rudigarcia222 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 μισο αρα δεν σου εκαψε φλατζα τωρα που ζεσταθηκε,απλα σου ειπε ο μαστορας οτι πιθανον να φταιει η φλατζα,απο την μια οπως μου λες πιθανον να εχεις φθαρμενη-φαγωμενη φλατζα(αυτο θα σημαινε οτι περνανε νερα στην μηχανη) και μετα μου λες δεν τα καιει τα φουσκωνει και τα φτυνει στο δοχειο αρα εχεις καποιο προβλημα στην ροη ψυξης η στο ψυγειο,παλι με μπερδευεις τι να σου πω ρε μαν ειναι και παλιο το οχημα μπορει να φταιει οτιδηποτε,ο αδερφος μου εχει στην δουλεια ενα κορσακι 94,εδω και 2,5 χρονια χανει απο καπου νερα,εχουμε κανει ελεγχο σε μηχανικους και δεν ειναι εξωτερικα,καπου σε ολο το κυκλωμα τα καιει λιγο οχι πολυ,ψιλοσυμπληρωνουμε,πατεντα δηλαδη με την λογικη οσο αντεξει,το προσεχουμε ανα τακτα διαστηματα και κυριως στην πολη οταν ζεστενεται κτλ,σε ολη αυτη την διαρκεια το αμαξακι λειτουργει αψογα.Πανε σε κανα αλανι μηχανικο εξειδικευμενο με οπελ απο δω μονο υποθεσεις κανουμε υγ υποτιθεται λογω διαφορετικης συστασης δινουν καλυτερο σπινθηρα που εχει σαν αποτελεσμα καλυτερη εκρηξη και επειτα καυση αρα καλυτερη λειτουργια/οικονομια μπλα μπλα μπλα μπλα,εγω αποσο το συζητησα με μαστορες το μονο στανταρ ειναι οτι ειναι ανθεκτικοτερα και κρατανε για περισσοτερα χιλιομετρα για το επομενο σερβις,τα υπολοιπα τα νιωθω ψιλομαρκετιστικα,ακομα και να ισχυουν ως ενα βαθμο δεν νομιζω να αφορα τοσο ενα απλο συμβατικο οχημα σαν το δικο σου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δεν χρειάζεται να σε μπερδεύω ρε μαν. Δες στην αρχή τη γράφω, ότι δεν μπαίνει στην μηχανή, και δεν τα καίει. Τα φουσκώνει, σήμερα ρώτησα μερικούς και μπορεί να γίνει και από την φλάντζα μου είπαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 17 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε Δεν χρειάζεται να σε μπερδεύω ρε μαν. Δες στην αρχή τη γράφω, ότι δεν μπαίνει στην μηχανή, και δεν τα καίει. Τα φουσκώνει, σήμερα ρώτησα μερικούς και μπορεί να γίνει και από την φλάντζα μου είπαν. Σωστά στα είπαν, τα νερά δεν φουσκώνουν πάντα λόγω καμμένης φλάντζας, τα νερά φουσκώνουν όταν σε κάποιο σημείο του κυκλώματος ψύξης η θερμοκρασία ανεβαίνει υπερβολικά. Μπορεί να φταίει ο θερμοστάτης, το ψυγείο, η αντλία νερού, μπορεί να είναι κάτι κάπου ψιλοβουλωμένο, κτλ. Τώρα αν δεν είσαι σίγουρος πως η φλάντζα είναι καμμένη όπως σου είπαν, απλά πάρε μια δεύτερη γνώμη από άλλο μηχανικό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 αν δεν ανεβαζει θερμοκρασια,για οποιονδηποτε λογο,και φουσκωνει τα νερα,μονο απο φλαντζα μπορει να συμβει.λογο υγραεριου,υπαρχει και η πιθανοτητα ραγισματος στην κεφαλη.αν ανοιξεις μοτερ ,φλαντζα , πλανισμα,γυαλισμα βαλβιδων-εδρας και ελεγχος για ραγισμα,ειναι στανταρ εργασιες.μην παρακαμψεις καποια.πλανισμα γινεται στο κατω μερος της κεφαλης,οχι στο πανω μερος του κορμου....παντως,δεν περιμενα τογιοτα να εχει τετοια θεματα....καποιος ιδιοκτητης ειχε βαρι ποδαρι..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Θα σας πω 2 ίδιες περιπτώσεις, όταν είμαι Εγνατία και πάω σερί με πάνω από 130 (όπως ήμουν προ χθες με 170) η θερμοκρασία είναι νορμάλ αλλά μόλις ελαττωσω για να βγω από κόβω στα 40 περίπου εκεί αρχίζει και ανεβαίνει. Μόνο τότε παρατιρω να ανεβαίνει η θερμοκρασία. Να σημειώσω πως μετά τις 3.000 στροφές η ρωη πάει 80% αέριο και 20% βενζίνη Επεξ/σία 6 Μαΐου 2018 από BoullyBoy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 μαλλον δεν σας τα εξηγουν καλα οι μηχανικοι,οταν βαζετε αεριο.βαζεις αεριο για οικονομια,και παγαινεις με 130 και πανω?????αν δεν ειχε προβλημα το μοτερ,θα ηταν περιεργο.......οταν ελατωνεις για να βγεις,μετα το πλακωμα,η θερμοκρασια ανεβαινει,διοτι πλεον το νερο στο ψυγειο εχει ζεσταθει ολο,και στελνει πλεον ζεστο νερο ,που δεν εχει ψυχθει ικανοποιητικα,στο μπλοκ -κορμο-κεφαλη,το οποιο συνολο απο το πλακωμα και ειδικα με αεριο,εχει ανεβασει τρελες θερμοκρασιες.....αλλα το ζεστο νερο που ερχεται απο το ψυγειο,δεν μπορει να ψυξει το συνολο,οποτε αρχιζουν οι βλαβες.με πρωτη κανα σκασμενο κολλαρο.σε καποια φαση,τα παραταει και η φλαντζα.αν επιμενεις,διαγωνιζονται οι βαλβιδες με τα λουκια του πιστονιου και τα ραγισμενα τοιχωματα στην κεφαλη,ποιο θα εμφανιστει πρωτο....εισαι σε καλο δρομο...... 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spyros007 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 ΛΟΛ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΟΛ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΑΝΑ ΛΟΛ.................τοσες ανακριβειες και μπαρουφες μαζεμενες ειχα χρονια να ακουσω. 3 πραγματα προσεχείς στο αεριο καλοσυντηρημενο αυτοκίνητο. σωστη εγκατάσταση και ρύθμιση υδραυλικά ωστηρια μιας και το μονο πού πραγματικά ζορίζεται ειναι οι έδρες των βαβιδων και αυτο αν ρυθμιστει να κεει λιγο βενζινα η το ειδικό λαδακι δεν προκειτε να παθει ποτε τιποτα Απο κει και περα αν ειναι χρεπι με σαπια κολαρα και ψυγεια και καμια 250 000 χλμ βαλεις δεν βάλεις αεριο την φλατζα κεφαλης δεν την γλυτώνεις............. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, dollyyy19 είπε αν δεν ανεβαζει θερμοκρασια,για οποιονδηποτε λογο,και φουσκωνει τα νερα,μονο απο φλαντζα μπορει να συμβει.λογο υγραεριου,υπαρχει και η πιθανοτητα ραγισματος στην κεφαλη.αν ανοιξεις μοτερ ,φλαντζα , πλανισμα,γυαλισμα βαλβιδων-εδρας και ελεγχος για ραγισμα,ειναι στανταρ εργασιες.μην παρακαμψεις καποια.πλανισμα γινεται στο κατω μερος της κεφαλης,οχι στο πανω μερος του κορμου....παντως,δεν περιμενα τογιοτα να εχει τετοια θεματα....καποιος ιδιοκτητης ειχε βαρι ποδαρι..... Να πείς οτι δεν ξέρουν να ρυθμίζουν το υγραέριο να συμφωνήσω. Πόσοι ξέρουν ή θέλουν πραγματικά να ασχοληθουν να φερουν το χαρτη υγραεριου +-2% με το χάρτη βενζίνης. Εδω οι καθηγητές των σεμιναριων δεν ξερουν να σου απαντησουν στην στοιχειομετρία του υγραερίου. Επιπλέον πόσοι ασχολούνται να βγάλουν το αμάξι με αναλυτη καυσαεριων και να το ρυθμισουν. Έχω παραδειγμα με υγράεριο σε Honda Accord με 170.000 χλμ με υγράεριο και ο κάτοχος δεν το λυπάται καθόλου με το υγραέριο. Απλως το ρυθμισε πρωτα στο δυναμομετρο και μετα στο δρομο το υγραεριο. Πλέον έχει γινει και αναβάθμιση των συστημάτων με ψεκασμό βενζινης. Υποτίθεται οτι Ιαπωνικα είναι ευαισθητα. Στα ΚΤΕΟ γίνεται σωστός έλεγχος για οσα οχηματα έχουν υγράεριο; Εγω προσωπικά λογω αρκετων χιλιομετρων ετησιως εχω στο δικο μου αμαξι υγραεριο. Σε 2.5 χρονια εχω ~92000 με υγραεριο. Καμία ζημιά δεν έχει προκληθεί απο το υγραεριο και ο κινητηρας >400.000χλμ Δεν εχω κατι να κερδισω , απλώς το εχουν βρει οι περισσότεροι και για οτι χαλάει λένε οτι ευθύνεται το υγραέριο. Ειμαστε οι πιο πίσω, σε χώρες του εξωτερικού έχουν υγράεριο σε οχήματα εδω 10-15 χρονια. Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από meletis_m 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Αυριο θα πάω στον φίλο μου να δει πάλι την μηχανή. Έχω μείνει πλέον χωρίς ιδέες, Δεν θέλω να αρχίσω την διαδικασία και στην τελική να είναι αλλού το θέμα. Το αμάξι κάνει μερικές φορές διακοπές στο υγραέριο (όχι πάντα) και λέει πως είναι από αυτό αλλά δεν το κάνει πάντα. Απο την άλλη τα νερά το κάνει μόνο όταν είμαι πατητός, όλο το χειμώνα κανένα θέμα δεν είχα. Ασε που το ψυγείο είναι πλέον σκέτο νερό (χωρίς άλατα, απο φυσική πυγή) γιατί περιμένω να βρώ πρώτα το πρόβλημα να μην πετάω τζάμπα τα παραφλού. Σκέφτομαι να αλλάξω πρώτα τα μπουζιά και να βάλω ιριδίου να δω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα με τις διακοπές στο αέριο (τα καλώδια τα μέτρησα και έχουν αντίσταση 1.05 με 0.75 σταθερά), αυτά που έχω έχουν κάνει 18,000χμ και είναι τα νορμάλ μάρκας NGK. Ο εγκαταστάτης Αερίου είχε πεί ότι μπορεί να είναι και απο τα μπουζιά. Εχω βρει αυτά με μικρό διάκενο 0,7 μιας και όπως βλέπω όσο λιγότερο τόσο καλύτερο. Γενικά αυτό με το φούσκωμα στα νερά δεν έπρεπε να το κάνει συνέχεια ακόμα και σε νορμάλ οδήγηση αμα είχε πρόβλημα; Αυριο θα έχω περισσότερα νέα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Καλο ειναι να περιμενουμε τον σπυρο να μας δωσει τα φωτα του,μην πουμε καμια ανακριβεια ή μπαρουφα εμεις,που εχουμε αεριο απο το 98....μπορει να χρειαστει να "κεεις" και βενζινα με λιγο ειδικο λαδακι.αλλα απο την αλλη,και δεν βαζεις καμια διχρονη μηχανη αν ειναι να "κεεις" και λιγη βενζινα με λιγο ειδικο λαδακι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 35 λεπτά πριν, meletis_m είπε Να πείς οτι δεν ξέρουν να ρυθμίζουν το υγραέριο να συμφωνήσω. Πόσοι ξέρουν ή θέλουν πραγματικά να ασχοληθουν να φερουν το χαρτη υγραεριου +-2% με το χάρτη βενζίνης. Εδω οι καθηγητές των σεμιναριων δεν ξερουν να σου απαντησουν στην στοιχειομετρία του υγραερίου. Επιπλέον πόσοι ασχολούνται να βγάλουν το αμάξι με αναλυτη καυσαεριων και να το ρυθμισουν. Έχω παραδειγμα με υγράεριο σε Honda Accord με 170.000 χλμ με υγράεριο και ο κάτοχος δεν το λυπάται καθόλου με το υγραέριο. Απλως το ρυθμισε πρωτα στο δυναμομετρο και μετα στο δρομο το υγραεριο. Πλέον έχει γινει και αναβάθμιση των συστημάτων με ψεκασμό βενζινης. Υποτίθεται οτι Ιαπωνικα είναι ευαισθητα. Στα ΚΤΕΟ γίνεται σωστός έλεγχος για οσα οχηματα έχουν υγράεριο; Εγω προσωπικά λογω αρκετων χιλιομετρων ετησιως εχω στο δικο μου αμαξι υγραεριο. Σε 2.5 χρονια εχω ~92000 με υγραεριο. Καμία ζημιά δεν έχει προκληθεί απο το υγραεριο και ο κινητηρας >400.000χλμ Δεν εχω κατι να κερδισω , απλώς το εχουν βρει οι περισσότεροι και για οτι χαλάει λένε οτι ευθύνεται το υγραέριο. Ειμαστε οι πιο πίσω, σε χώρες του εξωτερικού έχουν υγράεριο σε οχήματα εδω 10-15 χρονια. Πόσες φορές έγραψες υγραέριο;! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε Αυριο θα πάω στον φίλο μου να δει πάλι την μηχανή. Έχω μείνει πλέον χωρίς ιδέες, Δεν θέλω να αρχίσω την διαδικασία και στην τελική να είναι αλλού το θέμα. Το αμάξι κάνει μερικές φορές διακοπές στο υγραέριο (όχι πάντα) και λέει πως είναι από αυτό αλλά δεν το κάνει πάντα. Απο την άλλη τα νερά το κάνει μόνο όταν είμαι πατητός, όλο το χειμώνα κανένα θέμα δεν είχα. Ασε που το ψυγείο είναι πλέον σκέτο νερό (χωρίς άλατα, απο φυσική πυγή) γιατί περιμένω να βρώ πρώτα το πρόβλημα να μην πετάω τζάμπα τα παραφλού. Σκέφτομαι να αλλάξω πρώτα τα μπουζιά και να βάλω ιριδίου να δω αν θα διορθωθεί το πρόβλημα με τις διακοπές στο αέριο (τα καλώδια τα μέτρησα και έχουν αντίσταση 1.05 με 0.75 σταθερά), αυτά που έχω έχουν κάνει 18,000χμ και είναι τα νορμάλ μάρκας NGK. Ο εγκαταστάτης Αερίου είχε πεί ότι μπορεί να είναι και απο τα μπουζιά. Εχω βρει αυτά με μικρό διάκενο 0,7 μιας και όπως βλέπω όσο λιγότερο τόσο καλύτερο. Γενικά αυτό με το φούσκωμα στα νερά δεν έπρεπε να το κάνει συνέχεια ακόμα και σε νορμάλ οδήγηση αμα είχε πρόβλημα; Αυριο θα έχω περισσότερα νέα. Το ψυγείο να το έχεις στο μυαλο. Το εχεις αλλάξει ποτέ ; Εμπορίου βρίσκεις με 100-120 ευρώ. Το θέμα της θερμοκρασίας στο παρουσίαζει μονο οταν λειτουργει υγραέριο, ίσως δεν περναει με τοσο γρηγορη ροη απο τις κυψελες του ψυγειου και ειναι βουλωμένο. Οσα για τα μπουζι θα πάς βασει του εργοστασιακού αριθμού που χρησιμοποιείς τωρα. Προτίμησε NGK Αναμένουμε ενημέρωση Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από meletis_m 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Τώρα που γυρησα από τον φίλο μου. Το έχει δοκιμάσει λέει (το κράτησε τότε κάτι ώρες) και είναι σίγουρος για την φλάντζα. Καλού κακού λέει να αλλάξουμε και την αντλία νερού, για τιμές αυτός θέλει 100 ευρώ και 150 στο μηχανουργείο, την φλάντζα αυτός θα την δώσει. Για ανταλλακτικά μου λέει να πάρω εγώ τον ιμάντα χρονισμού, την αντλία και τα μπουζια γιατί στην Ξάνθη καρφωνουν, θα βάλω ιριδιου και ιμάντα μετά από 5000χμ θα είχα αλλάξει έτσι και αλλιώς τώρα τουλάχιστον να γλυτώσω τα εργατικά. Έχω βρει skf ιμάντα και αντλία όπως και μπουζί bosh με διάκενο 0.7, ngk δεν βρήκα πουθενά. Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από BoullyBoy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james rod Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 αλλαζεις φλατζα και οτι αλλο πρεπει. μη πας σε νεα μηχανη, γιατι δε ξερεις τι ειναι και δευτερον αφου θ' αλλαξεις το αυτοκινητο δε εχει κανενα νοημα. μη το αφηνεις και πολυ ομως με ανεβασμενες θερμοκρασιες. μια ερωτηση, ιριδιου για πιο λογο να βαλεις? γνωμη μου, βαλε αυτα που πρωτεινει η τογιοτα γιατι και μονο απο οικονομικης πλευρας να το δεις δε σε συμφερει, αφου θα το πουλησεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Το αμάξι εγώ το έχω για δουλειά, όσο με προσέχει αυτό θέλω να το προσέχω και εγώ. Επίσης όταν είναι να το πουλήσω θέλω να είναι άριστο (ας είναι και παλιό). Ιριδιου προτείνουν για τα αμάξια με αέριο οπότε για αυτό θα πάω εκεί επίσης τα λεφτά δεν είναι παραπάνω μιας και με τα χμ που κάνουν εκείνα τα μπουζια κάνεις την απόσβεση. Εγώ 1μηση χρόνο θα το κρατήσω σίγουρα και θέλω να είμαι άνετα με το αμάξι, θα πάω διακοπές το καλοκαίρι και θα κάνω σερί 500χμ δεν θέλω να έχω της υποψίες στο αν θα με αφήσει στην μέση (παράδειγμα άμα δεν το πρόσεχα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα