Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά τη περυσινή δέσμευση της Volvo ότι το 2019 ότι όλα τα μοντέλα της θα διαθέτουν ηλεκτρικό κινητήρα –είτε υβριδικό είτε plug-in υβριδικό είτε πλήρως ηλεκτροκίνητο, η εταιρία φαίνεται να διευρύνει τους στόχους της.

Έτσι, ο CEO Håkan Samuelsson δήλωσε σύμφωνα με δημοσιεύματα, από το Πεκίνο ότι η εταιρεία προσδοκά έως το 2025 οι μισές πωλήσεις της να αφορούν αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Τον Ιούνιο η Volvo ξεκίνησε να προωθεί μοντέλα υπό το σήμα Polestar, ως τη σειρά η οποία θα περιλαμβάνει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενώ η εταιρεία δήλωσε πέρυσι ότι θα προσφέρει πέντε αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο διάστημα 2019-2021, τρία υπό το σήμα Volvo και δύο με το brand Polestar. Το 2019 αναμένεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της εταιρείας.

Η στροφή των κατασκευαστών οχημάτων στην ηλεκτροκίνηση συνεχώς διευρύνεται. Η Mercedes-Benz δήλωσε το 2017 ότι σχεδιάζει έως το 2022 να προσφέρει ηλεκτρικές εκδοχές σε όλα τα μοντέλα της. Η Aston Martin ανακοίνωσε ότι όλα τα οχήματά της θα είναι είτε υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτροκίνητα έως τα μέσα της δεκαετίας του 2020, ενώ το 1/4 των πωλήσεών της αναμένεται να προέρχεται από αυτά έως το 2030.

Η Volkswagen έχει θέσει στόχο να προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις όλων των μοντέλων της έως το 2030 και τη δημιουργία 80 ηλεκτροκίνητων μοντέλων έως το 2025. Και η Jaguar πέρυσι δημοσιοποίησε το στόχο ότι όλα τα νέα οχήματά της θα είναι υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτροκίνητα από το 2020. Την ίδια ώρα η Honda από το 2016 έχει διαμηνύσει ότι επιθυμεί τα 2/3 των οχημάτων της να είναι ηλεκτροκίνητα έως το 2030.

Εngadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Και η κάθε ΔΕΗ τρίβει τα χέρια της...

Δηλαδή σε κάθε πολυκατοικία θα υπάρχει υποσταθμός ρεύματος για να καλύπτει τη ζήτηση. Με τι υποδομές θα φορτίζουν όλα αυτά;

Και τα έξοδα που θα χάνει το κράτος από τους φόρους καυσίμων;

Είμαι υπέρ της εξέλιξης αυτής, αλλά έχουν πολλά να λυθούν πριν.

Δημοσ.

και όνειρα γλυκά.. δείχνουν φώτο από βίλα και "ονειρεμένο" σπίτι με κήπο.. για δείξε Αθήνα και αυτοκίνητο στο δρόμο που δεν έχει πουθενά να φορτίσει!   

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 minutes ago, papars said:

Και τα έξοδα που θα χάνει το κράτος από τους φόρους καυσίμων;

Θα τα πάρει από το ρεύμα... :P

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, papars είπε

Και η κάθε ΔΕΗ τρίβει τα χέρια της...

Δηλαδή σε κάθε πολυκατοικία θα υπάρχει υποσταθμός ρεύματος για να καλύπτει τη ζήτηση. Με τι υποδομές θα φορτίζουν όλα αυτά;

Και τα έξοδα που θα χάνει το κράτος από τους φόρους καυσίμων;

Είμαι υπέρ της εξέλιξης αυτής, αλλά έχουν πολλά να λυθούν πριν.

το κράτος σε ένοιαζε εσένα? νομίζεις ότι δεν θα χώσει κάπου ένα "χαρατσακι" όπως κάνει συνήθως? αυτοί που έμαθαν να τρώνε τσάμπα εις βάρος των άλλων θα στο βάλουν το "χαρατσακι" και δεν θα ξέρεις από που σου ήρθε!

Δημοσ.

Μην αγχωνεστε παλικαρια, οταν κανει τετοιες ανακοινωσεις η volvo δεν εχει ακριβως υποψην της υπαναπτυκτες χωρες οπως η Ελλαδα. Για εκει που την ενδιαφερει την εταιρια εχουν ηδη υποδομες. Οσον αφορα το αρθρο το 2025 ετσι και αλλιως το 50% των πωλησεων γενικοτερα θα ειναι ηλεκτρικα και ισως να ειμαι και συντηριτικος στην προγνωση.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, alex1001 είπε

και όνειρα γλυκά.. δείχνουν φώτο από βίλα και "ονειρεμένο" σπίτι με κήπο.. για δείξε Αθήνα και αυτοκίνητο στο δρόμο που δεν έχει πουθενά να φορτίσει!   

Στόχος είναι η αγορα της Κίνας. Επειδή υπάρχουν αγορές όπως της Ελλάδας μιλάνε για 50% και όχι για μεγαλύτερα νούμερα. 

Δημοσ.

Στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά θα αρχίσουν να παίρνουν αξιόλογο μερίδιο αγοράς μετά το 2030. Κάνα 15-20% δλδ. Θα καθυστερήσει κάνα 2 δεκαετίες να φτάσει τα νούμερα και τα μερίδια αγορά της υπόλοιπης ευρώπης και των ΗΠΑ. 

Δημοσ.

Το ότι βγάζουμε την κακομοιριά μας δεν μας ενοχλεί...  τώρα, ας πούμε, μας ενοχλεί η ηλεκτροκίνηση...

o tempora o mores...

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papars είπε

Και η κάθε ΔΕΗ τρίβει τα χέρια της...

θα κάνει λογικά ότι έκανε και με το πετρέλαιο, θα διαχωρίσει το ρεύμα σε "σπιτικό" και ρεύμα "κίνησης". ;)

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

Το ερώτημα είναι αν μπορούμε να συνδέσουμε solar panels με το ρεύμα που θα τροφοδοτεί την παροχή του αυτοκινήτου 

Δεν έχει σημασία τον φόρο θα τον φας είναι κάτι σαν φόρος για αέρα απλά τον πλυρωνεις

Δημοσ.

Χώρες όπως την δικιά μας θα έπρεπε να τις ενδιαφέρει η ηλεκτροκίνηση λόγω ηλιοφάνειας, ο Musk προωθεί ήδη τη φόρτιση μέσω ηλιακών πάνελ και powerwall στην αμερική, τωρα όσο αφορά το κράτος μήν στεναχωριέστε, όλο και κάποιο φόρο ηλεκτροκίνησης θα σκεφτεί, εδώ πήραν υδριβικά μερικοί να γλιτώσουν τα τέλη και δέν πέρασαν μερικά χρόνια και άλλαξε ο νόμος.

  • Like 3
Δημοσ.

Μου ήρθε μια άσχετη-σχετική απορία, μόλις τώρα.

Άμα μου μείνει το αυτοκίνητο/μηχανάκι/κτλ από βενζίνη, φέρνω από κάπου λίγο σε ένα μπουκαλάκι και τη κάνω προς κάποιο βενζινάδικο, μικρό το κακό.

Άμα είναι ηλεκτροκίνητο και μου μείνει από μπαταρία, το μόνο που με σώζει είναι ο γερανός; :P

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...