Giannis Vasi Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Καλησπέρα παιδιά. Για άλλη μια φορά χρειάζομαι την βοήθεια του forum. Πριν 1,5 μήνα περίπου έκανα αίτηση στην wind για vdsl (αφότου πρώτα είχα κάνει στον ΟΤΕ, αλλά μετά μου είπαν ότι μόνο adsl μπορούν να μου δώσουν). Στην wind λοιπόν μου είπαν ότι μπορώ να έχω vdsl και μου έδωσαν ημερομηνία ενεργοποίησης 24/4. Από τότε δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε internet και οι τεχνικοί με πάνε αναβολή από μέρα σε μέρα λέγοντας μου ότι ο δημόσιος πάροχος πρέπει να κατασκευάσει την γραμμή. Πρακτικά αυτό τι σημαίνει? Πρέπει να περιμένω μια ζωή? Έχω σιγουρευτεί πλέον πως τα παιδιά που σηκώνουν το τηλέφωνο εκεί, πραγματικά δεν έχουν ιδέα τι συμβαίνει ή ποτε θα έχω ίντερνετ. Ειχε κανείς παρόμοια εμπειρία?
Μακιαβέλλι Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Πριν την αίτηση αυτη είχες ADSL ή καθόλου; Αν είχες, σε ποιον πάροχο;
Giannis Vasi Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Είχα 24αρι στη cyta, όπου δεν είχε ποτέ θέμα. Απλά άλλαξα διότι ήθελα καλύτερες ταχύτητες.
billiboo Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 με λιγα λογια ο ΟΤΕ σου ειπε την αληθεια οτι δηλαδη δεν εχει γραμμη vdsl και σου βαζει μονο adsl . η wind απτην αλλη σου πουλησε μια γραμμη που δεν υπαρχει μεχρι να την φτιαξει ο ΟΤΕ. ps τουλαχιστον αυτο καταλαβα εγω απο αυτα που εγραψες.
Giannis Vasi Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δεν θέλω να πιστέψω ότι υπάρχει εταιρία τόσο βρωμερή, που θα έκανε κάτι τέτοιο. Γι αυτό ρωτάω αν είχε αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο, να μας πει την κατάληξη.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Πολυ πιθανόν αυτο που λέει ο συμφορουμιτης, αν και ενδέχεται ο/η υπάλληλος της wind να εχει λάθος ενημέρωση οτι μπορεί να σου δώσει vdsl. Ίσως ειναι και κατι ασχετο, αλλα δυστυχώς φαίνεται να ειναι το παραπάνω. Το ακομα χειροτερο ειναι οτι ενδέχεται να φαίνεσαι ακομα ενεργός στον προηγούμενο πάροχο και να σου ρθει και αλλο πάγιο απο αυτον...
NikosKallithea Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Giannis Vasi είπε Δεν θέλω να πιστέψω ότι υπάρχει εταιρία τόσο βρωμερή, που θα έκανε κάτι τέτοιο. Γι αυτό ρωτάω αν είχε αντιμετωπίσει κάποιος κάτι αντίστοιχο, να μας πει την κατάληξη. Να το πιστέψεις 2
jkoukos Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Το έγραψα (3 φορές) και στο άλλο θέμα, αλλά κάθε φορά το προσπερνούσες. Οι καμπίνες στην περιοχή σου είναι του ΟΤΕ κι εφόσον αυτός δεν παρέχει ακόμη υπηρεσία (κατά τα λεγόμενά σου) ΚΑΝΕΙΣ άλλος πάροχος δεν μπορεί να κάνει το ίδιο.
Giannis Vasi Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δεν το προσπερνω, απλά δεν ξέρω πώς να κινηθώ τώρα.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Giannis Vasi είπε Δεν το προσπερνω, απλά δεν ξέρω πώς να κινηθώ τώρα. Δες αν εισαι ακομα στον παλιό πάροχο και απαίτησε ακύρωση της αίτησης ή ολοκλήρωση της στον νέο σε ενα υπαρκτό για την περιοχή σου πακετο. Η τρέχουσα αίτηση πιθανότατα δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ.
Giannis Vasi Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Ανήκω κανονικά στην wind. Τους πήρα για να ακυρώσω το συμβόλαιο και μου είπαν ότι αν δεν δηλώσουν οι τεχνικοί αδυναμία να με εξυπηρετήσουν, θα πρέπει να πληρώσω. Τους ρωτάω ποτέ θα βγάλουν οι τεχνικοί πόρισμα και μου λένε ότι αυτό εξαρτάτε από τον δημόσιο πάροχο. Πραγματικά εύχομαι να κλείσει αυτή η εταιρία. 1
billiboo Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 43 λεπτά πριν, Giannis Vasi είπε Ανήκω κανονικά στην wind. Τους πήρα για να ακυρώσω το συμβόλαιο και μου είπαν ότι αν δεν δηλώσουν οι τεχνικοί αδυναμία να με εξυπηρετήσουν, θα πρέπει να πληρώσω. Τους ρωτάω ποτέ θα βγάλουν οι τεχνικοί πόρισμα και μου λένε ότι αυτό εξαρτάτε από τον δημόσιο πάροχο. Πραγματικά εύχομαι να κλείσει αυτή η εταιρία. η γραμμη χρεωνεται απτην στιγμη της παραδοσης κανονικα αρα αφου δεν σου παραδιδουν δεν μπορουν να σε χρεωσουν. αν τους παρεις τηλεφωνο και τους εξηγησεις θα σου το παιξουν λιγο δυσκολοι αλλα στο τελος θα σε αποδεσμευσουν. εν αναγκη κανε και μια καταγγελια στην γενικη γραμματεια καταναλωτη.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Εγω πιστεύω πως αφου ανηκεις στην wind πλεον (αν και πολυ πιθανό να μη σου είπε την αλήθεια) οι μερες που περνάνε θεωρούνται εμπορικά ενεργές, συνεπώς χρεωνεσαι. Θα προσπαθήσουν να σε αγχωσουν αλλα δεν θα πληρώσεις τιποτα. Μιλά με τον παλιο πάροχο που δεν εχει κέρδος να σου πει οτι έφυγες απο αυτον. Επίσης κανε και μια νύξη στην ΕΕΤΤ να τρεχει. Οτι και να κανεις απο τα παραπανω αν χρειάζεσαι το ιντερνετ ή την γραμμή αμεσα, ζητα να σου το γυρίσουν σε 24αρα, ειτε μέσω νεας αίτησης ειτε μέσω υποβάθμισης γιατί ετσι θα παρει καιρό.
Giannis Vasi Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δεν φτάνει που έχω συμπληρώσει πλέον 14 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μου έστειλαν και λογαριασμό σήμερα 😂😂😂
NikosKallithea Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 26 λεπτά πριν, Giannis Vasi είπε Δεν φτάνει που έχω συμπληρώσει πλέον 14 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μου έστειλαν και λογαριασμό σήμερα 😂😂😂 Η Wind σε αυτό ειναι η πιο συνεπέστατη εταιρεία
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα