εντός 30 ημερών) στο mail: [email protected]

β) να περάσετε απο το ζυθοποιείο μας και να παραλάβετε.

Για οποιάδηποτε καθυστέρηση ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ μας πέρα των ημερομηνιών που  αναγράφονται παραπάνω Ή, η μή ανταποκρίση/ή η αλλαγή διευθύνσεως στον Courier θα ΑΚΥΡΏΝΕΤΑΙ απο εμας αυτομάτως και θα σας παρακαλέσουμε για ενημέρωση σας για την επιστροφή του ποσού.    

Ευχαριστούμε όλους εσάς που παρόλο την κακόβουλη κρητική που μας ασκήσατε, μας επισκεφτήκατε στο ζυθοποιείο και είδατε τα πράγματα πως είναι λιγάκι διαφορετικά! :-)

Άλλη γνωστοποίηση μέσω αυτής της σελίδας για την καμπάνια ΔΕΝ θα υπάρξεί.  Σας ευχαριστούμε ΘΕΡΜΑ.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, paylidis είπε

Νέα (μνημονιακού τύπου) ανακοίνωση από τον κυρ βασιλη για ενημέρωση σας

Καλησπέρα σ όλους έσας, που μέσα απο αυτη τη  σελίδα του facebook είχατε τη δυνατότητα να εκφράσετε τη κριτική σας για την καθυστέρηση/επικοινωνία μας. Έως τώρα έχουνε σταλθεί  άνω των 150 αποστολών με αρκετές επιστροφές διότι ο παραλήπτης/διεύθυνση με βάση τον Courier ηταν άγνωστο η δεν απαντούσε)

Λόγο του ότι έχουμε διαβάσει (πλέον) όλα τα "όμορφα" μνμ σας, τωρα με τη σειρά μας επιτρέψτε μας να σας μεταφέρουμε τα εξής:

Για να βάλουμε μία "τάξη" σ αυτό το εγχείρημα και διότι επιμένουμε να δοκιμάσετε κάτι φρέσκο παρόλο το κόστος (και το κράξιμο που έχουμε διαβάσει) γι αυτή τη προσπάθεια για εμάς, παρακάτω θα βρείτε απο εδώ και πέρα το εξής πρόγραμμα αποστολών.

#1-50 :          21.05 - 27.5
#51-100:       28.05 - 03.06
#101-150:     04.06- 10.06
#151-200:     11.06 - 17.06
#201-250:     18.06 -24.06
                                          ... και και ούτω καθεξής.

Αν ΔΕΝ επιθυμείτε να αναμένετε άλλο μπορείτε:

α) να ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ την παραγγελία (με επιστροφή του ποσού, παρακαλούμε πολύ τα στοιχεία IBAN για επιστροφή του ποσού εντός 30 ημερών) στο mail: [email protected]

β) να περάσετε απο το ζυθοποιείο μας και να παραλάβετε.

Για οποιάδηποτε καθυστέρηση ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ μας πέρα των ημερομηνιών που  αναγράφονται παραπάνω Ή, η μή ανταποκρίση/ή η αλλαγή διευθύνσεως στον Courier θα ΑΚΥΡΏΝΕΤΑΙ απο εμας αυτομάτως και θα σας παρακαλέσουμε για ενημέρωση σας για την επιστροφή του ποσού.    

Ευχαριστούμε όλους εσάς που παρόλο την κακόβουλη κρητική που μας ασκήσατε, μας επισκεφτήκατε στο ζυθοποιείο και είδατε τα πράγματα πως είναι λιγάκι διαφορετικά! :-)

Άλλη γνωστοποίηση μέσω αυτής της σελίδας για την καμπάνια ΔΕΝ θα υπάρξεί.  Σας ευχαριστούμε ΘΕΡΜΑ.

1)Αρχικά όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ και διαβάζοντας και σχόλια της συγκεκριμένης δημοσίευσης ,απαντήθηκε ότι όντως τελικά οι παραγγελίες είναι κάτω από 400.

