Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έφυγε το αμάξι το άνοιξε, Απλά μας την χάλασε ο ρεκτιφιετζίς. 150 ευρώ για πλανιάρισμα θέλει, 80 φρεζάρισμα και τρίψιμο βαλβίδων, 70 για ρεγουλάρισμα και 35 για υμηφλάντζες και τέτοια. 335 σύνολο δηλαδή.

Αυριο θα μιλήσω με άλλον γνωστό ρεκτιφιετζί που θα μας κάνει καλύτερη τιμή, Στην φλάντζα λέει φαίνεται σε ένα μικρό σημείο ότι έπαιρνε αέρα (έχει αλλάξει το χρώμα και τέτοια δεν κατάλαβα ακριβώς).

Ο μάστορας με το αέριο μου είπε να κάνω και την ρύθμιση βαλβίδων οπότε και αυτά θα γίνουν.

  • Sad 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, BoullyBoy είπε

Έφυγε το αμάξι το άνοιξε, Απλά μας την χάλασε ο ρεκτιφιετζίς. 150 ευρώ για πλανιάρισμα θέλει, 80 φρεζάρισμα και τρίψιμο βαλβίδων, 70 για ρεγουλάρισμα και 35 για υμηφλάντζες και τέτοια. 335 σύνολο δηλαδή.

Αυριο θα μιλήσω με άλλον γνωστό ρεκτιφιετζί που θα μας κάνει καλύτερη τιμή, Στην φλάντζα λέει φαίνεται σε ένα μικρό σημείο ότι έπαιρνε αέρα (έχει αλλάξει το χρώμα και τέτοια δεν κατάλαβα ακριβώς).

Ο μάστορας με το αέριο μου είπε να κάνω και την ρύθμιση βαλβίδων οπότε και αυτά θα γίνουν.

Πολλά θέλει το ρεκτιφιέ , ψάξε αλλού κάνε έρευνα.

Με τόσα λεφτά +150 αγοράζεις μοτέρ κομπλέ.

Εννοείται ρύθμιση βαλβίδων και τώρα στην αρχή δούλεψε το λίγο βενζίνη και να πάς για έλεγχο των ρυθμίσεων ξανά στο υγράεριο

Δημοσ.

αυτο ειναι ξεσκισμα,ακομη και με αποδειξη.30 πλανισμα, 30 οι βαλβιδες για 8βαλβιδο,αντε 50 για 16βαλβιδο,αντε και φπα αν υποθεσουμε οτι ειναι χωρις φπα οι παραπανω τιμες,συνολο 100,αντι για 230 που ζηταει αυτος που πηγες.πας για αλλον.

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε

αυτο ειναι ξεσκισμα,ακομη και με αποδειξη.30 πλανισμα, 30 οι βαλβιδες για 8βαλβιδο,αντε 50 για 16βαλβιδο,αντε και φπα αν υποθεσουμε οτι ειναι χωρις φπα οι παραπανω τιμες,συνολο 100,αντι για 230 που ζηταει αυτος που πηγες.πας για αλλον.

Όταν βλέπω τέτοιες ακριβές τιμές σε μαστόρια πάντα πάει το μυαλό μου σε τύπους που έχουν το συνεργείο τους "ιατρείο" και τα έχουν όλα στη τρίχα άλλα στην ουσία ξέρουν μόνο να κάνουν καμια 10ρια εργασίες, οπότε για να βγάλουν τα σπασμένα βάζουν τιμές στο θεό.

Δημοσ.

Καλά η κατάσταση εχει γίνει λίγο σάλτσα αλλά τη να κάνουμε έτσι είναι αυτά.

Ο φίλος μου λεει αν ειναι να πάω την κεφαλή σε άλλο ρεκτιφιετζί μιας και αυτόν δεν τον απασχολεί το πόσα παίρνει αυτός. Πήρα το μάστορα με το αέριο και μου λέει πως όντος είναι ακριβά και το πήγα στον δικό του.

απο τα 335 καλύτερη τιμή λέει θα βγεί στα 250 :o:o:o, μάλλον έπρεπε να το στείλω εκεί που ζείτε εσείς κάπου να το κάνουν, 16βαλβιδο πρέπει να ήταν έτσι όπως το είδα, αυτές οι τιμές είναι στην Ξάνθη.

Αυριο περιμένω να παραλάβω την κεφαλή και να τελειώσω με το αμάξι, οπότε υπολογίζω

100 Ευρώ βάλε βγάλε μηχανή, 250 ρεκτιφιετζίς, 50 ευρώ ιμάντας χρονισμού, 25 ευρώ (φαντάζωμαι) τα μπουζιά, 20 ευρώ παραφλού. σύνολο μανίκι 450 Ευρώ περίπου, με τα δικά σας λεγόμενα θα μου έβγαινε 300 Ευρώ όλα μαζί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, BoullyBoy είπε

Καλά η κατάσταση εχει γίνει λίγο σάλτσα αλλά τη να κάνουμε έτσι είναι αυτά.

Ο φίλος μου λεει αν ειναι να πάω την κεφαλή σε άλλο ρεκτιφιετζί μιας και αυτόν δεν τον απασχολεί το πόσα παίρνει αυτός. Πήρα το μάστορα με το αέριο και μου λέει πως όντος είναι ακριβά και το πήγα στον δικό του.

απο τα 335 καλύτερη τιμή λέει θα βγεί στα 250 :o:o:o, μάλλον έπρεπε να το στείλω εκεί που ζείτε εσείς κάπου να το κάνουν, 16βαλβιδο πρέπει να ήταν έτσι όπως το είδα, αυτές οι τιμές είναι στην Ξάνθη.

Αυριο περιμένω να παραλάβω την κεφαλή και να τελειώσω με το αμάξι, οπότε υπολογίζω

100 Ευρώ βάλε βγάλε μηχανή, 250 ρεκτιφιετζίς, 50 ευρώ ιμάντας χρονισμού, 25 ευρώ (φαντάζωμαι) τα μπουζιά, 20 ευρώ παραφλού. σύνολο μανίκι 450 Ευρώ περίπου, με τα δικά σας λεγόμενα θα μου έβγαινε 300 Ευρώ όλα μαζί.

300-350 το μέγιστο.Έπρεπε να κάνεις έρευνα απο πρίν.

Όπως και να έχει δέν πειράζει.

Και σε εμένα επαρχία χτυπάνε τις τιμές, εγω το έστειλα Αθήνα σε ρεκτιφιέ γνωστό μου.

Για 1000 χλμ τώρα να πηγαίνεις φυσιολογικά να πατήσει μήν το ζορίζεις το αμάξι και δεν θα έχεις κανένα θέμα.

Επιπλέον θα κάνεις και έλεγχο λαδιών και παραφλού τώρα στα πρώτα χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Η φτηνια τρωει το παρα...  υπαρχουν μαστορια και μαστοριά και η ικανότητα τους επιρρεαζει την τιμη οχι βεβαια οτι εναι κανονας αλλα συμβαινει. Οπως πολλοί επέλεξαν να κανουν την εγκατάσταση του υγραεριου στον ποιο φτηνο με τον ποιο φτηνο συστημα και εκτοτε καθε λιγο και λιγακι προβληματα εχουν. Το ρεκτιφιε δεν ειναι καποια απλη εργασια σαν να αλλαζεις λαδια , θελει μαστορα με @@ , αν ειναι κανενας γκασμας   και δεν πετυχει το ρεκτιφιε μετα  πας για νεα μηχανη.. 

  • Like 1
Δημοσ.

γκαζμας ρεκτιφιατζης  δεν υπαρχει.λαμογιο,πονηριδης κλπκλπ ναι.ρεκτιφιατζης γκαζμας,ηταν σπανιος,οταν καθε γειτονια ειχε το ρεκτιφιε τς.οχι τωρα που απο ανατολικα πρεπει να πας δυτικα στην σαλονικα για να βρεις μαγαζι.το οποιο για να επιβιωσει,πρεπει να μαχαιρωσει.οι τιμες πλεον ειναι ταβανι,διοτι δεν φτανουν τα εσοδα,και αν ζητησεις αποδειξη,τα μισα και βαλε,τα παιρνει αλλος!!

Δημοσ.

Αύριο θα πάω να πάρω το αμάξι (ευχομαι να μην μου βγάλει κάτι παραπάνω ο μάστορας) και απο εκεί θα πάω για ρύθμιση αερίου. Μιλήσαμε και θα κάνουμε κάτι σαν διάγραμμα (Lovato), Δηλαδή τύπου 0-3000rpm 100% LPG, 3000-3300rpm 80% LPG, 3300-3500 70% LPG, 3500-3700 60% LPG, 3700-3900 50% LPG, 3900-5000 40%LPG.

Κάτι τέτοιο λέει μπορεί να γίνει. Τώρα αυτό το έκανα στο κεφάλι μου στα γρήγορα, θα προτείνατε εσείς κάτι αντίστοιχο;

Δημοσ.
12 ώρες πριν, BoullyBoy είπε

Αύριο θα πάω να πάρω το αμάξι (ευχομαι να μην μου βγάλει κάτι παραπάνω ο μάστορας) και απο εκεί θα πάω για ρύθμιση αερίου. Μιλήσαμε και θα κάνουμε κάτι σαν διάγραμμα (Lovato), Δηλαδή τύπου 0-3000rpm 100% LPG, 3000-3300rpm 80% LPG, 3300-3500 70% LPG, 3500-3700 60% LPG, 3700-3900 50% LPG, 3900-5000 40%LPG.

Κάτι τέτοιο λέει μπορεί να γίνει. Τώρα αυτό το έκανα στο κεφάλι μου στα γρήγορα, θα προτείνατε εσείς κάτι αντίστοιχο;

Κοίταξε και εγώ Lovato εχω στο Honda.

Στην ουσία ο εγκαταστάτης βγάζει το αμάξι στο δρόμο ή εσύ απο πρίν με βενζίνη , να γράψει 20-25 χλμ

Καταγράφει τις τιμές ο εγκέφαλος, και στην πράξη φέρνει το χάρτη του υγραερίου όσο πιο κοντά γίνεται στο χάρτη της βενζίνης.

Αυτό θα το κάνει γράφοντας χιλιόμετρα το αμάξι.Θα σου λέει κράτησε σταθερό το γκάζι για 1 λεπτό, μετά αύξησε.

Εγώ που ρύθμισα το δικό μου κάναμε 100χλμ.

Βενζίνη το έχω ενεργοποιήσει μετά τις 3300.

Όμως τώρα μου έχει κάψει 1 αισθητήρα λάμδα και έχω προβλήματα στην λειτουργία του υγραερίου πιο έντονα απο την βενζίνη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα πήγα για ρύθμιση αερίου,
Το έκανε ένα καλό reset και το άφησε να κάνει μόνο του calibration.
Μόλις βγήκαμε στο δρόμο έκανε τις δοκιμές, αρχικά αυτό με την βενζίνη πάει με τις στροφές λέει και μολις τα εβαλε στα 3200rpm οπως του είπα άρχισαν οι διακοπές μολις τα έπιανα. εβγαζε την βενζίνη και ολα κανονικά (να σημειώσω πως αυτο το πρόβλημα δεν το ειχε πριν κάνω το πλανιαρισμα).

Της άλλες διακοπές που τα έκανε όταν ζοριζόταν υπάρχουν ακομα και ενας του ΚΤΕΟ ειπε οτι ειναι απο τον πολλαπλασιαστή, σκέφτομαι να παρω αυτόν στο link αλλα φαντάζομαι θα μου κανει αμα πάρω ενα γιατί το αμάξι μου εχει 2, το πρόβλημα ειναι σε ενα απο τα 2.
Σχετικα με τις διακοπες με βενζίνη ειπε να το οδηγήσω μερικες ημερες και να ξανα παω.

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω της διαφορές στα 2 link,


https://www.onparts.gr/toyota-corolla-_e11_-1-4-ee111_-86hp-86hp/antallaktika/trofodosia-anaflexi/pollaplasiastis/pollaplasiastis-bremi-20385.html

https://www.onparts.gr/toyota-corolla-_e11_-1-4-ee111_-86hp-86hp/antallaktika/trofodosia-anaflexi/pollaplasiastis/pollaplasiastis-tesla-cl513.html

Επεξ/σία από BoullyBoy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/5/2018 στις 9:00 ΜΜ, BoullyBoy είπε

Έφυγε το αμάξι το άνοιξε, Απλά μας την χάλασε ο ρεκτιφιετζίς. 150 ευρώ για πλανιάρισμα θέλει, 80 φρεζάρισμα και τρίψιμο βαλβίδων, 70 για ρεγουλάρισμα και 35 για υμηφλάντζες και τέτοια. 335 σύνολο δηλαδή.

Αυριο θα μιλήσω με άλλον γνωστό ρεκτιφιετζί που θα μας κάνει καλύτερη τιμή, Στην φλάντζα λέει φαίνεται σε ένα μικρό σημείο ότι έπαιρνε αέρα (έχει αλλάξει το χρώμα και τέτοια δεν κατάλαβα ακριβώς).

Ο μάστορας με το αέριο μου είπε να κάνω και την ρύθμιση βαλβίδων οπότε και αυτά θα γίνουν.

Φιλαρακι,δεν διαβασα ολες τις σελιδες αλλα ας πω τι εχω στο μυαλο μου.Καταρχην,γιαπωνεζικο μοτερ με καμμενη φλαντζα και δεν θα σου φουσκωσει την κεφαλη?Εγκλημα,και πως θα ειστε σιγουροι οτι δεν εχει ραγισμα?Ετσι απλα θα το κλεισετε το μοτερ?Επισης τι αηδιες ειναι αυτες του στυλ τα κανει ολα ο ρεκτιφιατζης?Ο μηχανικος που πηγες το αμαξι τι θα κανει,απλα θα σφιξει 10 βιδες?Εμαθαν τα μαστορια και δεν κανουν τιποτε,ετσι ξεκινησαν και εδω στην Καρδιτσα.Αλλα καλα επαθε ενας μαστορας τις προαλλες,εστειλε την κεφαλη στο ρεκτιφιε και την περιμενε να ερθει ετοιμη,απλα να την παρει και να την κουμπωσει στο αμαξι.Ελα ομως που ο ρεκτιφιατζης ηταν μεγας μαλακας και μπερδευτηκε,εβαλε τον εξαγωγης εκκεντροφορο στην εισαγωγη και τον εισαγωγης στην εξαγωγη και ο μαστορας παιδευοταν 2 μερες να βαλει μπρος το αμαξι και αυτο να μην παιρνει με τιποτα(ειχε στραβωσει βαλβιδες με το που δοκιμασε να μιζαρει).Και ο μαστορας μου παραπονιοταν γιατι ηταν ο ρεκτιφιατζης μλκας,εσυ τι εισαι του λεω που δεν τσεκαρισες τιποτα?Κατι αλλο που εχει γινει μοδα στην Ελλαδα,απαξ και λυσεις κεφαλη θελει πλανισμα.Οι κατασκευαστες λενε οτι πρωτα ελεγχουμε αν ειναι επιπεδη η κεφαλη(αν εχει πετσικαρει δλδ) και μετα πλανιζουμε.Την ελεγξατε και ειχε πετσικαρει?

Επεξ/σία από LouCi4er
Δημοσ.

το πλανισμα δεν γινεται μονο για το πετσικαρισμα,αλλα και για τα νεροφαγωματα στο αλουμινιο,στα σημεια  φθορας της φλατζας.

Δημοσ.

Τα νεροφαγώματα με απλό τρίψιμο σμυριδόπανου δε φεύγουν; Μου φάινεται πολύ παρεμβατικό το πλανάρισμα για ψωριασμένο αλουμίνιο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...