Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, opcorsa είπε

σοβαρη εταιρια οπως παντα

Όσο και να διαφωνώ με την ryanair και τις πρακτικές της (και είναι πολλά), εάν και εφόσον η ματαίωση οφείλεται σε απεργία, τότε αυτό δεν έχει να κάνει με την ryanair. Οπότε το σχόλιο σου είναι άστοχο.

Επεξ/σία από l337
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kage είπε

https://www.ryanair.com/content/dam/ryanair/help-centre-pdfs/eu261-version14/EU261 for Greece - GR.pdf

http://www.ypa.gr/passenger-rights/

Θα τα καλυψει ολα...

https://www.alitalia.com/en_it/fly-alitalia/news-and-activities/news/info-strike-8-may.html

https://centreforaviation.com/members/direct-news/enav-strikes-on-may-8th-415712

Μονο 8 μαιου ειχαν απεργια..

Κανε refund με copy paste την οδηγια 261 .προσθεσε μαζι τις χρεωσεις σου απευθειας (μην περιμενεις να σου απαντησουν)

Τέτοια μου αρέσουν. ΣΚΙΣΤΟΥΣ

Διπλή απόλαυση να περνεις το χρήμα και να βλέπεις τους οπαδούς να κλαψουριζουν ότι "δεν φταίει η κακομοίρη εταιρία, οι ανάγκες την σπρωξαν να το ακυρώσει"

Δεν αναφέρομαι σε κάποιος συγκεκριμένο εδώ μέσα. Γενικά το λέω για τους οπαδούς.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Το ποσο της αποζημειωσης λογω καθυστερησης / ακυρωσης οπως αναφερεται σε εγγραφο παραπανω ειναι στανταρ, χωρις να τους απασχολει αμα εσυ εχασες ξενοδοχεια η οτιδηποτε. 

Επιπλεον δικαιωσαι ειτε να σε βαλουν σε αργοτερη πτηση για τον προορισμο σου, ειτε αμα δικαιωσαι και επιθυμεις να το ακυρωσεις ολοκληρο το αντιτιμο.

Δημοσ.

8 Μαΐου δεν ήταν η πτήση του ts; Εντός απεργίας. Πού βασίζετε την βεβαιότητα ότι θα τα καλύψουν όλα;.

Δημοσ.

έχω ξεκινήσει να συμπληρώνω τα στοιχεία στην airhelp. να προτιμήσω κάποια άλλη; τι προμήθεια κρατάνε;

το βλέπετε να κερδίζω αποζημίωση;

τόσο στο sms όσο και στο email δεν εξηγουν τίποτα. επίσης εχω κρατήσει το live chat που σημειώνει ο εκπρόσωπος της ryanair ότι δεν γίνεται με κανέναν τρόπο να φτάσω στο μιλάνο.

2 εισητήρια ακυρώθηκαν.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Christospliakos είπε

http://skyrefund.gr 
Εχω διεκδικησει και πηρα εν τελει (μεσα σε 2 βδομαδες) 400 ευρω αποζημιωση για 3 ωρες καθυστερηση.

αν εχεις αποριες στειλε μου.

Εάν δεν σου κάνει κόπο άνοιξε ένα θέμα και γράψε μας τι έγινε και πως το χειρίστηκε. Νομίζω ενδιαφέρει αρκετό κόσμο αυτό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, fysikos είπε

έχω ξεκινήσει να συμπληρώνω τα στοιχεία στην airhelp. να προτιμήσω κάποια άλλη; τι προμήθεια κρατάνε;

το βλέπετε να κερδίζω αποζημίωση;

τόσο στο sms όσο και στο email δεν εξηγουν τίποτα. επίσης εχω κρατήσει το live chat που σημειώνει ο εκπρόσωπος της ryanair ότι δεν γίνεται με κανέναν τρόπο να φτάσω στο μιλάνο.

2 εισητήρια ακυρώθηκαν.

Προσωπικα χρησιμοποιησα αυτη που σου γραψα και βγαλαμε ακρη σχετικα γρηγορα
Εγω ειχα καθυστερηση 3 ωρες,2 ατομα. Πηραμε και τα 2 ατομα απο 400 ευρω,αλλα να ξερεις οτι κραταν προμηθεια. Στη περιπτωση μας κρατησαν 100 ευρω

Προμηθεια μονο αν παρεις την αποζημιωση,αν οχι δε πληρωνεις κατι.

8 λεπτά πριν, orck είπε

Εάν δεν σου κάνει κόπο άνοιξε ένα θέμα και γράψε μας τι έγινε και πως το χειρίστηκε. Νομίζω ενδιαφέρει αρκετό κόσμο αυτό.

Καλη ιδεα,αν εχω λιγο χρονο αργοτερα ισως ανοιξω ενα.

  • Like 1
Δημοσ.

από ότι μου βγάζει, δικαιούμαι 500ε και θα κρατήσουν 125ε. στην airhelp. Ας πάρω την αποζημίωση και χαλαλι τα 25ε παραπάνω. 

Η ryanair ειναι απαράδεκτη όχι για το συγκεκριμένο γεγονός αλλά αν θυμάστε πριν κάποιο διάστημα είχε προβεί σε ακυρώσεις πτήσεων χωρίς κανέναν κριτήριο. Αν ήσουν άτυχος απλά δεν πετούσες.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, fysikos είπε

από ότι μου βγάζει, δικαιούμαι 500ε και θα κρατήσουν 125ε. στην airhelp. Ας πάρω την αποζημίωση και χαλαλι τα 25ε παραπάνω. 

Η ryanair ειναι απαράδεκτη όχι για το συγκεκριμένο γεγονός αλλά αν θυμάστε πριν κάποιο διάστημα είχε προβεί σε ακυρώσεις πτήσεων χωρίς κανέναν κριτήριο. Αν ήσουν άτυχος απλά δεν πετούσες.

Παντως η αιτηση ειναι απελπηστικα ευκολο να συμπληρωθει απο καποιον, και με 30 λεπτα γοογκλαρισμα θα εχετε βρει ολες τις απαραιτητες πληροφοριες.

Εστω και μια ωρα να χρειαστεις, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι πληρωνεις 125 σε καποιον, για κατι που ειναι σχεδιασμενο ωστε να μπορει να το κανει μονος του απλα και ευκολα.

 

Just my 2 cents...

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Papakaliati είπε

Παντως η αιτηση ειναι απελπηστικα ευκολο να συμπληρωθει απο καποιον, και με 30 λεπτα γοογκλαρισμα θα εχετε βρει ολες τις απαραιτητες πληροφοριες.

Εστω και μια ωρα να χρειαστεις, ελπιζω να καταλαβαινεις οτι πληρωνεις 125 σε καποιον, για κατι που ειναι σχεδιασμενο ωστε να μπορει να το κανει μονος του απλα και ευκολα.

Just my 2 cents...

Εχω γνωστους που δε καταφεραν να βγαλουν ακρη μονοι τους και προσπαθησαν μεσω των εταιριων αυτων και τα καταφεραν. Σιγουρα υπαρχει η πιθανοτητα να τη διεκδικησεις μονος και δε χανεις κατι να το προσπαθησεις.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα. Στη δικιά μου περίπτωση, όχι με τη ryanair, με άλλη αεροπορική, περίπου 7 ώρες πριν τη πτήση έρχεται μήνυμα για ακύρωση πτήσης, στη συνέχεια μου κάνουν rebooking με την επόμενη διαθέσιμη πτήση και τελικά έφτασα στο προορισμό περίπου 8 ώρες, μετά την αρχική ώρα που θα έφτανα με την ακυρωμένη πτήση. Δικαιούμαι αποζημίωση για αυτή τη περίπτωση ; Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά το εισιτήριο το έκλεισα από σελίδα αεροπορικής εταιρείας και η πτήση εκτελούνταν από διαφορετική αεροπορική εταιρεία. Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...