Προς το περιεχόμενο

VW Polo MPI (νοικιασμένο) και κατανάλωση


BritGreek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, GeorgeSmirlis είπε

 

Επίσης το δικό μου passat b6 1.6fsi με φουλ τέρμα γεμάτο πορτμπαγκάζ και μόνο εμένα μεσα καιει 8,5λ στα 100 με 110-120χλμ/ώρα και ο κινητήρας του έχει 350.000χλμ. Σκύλος με τα όλα του και αυτοκίνητο πάλι 1500+ κιλών

Εαν μιλας για καταναλωση ταξιδιου με αυτα τα χιλιομετρα, ειναι αρκετα μεγαλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

47 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Εαν μιλας για καταναλωση ταξιδιου με αυτα τα χιλιομετρα, ειναι αρκετα μεγαλη.

Μ.Ο λέμε. Δεν είναι καινούριο το αυτοκίνητο, απλά λέω ότι για την ηλικία του έχει ακόμα καλή καταναλωση την στιγμή που η vw δίνει 8 στα 100

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιταξτε το nissan micra το τελευταιο μοντελο.πλουσιος εξοπλισμος,ωραιο πατημα στο δρομο καμια σχεση με το προηγουμενο micra,900 κυβικα 90 αλογα με χαμηλη καταναλωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σου άρεσαν τα Polo δοκιμασε να νοικιάσεις το 1.0 TSI 115 αλογα και 6ρι κιβώτιο για να το δοκιμασεις. Το ίδιο βγαίνει και σε φυσικο αέριο οπότε ακομα καλύτερα για να έχετε χαμηλότερο κόστος καυσίμου.

Αυτο με το  trip είναι περίεργο, στο δικό μου VW είναι αρκετα ακριβές στις μετρήσεις του, ίσως στον απλό χιλιάρη να το έχουν ρυθμίσει να κλέβει λιγο. Πάντως για 1000ρι που πιεζεται και δουλεύει ψηλά δεν ειναι παράλογη η κατανάλωση, μετα τις 3000 στροφες αρχίζουν να ρουφανε αυτοι οι κινητήρες, ιδιαίτερα αν εχουν μεταβλητό χρονισμό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Polo με χιλιάρι κινητήρα χωρίς Turbo νομίζω είναι προβλεπόμενη κατανάλωση τα 7-8λιτ/100χλμ με ταχύτητες άνω των 110 και πάνω απο 4000 στροφές. Αν επιμένετε σε βενζινοκίνητο, μικρού κυβισμού, δείτε υπερτροφοδοτουμενα, TSI δηλαδή στην περίπτωση του WV Group. Ο τρικύλινδρος ατμόσφαιρικος με 70 άλογα, έσερνε αξιοπρεπώς το Toyota Aygo. Δεν βλέπω πως θα έχει ανθρώπινες επιδόσεις σε ένα βαρύ "μικρό" οχημα σαν το Polo χωρίς να καίει το κάτι παραπάνω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Γιατι οδηγησες  i20 ή rio του 18 και δεν εχουν καλο πατημα???

Ναι, υπάρχουν και τα δύο στην πολύ κοντινή οικογένεια και τα χρησιμοποιώ αρκετά συχνά και σαν οδηγός. Καμία σχέση η ποιότητα κύλισης σε σχέση με το Polo. Κατά τ' αλλα, εξαιρετικά αυτοκίνητα σε αξιοπιστία και ομορφιά και τα δύο που αναφέρεις. To i20 συγκεκριμένα, το έχω φέρει εγώ οδηγώντας από εξωτερικό πολύ πρόσφατα σε δεξιοτίμονο. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι, αλλά το στήσιμό του δεν έχει καμία σχέση με το Polo.

47 λεπτά πριν, papp0us είπε

Polo με χιλιάρι κινητήρα χωρίς Turbo νομίζω είναι προβλεπόμενη κατανάλωση τα 7-8λιτ/100χλμ με ταχύτητες άνω των 110 και πάνω απο 4000 στροφές. Αν επιμένετε σε βενζινοκίνητο, μικρού κυβισμού, δείτε υπερτροφοδοτουμενα, TSI δηλαδή στην περίπτωση του WV Group. Ο τρικύλινδρος ατμόσφαιρικος με 70 άλογα, έσερνε αξιοπρεπώς το Toyota Aygo. Δεν βλέπω πως θα έχει ανθρώπινες επιδόσεις σε ένα βαρύ "μικρό" οχημα σαν το Polo χωρίς να καίει το κάτι παραπάνω. 

Έχω TSI σε ΙΧ. Τα Golf που ανέφερα. Δεν τα λες και ιδιαίτερα οικονομικά, για να είμαι ειλικρινής. Απλά όταν υπάρχει εξοπλισμός σε ένα αυτοκίνητο εν έτει 2018, περιμένεις κάποια αξιοπιστία από τις μετρήσεις του. Δεν γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη απόκλιση σε κατανάλωση σε σχέση με την πραγματική. Στο Golf δεν είναι έτσι τα πράγματα, και οι διαφορές είναι πολύ μικρές μεταξύ trip computer και πραγματικής κατανάλωσης, άρα υπολογίζεις σε μια ανάγκη, πόσα χιλιόμετρα έχεις μέχρι το επόμενο βενζινάδικο. Πάντως, τα συγκεκριμένα polo μόνο αργά δεν ήταν. Μια χαρά σβέλτα ήταν, και ιδιαίτερα αθόρυβα, αν είναι τρικύλινδρα όπως υποψιάζομαι.

1 ώρα πριν, sakks80 είπε

Κοιταξτε το nissan micra το τελευταιο μοντελο.πλουσιος εξοπλισμος,ωραιο πατημα στο δρομο καμια σχεση με το προηγουμενο micra,900 κυβικα 90 αλογα με χαμηλη καταναλωση.

Αυτό μας είπαν και από την εταιρεία. Ότι έχει την μικρότερη κατανάλωση από όλα και ότι είναι πολύ καλό. Δεν το έχω οδηγήσει, δεν ξέρω. Θα το επιδιώξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

12 ώρες πριν, phanispal είπε

Αθήνα-Τρίπολη πήγαινε-έλα είναι 400 χιλιόμετρα, και Αθήνα-Πύργος πήγαινε-έλα είναι 600.

33 λίτρα και 8,25l/100 κάψατε στην πρώτη περίπτωση, 47 και 7.8l/100 στη δεύτερη, χοντρικά.

Ή το βενζινάδικο σας κατακλέβει, ή το trip computer είναι για τα μπάζα και μη δίνετε καμία βάση.

Εκτός κι αν συντρέχουν άλλοι λόγοι, π.χ. χαμηλή πίεση στα ελαστικά, ευθυγράμμιση κ.λπ., που δεν υπολογίζονται απ' το trip computer. Αλλά και πάλι, η απόκλιση είναι πολύ μεγάλη.

Αθήνα-Κρήτη μπορεί να είναι τόσο :P

 

5 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εγω  βλεπω καθε μερα μια κατασκευαστικη διπλα στην δουλεια μου και ολοι οι μηχανικοι κτλπ εχουν i20 του 17,περα απο πολυ ομορφο δεν πρεπει ν καιει και πολλα.

Μήπως επειδή κοστίζουν 10000 λιγότερα;

 

4 ώρες πριν, tedkald είπε

Η απόσταση Αθήνας Τρίπολης μέσω ΕΘΝΙΚΗΣ είναι ;157χλμ. από κέντρο Αθήνας όπως εύκολα μπορεί κάποιος να επαληθεύσει. Οπότε οι παραπάνω υπολογισμοί δεν στέκουν και η κατανάλωση καυσίμου είναι ΠΟΛΎ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ.

 

2 ώρες πριν, lary7 είπε

Αν σου άρεσαν τα Polo δοκιμασε να νοικιάσεις το 1.0 TSI 115 αλογα και 6ρι κιβώτιο για να το δοκιμασεις. Το ίδιο βγαίνει και σε φυσικο αέριο οπότε ακομα καλύτερα για να έχετε χαμηλότερο κόστος καυσίμου.

Αυτο με το  trip είναι περίεργο, στο δικό μου VW είναι αρκετα ακριβές στις μετρήσεις του, ίσως στον απλό χιλιάρη να το έχουν ρυθμίσει να κλέβει λιγο. Πάντως για 1000ρι που πιεζεται και δουλεύει ψηλά δεν ειναι παράλογη η κατανάλωση, μετα τις 3000 στροφες αρχίζουν να ρουφανε αυτοι οι κινητήρες, ιδιαίτερα αν εχουν μεταβλητό χρονισμό.

Όπως αναφέρεται παραπάνω η κατανάλωση είναι πολύ παραπάνω γύρω στα 14lt/100km . Όταν λες ότι πηγαίνατε ομαλά, με τι ταχύτητες πηγαίνατε ; Για μένα και τα 160 ομαλά μου φαίνονται σε τέτοιους δρόμους. Αλλά γιατί σου ακούγεται παράλογο ; Έχεις ένα κινητήρα με 5ταχυτο κιβώτιο και 75ps. Νομίζω ότι φωνάζει " Μην με βγάλεις έξω απ την πόλη ". Παρόμοιες συμπεριφορές έχω συναντήσει  σε ένα corsa αντίστοιχου κυβισμού. Όταν πέρναγε τα 80 ο Μ.Ο κατανάλωσης ανέβαινε αμέσως. Απ την άλλη σε ένα Golf 1000cc αν θυμάμαι καλά αυτό δεν συνέβαινε. Οδηγώντας το στους ίδιους δρόμους με εσένα η κατανάλωση ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα αλλά αυτό ήταν αυτόματο με 7 ταχύτητες. Καταλαβαίνεις ότι έχει περιθώριο να δουλεύει πιο ξεκούραστα.

Εκεί που θέλω να καταλήξω με το παραπάνω είναι ότι λίγα κυβικά δεν σημαίνει λίγη κατανάλωση. Ανάλογα το που κινείσαι και το πως οδηγάς εσύ πρέπει να πάρεις και το αντίστοιχο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα στον δρόμο Αθήνας - Τρίπολης εγώ ως οδηγός πάω περίπου 160km/h για να βρω ένα αμάξι που να τρώει λίγα, πρέπει να βρω κάποιο που σε αυτή την ταχύτητα να δουλεύει <2000rpm . Αυτό ί σημαίνει ότι για να το πετύχω ίσως και να χρειαστώ και 1600 κυβικά αυτοκίνητο.
Στην δική σου περίπτωση αν πήγαινες 120km/h τα up ( συγνώμη Polo :P )  θα δούλευαν πιθανών γύρω στις 4000-4500rpm.

Εγώ δεν θα σου πρότεινα να αλλάξεις μάρκα. Επειδή τα περισσότερα που σου έχουν προτείνει παραπάνω είναι ελαφρύτερα από το Polo πιθανών να έχεις 12lt/100km αλλά θα θυσιάσεις την σταθερότητα κάτι που δεν στο συνιστώ και απ ότι καταλαβαίνω δεν το θες και εσύ. Πάρε Polo με πιο δυνατό κινητήρα που θα δουλεύει ξεκούραστα σε τέτοιες διαδρομές.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αθήνα-Κρήτη μπορεί να είναι τόσο :P

Μήπως επειδή κοστίζουν 10000 λιγότερα;

Όπως αναφέρεται παραπάνω η κατανάλωση είναι πολύ παραπάνω γύρω στα 14lt/100km . Όταν λες ότι πηγαίνατε ομαλά, με τι ταχύτητες πηγαίνατε ; Για μένα και τα 160 ομαλά μου φαίνονται σε τέτοιους δρόμους. Αλλά γιατί σου ακούγεται παράλογο ; Έχεις ένα κινητήρα με 5ταχυτο κιβώτιο και 75ps. Νομίζω ότι φωνάζει " Μην με βγάλεις έξω απ την πόλη ". Παρόμοιες συμπεριφορές έχω συναντήσει  σε ένα corsa αντίστοιχου κυβισμού. Όταν πέρναγε τα 80 ο Μ.Ο κατανάλωσης ανέβαινε αμέσως. Απ την άλλη σε ένα Golf 1000cc αν θυμάμαι καλά αυτό δεν συνέβαινε. Οδηγώντας το στους ίδιους δρόμους με εσένα η κατανάλωση ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα αλλά αυτό ήταν αυτόματο με 7 ταχύτητες. Καταλαβαίνεις ότι έχει περιθώριο να δουλεύει πιο ξεκούραστα.

Εκεί που θέλω να καταλήξω με το παραπάνω είναι ότι λίγα κυβικά δεν σημαίνει λίγη κατανάλωση. Ανάλογα το που κινείσαι και το πως οδηγάς εσύ πρέπει να πάρεις και το αντίστοιχο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα στον δρόμο Αθήνας - Τρίπολης εγώ ως οδηγός πάω περίπου 160km/h για να βρω ένα αμάξι που να τρώει λίγα, πρέπει να βρω κάποιο που σε αυτή την ταχύτητα να δουλεύει <2000rpm . Αυτό ί σημαίνει ότι για να το πετύχω ίσως και να χρειαστώ και 1600 κυβικά αυτοκίνητο.
Στην δική σου περίπτωση αν πήγαινες 120km/h τα up ( συγνώμη Polo :P )  θα δούλευαν πιθανών γύρω στις 4000-4500rpm.

Εγώ δεν θα σου πρότεινα να αλλάξεις μάρκα. Επειδή τα περισσότερα που σου έχουν προτείνει παραπάνω είναι ελαφρύτερα από το Polo πιθανών να έχεις 12lt/100km αλλά θα θυσιάσεις την σταθερότητα κάτι που δεν στο συνιστώ και απ ότι καταλαβαίνω δεν το θες και εσύ. Πάρε Polo με πιο δυνατό κινητήρα που θα δουλεύει ξεκούραστα σε τέτοιες διαδρομές.

Αθήνα-Τρίπολη είναι λίγα περισσότερα από 300 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα. Επίσης, η διαφορά τιμής μεταξύ polo και i20 είναι κοντά στα 2000 ευρώ, μπορεί και λιγότερα, αν μιλάμε για εταιρικά και προσφορές για αρκετά οχήματα. Η διαφορά είναι στο κόστος συντήρησης, το οποίο βέβαια στα leasing δεν αφορά τον τελικό καταναλωτή. Ομολογουμένως, το κόστος συντήρησης εκτός αντιπροσωπείας για έναν ιδιώτη είναι σημαντικά χαμηλότερο όταν είναι ιδιοκτήτης Κορεάτικου αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να βρει οποιοδήποτε ανταλλακτικό σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Επίσης, από εμπειρία, είναι η μέρα με τη νύχτα σε θέμα αξιοπιστίας, προς το καλύτερο, ίσως γιατί είναι πιο "απλά". Όμως στο δρόμο, στην εθνική, καταλαβαίνεις γιατί κοστίζουν λιγότερο. Δεν είναι κακά ή μη ασφαλή τα Κορεάτικα. Είναι απλά υποδεέστερα και ξέρει κανείς τι αγοράζει, όσο όμορφα κι αν έχουν γίνει (υποκειμενικό αυτό). Αγοράζεις αξιοπιστία σε καλή τιμή. Ξέρεις ότι θα βάλεις το κλειδί στη μίζα και θα φύγεις, χωρίς να ανάψουν 85 λαμπάκια και χωρίς να χτυπάνε πυράκια (για όσους ξέρουν). 

Στο ταξίδι πηγαίναμε με 100-120, μέσω Ολυμπίας Οδού και οι στροφές δεν ήταν 4000 στα συγκεκριμένα. Το ξέρω γιατί το ένα το οδηγούσα εγώ. Θα συμφωνήσω μαζί σου σχετικά με το ότι τα λίγα κυβικά δεν σημαίνουν λίγη κατανάλωση. Ωστόσο, όταν μιλάμε για εταιρικούς στόλους οι οποίοι κινούνται σε μεγάλες πόλεις (άρα θέλουν να βρίσκουν εύκολα πάρκινγκ) και σε ταξίδια, επιλέγεις σχετικά μικρά αυτοκίνητα, αν δεν μεταφέρεις εμπόρευμα. Αυτά τα αυτοκίνητα γράφουν 50000+ χιλιόμετρα τον χρόνο, εύκολα. Τα 2 επιπλέον λίτρα /100 είναι υπολογίσιμο κόστος για εταιρείες που γράφουν πολλά χιλιόμετρα με μερικές δεκάδες αυτοκίνητα, άρα προσπαθούμε να επιλέγουμε τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση, τα οποία όμως δίνουν μια premium αίσθηση ασφάλειας στον δρόμο. Και τα polo το έχουν αυτό. Δεν ξέρω αν κάποιες εταιρείες leasing κάνουν δικές τους εισαγωγές αυτοκινήτων με διαφορετικά specs (μου έχει τύχει με Roomster το οποίο δεν ειχε καμία σχέση με αυτά που πωλούνταν εδώ εσωτερικά και στον εξοπλισμό). Πάντως, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που μας έδωσαν ΔΕΝ έμοιαζαν για αυτοκίνητα 75 ίππων, και ήταν σχετικά γρήγορα, δεδομένης της κατηγορίας. Ανέβαζαν στροφές αβίαστα, και πήγαιναν μια χαρά, ενώ ήταν σχεδόν αθόρυβα ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα. Πάντως τουρμπίνα δεν άκουσα. :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

...Για παράδειγμα στον δρόμο Αθήνας - Τρίπολης εγώ ως οδηγός πάω περίπου 160km/h για να βρω ένα αμάξι που να τρώει λίγα, πρέπει να βρω κάποιο που σε αυτή την ταχύτητα να δουλεύει <2000rpm . Αυτό ί σημαίνει ότι για να το πετύχω ίσως και να χρειαστώ και 1600 κυβικά αυτοκίνητο.

...

 

Η και καμία Ferrari..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, BritGreek είπε

Στο ταξίδι πηγαίναμε με 100-120, μέσω Ολυμπίας Οδού και οι στροφές δεν ήταν 4000 στα συγκεκριμένα. Το ξέρω γιατί το ένα το οδηγούσα εγώ.

Πάντως αν ισχύουν οι φωτό απ' τα σχόλια στο review του link που παρέθεσα πιο πάνω, που δείχνουν το κοντέρ στα 100km/h με 3.500 στροφές, τότε:

1. Για τα 120 όντως θα πρέπει να ήσουν κοντά στις 4.000.

2. Αν όντως πήγαινες με 120 με λιγότερες στροφές τότε ίσως όντως δε φορούσαν το 1000άρι μοτέρ, οπότε είναι ακόμα πιο δύσκολο να εξηγηθεί αυτή η κατανάλωση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, BritGreek είπε

Αθήνα-Τρίπολη είναι λίγα περισσότερα από 300 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα. Επίσης, η διαφορά τιμής μεταξύ polo και i20 είναι κοντά στα 2000 ευρώ, μπορεί και λιγότερα, αν μιλάμε για εταιρικά και προσφορές για αρκετά οχήματα. Η διαφορά είναι στο κόστος συντήρησης, το οποίο βέβαια στα leasing δεν αφορά τον τελικό καταναλωτή. Ομολογουμένως, το κόστος συντήρησης εκτός αντιπροσωπείας για έναν ιδιώτη είναι σημαντικά χαμηλότερο όταν είναι ιδιοκτήτης Κορεάτικου αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να βρει οποιοδήποτε ανταλλακτικό σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Επίσης, από εμπειρία, είναι η μέρα με τη νύχτα σε θέμα αξιοπιστίας, προς το καλύτερο, ίσως γιατί είναι πιο "απλά". Όμως στο δρόμο, στην εθνική, καταλαβαίνεις γιατί κοστίζουν λιγότερο. Δεν είναι κακά ή μη ασφαλή τα Κορεάτικα. Είναι απλά υποδεέστερα και ξέρει κανείς τι αγοράζει, όσο όμορφα κι αν έχουν γίνει (υποκειμενικό αυτό). Αγοράζεις αξιοπιστία σε καλή τιμή. Ξέρεις ότι θα βάλεις το κλειδί στη μίζα και θα φύγεις, χωρίς να ανάψουν 85 λαμπάκια και χωρίς να χτυπάνε πυράκια (για όσους ξέρουν). 

Στο ταξίδι πηγαίναμε με 100-120, μέσω Ολυμπίας Οδού και οι στροφές δεν ήταν 4000 στα συγκεκριμένα. Το ξέρω γιατί το ένα το οδηγούσα εγώ. Θα συμφωνήσω μαζί σου σχετικά με το ότι τα λίγα κυβικά δεν σημαίνουν λίγη κατανάλωση. Ωστόσο, όταν μιλάμε για εταιρικούς στόλους οι οποίοι κινούνται σε μεγάλες πόλεις (άρα θέλουν να βρίσκουν εύκολα πάρκινγκ) και σε ταξίδια, επιλέγεις σχετικά μικρά αυτοκίνητα, αν δεν μεταφέρεις εμπόρευμα. Αυτά τα αυτοκίνητα γράφουν 50000+ χιλιόμετρα τον χρόνο, εύκολα. Τα 2 επιπλέον λίτρα /100 είναι υπολογίσιμο κόστος για εταιρείες που γράφουν πολλά χιλιόμετρα με μερικές δεκάδες αυτοκίνητα, άρα προσπαθούμε να επιλέγουμε τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση, τα οποία όμως δίνουν μια premium αίσθηση ασφάλειας στον δρόμο. Και τα polo το έχουν αυτό. Δεν ξέρω αν κάποιες εταιρείες leasing κάνουν δικές τους εισαγωγές αυτοκινήτων με διαφορετικά specs (μου έχει τύχει με Roomster το οποίο δεν ειχε καμία σχέση με αυτά που πωλούνταν εδώ εσωτερικά και στον εξοπλισμό). Πάντως, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που μας έδωσαν ΔΕΝ έμοιαζαν για αυτοκίνητα 75 ίππων, και ήταν σχετικά γρήγορα, δεδομένης της κατηγορίας. Ανέβαζαν στροφές αβίαστα, και πήγαιναν μια χαρά, ενώ ήταν σχεδόν αθόρυβα ακόμα και με ανοιχτά παράθυρα. Πάντως τουρμπίνα δεν άκουσα. :) 

Σίγουρα όλα είναι υπολογίσιμα απ όσα λες και σε καταλαβαίνω. Εσύ τα ζηγίζεις αυτά και ανάλογα πως οδηγάς και που επιλέγεις. Επίσης 1600cc υπάρχει Polo. Δεν έχω αγοράσει εταιρικά αυτοκίνητα αλλά δεν βρίσκω λόγο να μην μπορείς να τα αγοράσεις με leasing. Πάντως πρέπει και ο ίδιος να προσδιορίσεις τι παίζει με τα αυτοκίνητα σου, διότι εδώ λες ότι ανεβάζουν στροφές γρήγορα ενώ οι δοκιμές λένε ότι τα 100 για να τα πιάσουν θέλουν 14 δεύτερα
 

Κάτι άκυρο που σκεπτόμουν το πρωί. Το trip computer σου σίγουρα γράφει 2ψηφιους αριθμούς αριστερά της υποδιαστολής, διότι αν αφαιραίσουμε απ τα 14,4 το άσσο γίνεται 4,4 :P
 

8 ώρες πριν, NT1G είπε

Η και καμία Ferrari..

