Προς το περιεχόμενο

Συνεμπλοκ ψαλιδιων


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, aGka8l είπε

ρε παιδια οταν αλλαζουμε λαστιχα κανουμε ζυγοσταθμιση στους τροχούς.

Ευθηγραμμιση κανουμε αν το αμαξι εχει στραβο τον κυκλο του τιμονιου ,

η τραβαει δεξια/αριστέρα ή οταν αλλαζουμε αμορτισερ

Εγω άλλαξα και κάποια πράγματα στο συστημα διευθυνσης για αυτο έκανα και ευθυγράμμιση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, sakks80 είπε

Και εγω ετσι ξερω. Ζυγοσταθμιση κανεις με αλλαγη ελαστικων.ευθυγραμμιση κανεις μονο αν δεις ανομιομορφη φθορα ελαστικου οποτε οντως χρειαζεται.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πάντως άλλα λένε, για το δικό μου τουλάχιστον(Nissan) προβλέπεται έλεγχος ευθυγράμμισης κάθε 15.000χλμ ή κάθε 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο.

Επίσης το θέμα είναι να προστατέψεις τα ελαστικά από ανομοιόμορφη φθορά, και όχι να διορθώσεις το πρόβλημα αφού πρώτα στα έχει φάει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα 3 Nissan (1988-2000) και δεν θυμαμαι κατι τετοιο ...Ουτε στο Avensis του 2000 μετα ουτε στα Honda τα τελευταια 12 χρονια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Ειχα 3 Nissan (1988-2000) και δεν θυμαμαι κατι τετοιο ...Ουτε στο Avensis του 2000 μετα ουτε στα Honda τα τελευταια 12 χρονια .

Το ότι δεν θυμάσαι κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει. Παραθέτω την επίμαχη σελίδα από το "βιβλίο εγγυήσεως και αρχείο συντηρήσεως" του δικού μου Nissan που τυγχάνει 2000 μοντέλο, υπόψιν το ίδιο ακριβώς βιβλιαράκι έδινε εκείνη την εποχή η Nissan σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που πουλούσε(επιβατικά, φορτηγά, βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα κτλ):

 

Nissan.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τελευταίο μου Nissan ήταν το primera του 1995 και το είχα μέχρι το 2000 

Πάντα σε εξουσιοδοτημενο και πότε δεν έκαναν ευθυγράμμιση. 

Ούτε στα πιο παλιά Nissan Sunny του 1988 και 1992 

Η εικονα που παρεθεσες λεει πολλα που δεν γινοντε καθε χρονο υποχρεωτικα οπως τακακια φρενων. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

όντως δεν χρειάζεται ευθυγράμμιση με την αλλαγή ελαστικών παρά μόνο ζυγοστάθμιση.Ενδεχομένως ο Γιάννης την έκανε προληπτικά γιατί είχε καιρό να κάνει και αν δεν έχει σωστή ευθυγράμμιση τα λάστιχα στραβοπατάνε και φθείρονται μονόπατα εσωτερικά ή εξωτερικά.

Σινεμπλόκ Γιάννη λίγοι αλλάζουν πλέον γιατί δεν έχουν και τα κατάλληλα εργαλεία.Αλλάζουν ολόκληρα τα ψαλίδια να βγαίνουν και από τη φασαρία. Προτίμησέ το εκτός και ο μάστορας είναι τσακάλι έχει τα κατάλληλα εργαλεία και το κάνει συχνά.Αν δεν βγει σωστά το παλιό και δεν πατήσει καλά το καινούργιο σινεμπλόκ μπορεί σε ένα μήνα να είσαι πάλι για ψαλίδια.

Και εγώ είχα πρόβλημα και τα άλλαξα.  Πήγε 89 ευρώ το κάθε ψαλίδι swag και έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το θέμα αν αλλάξεις ψαλίδια καλό είναι να αλλάξεις μπαράκια και ημίμπαρα  γιατί από αυτά γίνεται η ευθυγράμιση και δεν έχει καμιά δουλειά το ψαλίδι που ανέφερες .Εκτός και τα έχεις αλλάξει πρόσφατα.

Θα έχεις άλλο αμάξι μετά την αλλαγή.

 

Εσυ αν θυμαμαι καλα εχεις ενα Vectra C.Στο συγκεκριμενο αλλαζει μονο το πισω συνεμπλοκ το οποιο δεν θελει καν πρεσσα.Μηπως εσυ ειχες θεμα με τα μπαλακια ψαλιδιων και αναγκαστικα αλλαξες ψαλιδια?Ειναι πολλα αυτοκινητα(σχεδον ολα τα Fiat,τα 206 και αρκετα ακομα) που δεν αλλαζουν μπαλακια και πανε αλλαγη ολοκληρο ψαλιδι.Επισης δεν χρειαζεται καμια τεχνη για να αλλαξεις συνεμπλοκ ουτε χρειαζεται καποια ιδιαιτερη διαδικασια για να πατησει σωστα το καινουργιο,απλα το πρεσσαρεις.Δεν ισχυει οτι λιγοι αλλαζουν πλεον συνεμπλοκ εκτος αν μιλαμε για συνεργεια που κοιτανε να κλεψουν τον πελατη.Συνεμπλοκ για ενα ψαλιδι(ενα μπροστα και ενα πισω) στοιχιζει το πολυ ενα 30€,ενα μετριο ψαλιδι ξεκιναει απο 90€(Febi,Swag) και ενα καλο(Lemforder,TRW) 150αριζουν.Εγω για 5 φορες κατω στην τιμη θα το ρισκαρα με αλλαγη συνεμπλοκ παντως.

Τωρα για την ευθυγραμμιση που λετε,αν μιλαμε για αμαξι που δεν χρειαζοταν ευθυγραμμιση πριν την αλλαγη ελαστικων,εννοειτε οτι ουτε μετα χρειαζεται.Οπως δεν χρειαζεται αν αλλαξεις συνεμπλοκ ή ψαλιδια.Ευθυγραμμιση το αμαξι θα χρειαστει μονο αν αλλαξεις ακρομπαρα-ημιμπαρα στο συστημα διευθυνσης και οταν αλλαξεις αμορτισερ και το χαμηλωσεις ή το σηκωσεις.Για να φυγει η ευθυγραμμιση απο κομμενο συνεμπλοκ,μαλλον θα φυγει και το ψαλιδι απο την θεση του.

Επεξ/σία από LouCi4er
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Το τελευταίο μου Nissan ήταν το primera του 1995 και το είχα μέχρι το 2000 

Πάντα σε εξουσιοδοτημενο και πότε δεν έκαναν ευθυγράμμιση. 

Ούτε στα πιο παλιά Nissan Sunny του 1988 και 1992 

Η εικονα που παρεθεσες λεει πολλα που δεν γινοντε καθε χρονο υποχρεωτικα οπως τακακια φρενων. 

Η εικόνα που παρέθεσα είναι οι οδηγίες του εργοστασίου, το κατά πόσο τις τηρούν τα συνεργεία είναι άλλο θέμα.

 

ΥΓ

Ειδικά για τα τακάκια τα σοβαρά συνεργεία ελέγχουν την κατάσταση τους σε κάθε ετήσιο σέρβις, και αν χρειάζεται τα αντικαθιστούν. Αυτό ακριβώς που λέει και η εικόνα που παρέθεσα δλδ.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η εικόνα που παρέθεσα είναι οι οδηγίες του εργοστασίου, το κατά πόσο τις τηρούν τα συνεργεία είναι άλλο θέμα.

Οι αντιπροσωπεις λεφτα θελουν αλλα ο καλος μαστορας κοιταει και αλλες παραμετρους αν θελει το αμαξι αλλαγη σε καθε τι.

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η εικόνα που παρέθεσα είναι οι οδηγίες του εργοστασίου, το κατά πόσο τις τηρούν τα συνεργεία είναι άλλο θέμα.

ΥΓ

Ειδικά για τα τακάκια τα σοβαρά συνεργεία ελέγχουν την κατάσταση τους σε κάθε ετήσιο σέρβις, και αν χρειάζεται τα αντικαθιστούν. Αυτό ακριβώς που λέει και η εικόνα που παρέθεσα δλδ.

Για τα τακάκια συμφωνώ απόλυτα και αν ο οδηγός κάνει πολλά χιλιόμετρα ίσως θέλουν αλλαγή και πριν τον χρόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ευθυγραμηση καλο ειναι να κανουμε τουλαχιστον οποτε αλαζουμε λαστοιχα (μετα απο τοσα χρονια στανταρακι θα θελει σημαζεμα ) γιατι απλουστατα κανεις δεν το ελεγχει ανα Χ χιλιομετρα οπως πρεπει. Η ευθυγραμηση αλαζει ευκολα στους καροδρομους μας οσο πιο "σκληρο" ειναι το αμαξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Εσυ αν θυμαμαι καλα εχεις ενα Vectra C.Στο συγκεκριμενο αλλαζει μονο το πισω συνεμπλοκ το οποιο δεν θελει καν πρεσσα.Μηπως εσυ ειχες θεμα με τα μπαλακια ψαλιδιων και αναγκαστικα αλλαξες ψαλιδια?Ειναι πολλα αυτοκινητα(σχεδον ολα τα Fiat,τα 206 και αρκετα ακομα) που δεν αλλαζουν μπαλακια και πανε αλλαγη ολοκληρο ψαλιδι.Επισης δεν χρειαζεται καμια τεχνη για να αλλαξεις συνεμπλοκ ουτε χρειαζεται καποια ιδιαιτερη διαδικασια για να πατησει σωστα το καινουργιο,απλα το πρεσσαρεις.Δεν ισχυει οτι λιγοι αλλαζουν πλεον συνεμπλοκ εκτος αν μιλαμε για συνεργεια που κοιτανε να κλεψουν τον πελατη.Συνεμπλοκ για ενα ψαλιδι(ενα μπροστα και ενα πισω) στοιχιζει το πολυ ενα 30€,ενα μετριο ψαλιδι ξεκιναει απο 90€(Febi,Swag) και ενα καλο(Lemforder,TRW) 150αριζουν.Εγω για 5 φορες κατω στην τιμη θα το ρισκαρα με αλλαγη συνεμπλοκ παντως.

Τωρα για την ευθυγραμμιση που λετε,αν μιλαμε για αμαξι που δεν χρειαζοταν ευθυγραμμιση πριν την αλλαγη ελαστικων,εννοειτε οτι ουτε μετα χρειαζεται.Οπως δεν χρειαζεται αν αλλαξεις συνεμπλοκ ή ψαλιδια.Ευθυγραμμιση το αμαξι θα χρειαστει μονο αν αλλαξεις ακρομπαρα-ημιμπαρα στο συστημα διευθυνσης και οταν αλλαξεις αμορτισερ και το χαμηλωσεις ή το σηκωσεις.Για να φυγει η ευθυγραμμιση απο κομμενο συνεμπλοκ,μαλλον θα φυγει και το ψαλιδι απο την θεση του.

Όπως τα λες ένα vectra c . Από ότι είδα είχε  πάνω δύο λάστιχα  και ένα μπαλάκι.Δεν ξέρω αν πρέπει να αλλαχτούν αυτά τα τρία αν αλλάζει μόνο το ένα που έχει φθαρεί, εύκολα ή δύσκολα απλά λέω ότι έχω ακούσει και ότι εφαρμόζεται γενικά από τα περισσότερα συνεργεία.Τώρα το να αλλάξεις ένα από τα τρία να δώσεις ένα τριαντάρι σε 4-5 μήνες να αλλάξεις το άλλο να δώσεις άλλο ένα τριαντάρι και σε 5-6 μήνες το τρίτο δεν ξέρω αν και κατά πόσο συμφέρει.Και  πολλοί μαστόροι δε σου λένε 30άρι.Το κάνουν στρογγυλό 50άρι. Βάλε και τρεις ευθυγραμμίσεις μία κάθε φορά οπότε που πάμε. :PΕμένα το vectra πέρισυ που τα άλλαξα ήταν 12 χρονών πρώτη φορά το έκανα οπότε το θεωρώ μία φυσιολογική φθορά.

Πάντως γενικά αλλαγή ψαλιδιού σου λένε οι περισσότεροι.

Και στο Φιατάκι της συζύγου στο κτεο με κόψανε και μου είπαν αλλαγή ψαλιδιού και επανέλεγχο.Το άλλαξα (αυτό ήταν πιο φτηνό - νομίζω ένα 35άρι) συν 20 στο μάστορα  και 5 ευρώ καπέλο στο κτεο όλα καλά.:D

Edit.Εμένα παίρνει αυτά  https://www.maxxparts.gr/opel-vectra-c-1-6-16v-100hp/antallaktika/anartisi-dieuthunsi-trochoi/psalidia-brachiones-anartisis/psalidia-brachiones-anartisis-swag-40923001.html και επειδή θυμάμαι που το έψαξα για να πάρω τα τρία εξαρτήματα μου έβγαινε πάνω κάτω στην τιμή του ψαλιδιού, πιθανόν 5-10 ευρώ παρακάτω προτίμησα και τα πήρα ολόκληρα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Edit 2

Έτσι που είναι οι Ελληνικοί δρόμοι και τα δύο χρόνια είναι πάρα πολλά για ευθυγράμμιση.Κάνε τη διαδρομή Γέρακα - Κηφησιά  μέσω Μελισίων δύο φορές τη μέρα και θα σου πω εγώ για ευθυγράμιση μετά από 5-6 μήνες.Από τα 10 χιλιόμετρα ζήτημα να είναι τα 2 σωστά.Τα υπόλοιπα είναι στρωμένα με σαμάρια τεχνητά (Κηφησιά να μην τρέχουμε και τους χαλάμε την ησυχία :D) και φυσικά στον υπόλοιπο ασυντήρητο δρόμο λόγω των βαριών οχημάτων που αν τρέχεις πάνω από 20 όχι ευθυγράμμιση αλλά όλο το μπροστινό σύστημα θα το πάρεις στα χέρια.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και μιλαμε για αναρτησεις μου ειπαν στο δικο μου Honda με λαστιχα 2+ ετων αλλα μολις 18.000 -20.000 χλμ καλο ειναι να το παω για να κανουν σκαντζα τα μπροστινα με τα πισω λαστιχα δωρεαν .Θα παω ισως αυριο ...

Νομιζω καλο ειναι να το κανουμε στην εκτιμωμενη μεση διαρκεια της ζωης των ελλαστικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το crv εχει κινηση μονο στους μπροστα τροχούς; δεν εχει τετρακινηση; μπορει και να λεω βλακεία, αλλα αν οντως εχει 4κινηση, πας για αλλαγη.

Συν οτι τα τακακια ειναι αναλωσιμο υλικο που δε λεμε δεν πέρασε ενας χρονος, δεν τα αλλαζω. Παιζουν ρολο πολλα, οπως αν πατάς συχνα φρενο, αν εχεις βαλει μαλακα κλπ.

Για τα σινεμπλοκ, πολλοι πλεον εχουν την καραμελα, παει κομπλε με το ψαλιδι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Το crv εχει κινηση μονο στους μπροστα τροχούς; δεν εχει τετρακινηση; μπορει και να λεω βλακεία, αλλα αν οντως εχει 4κινηση, πας για αλλαγη.

Συν οτι τα τακακια ειναι αναλωσιμο υλικο που δε λεμε δεν πέρασε ενας χρονος, δεν τα αλλαζω. Παιζουν ρολο πολλα, οπως αν πατάς συχνα φρενο, αν εχεις βαλει μαλακα κλπ.

Για τα σινεμπλοκ, πολλοι πλεον εχουν την καραμελα, παει κομπλε με το ψαλιδι

Εχει κατ επιλογη του τετρακινηση και οχι μονιμη.Για τα τακακια συμφωνω κι εγω και εχω αλλαξει τα πισω και σε 10.000χλμ  θα αλλαξω και τα μπροστινα.Λογια του μηχανικου που αλλαξα λαδια και πισω τακακια πριν λιγες μερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Μιας και μιλαμε για αναρτησεις μου ειπαν στο δικο μου Honda με λαστιχα 2+ ετων αλλα μολις 18.000 -20.000 χλμ καλο ειναι να το παω για να κανουν σκαντζα τα μπροστινα με τα πισω λαστιχα δωρεαν .Θα παω ισως αυριο ...

Νομιζω καλο ειναι να το κανουμε στην εκτιμωμενη μεση διαρκεια της ζωης των ελλαστικων.

Δέν είμαι σίγουρος , αλλά το CR-V δέν  έχει μόνιμη τετρακίνηση.

Αλλά μόνο όταν ζορίζεται δίνει εντολή.

Να το πάτε για αλλαγή ελαστικών .

Για τακάκια τι μάρκα βάζετε; 

Να ξέρετε οτι τα γνήσια της Honda είναι της TRW

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Δέν είμαι σίγουρος , αλλά το CR-V δέν  έχει μόνιμη τετρακίνηση.

Αλλά μόνο όταν ζορίζεται δίνει εντολή.

Να το πάτε για αλλαγή ελαστικών .

Για τακάκια τι μάρκα βάζετε; 

Να ξέρετε οτι τα γνήσια της Honda είναι της TRW

Δεν θελει αλλαγμα ελαστικων το CRV .

Οχι δεν εχει μονιμη τετρακινηση .

Το πηγα στον λαστιχα που αλλαξα στο ΤΤ και το ελεγξε . Τα εχω δυο χρονια και εχω καναι κατω απο 20.000 χλμ.

Τακακια  αλλαξα αλλα δεν ξερω τι μαρκα εβαλε ο μηχανικος .Τον ξερω απο το 1988 και καλως ή κακως του εχω εμπιστοσυνη.50 ευρω με την τοποθετηση μου πηρε.

Αυτα που λες εχουν αγορα 40 ευρω αν δεν κανω λαθος και ανεβαινει η  τιμη χωρις να καταλαβαινω το γιατι .

 

https://www.autodoc.gr/exartimata-aftokiniton/takakia-10130/honda/cr-v/cr-v-iii-re/57748-2-0-i?sort_supplier[0]=trw

Το θεμα για τα συνεμλοκ που ξεκινησα αφορα το Audi TT

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...