Προς το περιεχόμενο

Εγκατάσταση αερίου σε Ford Fiesta 2005


kaktos77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά,

Μετά τις επιπλέον αυξήσεις στη τιμή της βενζίνης το τελευταίο διάστημα είμαι αποφασισμένος να εγκαταστήσω σύστημα υγραεριοκίνησης στο ford fiesta μου, μοντέλο 2005 1200cc. Δίνω περίπου 120-150 ευρώ το μήνα για βενζίνη και υπολογίζοντας είδα ότι θα κάνω απόσβεση από το υγραέριο σε περίπου 1 χρόνο και κάτι. Το αυτοκίνητο έχω σκοπό να το κρατήσω μερικά χρόνια ακόμα (σίγουρα 2 και βλέπουμε) οπότε μάλλον με συμφέρει. Έτσι, αναζητώντας στο ίντερνετ είδα ότι υπάρχουν αρκετά κιτ με τεχνικές διαφορές τις οποίες δεν γνωρίζω, οπότε ζητώ τη βοήθεια σας.

Επίσης, θα ήθελα να μου προτείνετε, έστω και σε pm ώστε να μην θεωρηθεί διαφήμιση, κάποιο πιστοποιημένο κέντρο τοποθέτησης (που απευθυνθήκατε εσείς ή/και μείνατε ευχαριστημένοι) ώστε να συνεχίσω εκεί τη διαδικασία. Σε ένα από τα γνωστότερα site υγραεριοκίνησης βλέπω κιτς από 500 ευρώ έως 1180. Τι διαφορές υφίστανται σε αυτά; 

 

Επεξ/σία από kaktos77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πιο ακριβά αλλά και πιο αξιόπιστα συστήματα είναι της viale, έρχονται ακριβώς για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά βάσει της άδειας/μοντέλου. 

Τα υπόλοιπα είναι κόψε-ράψε, εγώ φοράω ακόμα (γιατί περιμένω καινούργιο με φυσικο αεριο)  σύστημα brc που ήταν πριν 200.000χλμ από τα καλύτερα, το μεγάλο στοίχημα είναι να βρεις αξιόπιστο και τίμιο εγκαταστάτη. 

Υπάρχουν συστήματα διαφορετικών γενιών όπως λένε, άλλα ψεκαζουν και βενζίνη, αλλά και άλλοι εγκαταστατες λένε ότι χρειάζονται και λαδιερα.. 

Ανάλογα την περιοχή σου ξεκίνα από την αντιπροσωπεία την έρευνα αγοράς.. και μάζεψε προσφορές. 

Βάσει των γραφωνενων σου η απόσβεση θα σου έρθει σχεδόν στη 2ετια.. μήπως να μη το πειραζες αφού σκέφτεσαι να το δώσεις τότε; 

Υπολογίζεις περίπου 40% κέρδος  (δε ξέρω €/λιτρο lpg στη περιοχή σου) εγώ με 30 λίτρα (0.739€/λιτρο) έχω σχεδόν 350-380χλμ αυτονομία 

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου υπαρχουν αρκετα αξιοπιστα kit αλλα μεγαλη σημασια εχει ο καλος εγκαταστατης . Βρες ενα και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

Εχω μια ομαδα που μετεχουν και εγκαταστατες και γνωστες εδω και αν θελεις ζητα να γινεις μελος 

https://www.facebook.com/groups/ygraeriokinisi/?ref=bookmarks

Επισης

https://www.autogasforum.gr/index.php 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

μεγαλη σημασια εχει ο καλος εγκαταστατης

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ , το Α και το Ω

Μετα απο 7 χρονια με αεριο ( BRC) στο hyundai i30 μου και 80000χλμ χωρις κιχ , προτεινω με κλειστα ματια τον www.lpgas.gr
Εαν θελεις να ψαχτεις διαβασε εδω : https://www.autogasforum.gr/viewforum.php?f=41

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην βάλεις υγραέριο στο φιέστα και ειδικά αυτής της εποχής. Θα σου τινάξει τις βαλβίδες για πλάκα και θα κλαις και τα λεφτά του υγραερίου και το αμάξι. Εάν δε σε συμφέρει οικονομικά καλύτερα πουλά το και πάρε ένα νεότερο τεχνολογικά με χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Μετά τις επιπλέον αυξήσεις στη τιμή της βενζίνης το τελευταίο διάστημα είμαι αποφασισμένος να εγκαταστήσω σύστημα υγραεριοκίνησης στο ford fiesta μου, μοντέλο 2005 1200cc. Δίνω περίπου 120-150 ευρώ το μήνα για βενζίνη και υπολογίζοντας είδα ότι θα κάνω απόσβεση από το υγραέριο σε περίπου 1 χρόνο και κάτι. Το αυτοκίνητο έχω σκοπό να το κρατήσω μερικά χρόνια ακόμα (σίγουρα 2 και βλέπουμε) οπότε μάλλον με συμφέρει. Έτσι, αναζητώντας στο ίντερνετ είδα ότι υπάρχουν αρκετά κιτ με τεχνικές διαφορές τις οποίες δεν γνωρίζω, οπότε ζητώ τη βοήθεια σας.

Επίσης, θα ήθελα να μου προτείνετε, έστω και σε pm ώστε να μην θεωρηθεί διαφήμιση, κάποιο πιστοποιημένο κέντρο τοποθέτησης (που απευθυνθήκατε εσείς ή/και μείνατε ευχαριστημένοι) ώστε να συνεχίσω εκεί τη διαδικασία. Σε ένα από τα γνωστότερα site υγραεριοκίνησης βλέπω κιτς από 500 ευρώ έως 1180. Τι διαφορές υφίστανται σε αυτά; 

Εχει σημασια στην τιμη αν περιλαμβανοντε μπεκ τυπου βενζινης που ειναι πολυ σημαντικο .Για ενα αξιοπιστο συστημα με τετοια μπεκ και ΚΤΕΟ με το ΦΠΑ να υπολογιζεις στα 1000 ευρω

Σου στελνω pm

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, paylidis είπε

Μην βάλεις υγραέριο στο φιέστα και ειδικά αυτής της εποχής. Θα σου τινάξει τις βαλβίδες για πλάκα και θα κλαις και τα λεφτά του υγραερίου και το αμάξι. Εάν δε σε συμφέρει οικονομικά καλύτερα πουλά το και πάρε ένα νεότερο τεχνολογικά με χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης. 

 Να το πουλήσω και να πάρω οικονομικότερο θα ήταν το ιδανικό, αλλά αν σκέφτομαι τα 120-150 τον μήνα για τη βενζίνη καταλαβαίνεις ότι είμαι σε δύσκολη θέση να πάρω ένα νεότερο με μικρότερη κατανάλωση. Αυτό με τις βαλβίδες πως προκύπτει; Είναι σύνηθες; Εδώ και σε αυτό το forum και γενικά βάζουν αέριο όλοι συνέχεια...έχουν αντίστοιχα προβλήματα;

2 ώρες πριν, GeorgeSmirlis είπε

Πόσες χιλιάδες χλμ έχει το αμάξι?

Το αυτοκίνητο έχει 127000 χλμ. Το αγόρασα το 2012 μεταχειρισμένο με 108.000 χλμ και ξεκίνησα ουσιαστικά να το χρησιμοποιώ εντατικά πλέον από πέρσι όπου έχουν γίνει αυτά τα 19.000 χλμ. 

Ο λόγος που δεν θέλω να το δώσω και να πάω σε κάποιο άλλο μεταχειρισμένο (γιατί για καινούργιο είναι αδύνατον) είναι ότι το μόνο πρόβλημα μου αυτή τη στιγμή είναι η κατανάλωση. Ούτε καινούργιο αυτοκίνητο θέλω, ούτε το κοιτάω για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Επίσης, έχω αλλάξει τα πάντα πολλαπλασιαστές, δίσκο-πλατό πριν 3 μήνες, μπαταρίες, λάστιχα είναι οκ. Άρα γιατί να μπλέξω με άλλα μεταχειρισμένα ενώ έχω αυτό και είμαι ευχαριστημένος σε όλα εκτός από την κατανάλωση;

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

 Να το πουλήσω και να πάρω οικονομικότερο θα ήταν το ιδανικό, αλλά αν σκέφτομαι τα 120-150 τον μήνα για τη βενζίνη καταλαβαίνεις ότι είμαι σε δύσκολη θέση να πάρω ένα νεότερο με μικρότερη κατανάλωση. Αυτό με τις βαλβίδες πως προκύπτει; Είναι σύνηθες; Εδώ και σε αυτό το forum και γενικά βάζουν αέριο όλοι συνέχεια...έχουν αντίστοιχα προβλήματα;

Το αυτοκίνητο έχει 127000 χλμ. Το αγόρασα το 2012 μεταχειρισμένο με 108.000 χλμ και ξεκίνησα ουσιαστικά να το χρησιμοποιώ εντατικά πλέον από πέρσι όπου έχουν γίνει αυτά τα 19.000 χλμ. 

Ο λόγος που δεν θέλω να το δώσω και να πάω σε κάποιο άλλο μεταχειρισμένο (γιατί για καινούργιο είναι αδύνατον) είναι ότι το μόνο πρόβλημα μου αυτή τη στιγμή είναι η κατανάλωση. Ούτε καινούργιο αυτοκίνητο θέλω, ούτε το κοιτάω για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Επίσης, έχω αλλάξει τα πάντα πολλαπλασιαστές, δίσκο-πλατό πριν 3 μήνες, μπαταρίες, λάστιχα είναι οκ. Άρα γιατί να μπλέξω με άλλα μεταχειρισμένα ενώ έχω αυτό και είμαι ευχαριστημένος σε όλα εκτός από την κατανάλωση;

Να υπολογίζεις χρηματικό ποσό μείωσης 45% περίπου. 

Ρώτα ένα εγκατάστατη εμπιστοσύνης και μην κοιτάς τι λέει ο καθένας αν δεν έχει προσωπική εμπειρία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

 Να το πουλήσω και να πάρω οικονομικότερο θα ήταν το ιδανικό, αλλά αν σκέφτομαι τα 120-150 τον μήνα για τη βενζίνη καταλαβαίνεις ότι είμαι σε δύσκολη θέση να πάρω ένα νεότερο με μικρότερη κατανάλωση. Αυτό με τις βαλβίδες πως προκύπτει; Είναι σύνηθες; Εδώ και σε αυτό το forum και γενικά βάζουν αέριο όλοι συνέχεια...έχουν αντίστοιχα προβλήματα;

Το αυτοκίνητο έχει 127000 χλμ. Το αγόρασα το 2012 μεταχειρισμένο με 108.000 χλμ και ξεκίνησα ουσιαστικά να το χρησιμοποιώ εντατικά πλέον από πέρσι όπου έχουν γίνει αυτά τα 19.000 χλμ. 

Ο λόγος που δεν θέλω να το δώσω και να πάω σε κάποιο άλλο μεταχειρισμένο (γιατί για καινούργιο είναι αδύνατον) είναι ότι το μόνο πρόβλημα μου αυτή τη στιγμή είναι η κατανάλωση. Ούτε καινούργιο αυτοκίνητο θέλω, ούτε το κοιτάω για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Επίσης, έχω αλλάξει τα πάντα πολλαπλασιαστές, δίσκο-πλατό πριν 3 μήνες, μπαταρίες, λάστιχα είναι οκ. Άρα γιατί να μπλέξω με άλλα μεταχειρισμένα ενώ έχω αυτό και είμαι ευχαριστημένος σε όλα εκτός από την κατανάλωση;

Πάσχουν τα Ford σε αυτό το θέμα. Σοβαρός μηχανικός δε θα σου περάσει γκάζι σε αυτής της εποχής Ford. 

Έχω και συγγενή και φίλο με focus I και II αντίστοιχα που στις 25000 και 40000 με το γκάζι του χτύπησε βαλβίδες το αμάξι και ο ένας το έστειλε μάλιστα για πέταμα δεν άξιζε η επισκευή. 

Εχει να κάνει με την κατασκευή του κινητήρα και μόνο-σε ότι Εγκαταστατη και να πας αργά η γρήγορα θα την πάθεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Ford δεν φημίζονται για το υγραέριο. Έχει υδραυλικές βαλβίδες εσένα γνωρίζεις;

Θέλει λεπτομερή χαρτογράφηση με αναλυτη καυσαερίων και στο δρόμο να γράψει χιλιόμετρα κατά την διαδικασία ρύθμισης του υγραερίου.

Οπωσδήποτε να έχει και ψεκασμό βενζίνης απο τις χαμηλές στροφές 2500.

Επιπλέον πονάνε στην τρόμπα βενζίνης και ας μην έχουν υγραέριο.

Και πίστεψε με δέν είναι λύση  η απενεργοποίηση της αντίας βενζίνης ή η τοποθέτηση ρελέ.

Εγω δέν έχω κάνει κάτι τέτοιο., και ούτε πρόκειται.

Γνωστός σε Maverick του 2004 (2300cc) , δέν έχει τοποθετήσει κιόλας υγράεριο και του έχει κάψει αντλία βενζίνης , έχει 170.000χλμ

Προσωπικά εγω σε Honda Accord έχω υγραέριο εδω και 2.5 χρόνια και συμπληρώνω ~95000 χλμ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποια αμαξια με υγραεριο θελουν αλλαγη βαλβιδων καθε 60.000  με κοστος καπου στα 600 ευρω .Με 10.000 χλμ τον χρονο σημαινει ετησια επιβαρυνση 60 ευρω που ειναι πολυ μικρη μπροστα στο κερδος καυσιμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντλια βενζινης δεν ειναι κατι.τα πιο πολλα καινε με υγραεριο.συνηθως δεν το εχουμε ως την μεση γεματο το ρεζερβουαρ βενζινης με αποτελεσμα να μην ψυχεται καλα η αντλια και να καιγεται.εχω αλλαξει 2 φορες αντλια στα 90.000 χιλιομετρα που εκανα με αεριο.κοστος 130 ευρω συνολο τις 2 φορες.μηδαμινο το ποσο. Με καλο κιτ τυπου brc, zavoli συν καλο ρυθμιζα με ψεκασμα βενζινης σε μεγαλα φορτια το αμαξι δεν εχει θεμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Καποια αμαξια με υγραεριο θελουν αλλαγη βαλβιδων καθε 60.000  με κοστος καπου στα 600 ευρω .Με 10.000 χλμ τον χρονο σημαινει ετησια επιβαρυνση 60 ευρω που ειναι πολυ μικρη μπροστα στο κερδος καυσιμου.

Εάν γινει σωστή χαρτογραφηση των μειγματων μετα τις 100.000 , στα ευαισθητα αυτοκινητα.

Και τα Ιαπωνικα δεν φημίζονται για το υγράεριο να ξέρετε , σε σύγκριση με τα Γερμανικά ή τα Γαλλικα (ειδικά τα Fiat)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Με αυτά που θα γράψω εδώ θα έρθουν πολλοί και θα πούνε "τι λες ρε φίλε, έχω 40 χρόνια υγραέριο και δεν είχα ποτέ θέμα κλπ." αλλά θα τα γράψω να υπάρχουν για όποιον του αρέσει να διαβάζει. 

