Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το άρθρο μιλάει για "πρωτοκαθεδρία της Tesla στον τομέα της αποθήκευσης ενέργειας" επομένως η αποτυχία της Daimler συγκρίνεται με την δήθεν "επιτυχία" της Tesla.

Όσον αφορά το κελί 2170 που χρησιμοποιεί η Tesla στο Model 3, έχει ακριβώς την ίδια χημεία και ενεργειακή πυκνότητα με τα 18650 που χρησιμοποιούν στα S/X.

Η μόνη διαφορά που έχουν είναι στις διαστάσεις, 21 διάμετρος επι 70 χιλιοστά ύψος για τη μέν, έναντι 18 επι 65. Αυτό κάνει λίγο πιό εύκολη τη συναρμολόγηση των μπαταριών γιατι χρειάζονται λιγότερα κελιά για τις ίδιες KWh, και ένα μικρό όφελος στο συνολικό βάρος λόγω λιγότερου υλικού στο casing των κελιών.

Αυτά προκύπτουν απο τα έγγραφα που έχει καταθέσει η Tesla στην EPA για το Model 3: Tesla's Model 3 2170 cells=same energy desity as 18650's

Και αυτό το φορμά κελιού δέν είναι κάν καινούριο. Απ ότι φαίνεται, πρώτη το έβγαλε η Samsung το 2015: Samsung SDI unveils e-bike Li-ion battery pack with 100km per charge

Samsung SDI also unveiled a battery pack product equipped with 21700-type batteries, noted for their upgraded energy capacity compared to previous cylindrical types. The 18650 battery, or rather the small cylindrical battery of 18mm diameter and 65mm length, has been in dominant use until recently. However, the creation of new battery applications has boosted the demand for high capacity batteries. In response, Samsung SDI has come up with a battery that has upgraded a maximum of 35% of energy volume, now known as the 21700 battery, and has successfully applied it onto e-bikes for the first in the world.

Η Panasonic μέχρι πρότινος έβγαζε κελιά 20700, δηλαδή ένα χιλιοστό πιό κοντά απο τα 2170, και μάλιστα αρχικά αυτά σκόπευαν να παράγουν στο Gigafactory. Το άρθρο είναι του 2016:

$5 Billion Tesla Gigafactory Worth $50 Billion, Analyst Estimates

Musk also noted that the battery plant will also be updating the form factor of its existing cylindrical Li-ion cell that carries a 18 mm diameter and 65 mm height better known as an 18650 to a larger diameter and taller 20700 cell (20 mm dia x 70 mm height).”

Τελικά απ ότι φαίνεται για λόγους συμβατότητας, αποφάσισαν να φτιάξουν κελιά 21700 στο Gigafactory, ίδιο δηλαδή form factor με της Samsung έτσι ωστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναλλάξ. Οι μπαταρίες της Αυστραλίας χρησιμοποιούν κελιά 21700 της Samsung.

Και εδώ το αγαπημένο μας Electrek (αρθρο του 2017) ισχυρίζεται οτι η Samsung ήταν αυτή που αντέγραψε την Tesla/Panasonic:

Samsung unveils its own ‘2170’ battery cell to compete with Tesla/Panasonic and new battery enabling 370-mile EV range & 20 mins charging

Όπως πάντα, η Tesla παρουσιάζει πράγματα που έχουν φτιάξει άλλοι εδώ και καιρό ώς δικά της.

Και μιας και μιλήσαμε για την μπαταρία της Αυστραλίας, απο το 10Q που δημοσιεύτηκε σήμερα προκύπτει οτι και αυτή είχε αρνητικά περιθώρια κέρδους. Υπόψιν οτι ενώ η κατασκευή της ολοκληρώθηκε στο Q4 του 2017, καταχωρήθηκε στα βιβλία στο Q1 του 2018. Τα αρνητικά κέρδη ήταν αναμενόμενα, καθώς εκτός των άλλων, για να προλάβουν το στοίχημα του Musk για την ολοκλήρωση της κατασκευής σε 100 ημέρες, αναγκάστηκαν να τις μεταφέρουν στην Αυστραλία με αεροπλάνα, με τεράστιο κόστος.

Η μπαταρία της Αυστραλίας δέν ήταν τίποτα αλλο απο ένα πανάκριβο publicity stunt.

http://ir.tesla.com/secfiling.cfm?filingID=1564590-18-11086&CIK=1318605

Energy storage revenue as a percentage of energy generation and storage revenue was higher for the three months ended March 31, 2018 as compared to the three months ended March 31, 2017, resulting in lower gross margin as we had negative margins for energy storage due to manufacturing under-utilization and one-time costs.

Ένα κατεβατό ανακρίβειες και αστήρικτες υποθέσεις πάλι.

1) Διάβασε το άρθρο καλύτερα. Η Mercedes μπήκε με φόρα στην αγορά αυτή γιατί πίστευε ότι με το τεράστιο μέγεθός, την ιστορία, την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά, το δίκτυο προμηθευτών και την υποτιθέμενη αξεπέραστη τεχνογνωσία της θα μπορούσε να κυριαρχήσει εύκολα και να βγάλει την tesla εκτός. Λίγα χρόνια και πολλά χρήματα αργότερα η "Tesla Killer" τα παρατάει και αποχωρεί με την ουρά στα σκέλια, παρόλο που όπως η ίδια λέει υπάρχει δυνατότητα για κέρδη στην αγορά:

The company does not regret entering the stationary storage market, and believes there is still profit opportunity there, she noted.

Δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία συντηρητική μεγάλη εταιρία που νομίζει ότι τα ξέρει όλα και πιάνεται στον ύπνο από μια δυναμική καινοτόμο εταιρία. Το disruption είναι νόμος της αγοράς.

2) ότι και να λένε κάποιοι σε ένα forum, ότι υποθέσεις τραβηγμένες από τα μαλλιά και να κάνεις, η αλήθεια είναι ότι η 21700 της Tesla έχει διαφορετική χημεία και φτιάχνεται με πιο αποδοτικό και φτηνό τρόπο στο gigafactory

http://energymetalnews.com/2018/03/26/looking-inside-tesla-battery-cells/

The chemistry has also been changed, yielding greater energy density, so the total capacity of each cell is considerably higher. Naturally, Tesla hasn’t revealed any details of what changes it made, but it’s widely assumed that it has added more silicon to the anode.

In a recent video, our friend from ARIES RC rips open one of the new 2170 cells (this time he’s wearing gloves). Naturally, we find the same basic jelly roll design, but there are several differences — only a scientist could explain just what these imply, but it’s plain that Tesla has made some significant changes to the cell design. Another thing that’s apparent even to the layman, in both cell formats, is the incredible precision of the engineering. From the tab welding used on the electrodes to the tiny vent holes at the top of the cylinder, this is the highest of high tech.

Η υπόθεσή σου ότι η μόνη διαφορά είναι το 21700 μέγεθος και η tesla/panasonic έκλεψαν την samsung είναι τελείως άστοχη. 21700 φτιάχνουν πολλές εταιρίες (Sony, Efest, Panasonic, LG, and Samsung) αλλά δεν είναι όλες ίδιες, οι χημείες και οι χωρητικότητες ανά κελί διαφέρουν σημαντικά (από 3700mah έως 4800 για sam. και με εκτιμήσεις για 6000mah της Tesla).

Πάλι όλες τις υποθέσεις σου τις στηρίζεις στην δογματική πίστη σου ότι η Tesla είναι ένα ponzi scheme. Όταν ξεκινάς να ψάχνεις κάτι μόνο για να επιβεβαιώσεις αυτά που πιστεύεις το μόνο που κάνεις είναι να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Σαν να ψάχνει ένας πιστός χριστιανός αποδείξεις για την ανυπαρξία του Θεού.

 

 

 

 

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 8/5/2018 στις 7:37 ΜΜ, Omnigeek είπε

http://energymetalnews.com/2018/03/26/looking-inside-tesla-battery-cells/

The chemistry has also been changed, yielding greater energy density, so the total capacity of each cell is considerably higher. Naturally, Tesla hasn’t revealed any details of what changes it made, but it’s widely assumed that it has added more silicon to the anode.

In a recent video, our friend from ARIES RC rips open one of the new 2170 cells (this time he’s wearing gloves). Naturally, we find the same basic jelly roll design, but there are several differences — only a scientist could explain just what these imply, but it’s plain that Tesla has made some significant changes to the cell design. Another thing that’s apparent even to the layman, in both cell formats, is the incredible precision of the engineering. From the tab welding used on the electrodes to the tiny vent holes at the top of the cylinder, this is the highest of high tech.

Η υπόθεσή σου ότι η μόνη διαφορά είναι το 21700 μέγεθος και η tesla/panasonic έκλεψαν την samsung είναι τελείως άστοχη. 21700 φτιάχνουν πολλές εταιρίες (Sony, Efest, Panasonic, LG, and Samsung) αλλά δεν είναι όλες ίδιες, οι χημείες και οι χωρητικότητες ανά κελί διαφέρουν σημαντικά (από 3700mah έως 4800 για sam. και με εκτιμήσεις για 6000mah της Tesla).

Πάλι όλες τις υποθέσεις σου τις στηρίζεις στην δογματική πίστη σου ότι η Tesla είναι ένα ponzi scheme. Όταν ξεκινάς να ψάχνεις κάτι μόνο για να επιβεβαιώσεις αυτά που πιστεύεις το μόνο που κάνεις είναι να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Σαν να ψάχνει ένας πιστός χριστιανός αποδείξεις για την ανυπαρξία του Θεού.

 

Μου βάζεις ένα λίνκ απο άσχετους που δέν ξέρουν αν έχουν γίνει αλλαγές στη χημεία των κελιών αλλά το υποθέτουν γιατι έτσι. Εγώ σου παρέθεσα νούμερα που προκύπτουν απο τα επίσημα έγγραφα που έστειλε η Tesla στην EPA.

H Tesla δέν έχει καμία συμμετοχή στην ανάπτυξη των κελιών της Panasonic και επίσημα ούτε ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. Αυτά είναι θεωρίες των fanboys και του Electrek, τις οποίες βέβαια σιγοντάρει η Tesla.

Απο το τελευταίο 10-K

We design, develop, manufacture and sell high-performance fully electric vehicles, and energy generation and storage systems, and also install and maintain such systems and sell solar electricity. We are the world’s only vertically integrated sustainable energy company, offering end-to-end clean energy products, including generation, storage and consumption.

Πουθενά δέν λέει για ανάπτυξη κελιών.

Επίσης απο εδώ:

 

Tesla Wins Battery Innovator Of The Year

 

Before the keynote presentation, the 34-year-old International Battery Seminar presented Tesla with its prestigious “Battery Innovator of the Year” award. Kelty accepted the award on behalf of Tesla and noted it was “an honor to receive the award. … Everyone recognizes we’re not a battery chemistry company. That’s not why we got the award. It’s more [about] the implementation of the technology.”

Ελπίζω να είναι πιό ξεκάθαρο τώρα.

Δημοσ.
Στις 5/7/2018 στις 2:20 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Το παρακάτω είναι η εγγυημένη τιμή κιλοβατώρας που προκύπτει διαιρώντας το κόστος της μπαταρίας με το πόσες κιλοβατώρες μπορεί να αποθηκεύσει στην ωφέλιμη ζωή της.

Βλέπεις κάτι περίεργο?

cost-per-kwh.jpg.8fd9ec691dd2078e797f3f26f537b625.jpg

Η Tesla δέν φτιάχνει δικές της μπαταρίες, απλά τις αγοράζει απο την Panasonic (και ενίοτε απο τη Samsung) και τις μεταπουλά.

Εδώ βλέπουμε το παράδοξο, οπου ο μεταπωλητής καταφέρνει να πουλήσει φτηνότερα και μάλιστα κατα μεγάλο ποσοστό το ίδιο προιόν που πουλά και ο προμηθευτής του.

Είναι δηλαδή σαν να ανοίξω μία καντίνα, να αγοράζω τα σάντουιτς 2 ευρώ απο το κοντινό Goody's και να τα πουλάω 1 ευρώ.

Και αυτό φαίνεται και απο το γεγονός οτι η Tesla έχει αρνητικά ποσοστά μεικτού κέρδους στις μπαταρίες

Κατα τα άλλα, η Tesla είναι πρωτοπόρα εταιρία, αλλά η Daimler δέν ξέρει τι της γίνεται.

ponzi.jpg.25b1f04b3de5cbf42ee53b60927bfabb.jpg

i ll just leave this here.. :ph34r:

 

Δημοσ.
Στις 5/22/2018 στις 12:51 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Μου βάζεις ένα λίνκ απο άσχετους που δέν ξέρουν αν έχουν γίνει αλλαγές στη χημεία των κελιών αλλά το υποθέτουν γιατι έτσι. Εγώ σου παρέθεσα νούμερα που προκύπτουν απο τα επίσημα έγγραφα που έστειλε η Tesla στην EPA.

Το μόνο που έβαλες είναι κάτι άσχετα συμπεράσματα που έβγαλε από μια άσχετη αναφορά στην EPA ένας τυχαίος σε ένα forum.

 

Στις 5/22/2018 στις 12:51 ΜΜ, Fubar.gr είπε

H Tesla δέν έχει καμία συμμετοχή στην ανάπτυξη των κελιών της Panasonic και επίσημα ούτε ισχυρίζεται κάτι τέτοιο. Αυτά είναι θεωρίες των fanboys και του Electrek, τις οποίες βέβαια σιγοντάρει η Tesla.

Απο το τελευταίο 10-K

We design, develop, manufacture and sell high-performance fully electric vehicles, and energy generation and storage systems, and also install and maintain such systems and sell solar electricity. We are the world’s only vertically integrated sustainable energy company, offering end-to-end clean energy products, including generation, storage and consumption.

Πουθενά δέν λέει για ανάπτυξη κελιών.

Επίσης απο εδώ:

Tesla Wins Battery Innovator Of The Year

 

Before the keynote presentation, the 34-year-old International Battery Seminar presented Tesla with its prestigious “Battery Innovator of the Year” award. Kelty accepted the award on behalf of Tesla and noted it was “an honor to receive the award. … Everyone recognizes we’re not a battery chemistry company. That’s not why we got the award. It’s more [about] the implementation of the technology.”

Ελπίζω να είναι πιό ξεκάθαρο τώρα.

Η ίδια η Tesla λέει ότι έχει αλλάξει την χημική σύσταση των μπαταριών της, που επίσης έχουν την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:

US carmaker Tesla (NASDAQ:TSLA) says it has reduced the amount of cobalt used in its batteries, increasing investors’ concerns about future demand for the metal.

The battery cells used in Tesla’s Model 3 are of the highest energy density used in any electric car vehicle, the carmaker said in a letter to shareholders on Wednesday (May 2).

“We have achieved this by significantly reducing cobalt content per battery pack while increasing nickel content and still maintaining superior thermal stability,” Tesla said.

5 κλικ μακριά. Δεν ξέρω που τα διαβάζεις όλα αυτά που λες. Κόψε λίγο το jalopnik και τα λοιπά hater sites.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Το μόνο που έβαλες είναι κάτι άσχετα συμπεράσματα που έβγαλε από μια άσχετη αναφορά στην EPA ένας τυχαίος σε ένα forum.

Δέν είναι μια άσχετη αναφορά στην EPA, είναι τα έγγραφα έγκρισης τύπου, χωρίς τα οποία δέν δίνουν σε ένα αυτοκίνητο την άδεια να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους.

4 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Η ίδια η Tesla λέει ότι έχει αλλάξει την χημική σύσταση των μπαταριών της, που επίσης έχουν την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:

Αυτό που παραθέτεις απο πάνω το είπε ο Musk στο τελευταίο Conference Call ενώ ήταν εμφανώς υπο την επήρρεια ουσιών.

Η ίδια η Tesla στα επίσημα έγγραφά της λέει πως δέν είναι εταιρία χημείας μπαταριών.

 

Αν όντως έχει γίνει αυτή η αλλαγή στη χημεία των μπαταριών, υπεύθυνη για αυτό είναι 100% η Panasonic. Προσωπικά αμφιβάλλω οτι υπάρχει κάποια ουσιαστική αλλαγή χημείας γιατι καταρχάς η σύνθεση 811 έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, πραγμα που δεν φαίνεται απο τα στοιχεία προς την EPA, και κατα δεύτερον, είναι ακόμα πιό ασταθής απο την ήδη ασταθή χημεία που χρησιμοποιούν.

Οι φωτιές δέν είναι τυχαίες, και θα γίνονταν ακόμα χειρότερες με χημεία 811, όπως επίσης δέν είναι τυχαίο το οτι σχεδόν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν χημεία NMC που είναι λιγότερο ενεργειακά πυκνή αλλά πιό σταθερή, και γι αυτό δέν έχουν ούτε κατα διάνοια τα περιστατικά φωτιών που έχει η Tesla.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Δέν είναι μια άσχετη αναφορά στην EPA, είναι τα έγγραφα έγκρισης τύπου, χωρίς τα οποία δέν δίνουν σε ένα αυτοκίνητο την άδεια να κυκλοφορεί σε δημόσιους δρόμους.

Η αναφορά δεν λέει τίποτα τέτοιο. Ο τύπος στο forum χρησιμοποιεί κάποια στοιχεία της αναφοράς και μαζί με μια σειρά δικών του guestimations βγάζει κάποια αστήρικτα συμπεράσματα.

19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αυτό που παραθέτεις απο πάνω το είπε ο Musk στο τελευταίο Conference Call ενώ ήταν εμφανώς υπο την επήρρεια ουσιών.

"the carmaker said in a letter to shareholders on Wednesday (May 2) "

Ο Musk επίσης καταλαβαίνεις ότι είναι ο κύριος μέτοχος και CEO έτσι; Και θυμάσαι φαντάζομαι ότι είναι ο CEO που παρακαλάνε οι μέτοχοι και επενδυτές (=/= κοράκια των shorts και οι ανεκδιήγητοι sell-side "ειδικοί" σαν τον άλλο της Goldman που υστεριάζει στα κανάλια την ώρα που η ίδια η Goldman αγοράζει συνέχεια Tesla) να παραμείνει με ανταλλάγματα δισεκατομμύρια δολάρια!

19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Η ίδια η Tesla στα επίσημα έγγραφά της λέει πως δέν είναι εταιρία χημείας μπαταριών.

Αν όντως έχει γίνει αυτή η αλλαγή στη χημεία των μπαταριών, υπεύθυνη για αυτό είναι 100% η Panasonic. Προσωπικά αμφιβάλλω οτι υπάρχει κάποια ουσιαστική αλλαγή χημείας γιατι καταρχάς η σύνθεση 811 έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, πραγμα που δεν φαίνεται απο τα στοιχεία προς την EPA, και κατα δεύτερον, είναι ακόμα πιό ασταθής απο την ήδη ασταθή χημεία που χρησιμοποιούν.

Οι φωτιές δέν είναι τυχαίες, και θα γίνονταν ακόμα χειρότερες με χημεία 811, όπως επίσης δέν είναι τυχαίο το οτι σχεδόν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν χημεία NMC που είναι λιγότερο ενεργειακά πυκνή αλλά πιό σταθερή, και γι αυτό δέν έχουν ούτε κατα διάνοια τα περιστατικά φωτιών που έχει η Tesla.

Άρα είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν έχουν αλλάξει τίποτα, αλλά οι αλλαγές οφείλονται 100% στην panasonic και τις κάνουν ασταθής που φαίνεται και από τις φωτιές (προφανώς σαν το X που διαλύθηκε στο διάζωμα, που καιγόταν αργά για ώρες ολόκληρες)

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Η αναφορά δεν λέει τίποτα τέτοιο. Ο τύπος στο forum χρησιμοποιεί κάποια στοιχεία της αναφοράς και μαζί με μια σειρά δικών του guestimations βγάζει κάποια αστήρικτα συμπεράσματα.

Αυτός απο το φόρουμ το έβγαλε υπολογιστικά, όμως στη σελίδα 3 του εγγράφου της EPA γράφει ξεκάθαρα την ενεργειακή πυκνότητα

 

model3bat.JPG.6425362e21be03819cb9dc5dfc743e21.JPG

Και εδώ αντίστοιχα για το Model S: https://avt.inl.gov/sites/default/files/pdf/fsev/fact2014teslamodels.pdf

modelSbat.JPG.48c7681304b055fbb2e34fce4c14d9d9.JPG

 

13 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Άρα είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν έχουν αλλάξει τίποτα, αλλά οι αλλαγές οφείλονται 100% στην panasonic και τις κάνουν ασταθής που φαίνεται και από τις φωτιές (προφανώς σαν το X που διαλύθηκε στο διάζωμα, που καιγόταν αργά για ώρες ολόκληρες)

 

Η φωτιά εξαπλώθηκε τόσο γρήγορα που κάηκαν ζωντανοι πριν καταφέρουν να βγούν απο το αυτοκίνητο και έκαιγε τόσο έντονα που ούτε οι περαστικοί μπορούσαν να κάνουν κάτι.

http://www.abc.net.au/news/2018-05-10/tesla-crash-battery-fire-kills-two-teenagers/9747648

Police said two 18-year-olds were trapped and died when the car became engulfed in flames.

The witness said he tried to help the teenagers but the fire was too intense to get them out of the car.

 

Το ίδιο έγινε και εδώ. Ο συνοδηγός επέζησε της σύγκρουσης αλλά κάηκε ζωντανος:

https://www.nbcnews.com/business/autos/tesla-under-fire-after-explosive-crash-n722541

The 27-year-old was driving her boss’s Model S battery-electric vehicle about 1 a.m. on November 3, when they appear to have swerved to avoid a car driving in the wrong direction, crashing into a tree and then a parking garage in Indianapolis. The car almost immediately exploded. Speckman, who was found to have a blood-alcohol level of 0.21 percent — nearly triple Indiana’s 0.08 percent limit — was killed by the crash, but 44 year-old Kevin McCarthy died as a result of the subsequent explosion and fire.

Και το βίντεο απο το συμβάν:

 

Και δεκάδες αυτοκίνητα που πήραν φωτιά μόνα τους ενώ ήταν παρκαρισμένα:

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/tesla-model-s-fire-discussion-thread.88462/

 

 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ασχετο αλλα ειδα προσφατα ενα ντοκυμαντερ με ενα τυπο που σορταριζε(κοντα στο 1δις) την herbalife υποστηριζοντας οτι ειναι Ponzi. Η αληθεια ειναι οτι ειχε πολλα επειχηρηματα και καποια πολυ χειροπιαστα χωρις ποτε να καταφερει να αποδειξει εμπρακτα οτι ειναι ponzi. Η herba εξακολουθει να υπαρχει οποτε ο τυπος ακομα περιμενει φανταζομαι και κανει τον αναλογο πολεμο (μιας και μεσω αυτη της ιστοριας αλλαξαν CEO κτλ).

Η Tesla μου θυμιζει πολυ αυτο το παραδειγμα. Ειναι η εταιρεια με το μεγαλυτερο σορταρισμα στην αμερικη αλλα απο την αλλη εχουν επενδυθει τοσα πολλα απο τοσους πολλους που δυσκολα θα την αφησουν να καταρρευσει. Αν και τον γουσταρω γενικα τον Elon(κυριως λογω spacex) εχει αρχισει και κουραζει με τα "σε 6 μηνες θα ειναι ετοιμο" και εν τελει χρειαζεται 2/3 χρονια και αν....

Δημοσ.

@Fubar.gr

Τα μπερδεύουμε πολύ τα πράγματα και δεν είμαι ειδικός να μιλάω για λεπτομέρειες της χημείας των μπαταριών που οδηγείς το θέμα, όπως φαντάζομαι ούτε εσύ όταν μιλάς π.χ. για NCA και τις συγχέεις με τις 811 που είναι η νέα χημεία NMC που ερευνά η Tesla μαζί με την Panasonic, ή μπερδεύεις pack specific energy/εφαρμογή με volumetric density ανά στοιχείο που λεει η Tesla, που είναι +20-30% κατά την ίδια (CTO της Tesla J.B. Straubel: Tesla has seen a 30% improvement in energy density between the Model S and Model 3. (link), και την Panasonic. Εξήγησε για παράδειγμα αυτά με την λογική σου:

EPA Certification Summary Information Report Model S 75 = Battery Specific Energy 170

https://iaspub.epa.gov/otaqpub/display_file.jsp?docid=42150&flag=1

EPA Certification Summary Information Report Model X P100D = Battery Specific Energy 150  (με τις ίδιες ακριβώς μπαταρίες)

https://iaspub.epa.gov/otaqpub/display_file.jsp?docid=42153&flag=1

Στο ίδιο site της EPA επίσης βρίσκουμε το Request for issuance of a new certificate of Conformity προς την EPA, όπου γράφει χαρακτηριστικά (σε επίσημο έγγραφο όχι μπροσούρα πωλήσεων ή tweet)

8.03 DESCRIPTION OF BATTERIES

The battery packs used in the Tesla Model 3 is one of the most technically advanced lithium ‐ on battery packs in the world. Using customized automotive grade lithium ‐ ion cells, the Tesla battery achieves unmatched energy density and enables the long range capability of the vehicle.

https://iaspub.epa.gov/otaqpub/display_file.jsp?docid=40001&flag=1

Λες επίσης η Tesla δεν κάνει αυτόνομη έρευνα για νέες μπαταρίες. Εδώ λέει π.χ. για το ερευνητικό της εργαστήριο για έναν από τους σημαντικότερους ερευνητές μπαταριών στον κόσμο.

Tesla battery researcher unveils new chemistry to increase lifecycle at high voltage

Through the agreement, Tesla invested in a new research lab close to Dahn’s group near Halifax, Nova Scotia.

Dahn is considered a pioneer in li-ion battery cells since he has been working on the batteries pretty much since they were invented. He is credited of having help increase the life cycle of the cells, which helped their commercialization. His work now focuses mainly on a potential increase in energy density and durability.

Tesla developed a new battery chemistry in partnership with Panasonic. They are now manufacturing those batteries in a new 2170 battery cell format.

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...