Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σκέφτομαι για την Suzuki v storm 250cc αλλά είμαι ψηλός (1,97) και δεν ξέρω αν θα είμαι άνετα οποίος ξέρει ας μου πει αν  θα μπορώ να κάνω ταξίδια με άνεση και αν έχετε να μου προτείνεται κάποια άλλη μέχρι 500cc

Δημοσ.

Στα 2 μέτρα δεν υπάρχει μηχανάκι που να σου προσφέρει καλή ανεμοκάλυψη, εκτός αν πας σε λύση πανάκριβου καθαρά τούρινγκ, π.χ. 1200 LT κλπ

Οπότε πάρε απλά ότι σου κάνει κέφι :P 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλό θα ήταν να κοιτάς με abs. Σε κάτι βρεγμένους δρόμους με γατιά σκυλιά να πετάγονται, σώζει.

Ανάλογα το δίπλωμα σου μπορείς να κοιτάξεις τα κατάλληλα kW. Πιστεύω ότι ένα kawasaki versus, vstrom 600 και συναφή μοντέλα θα σε καλύψουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Στα 2 μέτρα δεν υπάρχει μηχανάκι που να σου προσφέρει καλή ανεμοκάλυψη, εκτός αν πας σε λύση πανάκριβου καθαρά τούρινγκ, π.χ. 1200 LT κλπ

Οπότε πάρε απλά ότι σου κάνει κέφι :P 

😂 ευχαριστώ πολύ απλά είναι πρώτη μηχανή και θέλω να το πάω ομαλά σκέφτηκα και για το νέο μοντέλο της bmw το g310 gs που έχει μεγαλύτερο κυβισμό και περισσότερα άλογα 

12 ώρες πριν, alkis13 είπε

Καλό θα ήταν να κοιτάς με abs. Σε κάτι βρεγμένους δρόμους με γατιά σκυλιά να πετάγονται, σώζει.

Ανάλογα το δίπλωμα σου μπορείς να κοιτάξεις τα κατάλληλα kW. Πιστεύω ότι ένα kawasaki versus, vstrom 600 και συναφή μοντέλα θα σε καλύψουν.

Ναι κοίταξα και όπως είπα και στον φίλο επάνω για την bmw g310 gs με κουμπάκι για το abs 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Πας για Μέγαρο;

Για Μέγαρο δεν πάω για μεγάλη μηχανή θέλω να πάω ομαλά 😜

Δημοσ.

Το ομαλά δεν έχει να κάνει με κυβικά..

Μπορείς να καβαλήσεις το ninja 250r ('η 300r τα μπερδευω με τη suzuki) και το vstorm 650.

To ninja δε θα μπορεις να το κάνεις καλά και το vstorm θα σου φαίνεται πολύ αργό. Συγκριτικά πάντα ανάμεσα στα 2.

 

Έχει σημασία αν είναι μονοκύλινδρο-2κυλινδρο-3κυλινδρο-4κυλινδρο.  Πιο λίγοι κύλινδροι= πιο νευρικό. Πάντα με επιφύλαξη τα λέω αυτά.

 

Ακόμα, έχει να κάνει και το φάσμα της ροπής. Που αρχίζει δηλαδή να τρελαίνεται και που δεν τραβάει.

 

Έτσι λοιπόν, έχω να σου προτείνω να κάνεις αναζήτηση βάση του κριτηρίου μηχανή για αρχάριους, εύκολη, χαμηλό κέντρο βάρους, abs και όχι με βάση τον κυβισμό. Πάντα υποθέτω ότι δεν έχεις περιορισμό κυβικών στο δίπλωμα, αλλιώς ψάχνεις ανάλογα.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Paidaross είπε

😂 ευχαριστώ πολύ απλά είναι πρώτη μηχανή και θέλω να το πάω ομαλά σκέφτηκα και για το νέο μοντέλο της bmw το g310 gs που έχει μεγαλύτερο κυβισμό και περισσότερα άλογα 

Ναι κοίταξα και όπως είπα και στον φίλο επάνω για την bmw g310 gs με κουμπάκι για το abs 

Δεν ξερω βεβαια και τι ικανοτητες εχεις σαν αναβατης αλλα θα τολμησω να σου προτεινω το Duke 390.Πολυ καλος εξοπλισμος(bybre φρενα αλλα τεσπα,ας το καταπιω γιατι ολα της κατηγοριας τετοια φορανε)πολυ δυνατο μοτερ,αξιοπιστο και σε καλη τιμη.Το BMW ειναι ψοφιμι,πιο ακριβο απο το ΚΤΜ,πιο βαρυ και κατα την γνωμη μου κακασχημο.Βεβαια γουστα ειναι αυτα οσον αφορα την εμφανιση,τα αλλα ομως ειναι νουμερα.Την BMW στις μηχανες την εχω πολυ ψηλα σε εκτιμηση με την 1000RR και την Nuda αλλα αυτο το 310 για τα λεφτα που ζηταει δεν κανει.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Δεν ξερω βεβαια και τι ικανοτητες εχεις σαν αναβατης αλλα θα τολμησω να σου προτεινω το Duke 390.Πολυ καλος εξοπλισμος(bybre φρενα αλλα τεσπα,ας το καταπιω γιατι ολα της κατηγοριας τετοια φορανε)πολυ δυνατο μοτερ,αξιοπιστο και σε καλη τιμη.Το BMW ειναι ψοφιμι,πιο ακριβο απο το ΚΤΜ,πιο βαρυ και κατα την γνωμη μου κακασχημο.Βεβαια γουστα ειναι αυτα οσον αφορα την εμφανιση,τα αλλα ομως ειναι νουμερα.Την BMW στις μηχανες την εχω πολυ ψηλα σε εκτιμηση με την 1000RR και την Nuda αλλα αυτο το 310 για τα λεφτα που ζηταει δεν κανει.

Το έψαξα και αυτό αλλά ξέρεις σε τι ύψος είναι η σέλα και το τιμόνι 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Paidaross είπε

Το έψαξα και αυτό αλλά ξέρεις σε τι ύψος είναι η σέλα και το τιμόνι 

 

Δεν εχεις βαλει στο τελος της προτασης ουτε τελεια ουτε ερωτηματικο.Τεσπα απο τα sites των κατασκευαστων ο δουκας εχει υψος σελας 830mm και η BMW 835mm(εχει και μια εκδοση σελας με υψος 850mm,τωρα τι διαφορα θα δεις με 1,5 ποντο δεν ξερω),πανω κατω το ιδιο δλδ.Βεβαια τα νουμερα δεν λενε τιποτα,αν δεν κατσεις πανω στο καθε μηχανακι να δεις πως ταιριαζεις,ακρη δεν βγαζεις.Παντως σε χαρακτηριστικα ο δουκας ειναι μπροστα(καλυτερη αναρτηση,λιγο καλυτερο φρενο,καλυτερο ABS,δυνατοτερο,ελαφρυτερο) και ειναι και λιγο φθηνοτερο.Επισης ειναι ΚΤΜ,δεν χρειαζεται να πω κατι αλλο.

Δημοσ.

Τοσες μηχανες απο 250 ως 500 στα δυο πιο αχρηστα, φτηνοκατασκευες ( 310 gs., duke 390) , ινδικα βρηκατε να ασχοληθητε. 

Δημοσ.

Για δωσε καμια αξιολογη εναλλακτικη.Μου θυμιζεις κατι τυπους που ερχονται στο μαγαζι και κοιτανε το NSK ρουλεμαν που τους δινουμε και δεν το παιρνουν γιατι γραφει made in poland.Λες και ο καθε κατασκευαστης εχει διαφορετικα στανταρ,αναλογα το που βρισκεται το εργοστασιο κατασκευης.Η ποιοτητα KTM (οπως και του καθε κατασκευαστη) ειναι ιδια,ειτε στην Αυστρια ειτε στην Ινδια,το ιδιο και με την BMW.Εννοειτε οτι ουτε το ενα ειναι GS1200 ουτε το αλλο SD 1290R αλλα οχι και φτηνοκατασκευη με 4πιστονη ακτινικη(εστω και ByBre)WP αναρτησεις,δικαναλο ABS Bosch με Supermoto mode κτλ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Για δωσε καμια αξιολογη εναλλακτικη.Μου θυμιζεις κατι τυπους που ερχονται στο μαγαζι και κοιτανε το NSK ρουλεμαν που τους δινουμε και δεν το παιρνουν γιατι γραφει made in poland.Λες και ο καθε κατασκευαστης εχει διαφορετικα στανταρ,αναλογα το που βρισκεται το εργοστασιο κατασκευης.Η ποιοτητα KTM (οπως και του καθε κατασκευαστη) ειναι ιδια,ειτε στην Αυστρια ειτε στην Ινδια,το ιδιο και με την BMW.Εννοειτε οτι ουτε το ενα ειναι GS1200 ουτε το αλλο SD 1290R αλλα οχι και φτηνοκατασκευη με 4πιστονη ακτινικη(εστω και ByBre)WP αναρτησεις,δικαναλο ABS Bosch με Supermoto mode κτλ.

Επειδη θα αγορασω σε 2 - 3 μηνες μηχανη (300 - 500) τις εχω δει, εχω αποφασισει τι θα παρω αλλα οριστε να σου πω τις επιλογες που ειχα κανει. 

1) 5000   kawasakι z300. 2) 5500 ευρω yamaha mt 3.     3) 6000 kawasaki versys 300    4) 6500 honda cb 500 την f η' την x. 

Ολες ειναι 40  - 50 hp.τωρα μονο το ποσα εχει να διαθεσει.    

Υ. Γ για ball bearings μονο skf. Τα εχω δουλεψει ολα. Μην μας περνας για ασχετους. 

Επεξ/σία από mp123
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με την σειρα που τις εχεις βαλει εσυ εχουν 39-42-40-47 αλογα.Το duke ειναι 43 αλογα αλλα κατα πολυ ελαφρυτερο,καταλαβαινεις τι γινεται απο επιδοσεις.Επισης ολα τα μηχανακια που εβαλες εχουν πολυ κατωτερο εξοπλισμο,απο φρενα,αναρτησεις κτλ.Το duke εχει μεχρι μονοδρομο συμπλεκτη,πολυ μεγαλο πλεονεκτημα.Τωρα πως γινεται μηχανακι που φοραει WP(μπροστα 43αρια αναποδα),ακτινικη τετραπιστονη,δικαναλο ABS με δυνατοτητα απενεργοποιησης και λειτουργια Supermoto mode,slipper clutch (και ειναι και φτηνοτερο) να το λες φτηνοκατασκευη ενω μηχανακι με κατωτερο εξοπλισμο να το λες ποιοτικη κατασκευη,δεν μπορω να το καταλαβω.Τεσπα,οτι σου αρεσει παρε,εγω δεν εχω να κερδισω τιποτα.Εγω (το εχω ξαναπει αλλα δεν προσπαθω να κανω επιδειξη,απλα για να τεκμηριωσω καπως την αποψη μου) εχω ενα Prestige 640 και ενα Superduke 990 οπως εχω καβαλησει πολλα μηχανακια φιλων.Μια αποψη για το τι σημαινει ποιοτητα κατασκευης και οδηγικη συμπεριφορα την εχω(ετσι πιστευω δλδ).Κατι αλλο δεν εχω να πω,απλα παρε οτι σου κανει κεφι.

Επεξ/σία από LouCi4er
  • Like 1
Δημοσ.

Ερωτηση, την εικονα ανρθωπου 2 μετρα πανω σε δουκα την εχετε σκεφτει ;

Επειδη ειμαι λιγο πιο κοντος (1,92) μπορω να σας πω οτι ειναι εντελως αβολο μηχανακι για το υψος μου, σα να καθομαι σε bmx ενα πραμα.

Οσες φορες εχει τυχει να κατσω επανω ή να το παω βολτα νοιωθω καπως ετσι :P

Dutch_Minibike_race_Lelystad.jpg

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...