Δεν εμπιστεύομαι τα ιταλικά . Δες το και μόνος σου το κάθε αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο για διαφορετική οδήγηση

===========================================================================================================================

34 λεπτά πριν, NT1G είπε

Τα ίδια λέει και στον δημιουργό του Θέματος .....:devil:

Επεξ/σία από manolis940
Είδα μετά το video της κατανάλωσης
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, manolis940 said:

Για παράδειγμα στον δρόμο Αθήνας - Τρίπολης εγώ ως οδηγός πάω περίπου 160km/h για να βρω ένα αμάξι που να τρώει λίγα, πρέπει να βρω κάποιο που σε αυτή την ταχύτητα να δουλεύει <2000rpm . Αυτό ί σημαίνει ότι για να το πετύχω ίσως και να χρειαστώ και 1600 κυβικά αυτοκίνητο.

 

 

Ακόμα και η Mercedes που έβαλες που είναι 3500 κυβικά βλέπεις ότι δεν πιάνει αυτή την ταχύτητα σε αυτές τις στροφές. 

Μάλλον πρέπει να ανέβεις λίγο ακόμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Σίγουρα όλα είναι υπολογίσιμα απ όσα λες και σε καταλαβαίνω. Εσύ τα ζηγίζεις αυτά και ανάλογα πως οδηγάς και που επιλέγεις. Επίσης 1600cc υπάρχει Polo. Δεν έχω αγοράσει εταιρικά αυτοκίνητα αλλά δεν βρίσκω λόγο να μην μπορείς να τα αγοράσεις με leasing. Πάντως πρέπει και ο ίδιος να προσδιορίσεις τι παίζει με τα αυτοκίνητα σου, διότι εδώ λες ότι ανεβάζουν στροφές γρήγορα ενώ οι δοκιμές λένε ότι τα 100 για να τα πιάσουν θέλουν 14 δεύτερα
 

Κάτι άκυρο που σκεπτόμουν το πρωί. Το trip computer σου σίγουρα γράφει 2ψηφιους αριθμούς αριστερά της υποδιαστολής, διότι αν αφαιραίσουμε απ τα 14,4 το άσσο γίνεται 4,4 :P
 

Δεν εμπιστεύομαι τα ιταλικά . Δες το και μόνος σου το κάθε αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο για διαφορετική οδήγηση

===========================================================================================================================

Τα ίδια λέει και στον δημιουργό του Θέματος .....:devil:

 

Δεν τα λες και ακριβώς λίγο παραπάνω από από 1000 κυβικά, ίσως 1600, όταν δείχνεις 2 δίλιτρα και ένα τρίλιτρο με 250 άλογα περίπου και τα 2 από τα 3 να είναι diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, NickTG είπε

Ακόμα και η Mercedes που έβαλες που είναι 3500 κυβικά βλέπεις ότι δεν πιάνει αυτή την ταχύτητα σε αυτές τις στροφές. 

Μάλλον πρέπει να ανέβεις λίγο ακόμα. 

Δεν υπαρχει αυτοκινητο με τοσο υπεβολικα μακριες σχεσεις. Kαι diesel, που λογω χαρακτηριστικων λειτουργιας,δεν εχουν τοσο μακριες σχεσεις.Δηλαδη 80χαω ανα 1000σαλ με την τελευταια σχεση.Aκομη και το Lexus RC-F με τον 5.0 λιτρο V8 των 480ιππων και  το 8αρι θεομακρο σασμαν, η 8η εχει περιπου 65χαω ανα 1000σαλ.Δηλαδη στις 2000σαλ θα εχεις 130χαω.Καλα το δικο μου με 2000σαλ  πας με 70 και λιγοτερο.Που και παλι εχει νορμαλ σχεσεις, γιατι υπαρχουν και αυτοκινητα με 30χαω ανα 1000σαλ  με 5η.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...