toyo73 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Στις Τρίτη, 1 Μάιος 2018 στις 10:39 ΜΜ, sakks80 είπε Αντλια βενζινης δεν ειναι κατι.τα πιο πολλα καινε με υγραεριο.συνηθως δεν το εχουμε ως την μεση γεματο το ρεζερβουαρ βενζινης με αποτελεσμα να μην ψυχεται καλα η αντλια και να καιγεται.εχω αλλαξει 2 φορες αντλια στα 90.000 χιλιομετρα που εκανα με αεριο.κοστος 130 ευρω συνολο τις 2 φορες.μηδαμινο το ποσο. Με καλο κιτ τυπου brc, zavoli συν καλο ρυθμιζα με ψεκασμα βενζινης σε μεγαλα φορτια το αμαξι δεν εχει θεμα. Oι αντλιες χαλανε απο την αχρησια(κολλανε) και οχι απο ψηξη, αφουν στην ουσια με το αεριο δεν δουλευουν, πως ζεσταινονται.Υστερα σημαντικο ρολλο παιζει και η ποιοτητα αυτης αλλα και η κατασκευη του ρεζερβουαρ. Στα avensis μκ1 που εχω, ειμαι μονιμως σχεδον με λαμπακι αναμμενο(εχει μεγαλη αυτονομια με το λαμπακι) και μια φορα το χρονο στις διακοπες να το γεμισω.Συνηθως βαζω 20-30 ευρω βενζινη δηλαδη περιπου 1/4. 19χρονων και 342.000 χιλ δεν αλλαξα τρομπα βενζινης, και ουτε θυμαμαι ποτε αλλαξα φιλτρο βενζινης.Δεν μπηκε σχεδον ποτε ομως βενζινη απο E.Π. Βαζω παντα BP- SHELL και αραια EKO. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sakks80 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, toyo73 είπε Oι αντλιες χαλανε απο την αχρησια(κολλανε) και οχι απο ψηξη, αφουν στην ουσια με το αεριο δεν δουλευουν, πως ζεσταινονται.Υστερα σημαντικο ρολλο παιζει και η ποιοτητα αυτης αλλα και η κατασκευη του ρεζερβουαρ. Στα avensis μκ1 που εχω, ειμαι μονιμως σχεδον με λαμπακι αναμμενο(εχει μεγαλη αυτονομια με το λαμπακι) και μια φορα το χρονο στις διακοπες να το γεμισω.Συνηθως βαζω 20-30 ευρω βενζινη δηλαδη περιπου 1/4. 19χρονων και 342.000 χιλ δεν αλλαξα τρομπα βενζινης, και ουτε θυμαμαι ποτε αλλαξα φιλτρο βενζινης.Δεν μπηκε σχεδον ποτε ομως βενζινη απο E.Π. Βαζω παντα BP- SHELL και αραια EKO. η αντλια βενζινης δεν σταματα ποτε να δουλευει.η ανλτια κανονικα στελνει καυσιμο στα μπεκ και τα μπεκ βενζινης δεν ψεκαζουν δουλευωντας με αεριο αλλα θα ψεκασουν οταν χρειαστει.αν δεν δουλευε η αντλια βενζινης στις αλλαγες αεριο-βενζινη η οταν χρειαζοταν να ψεκασει βενζινη το αμαξι θα κομπιαζε το αυτοκινητο μεχρι να παρει μπρος η αντλια και να στειλει καυσιμο. ουσιαστικα αυτο που ψυχει την αντλια ειναι το καυσιμο.οταν ειναι βυθισμενη ολη μεσα στο καυσιμο ψυχεται.οταν ειναι αδειο το ρεζερβουαρ ενας μερος της ειναι εκτεθιμενο και ζεστενεται πολυ. Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από sakks80 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 01/05/2018 στις 10:14 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε Καποια αμαξια με υγραεριο θελουν αλλαγη βαλβιδων καθε 60.000 με κοστος καπου στα 600 ευρω .Με 10.000 χλμ τον χρονο σημαινει ετησια επιβαρυνση 60 ευρω που ειναι πολυ μικρη μπροστα στο κερδος καυσιμου. Για να καταλάβω, εννοείς τις βαλβίδες του κινητήρα; Δηλαδή εγώ που κάνω 50000 τον χρόνο στην καλύτερη περίπτωση, στην ουσία θα πρέπει να αλλάζω και βαλβίδες αν έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Και το περίπου 600ρι από πού προκύπτει; Είναι σχεδόν fixed η τιμή; Επεξ/σία 11 Μαΐου 2018 από BritGreek Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2018 9 λεπτά πριν, BritGreek είπε Για να καταλάβω, εννοείς τις βαλβίδες του κινητήρα; Δηλαδή εγώ που κάνω 50000 τον χρόνο στην καλύτερη περίπτωση, στην ουσία θα πρέπει να αλλάζω και βαλβίδες αν έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Και το περίπου 600ρι από πού προκύπτει; Είναι σχεδόν fixed η τιμή; Τα Ford ειναι ευαισθητα. Οπως και μερικα Ιαπωνικα(Suzuki Jimmy κ.λ.π) Εαν μπει συστημα καλο και το σημαντικοτερο γινει ρυθμιση του χαρτη με αναλυτη καυσαεριων και να γραψει χιλιομετρα στο δρομο κατα τη ρυθμιση, μειωνεις τη φθορα. Στη πραξη φερνεις το χαρτη υγραεριου οσο πιο κοντα μπορεις στο χαρτη βενζινης(+-1-2%). Κανεις δεν ξερει ποτε θα χτυπησει βαλβιδες (εξαγωγης). Ρολο παιζει και ο τροπος οδηγησης. Στη κατηγορια των ευαισθητων ειναι και τα Honda,Toyota σε συγκριση με τα Fiat. Προσωπικα εχω κανει 93.000 με υγραεριο σε Honda. Οσο αφορα τη τιμη , εκει κυμαινονται αναλογα ποσα θελει και το ρεκτιφιε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα