Προς το περιεχόμενο

Fiat seisento sporting exhaust


Κώστας λαυριο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα  ομάδα.. λοιπόν έχω το εν λόγω αυτοκινήτο μοντέλο του 2000.. Θέλω να ρωτήσω το πήρα μεταχειρα .. πολύ δυνατό για την κατηγορία  του ..  Δεν έχει προ καταλύτη  στο χταπόδι. Έχει τον κλασικό  από κάτω  .. Θέλω να μάθω εάν τον αφαιρέσω και αυτόν  θα έχω πρόβλημα  μηχανικό? Τον χρειάζεται  απαραίτητα? Γιατί έχω ακούσει πως κάποια αυτοκινήτα  ψοφάνε εάν τους βγάλεις τον καταλύτη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λόγο να το βγάλεις ;

Tα υπόλοιπα άτομα τι φταίνε;

Απο εισαγωγή και εξαγωγή τι φοράει το αμάξι;

Έχεις ρωτήσει σε εξατμισα για να έβαζες πιο ελεύθερο καταλύτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Για ποιο λόγο να το βγάλεις ;

Tα υπόλοιπα άτομα τι φταίνε;

Απο εισαγωγή και εξαγωγή τι φοράει το αμάξι;

Έχεις ρωτήσει σε εξατμισα για να έβαζες πιο ελεύθερο καταλύτη;

200 και ευρώ Όχι δεν θα τα έδινα.. φοράει φίλτρο   και τελικό και σίγουρα  φοράει πρόγραμμα  Γιατί ο τρόπος λειτουργίας  του  θυμίζει πρόγραμμα αν και ο προκάτοχός  του  δεν ανέφερε κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Αν βγάλεις τον καταλύτη δεν θα μπορείς να περάσεις ΚΤΕΟ και ούτε να πάρεις κάρτα καυσαερίων. Άρα μια τέτοια μετατροπή είναι παράνομη πρώτον και επιβλαβής για το περιβάλλον δεύτερον. Αν την κάνεις όμως, προφανώς και θα κερδίσεις σε επιδόσεις, ίσως 1 ή ακόμη και 2 άλογα οπότε θα το νιώσεις σίγουρα. Αν έχει το Seicento και δεύτερο αισθητήρα λ, μετά τον καταλύτη, τότε θα σου ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα. Αυτό ξεπερνιέται σε ηλεκτρολόγο που θα σου κάνει τον αισθητήρα μόνιμα στο "OK". Τέλος, ο ήχος στο τελικό θα γίνει πιο "άγριος" και πιο σπορ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Αν βγάλεις τον καταλύτη δεν θα μπορείς να περάσεις ΚΤΕΟ και ούτε να πάρεις κάρτα καυσαερίων. Άρα μια τέτοια μετατροπή είναι παράνομη πρώτον και επιβλαβής για το περιβάλλον δεύτερον. Αν την κάνεις όμως, προφανώς και θα κερδίσεις σε επιδόσεις, ίσως 1 ή ακόμη και 2 άλογα οπότε θα το νιώσεις σίγουρα. Αν έχει το Seicento και δεύτερο αισθητήρα λ, μετά τον καταλύτη, τότε θα σου ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα. Αυτό ξεπερνιέται σε ηλεκτρολόγο που θα σου κάνει τον αισθητήρα μόνιμα στο "OK". Τέλος, ο ήχος στο τελικό θα γίνει πιο "άγριος" και πιο σπορ. 

Ευχαριστώ  για την άπαντηση  αλλά μηχανολογικα  επιτρέπεται? Πχ σε σεατ  ιμπιζα  εάν κόψεις και τους δύο καταλύτες το αμάξι ψωφησε.. κόβεις μόνο τον από κάτω και αφήνεις τον προ καταλύτη  ... ξέρουμε εάν στο φιατ ισχύει  το ίδιο?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το λαμπάκι του λ είτε απο το πρόγραμμα μπορείς να το παρακάμψεις εάν όντως έχεις ή να βάλεις αποστάτη-κλέφτη στο 2ο λάμδα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω εάν φοράει.. απλά λόγω άγριας συμπεριφοράς  το λέω.. αποκλείεται  από ένα τελικό και ένα φίλτρο να κλωτσάει και να μουριζει  ακόμα και όταν καρφωνω Τετάρτη...  Απλά ήθελα να μάθω εάν δέχεται  την  απώλεια καταλύτη.. Μήπως χρειάζεται  την συμπίεση  για να δουλέψει  σωστά..  Αυτό φοβάμαι μην έχει θέμα μετά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Κώστας λαυριο είπε

Δεν ξέρω εάν φοράει.. απλά λόγω άγριας συμπεριφοράς  το λέω.. αποκλείεται  από ένα τελικό και ένα φίλτρο να κλωτσάει και να μουριζει  ακόμα και όταν καρφωνω Τετάρτη...  Απλά ήθελα να μάθω εάν δέχεται  την  απώλεια καταλύτη.. Μήπως χρειάζεται  την συμπίεση  για να δουλέψει  σωστά..  Αυτό φοβάμαι μην έχει θέμα μετά.

Αρχηγε να χεις το νου σου στις θερμοκρασιες και για τυχον φλαντζα..

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-λοιπον δεν περνας κτεο,βεβαια ολοι εχουν ενα γνωστο

-σιγουρα ειναι παρανομο δεν ξερω ποσο ειναι η κληση μπορει να ναι και τπτ βαρυ

-για αλογα μαν ειναι λιγο μυθος τα 15 οπως σου λενε 3-5 και αν

-ναι θα ακουγεται πιο αγρια

-οικολογια ρυπανση κτλ

 

στην ερωτηση σου το αυτοκινητο θα λειτουργει δεν θα πω  κανονικα ομως ο καταλυτης κανει μια διαδικασια βγαζοντας το πιθανως επηρεαζεις την λειτουργια του με οτι συνεπαγεται πχ αυξ καταναλωση 

παντως να ξερεις η ιδανικη λυση: υπαρχουν φθηνοι και καλυτεροι  αφτερμαρκετ απο τον μανισιο

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Αρχηγε να χεις το νου σου στις θερμοκρασιες και για τυχον φλαντζα..

Ωχ.. Από θερμοκρασία  είμαι οκ ... τι σε κάνει να το λες αυτό όμως? 

7 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

-λοιπον δεν περνας κτεο,βεβαια ολοι εχουν ενα γνωστο

-σιγουρα ειναι παρανομο δεν ξερω ποσο ειναι η κληση μπορει να ναι και τπτ βαρυ

-για αλογα μαν ειναι λιγο μυθος τα 15 οπως σου λενε 3-5 και αν

-ναι θα ακουγεται πιο αγρια

-οικολογια ρυπανση κτλ

στην ερωτηση σου το αυτοκινητο θα λειτουργει δεν θα πω  κανονικα ομως ο καταλυτης κανει μια διαδικασια βγαζοντας το πιθανως επηρεαζεις την λειτουργια του με οτι συνεπαγεται πχ αυξ καταναλωση 

παντως να ξερεις η ιδανικη λυση: υπαρχουν φθηνοι και καλυτεροι  αφτερμαρκετ απο τον μανισιο

Κοιτάζω για καταλύτη τύπου αγωνιστικό  αλλά για πιο μετά όμως να μαζέψουμε  κάνα φράγκο στην  άκρη πρώτα... είδα με κάνα 150 200  περιπου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα κανεις κάτι που είναι καραπαρανομο,δεν σε νοιάζει προφανώς,αν περάσει ΚΤΕΟ θα είναι μαϊμού,ουτε αυτό σε νοιάζει, θα ακούγεται γελοίο να βγάζει ενα seicento εναν εκκωφαντικό θόρυβο,γιατί οτι και να κανεις από ένα seicento δεν βγάζει χορτατο,μπάσο σπορτιφ ήχο παρά εναν ενοχλητικό θόρυβο,ουτε αυτό σε νοιάζει.

Αν συμβεί ενα ατύχημα και η ασφάλεια σου δεν θα πληρώσει φράγκο και θα πληρωνεις τα μαλλιοκεφαλα σου,τότε ίσως σε νοιάξει και δεν θα ξανά σκεφτείς τέτοιες ανοησίες.

Για αύξηση ιπποδύναμης,το αφηνω ασχολίαστο επειδή είναι για γέλια.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Θα κανεις κάτι που είναι καραπαρανομο,δεν σε νοιάζει προφανώς,αν περάσει ΚΤΕΟ θα είναι μαϊμού,ουτε αυτό σε νοιάζει, θα ακούγεται γελοίο να βγάζει ενα seicento εναν εκκωφαντικό θόρυβο,γιατί οτι και να κανεις από ένα seicento δεν βγάζει χορτατο,μπάσο σπορτιφ ήχο παρά εναν ενοχλητικό θόρυβο,ουτε αυτό σε νοιάζει.

Αν συμβεί ενα ατύχημα και η ασφάλεια σου δεν θα πληρώσει φράγκο και θα πληρωνεις τα μαλλιοκεφαλα σου,τότε ίσως σε νοιάξει και δεν θα ξανά σκεφτείς τέτοιες ανοησίες.

Αφήνω Όλα τα υπόλοιπα  στην άκρη.. Από πού και ως που η ασφάλεια  δεν θα με καλύψει? Έχω κάνει παραποίηση ? Όχι!! Αριθμοί πλαισίου κτλ είναι οκ ? Ναι !! Οπότε τι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Πως ήμουν σίγουρος οτι θα ρωτήσεις αυτό.Δείχνει την άγνοια.

Η ασφάλεια σου ισχυει μονο για νόμιμο αυτοκίνητο.Όταν τοποθετεις παράνομα ανταλλακτικά που δεν έχουν καμμία έγκριση Κτεο,το αμάξι είναι παράνομο για δημόσιο δρόμο,και η ασφάλεια παύει να ισχυει.Στα ψιλά γραμματα των συμβολαίων.Ρωτα τον ασφαλιστή σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Λοιπόν άκου φίλε μου για να καταλάβεις. Όταν βγάζουμε τον καταλύτη, η ροή των καυσαερίων προς τα έξω γίνεται πολύ πιο εύκολη και άρα ο κινητήρας σου μπορεί να δουλέψει πιο άνετα. Αυτός είναι και ο λόγος που ίσως να κερδίσεις 1-2 άλογα απλώς βγάζοντας τον καταλύτη. Ο μόνος τρόπος να "ψοφήσει" όπως λες είναι αν ο δεύτερος αισθητήρας λ δίνει σήμα ότι κάτι δεν πάει καλά και η ECU σε βάζει σε "safe mode". Αυτό είναι θέμα ρύθμισης. Σου είπα τι πρέπει να κάνεις. Μηχανικά είναι προφανές από τα παραπάνω ότι γίνεται και ότι θα είναι πρακτικά θετικό για τις επιδόσεις. Αυτό δεν το συζητάμε και απορώ γιατί ρωτάς ακόμα. Ο καταλύτης είναι σαν "εμπόδιο" για τα καυσαέρια αφού μπαίνουν εκεί και στροβιλίζονται προτού ξαναβρούν τον δρόμο τους προς τα έξω. Τώρα τα υπόλοιπα περί νομοθεσίας και ασφαλειών είναι άλλο θέμα. Είπαμε, είναι παράνομη μετατροπή. Οι ασφαλιστικές εννοείται ότι πάντα ψάχνουν κάθε τρόπο να μην σε πληρώσουν. Αν το ψάχνουν τόσο πολύ δεν το ξέρω, αλλά δεν θα μου έκανε εντύπωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει η σύζυγός μου το ίδιο μοντέλο 2000 επίσης.

Μία φορά το πήγα για φλάντζα κεφαλής και δύο φορές να κολλήσω τις τάπες στον κορμό γιατί πέταγε τα νερά από υπερθέρμανση.Και να σκεφτείς ότι η γυναίκα το οδηγεί σχεδόν μπουκωμένο.:P

Εσύ αν του κάνεις αυτά που λες βλέπω να παίρνεις το μοτέρ στο χέρι σύντομα.Κουβάδες είναι φίλε.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...