Varane Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Θέλω να κάνω μια ερώτηση και θα ήμουν ευγνώμων εάν μου απαντούσε κάποιος σύντομα. Είμαι αρχάριος στον προγραμματισμό και προγραμματίζω στο περιβάλλον του visual studio. Το πρόβλημα είναι το εξής: Όποτε ανοίγω ένα αρχείο (που έχω αποθηκεύσει στο desktop) στο visual studio, μου ανοίγει κανονικά αλλά δε μπορώ να το επεξεργαστώ. Δηλαδή δεν μπορώ να το τρέξω γιατί οι επιλογές "start debugging" και "start without debugging" δεν είναι διαθέσιμες. Μήπως ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει για αυτό; Όλες οι απόψεις καλοδεχούμενες😃
Moderators Kercyn Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Τι αρχείο είναι αυτό που ανοίγεις; Έχεις φτιάξει καινούριο project; Επεξ/σία 30 Απριλίου 2018 από Kercyn
Varane Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Ναι και το αποθήκευσα στον υπολογιστή. Όμως όταν το ανοίγω στο visual studio δεν μπορώ να το τρέξω
The King Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Varane είπε Είμαι αρχάριος στον προγραμματισμό και προγραμματίζω στο περιβάλλον του visual studio. Δηλαδή δεν μπορώ να το τρέξω γιατί οι επιλογές "start debugging" και "start without debugging" δεν είναι διαθέσιμες. Καλώς ήρθες και καλές προσπάθειες. Αφού το ανοίξεις στο VS, κάνε δεξί κλικ στο Project σου στα δεξιά (ή αριστερά όπου στο εμφανίζει) και επέλεξε "Set as StartUp Project". Εναλλακτικά μπορείς και από το οριζόντιο Menu Bar να πας "Projects > Set as Startup Project" Επεξ/σία 30 Απριλίου 2018 από The King
ajaxmonkey4hire Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 https://stackoverflow.com/questions/22398767/f5-or-start-debugging-button-is-greyed-out-for-winform-application
Varane Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 The King, δε μου εμφανίζει καθολου την επιλογή που αναφέρεις. Παρεμπιπτόντως, ξέχασα να αναφέρω ότι το project έχει και δύο κλάσεις.