2)Τώρα πάμε στο άλλο,είσαι εξαφανισμένος 1+ μήνα,τα έχεις κάνει μπάχαλο,προσφέροντας μία καμπάνια που σαν κλασικός ελληναράς δεν έχεις ετοιμάσει τίποτα για αυτήν και θες να βγάλεις τους πελάτες και τον απλό κόσμο φταίχτες; Η κριτική δηλαδή και τα βρισίδια που έχεις δεχθεί δεν είναι δικαιολογημένα; 

3)Όπως επίσης ανέφερε ένας στα σχόλια,θα πρέπει να παίρνει μια παρτίδα ανά 2 μήνες για 2 χρόνια με το χρονοδιάγραμμα αυτό και η απάντηση του κυρίου Στεργίου ήταν, "θα προσπαθήσουμε για παραπάνω ανά εβδομάδα". Γελάμε ομαδικώς

4)Είπα να δω πως θα πάει αλλά δεν παλεύεται ειδικά μετά από τέτοια ανακοίνωση. Έχω 20 μέρες προθεσμία μέχρι την αμφισβήτηση συναλλαγής. Να πάω κατευθείαν τράπεζα λοιπόν ή να στείλω κανά email μπας και γίνει το θαύμα και τα στείλει νωρίς; 

Επεξ/σία από stavros750
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά έκανα και τα δυο. Εάν τα επιστρέψει πρώτος ακυρώνω την αμφισβήτηση και γλυτωνει τον εξευτελισμό του. Μόνο στη eurobank έμαθα από φίλο που εργάζεται στο τμήμα καρτών οι αμφισβητήσεις είναι πάνω από 30 για αυτόν.

Ανάλογα θα είναι τα νούμερα σε κάθε άλλη τράπεζα... ποιο το αποτέλεσμα;

Δε ξαναπαίρνει pos μάλλον αν συνεχίσουν οι αμφισβητήσεις και καταλήξουν υπέρ μας (προφανέστατα θα είναι μια και δε θα έχει αποδείξεις ότι παραλάβαμε αυτό που μας «πούλησε»)... δε ξαναπαίρνει pos=Πρόβλημα στην Ελλάδα του υποχρεωτικού pos...

 

Καλύτερα ας μας επιστρέψει τα λεφτά και ας γυρίσει στη Γερμανία, δεν τον σηκώνει δυστυχώς το ελληνικό επιχειρηματικό κλίμα ιδίως με τον τρόπο που μιλάει και φέρεται...

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.

Καλα και οι τραπεζες δεν πανε πισω...αφου εχουν τουλ. 30 αμφισβητησεις για τοσο μικρο ποσο τι ακριβως περιμενουν και θελουν εως 1.5 μηνα για να σου απαντησουν?

Αν αλλαξει αφμ μια χαρα pos θα παρει..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκα να διαβάσω το νήμα καθαρά από περιέργεια (αφού δεν με αφορά).

Έχω θυμώσει (αν και δεν με αφορά) πάρα πολύ από το επικοινωνιακό σκέλος και τον τρόπο χειρισμού της κατάστασης από την εταιρία.

Ναι, λάθη κάνουμε όλοι

Ναι, ξεκίνησες μία καμπάνια και δεν την είχες στήσει σωστά, κλπ/

Από αυτό όμως μέχρι του σημείου του να "κρύβεσαι" ή να βγάζεις τέτοιες ανακοινώσεις που όλοι φταίνε εκτός από σένα (ο κούριερ, οι χωρίς κατανόηση πελάτες, κλπ) η απόσταση είναι μεγάλη και ο "δρόμος" περιλαμβάνει ανοργανωσιά, μπακαλίστικο "επιχειρείν" (τάσεις αρπαχτής δεν θα αναφέρω αφού δεν είναι εμφανές κάτι τέτοιο, τουλάχιστον σε μένα) και μέγιστη ικανοποίηση για τον εαυτό σου (όπως επίσης και την απουσία κάποιου με διπλωματικό λόγο στο επικοινωνιακό σου team).

Με λίγα λόγα, για μπάτσες (και να φανταστεί κανείς ότι δεν πίνω μπύρες!!!)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kage είπε

Καλα και οι τραπεζες δεν πανε πισω...αφου εχουν τουλ. 30 αμφισβητησεις για τοσο μικρο ποσο τι ακριβως περιμενουν και θελουν εως 1.5 μηνα για να σου απαντησουν?

Αν αλλαξει αφμ μια χαρα pos θα παρει..

Δεν το διαχειρίζεται η τράπεζα, απαντάει η Visa ή η mastercard ανάλογα και στέλνει απαντηση στην τράπεζα η οποία καιι στο ανακοινώνει.

Δημοσ.

απλά να αναφέρω ότι αμφισβήτηση συναλλαγής κάνεις αν υπάρξουν χρεώσεις στην κάρτα σου που δεν γνωρίζεις, όχι αν σε εξαπάτησε ο άλλος και αν δεν σου άρεσε το προϊόν...η τράπεζα έχει δικαίωμα να μην την αποδεχθεί

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Όταν γράφεις το μήνυμα "μνμ" ειναι απόδειξη του πόσο σοβαρή εταιρεία είσαι.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, ultralisk είπε

απλά να αναφέρω ότι αμφισβήτηση συναλλαγής κάνεις αν υπάρξουν χρεώσεις στην κάρτα σου που δεν γνωρίζεις, όχι αν σε εξαπάτησε ο άλλος και αν δεν σου άρεσε το προϊόν...η τράπεζα έχει δικαίωμα να μην την αποδεχθεί

Τι είναι η αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα; Για τις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες, Αμφισβήτηση Συναλλαγών με Κάρτα, είναι όταν ένας κάτοχος κάρτας αμφισβητεί την εγκυρότητα μιας ή περισσότερων συναλλαγής/ών που εμφανίζεται/ονται στην κατάσταση λογαριασμού της κάρτας του. Οι κάτοχοι καρτών αμφισβητούν συναλλαγές για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων των μη εξουσιοδοτημένων χρεώσεων, της μη παραλαβής εμπορευμάτων, της παραλαβής ελαττωματικών εμπορευμάτων, της λανθασμένης χρέωσης ποσού συναλλαγής και της χρέωσης διπλής συναλλαγής.

Πηγή:http://docplayer.gr/4961096-Diadikasia-amfisvitisis-synallagon-me-karta-kai-syhnes-erotiseis.html

Επεξ/σία από stavros750
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, stavros750 είπε

Τι είναι η αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτα; Για τις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες, Αμφισβήτηση Συναλλαγών με Κάρτα, είναι όταν ένας κάτοχος κάρτας αμφισβητεί την εγκυρότητα μιας ή περισσότερων συναλλαγής/ών που εμφανίζεται/ονται στην κατάσταση λογαριασμού της κάρτας του. Οι κάτοχοι καρτών αμφισβητούν συναλλαγές για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων των μη εξουσιοδοτημένων χρεώσεων, της μη παραλαβής εμπορευμάτων, της παραλαβής ελαττωματικών εμπορευμάτων, της λανθασμένης χρέωσης ποσού συναλλαγής και της χρέωσης διπλής συναλλαγής.

Πηγή:http://docplayer.gr/4961096-Diadikasia-amfisvitisis-synallagon-me-karta-kai-syhnes-erotiseis.html

και πως θα ελέγξει η τράπεζα ότι όντως δεν παρέλαβες το εμπόρευμα και κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ultralisk είπε

και πως θα ελέγξει η τράπεζα ότι όντως δεν παρέλαβες το εμπόρευμα και κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής

κανεις υπευθυνη δήλωση οτι δεν παρελαβες/οτιδήποτε και αν εχει ο προμηθευτης αντιθετα επιχειρηματα τα καταθετει και κρίνουν... φυσικα εν προκειμενω υπαρχουν εγγραφες αποδείξεις ότι δεν εχει στείλει σχεδον τιποτα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μακάρι να επιστραφούν τα χρήματα σας αλλά γνωρίζω από αντίστοιχες περιπτώσεις ότι είναι στο χέρι της τράπεζας να αποδεχθεί τα αιτήματα και φυσικά εξαρτάται και από το προφίλ του πελάτη της...δεν ξέρω κατά πόσο θα κάτσουν να ασχοληθούν με παραστατικά, αποδεικτικά κτλ

Επεξ/σία από ultralisk
Δημοσ.

Καλησπέρα σας κ.,
σας ευχαριστούμε ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για την ακύρωση.
Η επιστροφή του ποσού των 20 ΕΥΡ θα ακολουθήσει εντός 30 ημερών.
Με εκτίμηση

Μόνο εμένα μου φαίνεται ειρωνικός ο τόνος με αποτέλεσμα να σε εκνευρίζει ακόμη περισσότερο;

  • Like 2
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...