Αν βάλετε αέριο στον καλύτερο μάστορα που υπάρχει στην Ελλάδα, ακόμη και αν βάλετε το καλύτερο σύστημα που υπάρχει στην αγορά, θα αντιμετωπίσετε τα εξής προβλήματα: 

  1. Το αέριο δεν είναι βενζίνη, και ως εκ τούτου ο κινητήρας σας θα λειτουργεί λίγο διαφορετικά με αυτό. Το πόσο μπορεί να επηρεάσει αυτό τον συγκεκριμένο κινητήρα σας δεν μπορεί να το γνωρίζει κανείς. Συνήθως, και επειδή το αέριο είναι πιο καθαρό ως καύσιμο, έχει ευεργετικές ιδιότητες στην ζωή του κινητήρα, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να λειτουργήσει και ως ανασταλτικός παράγοντας για την ζωή συγκεκριμένων στοιχείων του κινητήρα, όπως πχ τις πολύτιμες εσωτερικές επιστρώσεις στους κυλίνδρους του θαλάμου καύσης, ή τις βαλβίδες εξ αιτίας μειωμένης λίπανσης. Οι κατασκευαστές που προσφέρουν τους ίδιους ακριβώς κινητήρες χωρίς αλλαγές στα μηχανικά τους μέρη σε νέα μοντέλα με αέριο βέβαια δείχνουν ότι τα παραπάνω ρίσκα είναι μάλλον αμελητέα, αλλά και πάλι, θεωρητικά υπάρχουν. 
  2. Επιδόσεις. Για να πάρετε τις ίδιες επιδόσεις από τον ίδιο κινητήρα, θα πρέπει να ρυθμιστεί το σύστημα σε αυξημένη πίεση ψεκασμού, με ότι αυτό συνεπάγεται για τα υπόλοιπα στοιχεία αλλά και την ικανότητα σωστής μίξης και διανομής της καύσιμης ύλης ισόποσα στον χώρο του θαλάμου καύσης. Διαφορετικά, θα έχετε μειωμένες επιδόσεις σε σχέση με βενζίνη. Οι εταιρίες κατασκευής κινητήρων τρέχουν fluid simulation software για να σχεδιάσουν την "τέλεια" κύλινδρο-κεφαλή που θα έχει το κατάλληλο σχήμα για την σωστή δημιουργία του "vortex" (στροβιλισμού του μίγματος) σε συνάρτηση πάντα με το μπεκ ψεκασμού και την θέση του. Αυτό φυσικά αλλάζει δραματικά με το αέριο αφού είναι ρευστό διαφορετικής τιμής κινηματικού ιξώδους από την βενζίνη, και χρησιμοποιείται άλλο μπεκ για τον ψεκασμό του. 
  3. Ασφάλεια. Το αέριο είναι κλεισμένο σε ένα πολύ ανθεκτικό ατσάλινο ρεζερβουάρ με σχετικά μεγάλο πάχος τοιχωμάτων, και στα σωστά συστήματα τοποθετούνται πολλές αντεπίστροφες βαλβίδες ασφαλείας σε σημεία κλειδιά. Ακόμη και έτσι όμως, προστίθεται ένας ακόμη παράγοντας κινδύνου σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλο όχημα, αφού το αέριο είναι εξαιρετικά εύφλεκτο και διαρρέει πιο εύκολα εκτός της δεξαμενής καυσίμου σε περίπτωση ρωγμής. 
  4. Βάρος. Ένα ολοκληρωμένο σύστημα αερίου προσθέτει σε βάρος περίπου ενός επιβάτη (ανάλογα και με το μέγεθος της δεξαμενής). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα χειρότερη κατανάλωση όταν επιλέγετε βενζίνη, και φυσικά λίγο χειρότερη οδική συμπεριφορά που όσοι έχουν σπορ ανησυχίες θα την παρατηρήσουν σίγουρα. Τέλος, το προστιθέμενο βάρος δεν γίνεται φυσικά λαμβάνοντας υπ' όψιν την κατανομή βάρους που προέβλεψε ο κατασκευαστής για το σασί, οπότε δεν είναι απλώς προσθετικός παράγοντας αλλά και ενισχυτής ανισορροπίας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...