akpe Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Στο τιμόνι από τα 17 τους έτη θα μπορούν να είναι οι οδηγοί - Πότε θα εκδίδεται το δίπλωμα οδήγησης και ποια θα είναι η διαδικασία - Οι αλλαγές που προβλέπονται από το νομοσχέδιο Από τα 17 έτη θα μπορούν να είναι στο τιμόνι οι οδηγοί, αλλά υπό προϋποθέσεις. Το δίπλωμα οδήγησης θα εκδίδεται στα 18, αλλά οι ανήλικοι θα μπορούν να πάρουν το αυτοκίνητο στα χέρια τους παρουσία ενός ενηλίκου. Το νομοσχέδιο με τις αλλαγές στα διπλώματα έχει και την πρόβλεψη για αλλαγή στο ηλικιακό όριο από το οποίο επιτρέπεται η οδήγηση. Έτσι θα μπορούν να πάρουν το τιμόνι και άτομα ηλικίας 17 ετών συνοδεία ενός ενηλίκου που απαραιτήτως θα πρέπει να είναι μαζί τους την ώρα που οδηγούν. Οι ανήλικοι οδηγοί για να πιάσουν το τιμόνι στα χέρια τους θα πρέπει να περάσουν πρώτα από θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση, ενώ το κανονικό δίπλωμα θα εκδίδεται όταν “κλείσουν” τα 18 και πάλι μετά από πρακτική εξέταση. Το σύστημα συνοδευόμενης οδήγησης (λολ@ονομασία) Το λεγόμενο σύστημα συνοδευόμενης οδήγησης προβλέπει για άτομα 17 ετών εκπαίδευση από ειδικό εκπαιδευτή, η διεξαγωγή θεωρητικής εκπαίδευσης και η βεβαίωση από την οικεία Διεύθυνση Μεταφορών. Ο ανήλικος θα έχει τη δυνατότητα πριν τα 18 έτη να οδηγεί για διάστημα έξι μηνών ή 100 ωρών, εκ των οποίων οι 10 μπορούν να πραγματοποιηθούν μια ώρα μετά τη δύση του Ηλίου. (insert relevant jokes here) Όταν ο υποψήφιος συμπληρώσει τα 18 έτη του θα δίνει τις εξετάσεις που προβλέπονται για την απόκτηση κανονικού διπλώματος.d Πηγή (τη δίνω για να απολαύσουμε και τα σχόλια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mpentenis Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 2 λεπτά πριν, akpe είπε Το σύστημα συνοδευόμενης οδήγησης (λολ@ονομασία) πριν τα 18 έτη να οδηγεί για διάστημα έξι μηνών ή 100 ωρών, εκ των οποίων οι 10 μπορούν να πραγματοποιηθούν μια ώρα μετά τη δύση του Ηλίου. (insert relevant jokes here) Πηγή (τη δίνω για να απολαύσουμε και τα σχόλια) Για να καταλάβεις οτι δεν θα γίνουμε ποτέ πολιτισμένοι και οτι απλά ειμαστε τελείως πιθίκια, εχεις γράψει 3 γραμμές στις οποίες περιγράφεις την μέση "ευφυία" των Ελλήνων. Η ονομασία είναι μια χαρά, η οδήγηση πριν τα 18 και για συγκεκριμένες ώρες είναι επίσης μια χαρά, τέλος στην πηγή εαν αρχίσουν τα γράφουν τα ίδια με εσένα (lol@ονομασία-relevant jokes κλπ) απλά θα αποδειχτεί πόσο γκαγκα ειμαστε ως χώρα. Πριν αρχίσεις (ή αρχίσετε) τις μπουρδολογίες, δείτε τι ισχύει και σε άλλες χώρες οπου πολλοί ονειρεύονται να πάνε ακόμα και διακοπές, οχι να ζήσουν κιόλας! Οχι μόνο σωστό είναι το σύστημα αλλά και light μορφής! Φαίνεται άλλωστε απο τους θανάτους που έχουμε απο ατυχήματα στην χώρα μας, γιατι τα περισσότερα θέματα είναι και λίγο LOL και τα παρακολουθούμε μονο για να απολαύσουμε τα σχόλια ή να κάνουμε relevant jokes. Σε περίπτωση που βαριέστε να διαβάσετε, στα 17 παίρνεις L δίπλωμα, απαγορεύεται να οδηγείς μετά τις 12 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί, απαγορεύεται να οδηγεις με περισσότερους απο ενα ανήλικους, απαγορεύεται να έχεις μουσική το βράδυ (γιατι το κάνουν club), , 0 αλκοολ στο αίμα για την διάρκεια του L και P1,πρέπει να οδηγέις καποιες ώρες με συνοδηγό που εχει δίπλωμα, πρέπει να φέρεις ειδικό σήμα της κατηγορίας που βρίσκεσαι ( L ή P) το οποιο θα είναι αυτοκόλλητο ή σε περίπτωση που το οχημα είναι κοινο με άλλα μέλη, να είναι μαγνητικό (απο προσωπική εμπειρία, τα ξαδέρφια ήταν 17 και 19 οταν πήγα οποτε αναλογα τον οδηγό έβγαζαν απο το πορτ μπαγκαζ το σήμα και το εβαζαν στο πίσω μέρος). Ειδικά στην Ελλάδα, μόλις τα πιτσιρίκια πάρουν δίπλωμα θα πανε να πιούν με την παρέα μέχρι να μην μπορούν να περπατήσουν. Ορίστε και ενα link για να απολαύσουμε τα σχόλια... Α! δες, βρήκα και αλλα links εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, για να απολαύσουμε τα σχόλια! Είσαι αρθρογράφος και όπως τα απλά μέλη δεν επιτρέπεται να γράψουμε π@@τσες μπλέ γιατι υπάρχουν μικρά που διάβάζουν, ετσι και εσύ πρέπει να προσέχεις τι γράφεις! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Αρχικά, παρ'το αλλιώς. Το άρθρο δεν είναι δικό μου, ούτε είμαι αρθρογράφος, απλά το παρέθεσα. Με το σύστημα του learner's permit συμφωνώ απόλυτα και το έχω γράψει πολλάκις σε ανάλογες συζητήσεις. Στα περισσότερα που γράφεις δεν διαφωνώ καθόλου. Η μορφή με την οποία προτείνεται όμως δεν μου κάθεται καλά: η ιδέα της «συνοδευόμενης» οδήγησης imho δίνει περισσότερη έμφαση στη «συνοδεία», όχι στην εκμάθηση. Κάτι που ίσως να δείχνει ποιά είναι η προτεραιότητα των κυβερνώντων. Ίσως να είμαι υπερβολικός και να κοιτάω τους «τύπους» αλλά η εμπιστοσύνη μου στον μέσο πολίτη (ως οδηγό κυρίως) δεν μου αφήνει και πολλές επιλογές σχετικά με το πόσο αισιόδοξος ή απαισιόδοξος μπορώ να είμαι, ή για το πόσο υπεύθυνος μπορεί να είναι ένας ενήλικος στη θέση του συνοδηγού. Το όριο ωρών/μήνα από την άλλη το θεωρώ παράλογο απλά και μόνο γιατί είναι κάτι που δεν μπορεί να ελεγθεί με τίποτα. Και αυτό το κομμάτι ίσως παίξει αρνητικό ρόλο στην όλη ιδέα του learner's permit, θα το δούμε αυτό. Οπότε, συνοπτικά: δεν γελάω ή/και κοροϊδευώ την ιδέα ενός τέτοιου συστήματος, αλλά αμφιβάλλω για το αν εφαρμοστεί σωστά στη χώρα μας. Όπως είπε και ένας κάποτε, μάλλον πάλι προσπαθούμε να θεραπεύσουμε το σύμπτωμα, όχι την αιτία. Μακάρι να βγω λάθος και όντως να βοηθήσει αλλά για εμένα πρώτα πρέπει να κοιτάξουμε την αγωγή (από πολύ μικρότερη ηλικία από τα 17) και μετά να δούμε πως μπορούμε να εφαρμόσουμε ένα τέτοιο μέτρο. Αν και εφόσον ψηφιστεί, έτσι; By the way, αναφερόμουν σε σχόλια τύπου «ψάχνουν τρόπους εξόντωσης των νεαρών ελλήνων» αν δεν έπιασες τον σαρκασμό. Επεξ/σία 2 Μαΐου 2018 από akpe Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tedkald Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Παρακαλώ αν υπάρχουν (λογικές) απαντήσεις, όχι από εμάς στην κουβέντα, αλλά από κυβερνητικής πλευράς στα παρακάτω: 1. Τί γίνεται με την ποινική ευθύνη σε περίπτωση σωματικών βλαβών ή θανάτου από ατύχημα, αφού οι ανήλικοι έχουν μειωμένη ευθύνη; Θα διώκονται οι γονείς; Τότε μιλάμε όμως για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου αλλά αυτοί θα προβάλουν την ένσταση ότι νομίμως οδηγούσε το βλαστάρι. 2. Στα πόσα θα πηγαίνει το επασφάλιστρο; Στους δεκαοκτά χρονους νέους / νέες οδηγούς χωρίς πείρα ζητάνε +30% και +30% = +60% οι ασφαλιστικές... 3. Τι εποπτεία μπορεί να ασκήσει ο συνοδός; Απλά θα λέει παιδί μου μήν τρέχεις, παιδί μου πρόσεχε το STOP? Πάντως δεν θα έχει ούτε τιμόνι ούτε φρένο/γκάζι/συμπλέκτη όπως ο δάσκαλος οδήγησης στο εκπαδευτικό. 4. Ποιάς κατηγορίας/ιπποδυναμης αυτοκίνητα θα δικαιούνται να οδηγούν οι 17άρηδες; Απόλα, Porsche Carrera RS και Audi R8 ή μέχρι Picanto? 5. Πως θα πιστοποιείται το όριο των 100 ωρών και με ποιές τεχνικές προδιαγραφές; Τι θα οδηγούν; Tesla με βιομετρικά στοιχεία και οπτική αναγνώριση ταυτότητας οδηγού και σύνδεση με τους server της αστυνομίας; Πολιτικά συμπεράσματα δεν θα μπω στον πειρασμό να διατυπώσω γιατί θα παρασυρθούμε σε πολύ ολισθηρό οδόστρωμα. Στα τόσα προβλήματά μας αυτό με τους 17άρηδες οδηγούς θα διορθώσει τα πάντα όπως και το άλλο νομοσχέδιο που ήθελε να στειρώσει υποχρεωτικά όλα τα κατοικίδια. Με τις υγείες μας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, akpe είπε 100 ωρών, εκ των οποίων οι 10 μπορούν να πραγματοποιηθούν μια ώρα μετά τη δύση του Ηλίου. Αυτά ποιος θα τα μετράει και πως? Ας αφαιρέσουν πρώτα το 80% των διπλωμάτων αυτών που έχουν και δεν έχουν ιδέα και μετά βλέπουμε για τα μικρά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akpe Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, tedkald said: [...] Μια ιδέα για τα παραπάνω φαντάζομαι μπορούμε να πάρουμε από το πως εφαρμόζεται το μέτρο στο εξωτερικό. Έστω για το πως θα πρέπει να υλοποιηθούν αυτά. 18 minutes ago, tedkald said: Στα τόσα προβλήματά μας αυτό με τους 17άρηδες οδηγούς θα διορθώσει τα πάντα [...] Ας μην το βλέπουμε έτσι. Το μέτρο μπορεί όντως να βοηθήσει ως ένα βαθμό αν υλοποιηθεί σωστά, αλλά εννοείται από μόνο του δεν αρκεί. Επεξ/σία 2 Μαΐου 2018 από akpe Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, adi32 είπε Ας αφαιρέσουν πρώτα το 80% των διπλωμάτων αυτών που έχουν και δεν έχουν ιδέα και μετά βλέπουμε για τα μικρά Τοσο απλα. Ο ελληνας ειδικα δεν ειναι ετοιμος ουτε στα 21 για να οδηγησει αυτοκινητο. Ποια 17 ( και 16 στην αμερικανία ) ; Που βρηκαν σωστη κριση σε αυτες τις ηλικιες που θα τους επιτρεψει να οδηγησουν με ασφαλεια μια μαζα με σιδερα; Θυμαμαι ποσο νευριασα οταν εβγαλα διπλωμα στα 18 και ο πατερας μου δε με αφηνε να παιρνω το αυτοκινητο μονος μου. Μετα απο λιγο καταλαβα το λογο και τον ευχαριστω ολη μου τη ζωη. Επεξ/σία 2 Μαΐου 2018 από webparts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mpentenis Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Θεωρητικά δεν μπορούν να ελέγξουν τις ώρες μετά την δύση, όπως δεν μπορούν αν ελέγξουν ποιοι σταματάνε στα STOP,στα φανάρια, ποιοι πάνε με 150 σε δρόμους που το οριο είναι 60 κλπ. Τον έλεγχο πρέπει να τον κάνει πρώτα ο νέος οδηγός και στην συνέχεια ο συνοδός! Εαν δεν έχεις στο μυαλό σου οτι υπάρχουν όρια και νόμοι, τοτε σίγουρα δεν περιμένεις τα 17 για να οδηγήσεις ή το stop για να σταματήσεις...! Απο την άλλη βεβαια, μιας και λέμε για συνοδούς, μάλλον θα είναι οι ίδιοι που, έχοντας την οικογένεια στο αμαγι, ρίχνουν χριστοπαναγίες, τρέχουν, περνάνε κόκκινα κλπ κλπ... Βλέπω ήδη την σκηνή "ε καλα κανεις δεν έρχεται, μην σταματήσεις, πέρνα!" 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Γενικά ψάχνουμε ψηφοφόρους για τις επόμενες εκλογές σε πιτσιρίκια λαθρομεταναστες γκει κλπ Επεξ/σία 2 Μαΐου 2018 από adi32 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1988panos2171 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Εμένα πάντως με ανυσυχεί περισσότερο ότι ο συνοδός ενήλικος είναι ο τυπικός Έλληνας οδηγός που οδηγάει από τα 13.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Εδώ δεν μπορούμε να ελέγξουμε τα αυτονόητα, που μπορούν να γίνουν πανεύκολα με χρήση τεχνολογίας, όπως τις παραβιάσεις ταχύτητας και του κόκκινου σηματοδότη. Θα ελέγξουμε αν ο οδηγός είναι 17 και πόσες ώρες οδηγάει; Αστεία πράγματα. Οπως αναφέρθηκε για ψηφοθηρικούς λόγους γίνεται, λίγο για να χαρούν οι νέοι, λίγο να αυξηθούν και τα έσοδα από τα μαθήματα οδήγησης και τις μίζες κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlueBlade Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Σε σοβαρές χώρες λειτουργεί μια χαρά, εδώ είμαι σίγουρος ότι θα γυρίσει μπούμερανγκ και θα κάνει τα πράγματα χειρότερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Σε σοβαρές χώρες δεν υπάρχουν τα ευτράπελα σε τέτοιο βαθμο που γίνονται εδώ,ο οδηγός σέβεται πιο πολύ τον ΚΟΚ και η τροχαία αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά και αντικειμενικα τους τσαμπουκαδες,σταρχιδιστες και ανεγκεφαλους. Οποτε αυτό το μέτρο,για οδήγηση από τα 17,είναι για την Ελλάδα λάθος με την υπάρχουσα ελληνική νοοτροπία και ελληνική τροχαία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isay Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, jmmys είπε Σε σοβαρές χώρες δεν υπάρχουν τα ευτράπελα σε τέτοιο βαθμο που γίνονται εδώ,ο οδηγός σέβεται πιο πολύ τον ΚΟΚ και η τροχαία αντιμετωπίζει πιο αποτελεσματικά και αντικειμενικα τους τσαμπουκαδες,σταρχιδιστες και ανεγκεφαλους. Οποτε αυτό το μέτρο,για οδήγηση από τα 17,είναι για την Ελλάδα λάθος με την υπάρχουσα ελληνική νοοτροπία και ελληνική τροχαία. Συμφωνώ απολυτα με τον jmmys. Το μεγάλο προβλημα (ή προβληματισμός αν θελετε) δεν ειναι η ηλικία νομιμης οδηγησης αλλα η ηλικία ανοητης οδηγησης η οποία στην Ελλάδαξεπερνά πολύ τα 40 έτη. Η μέση χαλαρότητα των ηθικών/αγραφων νόμων σε συνδυασμό με τη χαλαρότητα εφαρμογής του νόμου απο τα όργανα του νομου, συνθέτουν ενα εκρηκτικό μείγμα με συνέπεια σε τροχαία, ζωές, αναπηρίες και (ετσι τυπική αναφορα) ζημια. Ο νέος νομος γι αφαίρεση διπλώματος για ζώνες, κινητα, φανάρια/στοπ, κλπ ειναι σε ισχύ αλλά γύρω μου δεν βλέπω καμία διαφορά ή έλεγχο. Μη μιλήσω για χρέπια αμαξια, κίνηση αναποδα σε δρόμους, και μηχανάκια. Αντί λοιπον να σχολιάζουμε το αν ο 17χρονος εχει την κριση να οδηγήσει (και υπο ποιες συνθήκες) να κοιτάξουμε πρώτα εμείς "οι ενηλικες έμπειροι" την καμπούρα μας και μετά να δειχνουμε την καμπουρα του άλλου ή του συστήματος. Είναι φορές που παίρνω το αμαξι και οδηγώ προς το χωριό μου για να οδηγήσω "ήρεμος" χωρίς την ηλίθια τρέλα της πόλης. Θελω να ευχαριστηθώ την οδηγηση, να πάρω αέρα, να οδηγήσω, οχι να είμαι στα ορια εγκεφαλικου/καρδιακου, επειδή οδηγώ στην πόλη και πρεπει να χιλιοελέγχω ακομα και πάνω απο το αμαξι μου μη σκοτώσω κάποιον, ακομα κι αν φταίει αυτός. Επεξ/σία 3 Μαΐου 2018 από isay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mpentenis Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 6 ώρες πριν, isay είπε Το μεγάλο προβλημα (ή προβληματισμός αν θελετε) δεν ειναι η ηλικία νομιμης οδηγησης αλλα η ηλικία ανοητης οδηγησης η οποία στην Ελλάδαξεπερνά πολύ τα 40 έτη. Θα διαφωνήσω μαζί σου! Μετά τα 50-60 βλέπω οτι ξεφεύγουν τελείως! αναστροφή χωρίς καν να κοιτάξουν, περνάνε απο στόπ και σου λένε "νομιζα οτι είχα πράσινο (το έπαθε φίλη που της διέλυσαν το αμαξι)", δεξί φλάς για αριστερή στροφή κλπ κλπ κλπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα