Προς το περιεχόμενο

Φλάντζα κεφαλής σε Corolla 97', Αλλαγή μηχανής ή επισκευή;


BoullyBoy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, dollyyy19 είπε

μαλλον δεν σας τα εξηγουν καλα οι μηχανικοι,οταν βαζετε αεριο.βαζεις αεριο για οικονομια,και παγαινεις με 130 και πανω?????αν δεν ειχε προβλημα το μοτερ,θα ηταν περιεργο.......οταν ελατωνεις για να βγεις,μετα το πλακωμα,η θερμοκρασια ανεβαινει,διοτι πλεον το νερο στο ψυγειο εχει ζεσταθει ολο,και στελνει πλεον ζεστο νερο ,που δεν εχει ψυχθει ικανοποιητικα,στο μπλοκ -κορμο-κεφαλη,το οποιο συνολο  απο το πλακωμα και ειδικα με αεριο,εχει ανεβασει τρελες θερμοκρασιες.....αλλα  το ζεστο νερο που ερχεται απο το ψυγειο,δεν μπορει να ψυξει το συνολο,οποτε αρχιζουν οι βλαβες.με πρωτη κανα σκασμενο κολλαρο.σε καποια φαση,τα παραταει και η φλαντζα.αν επιμενεις,διαγωνιζονται οι βαλβιδες με τα λουκια του πιστονιου και τα ραγισμενα τοιχωματα στην κεφαλη,ποιο θα εμφανιστει πρωτο....εισαι σε καλο δρομο......

Όπως τα είπε φίλε.Αυτά λέω και εγώ.

Έχω 122.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 250.000 συνολικά και δεν έχω κάτι σοβαρό μέχρι σήμερα.Το έβαλα όμως για οικονομία και έριξα νερό στο κρασί μου.Σε ανοιχτό δρόμο κοντά στα 100, στροφές σπάνια πάνω από τις 3.000.

Αν θέλω να το πλακώσω το γυρνάω βενζινούλα και πάω και 160 να ξεχαρμανιάσω και να ξεμπουκώσει.:P

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα "και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο" αυτοκίνητο 20 χρονών και βάλε 1400 κυβικά  με υγραέριο δεν μπορείς να το πλακώνεις 160 και 170 και να έχεις την απαίτηση να μην πάθουν τίποτε.Και τι σημαίνει 80% υγραέριο και 20% βενζίνη πάνω από 3.000 στροφές.Ότι δεν παθαίνει τίποτε;;;;Κουβάς 1400 κυβικά είναι.Δεν είναι δίλιτρο να πηγαίνει 170 και να είναι χαλαρό.Τα δίνει όλα η μηχανούλα να χτυπήσει τέτοιες ταχύτητες.

Ευτυχώς που είναι και ΤΟΥΟΤΑ  και αντέχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

boully boy καλημερα

Ειχα ακριβως το ιδιο σε ενα starlet του 92.Φουσκωνε τα νερα,ανεβαζε θερμοκρασια οταν σταματαγε κλπ σαν να βλεπω το προβλημα μου πριν απο χρονια.

Οι διακοπες που μου εκανε ηταν απο μπουζοκαλωδια ολοκαινουργια στην βενζινη οκ στο αεριο στις ψηλες  στροφες διακοπες..Αφου  ολοι αποφασιζαν οτι φταει το κιτ αεριου οι διαστημανθρωποι οι δεινοσαυροι κλπ και ενα βραδυ τυχαια ειχα το καπω ανοιχτο εσβησε το φως του γκαραζ και κοιταω τα μπουζοκαλωδια διαρροη απο παντου λουνα παρκ λεμε...Αλλαζω σετ μηπως μου ετυχε τιποτα.Τα καλωδια χοντρα σιλικινονης και δεν  συμμαζεύεται:D Τα αλλαζω με μεταχειρισμενα γνησια διακοπες τελος μια για παντα το starlet COMPETITION.Οσο για τα νερα το προβλημα σου ειναι φλατζα ειχα αλλαξει οτι ταπα υπηρχε και περισσοτερα bar απο νισσαν αλλα τιποτα.Εχεις διαρροη καυσαεριο στο κυκλωμα ψυξης που ανεβαζει πιεση πανω απο το οριο της ταπας ,σου στελει τα νερα στο παγουρι αδειαζουν και  απο εκει τελικα(υπερχειληση)και δεν εχει να τραβηξει πισω το ψυγειο η δεν φτανουν σαν ποσοτητα.Το οτι σου ανεβαζει θερμοκρασια οταν κοβεις ειναι επειδη εχεις τοσα νερα που σε ψηλες στροφες "γυρνανε" δουλευεις και αεροψυκτα αλλα σε ρελαντι δεν.....:(:(Αν πατουσες γκαζι θα εβλεπες την θερμοκρασια να πεφτει...

Τελικα εκανα και εγω επισκευη γιατι ολοι μου λεγανε δικο σου μοτερ το ξερεις κλπ δικιο ειχανε δεν εκαιγα λαδια, ταπα το εργαλειο κοινως, προχωραω πλαναρισματα τριψιμο βαλβιδες ε αλλαζω και τσιμουχακια κανω ευχελαιο το βγαζω στο δρομο μαχιμο το starlet μεχρι που στο 8μηνο η φλατζα παρεδωσε πνευμα γιατι ο κορμος (απο μαντεμι)δεν ηταν ολοισιος ειχε παρει στις διοδους νερου.Τελικα αλλαξα μοτερ μαλλον καλο οι ταπες παγου ηταν γυαλιστερες δεν ειχαν αλλαξει χρωμα εχω 120000 με το νεο μοτορι και το starlet μια τετραετια ειναι παλι πριονι και μαχιμο ταυτοχρονα.

Αυτα ελπιζω να βοηθησα...αααα ο πιο απλος τροπος να δεις αν περνανε καυσαερια στην ψυξη με χλιαρο το αυτοκινητο οχι ζεστο  ανοιξε ταπα αστο να ζεσταθει (βεντιλατερ)και πατα λιγο το γκαζι ....οπως θα ξεχειλιζουν τα νερα θα βλεπεις συνεχεια μπουρμπουληθρες<_<

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/6/2018 στις 12:32 ΠΜ, BoullyBoy είπε

Εγινε λοιπόν αυτό που φοβόμουν εδώ και ένα χρόνο, και εγώ φταίω λήγω έχω να το λέω όμως.

Είμαι κάτοχος corolla 97' Hanchbag πως τα λένε και το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση. Τα 2 χρόνια που το έχω του έχω δώσει πάνω απο 1500 ευρώ για εγκατάσταση Lovato LPG, καινούρια λάστιχα, αλλαγή όλα τα μπρατσάκια, μπουκάλες kyb πίσω, ψυγείο, θερμοστάτη κλπ κλπ.

Χθες που ήμουν Κομοτηνή στο γυρισμό ανέβασε λίγο θερμοκρασία και σταμάτησα, παρατήρησα πως είχε αδειάσει λίγο το νερό. το γέμισα και το άφησα στο συνεργείο του φίλου μου, μέχρι τώρα όμως όταν ήταν σε αέριο είχα κάπως διακοπές σε συνήθως περισσότερη ζέστη (μόνο στο LPG), μέρισα τα μπουζοκαλώδια και ήταν κομπλέ.

Σήμερα ο φίλος μου λέει πως είναι η φλάντζα και θέλει διαδικασία (Οπως και ξέρετε). Νερό δεν μπαίνει στην μηχανή ούτε τα καίει αλλα όταν είναι σε λειτουργία τα πιστόνια φουσκώνουν τα νερά και τα ρίχνει απο την τάπα του ψυγείου στο δοχείο συμπλήρωσης (δοκίμασε και καινούρια τάπα), δεν ξέρω αν γίνεται αυτό αλλα για να το λέει μάστορας είναι κάτι θα ξέρει.

Τώρα σχετικά με την επισκευή θέλω την άποψή σας, το αμάξι θα το κρατήσω ακόμα 1μιση χρόνο σίγουρα και θα κάνω περίπου 20.000 χμ. Μετά με το καλό θα πάω σε Corolla 14' 1.4 Auto Diesel αμα δεν αλλάξω γνώμη μέχρι τότε (τα λεφτά μου είναι μέχρι εκεί 13,000~ δηλαδή).

Μέχρι τότε το αμάξι θέλω να μου είναι σε καλή κατάσταση και λέω τη θα είναι καλύτερα να το κάνω επισκευή ή να το αλλάξω μηχανή και να βάλω 1.600 αυτήν την φορά, τ αέριο δεν θα έχει θέμα μου είπε.

Η επισκευή θα βγεί περίπου στο 250-300 λέει (φαντάζομαι και παραπάνω) και για αλλαγή μηχανής δεν γνωρίζω τιμές, αυτό μου λέει βάλε βγάλε ένα 100άρικο εργατικά θέλει + τα υληκά που θα βγούνε και στο τόρνο ο μηχανικός.

Το πρώτο foul που έχεις κάνει είναι πως έβαλες σε αυτόν τον κινητήρα υγραέριο. Είναι οικονομικότατος από μόνος του + δεν του αρέσει καθόλου το υγραέριο.  Αυτοί οι κινητήρες (4Ε-FE) όταν τους προσέχεις μπορεί να βγάλουν κι 1.000.000 χιλιόμετρα χωρίς ρεκτιφιέ και ανακατασκευές. Άλλαξε τη φλάτζα και αν μπορείς βγάλε το υγραέριο. Θα σου χτυπησει βαλβίδες κάποια στιγμή. Είναι παλιό μοντέλο και δεν του αρέσουν οι μετατροπές.

Επεξ/σία από De@th L0rd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

που κολλάει η φλάντζα με το υγραέριο ?? γιατί λέτε ότι να ναι ..        σιγά μην βγάλει 1 εκατομμύριο , εδώ τα ντίζελ με το ζόρι βγάζουν 1εκ .

στα παλιά μοντέλα βάζουν υγραέριο και δεν έχουν θέμα..  τι  κουλά λέτε θα χτυπήσει βαλβίδες ... ο ορισμός του οτι να ναι

Επεξ/σία από christopher0016
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

που κολλάει η φλάντζα με το υγραέριο ?? γιατί λέτε ότι να ναι ..        σιγά μην βγάλει 1 εκατομμύριο , εδώ τα ντίζελ με το ζόρι βγάζουν 1εκ .

στα παλιά μοντέλα βάζουν υγραέριο και δεν έχουν θέμα..  τι  κουλά λέτε θα χτυπήσει βαλβίδες ... ο ορισμός του οτι να ναι

πιθανον,ακομη και τα κενα αναμεσα  στις λεξεις,να ειναι λαθος.διοτι στα υπολοιπα που λες με τις λεξεις ,εισαι αλλανταλα της παρασκευης το γαλα.φλαντζα  και υγραεριο πανε μαζι.τογιοτα και 1μιλιονι,παλι πανε μαζι.ειδικα για αυτο που εγραψες ,στα παλια μοντελα βαζαν υγραεριο χωρις θεμα,δειχνει οτι δεν εχεις ιδεα του τι γραφεις.γουγλαρε καλυτερα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, dollyyy19 είπε

πιθανον,ακομη και τα κενα αναμεσα  στις λεξεις,να ειναι λαθος.διοτι στα υπολοιπα που λες με τις λεξεις ,εισαι αλλανταλα της παρασκευης το γαλα.φλαντζα  και υγραεριο πανε μαζι.τογιοτα και 1μιλιονι,παλι πανε μαζι.ειδικα για αυτο που εγραψες ,στα παλια μοντελα βαζαν υγραεριο χωρις θεμα,δειχνει οτι δεν εχεις ιδεα του τι γραφεις.γουγλαρε καλυτερα.....

1 εκ χωρίς επισκευή ρεκτιφιέ χωρίς τίποτα. οκ ντάξει  εδώ toyota diesel με την ψυχή στο στόμα να γράψει το εκατομμύριο .. στο google , ίσως βρεις   κάνα φιδεμπορα να τα λεει αυτά..   στο real life δύσκολο..  δεν χρειάζεται να ψάξω στο google εχω ζωντανό παράδειγμα στην οικογένεια παλιό όχημα  με υγραέριο 32 χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.. προφανώς με  το σωστό σύστημα και συνεργείο που ξέρει  δεν θα έχετε πρόβλημα. 

 

Επεξ/σία από christopher0016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσο έχω ψάξει οι μιχανές βγάζουν άνετα τα 600.000 τώρα για περισσότερα δεν ξέρω.

Σχετικά με την επισκευή έχγ αποφασίσει να το φτιάξω και αυριο θα το αφήσω να το ανοίξει να δεί τα περεταίρο.

Αποο εσάς απλά θέλω ΟΠΟΙΟΣ γνωρίζει απο κομμάτια να μου πει εαν αξίζει να βάλω μπουζιά ιριδίου μιας και βγαίνουν 65 ευρώ η 4άδα NGK και απο ιμάντα θα βάλω της SKF.

Σχετικά με την αντλία έχω αυτές της επιλογές και δεν ξέρω πιο να διαλέξω, αμα γνωρίζει κάποιος σχετικά.

Μέσα σε όλα υπάρχει και το θέμα τύχης, Μπορεί ένα FIAT του 95 να βγάλει και τα 700.000 και ένα Toyota να μείνει στα 400.000, τώρα εγώ έχω 270.000 και προπρρσι έχω κάνει το καλοκαίρι 5 άτομα με γεμάτο πίσω βιβλία 500 χμ το καλοκαίρι και σκασμένο ψυγείο,  μπορει και απο τότε να έχει κάποια πληγή. Αλλα 2 χρόνια δεν με άφησε ούτε μια φορά, άδειαζε το ψυγείο έβαζα νερό (χωρίς άλατα) και συνέχιζα

Επεξ/σία από BoullyBoy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Είναι Έλληνας και τον είχα πετύχει σε ελληνικό forum σχετικά πρόσφατα που έλεγε ότι είχε φτάσει τις 670.000.

Πάντως δε βάζεις LPG σε αυτά τα μοτέρ. Μόνο αν κάνεις τόσα πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, που ΟΚ, εκεί καίνε 8-9 lt/100. Αλλά και πάλι καλύτερα πάρε άλλο.

Σε ταξίδια αν πηγαίνεις ήρεμα καίνε 5-6.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4e-fe, 4a-fe απο τα πιο αξιοπιστα αν οχι τα πιο αξιοπιστα τις toyota. και φουλ οικονομικα.Ανετα με σωστα λαδια 600.000-700.000 ++.Εχω δει ουκ ολιγα carina-e και corolla με  τοσα χιλιομετρα στα συνεργεια τις toyota.

 Ο δικος μου 4a-fe  εχει 342.000 και πυροβολαει.Φυσικα δεν προκειται να μπει ποτε αεριο.Eαν εχω αφραγκιες παιρνω το ποδηλατο, τα ποδια η καρφωνο την 5η και παω 70-90 και κανω αλλαγες ταριφοdiesel 2500-3000σαλ και ας με περνανε και τα σκουπιδιαρικα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου μου έπεσε το μάτι πως λόγο του πνεύμονα αερίου μπορεί να φουσκώνει τα νερα, είναι ίδιο σύμπτωμα με αυτό της φλάντζας γιατί μάλλον σε αέριο το δοκίμασε ο φίλος μου.
Αυριο θα πάω στον εγκαταστάτη αερίου πρώτα να το ελέγξει να δουμε τη θα μας πεί.

Επίσης το άλλο που ήθελα να ρωτήσω είναι πως υπάρχει περίπτωση επειδή δεν έχει μείνει παραφλου στο ψυγείο αλλα είναι καθαρό νερό (χωρίς άλλατα) γιατί όλο τα έχανα να μην μπορεί να ψύξει σωστά όπως το παρφλού και στο αέριο να κάνει αυτό το θέμα με το φούσκωμα όταν το πατάω για τα καλά;


σε αυτό το άρθρο https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=3&t=3085&start=10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν επισκευάσω τη φλάτζα , φουσκωνε τα νερά συνέχεια και τα εβγαζε ατμό απο την διαφυγή. Εαν γεμιζα παλι νερό , μετά απο 3-4 χιλ. ειχε ξαναχάσει το νερό !!!! Για να κανω 24 χλμ να φτασω σπίτι ειχα αδειάσε μια εξάδα ζαγόρι !! 

Την άλλη μέρα μου ειπε στο συνεργειο οτι υπαρχει μια βιδα εξαέρωσης , που πρεπει να ειναι ανοιχτή οταν βαζεις νερό στο ψυγείο για να φευγει ο αερας. Οταν δεν εβγαζε αερα και αρχιζε να βγαζει νερο , τοτε σφραγιζα τη ταπα.

Κοιτα μηπως εχει και εσενα βιδα-ταπα εξαερισμού...

(citroen saxo το δικο μου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με ένα πρεσάρισμα στο κύκλωμα ψύξης μπορείς να δεις εάν έχει πρόβλημα η φλάτζα ....

Ποντάρω επίσης στο να χάνει στροφές η αντλία νερού.

 

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, christopher0016 είπε

1 εκ χωρίς επισκευή ρεκτιφιέ χωρίς τίποτα. οκ ντάξει  εδώ toyota diesel με την ψυχή στο στόμα να γράψει το εκατομμύριο .. στο google , ίσως βρεις   κάνα φιδεμπορα να τα λεει αυτά..   στο real life δύσκολο..  δεν χρειάζεται να ψάξω στο google εχω ζωντανό παράδειγμα στην οικογένεια παλιό όχημα  με υγραέριο 32 χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.. προφανώς με  το σωστό σύστημα και συνεργείο που ξέρει  δεν θα έχετε πρόβλημα. 

1 εκατομμύριο ο κινητήρας είναι λειτουργικός και το αμάξι πηγαίνει χωρίς σημαντικά προβλήματα. Δε σημαίνει ότι δε θα καίει σταγόνα λάδι όπως όταν ήταν με 100.000. Άντε να καίει όσο καίει ένας σύγχρονος του vag group.:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημέρωση.
Μόλις έκανα 10χμ με βενζίνη και το λάστιχο που είναι στο συμπλήρωμα το έβαλα σε μπουκαλάκι, σταθερά 3η ταχύτητα μέχρι να φτάσω και 3.600 στροφές σερί, ανοίγω το καπό και στο μπουκαλάκι είχε λίγο νερό σε επίπεδο 20ml. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...