Sadako Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Καλημέρα. Έχω έναν Maxtor M3 portable 2TB που ξαφνικά πριν κανά 2 μέρες άρχισε να παρουσιάζει θέματα. Τον κουμπώνω για να πάρω κάτι αρχεία, κάνει κάτι "τακ τακ" και μετά από λίγο τον βλέπει. Ανοίγω Hard Disk Sentinel και βλέπω 84% Health και "14 bad sectors" που "their content were moved to the spare area". Από κάτω μάλιστα γράφει ότι σε αυτήν την φάση η αντικατάσταση ΔΕΝ είναι δυνατή. Κάνω ένα full read test και βλέπω τα παρακάτω: Το θέμα είναι ότι στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα από ό,τι δείχνει το read test. Έβαλα να πάρω κάποια αρχεία (δίσκος που έχω για backup είναι, τα έχω και αλλού τα αρχεία αλλά οκ είπα μήπως μπορέσω να τα πάρω τώρα για να μην περιμένω πότε θα έχω πρόσβαση στο άλλο PC), κάποια τα πήρα κανονικά -έστω και με κάποια στιγμιαία κολλήματα- κάποια άλλα έβαλα χτες να τα αντιγράψει και μετά από αρκετές ώρες που γύρισα έβλεπα να έχει αντιγράψει πολύ λίγα, να κατεβαίνει η ταχύτηρα σε 2-3kb/sec και να σκαλώνει για αρκετά λεπτά, να ξεκολλάει μετά για λίγο, να ξανακολλάει, ώσπου κάποια στιγμή σκάλωσε για τα καλά και αναγκάστηκα να κλείσω το PC για να τον βγάλω. Αναρωτιέμαι αν για να μπορώ να τον επιστρέψω πρέπει να "κοπεί" σε κάποια συγκεκριμένα tests. Δηλαδή λέω μην κάνουν κάποιο τεστ σαν αυτό που έκανα με το Hard Disk Sentinel και μου πουν ότι "ναι μεν έχει θεματάκια, αλλά ακόμα δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση". Είπα να το περάσω από Seatools, σε bootable CD δεν βλέπει εξωτερικούς δίσκους (ή τουλάχιστον δεν βλέπει τον δικό μου), στην έκδοση των Windows έχει ένα σωρό τεστ, υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο που πρέπει να τρέξω; Από το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχω παράπονο ως προς το after sales service, μάλιστα ο συγκεκριμένος δίσκος είναι αντικατάσταση (σφραγισμένος) από τον αρχικό που είχα πάρει και μου τον άλλαξαν χωρίς πολλά πολλά. Βέβαια εκεί ήταν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα, γιατί δεν τον αναγνώριζε καν, τον κούμπωνες και κελαηδούσε. Τα αρχεία που έχει μέσα δεν με ενδιαφέρουν, τα έχω και αλλού, του κάνω και φορμάτ και ό,τι άλλο χρειάζεται. Απλά είναι δίσκος που χρησιμοποιώ και κουβαλάω συνέχεια για να κάνω sync ανάμεσα σε 2 PC με αρχεία δουλειάς σε διαφορετικά σπίτια. Οπότε η αξιοπιστία είναι θέμα. EDIT: Να αναφέρω ότι δοκίμασα και με διαφορετικά καλώδια, και σε διαφορετικές θύρες στο PC. Επεξ/σία 2 Μαΐου 2018 από Sadako Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZauZ Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δε νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα. Με 14 BS και όλα αυτά που γράφεις λογικά θα στον αλλάξουν χωρίς πολλά πολλά αλλά να περιμένεις ότι αυτή την ενέργεια δεν την κάνει το κατάστημα αλλά η αντιπροσωπεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sadako Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Βασικά, επειδή τα αρχεία θα τα σβήσω (ίσως και με reinitialize για να μην είναι recoverable) μιας και είναι προσωπικά αρχεία δουλειάς και φωτογραφίες, είπα απλά μήπως τα θέματα που έχω δεν μπορούν (ή δεν είναι διατεθειμένοι να μπουν στην διαδικασία) να τα αναπαράγουν. Αλλά αν τα 14 bad sectors είναι αρκετά για την αντικατάσταση, τότε οκ. Τα οποία βέβαια 14 bad sectors δεν τα εμφανίζει μετά στο surface test. Ισχύει κάτι που πήρε το μάτι μου ότι αυτά τα sectors δεν τα ελέγχει καν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BlueBlood7 Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 3 Μαΐου 2018 Λόγω κολλημάτων ο δίσκος είναι μη λειτουργικός και δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον αλλάξουν. Εκτός από bad sectors ο δίσκος μπορεί να έχει και delays και να οφείλονται εκεί τα κολλήματα. Μπορείς να τον τσεκάρεις και με το HDD Regenerator που θα το βρεις στο Sergei Strelec Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diskimpex Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Δοκιμασε για το τακ τακ και σε αλλο υπολογιστη .Να δεις γενικα συμπεριφορα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sadako Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαΐου 2018 Δοκίμασα και σε netbook και έκανε τα ίδια. Πριν λίγο τον άφησα στο κατάστημα για αντικατάσταση. Λογικά δεν θα έχω θέματα, αν και δεν τον έλεγξε καν αυτήν την φορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα