BoullyBoy Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Εγινε λοιπόν αυτό που φοβόμουν εδώ και ένα χρόνο, και εγώ φταίω λήγω έχω να το λέω όμως. Είμαι κάτοχος corolla 97' Hanchbag πως τα λένε και το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση. Τα 2 χρόνια που το έχω του έχω δώσει πάνω απο 1500 ευρώ για εγκατάσταση Lovato LPG, καινούρια λάστιχα, αλλαγή όλα τα μπρατσάκια, μπουκάλες kyb πίσω, ψυγείο, θερμοστάτη κλπ κλπ. Χθες που ήμουν Κομοτηνή στο γυρισμό ανέβασε λίγο θερμοκρασία και σταμάτησα, παρατήρησα πως είχε αδειάσει λίγο το νερό. το γέμισα και το άφησα στο συνεργείο του φίλου μου, μέχρι τώρα όμως όταν ήταν σε αέριο είχα κάπως διακοπές σε συνήθως περισσότερη ζέστη (μόνο στο LPG), μέρισα τα μπουζοκαλώδια και ήταν κομπλέ. Σήμερα ο φίλος μου λέει πως είναι η φλάντζα και θέλει διαδικασία (Οπως και ξέρετε). Νερό δεν μπαίνει στην μηχανή ούτε τα καίει αλλα όταν είναι σε λειτουργία τα πιστόνια φουσκώνουν τα νερά και τα ρίχνει απο την τάπα του ψυγείου στο δοχείο συμπλήρωσης (δοκίμασε και καινούρια τάπα), δεν ξέρω αν γίνεται αυτό αλλα για να το λέει μάστορας είναι κάτι θα ξέρει. Τώρα σχετικά με την επισκευή θέλω την άποψή σας, το αμάξι θα το κρατήσω ακόμα 1μιση χρόνο σίγουρα και θα κάνω περίπου 20.000 χμ. Μετά με το καλό θα πάω σε Corolla 14' 1.4 Auto Diesel αμα δεν αλλάξω γνώμη μέχρι τότε (τα λεφτά μου είναι μέχρι εκεί 13,000~ δηλαδή). Μέχρι τότε το αμάξι θέλω να μου είναι σε καλή κατάσταση και λέω τη θα είναι καλύτερα να το κάνω επισκευή ή να το αλλάξω μηχανή και να βάλω 1.600 αυτήν την φορά, τ αέριο δεν θα έχει θέμα μου είπε. Η επισκευή θα βγεί περίπου στο 250-300 λέει (φαντάζομαι και παραπάνω) και για αλλαγή μηχανής δεν γνωρίζω τιμές, αυτό μου λέει βάλε βγάλε ένα 100άρικο εργατικά θέλει + τα υληκά που θα βγούνε και στο τόρνο ο μηχανικός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sstratos Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 οταν εσυ λες καινουργια μηχανή , σκέψου οτι ήδη θα είναι μεταχειρισμένη. Δεν θα ειναι του κουτιού. Ενω εαν αλλαξεις φλατζα + γινει καλο πλανιάρισμα θα γινει σαν καινουργια η δικιά σου. Εγω ημουν σε ιδιο δίλημμα πρίν 3 χρόνια , και εβαλα άλλη τελικά , και μετά 3 μήνες βγήκε οτι ηθελε και αυτη φλατζα κεφαλής και ειχε ήδη 1 πλανιάρισμα τελικά... γνωμη μου , φτιαξε αυτη που εχεις 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nik0laus Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Φτιαξε το δικό σου μοτέρ 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Κάνε επισκευη τη δικη σου μηχανη. Απλώς βρές καλο μαστορα και βάλε ολα γνησια φλάντζες κ.λ.π. Συνηθώς ~ 300-400 πηγαινε μαζι και αντλια νερου θερμοστάτη και 1 ψυγειο νερου. Το μετ/σμενο είναι λαχειο,ειτε λές το βαζω επάνω και οσο αντεξει ή το αγοράζεις και το κανεις επισκευη 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, meletis_m είπε Κάνε επισκευη τη δικη σου μηχανη. Απλώς βρές καλο μαστορα και βάλε ολα γνησια φλάντζες κ.λ.π. Συνηθώς ~ 300-400 πηγαινε μαζι και αντλια νερου θερμοστάτη και 1 ψυγειο νερου. Το μετ/σμενο είναι λαχειο,ειτε λές το βαζω επάνω και οσο αντεξει ή το αγοράζεις και το κανεις επισκευη Συμφωνω κι εγω...Αλλο το δικο σου επισκευασμενο που το ξερεις και αλλα ενα αγνωστο που δεν ξερεις τι θα σου βγαλει . Επεξ/σία 6 Μαΐου 2018 από Γιάννης Platano 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgeγ Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 αλλα προβληματα ειχε η μηχανη? ρωταω μηπως εκαιγε και λαδια και ειναι ευκαιρια τωρα που θα ανοιχτει να αλλαχθουν ελατηρια-πιθανον ρεκτιφιε...ανεβαινει βεβαια αρκετα το κοστος με αυτα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Συμφωνω κι εγω...Αλλο το δικο σου επισκευασμενο που το ξερεις και αλλα ενα αγνωστο που δεν ξερεις τι θα σου βγαλει . Ακριβως το ίδιο έκανα στο Honda στις 300.000 και 13 χρόνια. Έδωσα 350 ευρω τα αγόρασα ολα γνησια. Άλλαξα και 1 θερμοστατη & αντλια νερού. Επειδή είχα αποφασίσει οτι θα το κρατησω ,του έβαλα υγραέριο και σε 2.5 χρόνια εχω κάνει ~92000. Το μοτέρ δεν έχει παρουσιάσει το οτιδήποτε απο το υγραέριο, απλώς μόνο μου έχει καει 1 αισθητήρας λάμδα και θα τον αντικαταστήσω το επόμενο διάστημα. Επεξ/σία 6 Μαΐου 2018 από meletis_m 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Το αμάξι το έχω 2 χρόνια και του έχω αλλάξει ότι πρόβλημα είχε δίσκους, τακάκια, ταμπούρο, ψυγείο, θερμοστάτη, μπουκάλες, μπρατσάκια, φισούνες, τσιμούχα, ημίμπαρο κ.α. Καινούρια λάστιχα, μπουζιά, Υγραέριο για εμένα έχει μεγάλη αξία πλέον (άσε που δεν θα τα πάρω πίσω αυτά τα λεφτά ακόμα και όταν θα το πουλήσω), χθές μου άλλαξε ένα μπρατσάκι πίσω αριστερά επειδή μου έκανε λίγο θόρυβο και αυτό μια στις τόσες. Τώρα για την μηχανή δεν μπορώ να καταλάβω αυτός μου είπε για ρεκτιφιέ κατευθείαν. Ποιά η διαφορά το πλανιάρισμα με το ρεκτιφιέ; Για καινούρια μηχανή όπως λέτε και εσείς δεν αξίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgeγ Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 πλανιαρισμα γινεται στην πανω οριζοντια επιφανεια της μηχανης εκει που παταει η φλατζα αυτο γινεται γιατι πιθανον λογω θερμοκρασιων η επιφανεια εχει "παρει" και με το πλανιαρισμα ισιωνει για να πατησει η φλατζα σωστα πιθανον σου ειπε οτι θα την στειλει στο ρεκτιφιε για πλανιαρισμα το ρεκτιφιε κυλινδρων ειναι αλλη εργασια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Όπως είπαν και όλοι οι προηγούμενοι είμαι κι εγώ υπέρ της επισκευής. Μη μπλέξεις με μεταχειρισμένη, εκτός αν μιλάμε για εξαιρετική περίπτωση που ξέρεις το αμάξι κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 35 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε Τώρα για την μηχανή δεν μπορώ να καταλάβω αυτός μου είπε για ρεκτιφιέ κατευθείαν. Προφανώς σου είπε ότι θα στείλει το καπάκι του κινητήρα στο ρεκτιφιέ(σε εξειδικευμένο μηχανουργείο δλδ) ώστε να διαπιστωθεί αν έχει πετσικάρει και χρειάζεται πλανάρισμα. Δεν υπάρχει περίπτωση να εννοούσε κάτι άλλο με συνολικό κόστος 250-300€. 35 λεπτά πριν, BoullyBoy είπε Ποιά η διαφορά το πλανιάρισμα με το ρεκτιφιέ; Ρεκτιφιέ γενικότερα είναι η αποκατάσταση ενός κινητήρα στην αρχική εργοστασιακή κατάσταση. Πλανάρισμα είναι απλώς μία από τις πολλές εργασίες που γίνονται στο ρεκτιφιέ. 11 ώρες πριν, BoullyBoy είπε λέω τη θα είναι καλύτερα να το κάνω επισκευή ή να το αλλάξω μηχανή και να βάλω 1.600 αυτήν την φορά, τ αέριο δεν θα έχει θέμα μου είπε Αν ήξερες έστω και στο περίπου το κόστος για να βάλεις 1.600(που στην ουσία είναι μετατροπή, όχι απλά αλλαγή κινητήρα), δεν θα το σκεφτόσουν καθόλου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Το μεγαλύτερο ρίσκο για μας τους υγραεριοκίνητους είναι οι βαλβίδες ειδικά αν το μοτέρ είναι και στα ευαίσθητα. όπως λες το αμάξι είναι του 97 έκλεισε τα 20 χρόνια του έχεις κάνει και μετρατροπή σε υγραέριο.Βαλβίδες έχεις δει σε τι κατάσταση είναι;;;;; Εγώ θα έλεγα αφού σιγουρευτείς ότι αυτά που σου λέει ο μηχανικός ρωτώντας και κάποιον άλλο η πρώτη κίνηση άνοιξε μηχανή να δεις και τις βαλβίδες σε τι κατάσταση βρίσκονται.Εάν οι βαλβίδες σου είναι οκ τότε κάνε επισκευή στο καπάκι στη δική σου μηχανή με γνήσια και καλά υλικά και βάλτο πάνω.Αν έχεις θέμα και με τις βαλβίδες εκεί αποφασίζεις γιατί τότε το κόστος εκτοξεύεται από 800 έως 1000 ευρώ. Δεν ξέρω τι σύστημα έχεις και αν ψεκάζει βενζίνη , αν όχι και είναι η φλάντζα την οποία θα επισκευάσεις , προτείνω να του βάλεις και ένα 10% βενζίνη σε όλο το φάσμα στροφών για καλύτερη προστασία του κινητήρα αφού απεδείχθη ότι ο κινητήρας σου είναι ευαίσθητος στο υγραέριο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
costacurta Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 16 ώρες πριν, BoullyBoy είπε Νερό δεν μπαίνει στην μηχανή ούτε τα καίει αλλα όταν είναι σε λειτουργία τα πιστόνια φουσκώνουν τα νερά και τα ρίχνει απο την τάπα του ψυγείου στο δοχείο συμπλήρωσης (δοκίμασε και καινούρια τάπα), Καταρχήν η καμμένη φλάντζα είναι το αποτέλεσμα όχι η αιτία. Η λύση στην περίπτωση σου είναι προτιμότερο αλλαγή πάρα νέα μηχανή. Βέβαια είσαι και ιδιάζουσα περίπτωση λόγω lpg. Η κλασσική ταρίφα είναι 300. Αυτό που με ενοχλεί όμως το θέμα για πιο λόγο ανέβασες θερμοκρασία? . Ποια είναι η πηγή που το προκάλεσε.? Δεν μπορώ να βγάλω άκρη σε αυτό από την παράθεση. Σου λέει δεν τα καίει στην μηχανή (ελενξες το χαρακτηριστικό χρώμα καυσαερίων?). Τι θα πει όταν είναι σε λειτουργία τα πιστόνια. Αυτό δεδομένο δεν είναι. Φίλε ειδικά στα παλιά οχήματα μετά από ένα σημείο πέφτει η στάθμη και κάπου τα καίει Αλλά έστω ότι τα χανεις από κάπου. Το ελενξες έστω σταδιακά σε καθημερινή βάση? Συμπλήρωνες ποτέ? Εννοείς σου είπε ότι το πρόβλημα είναι στην ροη? Άρα στο ψυγείο η θερμοστάτη (που όμως έχεις αλλάξει). Τα αναφέρω αυτά γιατί και επισκευή να κάνεις πως γνωρίζεις ότι δεν θα ξανά ανεβάσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Από τη στιγμή που ανέβασε θερμοκρασία στα κόκκινα δεν μιλάμε για απλή διαρροή από φλάντζα , ένωση και δεν ξέρω γω από τη στιγμή που ο θερμοστάτης λειτουργεί και απλά έπεσαν τα νερά στο παγουράκι 200-300-400 γραμμάρια. Κάπου πήγαν και αν κάνουμε τη σύνδεση με την υψηλή θερμοκρασία η αιτία είναι στη μηχανή.Και εμένα έχανε νερά και συμπλήρωνα 200-300-400 γραμμάρια το μήνα αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα με τη θερμοκρασία ή τις επιδόσεις.Τελικά απεδείχθη πως είχε πρόβλημα ένα πλαστικό ταυ που παίρνουμε νερό για τον πνεύμονα.Αλλάχτηκαν και τα δύο με μεταλλικά και το πρόβλημα εξαφανίσθηκε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BoullyBoy Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 το μόνο που θέλω είναι να σιγουρευτώ πως όντος είναι απο εκεί το πρόβλημα και όχι να γίνουν όλα τζάμπα. 3-4 άτομα που ρώτησα όλοι μου είπανε το ίδιο, μπορεί να είναι και απο την φλάντζα, να παίρνει αέρα και τέτοια. Μετά απο 6.000 χμ το αμάξι θα πήγαινε για γενικό σερβις όπου θα άλλαζα και ιμάντα. οπότε απο εκεί κάτι θα γλιτώσω. Τα νερά τα φουσκώνει μου είπε και όχι ότι τα καίει, τα ρίχνει λόγο τις πίεσης στο δοχείο συμπλήρωσης απο την τάπα (έχει δοκιμάσει άλλη τάπα) δείτε την εικόνα παράδειγμα. Κόκκινο δεν έχει βαρέσει ποτέ το αμάξι και αυτό με το συμπλήρωμα το κάνει εδώ και ένα χρόνο. Στην ζέστη φαίνεται να το κάνει περισσότερο. Σχετικά με τα Μπουζιά ιριδίου έχετε καμία άποψη μιας και λέω να τα αλλάξω και αυτά, τη πρέπει να προσέξω; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα