Γιάννης Platano Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 15 λεπτά πριν, tarantules είπε Εγώ στο δικό μου το έχω υπολογίσει ως εξής : Αρχικά πας με άδειο ντεπόζιτο σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις όση βενζίνα θες και απλά σημειώνεις πριν φύγεις τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Κάθε φορά που πας και βάζεις βενζίνη κρατάς την απόδειξη που γράφει πάνω ακριβώς πόσα λίτρα έβαλες. Μετά από πχ ένα μήνα (ή και περισσότερο) και 4-5 γεμίσματα (ή όσα τέλος πάντων κάνει ο καθένας) , σημειώνεις πάλι τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει όταν το ντεπόζιτο ξανααδειάσει και βρίσκεις την κατανάλωση με μια απλή μέθοδο των τριων. Η πραγματική κατανάλωση του αυτοκινήτου με αυτή τη μέθοδο εμπεριέχει 2 σφάλματα : Το ένα είναι το κατά πόσο τα λίτρα που αναγράφει η απόδειξη είναι και τα πραγματικά που έριξε στο ντεπόζιτο η αντλία , και το άλλο είναι η κατανάλωση βενζίνης που χάνεις όταν το αυτοκίνητο είναι αναμένο και σε στάση.Πχ σε κίνηση. Εγώ έτσι το έχω μετρήσει στο δικό μου αλλά σε βάθος ενός χρόνου και όχι ενός μήνα. Ακομα πιο σωστος τροπος λογω βαθους χρονου...Το θεμα με την αντλια δεν ξεπερνιεται .Πιο καλα σε επωνυμα πρατηριοα για μικροτερο κινδυνο.
tarantules Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Ακομα πιο σωστος τροπος λογω βαθους χρονου...Το θεμα με την αντλια δεν ξεπερνιεται .Πιο καλα σε επωνυμα πρατηριοα για μικροτερο κινδυνο. Το ιδανικό θα ήταν μέχρι ένα μήνα γιατί το πρόβλημα με το βάθος χρόνου είναι οτι αυξάνεται το σφάλμα μιας και δεν μπορείς πρακτκά να υπολογίσεις τις όποιες "απώλειες" λόγω διαφοράς αναγραφόμενων λίτρων και πραγματικών της αντλίας και των στάσεων του αυτοκινήτου.Πχ μποτιλιάρισμα ή ζέσταμα το πρωί πριν ξεκινήσεις. Πάντως η πραγματική κατανάλωση είναι λίγο καλύτερη από αυτή που θα βγάλεις με τη μέθοδο των τριών μιας και τα 2 παραπάνω σφάλματα σου τρώνε επιπλέον βενζίνη. Επεξ/σία 30 Απριλίου 2018 από tarantules
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Το κάνω πάντα. Έχω βρει έτσι τουλάχιστον 2 πρατήρια στην περιοχή μου που εμφανώς κλέβουν. Και όλα κι όλα που γεμίζω εδώ τριγύρω είναι 4-5...
nik0laus Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, tarantules είπε Εγώ στο δικό μου το έχω υπολογίσει ως εξής : Αρχικά πας με άδειο ντεπόζιτο σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις όση βενζίνα θες και απλά σημειώνεις πριν φύγεις τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Κάθε φορά που πας και βάζεις βενζίνη κρατάς την απόδειξη που γράφει πάνω ακριβώς πόσα λίτρα έβαλες. Μετά από πχ ένα μήνα (ή και περισσότερο) και 4-5 γεμίσματα (ή όσα τέλος πάντων κάνει ο καθένας) , σημειώνεις πάλι τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει όταν το ντεπόζιτο ξανααδειάσει και βρίσκεις την κατανάλωση με μια απλή μέθοδο των τριων. Η πραγματική κατανάλωση του αυτοκινήτου με αυτή τη μέθοδο εμπεριέχει 2 σφάλματα : Το ένα είναι το κατά πόσο τα λίτρα που αναγράφει η απόδειξη είναι και τα πραγματικά που έριξε στο ντεπόζιτο η αντλία , και το άλλο είναι η κατανάλωση βενζίνης που χάνεις όταν το αυτοκίνητο είναι αναμένο και σε στάση.Πχ σε κίνηση. Εγώ έτσι το έχω μετρήσει στο δικό μου αλλά σε βάθος ενός χρόνου και όχι ενός μήνα. Το σφάλμα στη μέθοδό σου είναι ότι δεν ξεκινάς από γνωστή στάθμη καυσίμου , λόγω σχήματος και θέσης του ρεζερβουάρ μόνο δύο στάθμες μπορούν είναι γνωστές και σταθερές : 1.Εντελώς άδειο (ο κινητήρας σβήνει/δεν εκκινεί από έλλειψη καυσίμου) και 2. Εντελώς γεμάτο ( Η αντλία δεν μπορεί να βάλει άλλο καύσιμο μέσα ) Μπορείς σε μια δοκιμή διαρκείας (όσο πιο μεγάλη η διάρκεια τόσο πιο ασφαλή και κοντινά στην πραγματικότητα θα είναι τα αποτελέσματα) να προσθέτεις στο ρεζερβουάρ (και να σημειώνεις τα αντίστοιχα λίτρα και χιλιόμετρα βεβαίως -του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως όπως έλεγε κι ο Τσαγανέας ) όση ποσότητα καυσίμου θες αλλά θα πρέπει στην αρχή και το τέλος της μέτρησης το ρεζερβουάρ να είναι στην ίδια "γνωστή" κατάσταση στάθμης , ξεκινάς με άδειο και τελειώνεις με άδειο , ξεκινάς με γεμάτο και τελειώνεις με γεμάτο ...... Επεξ/σία 30 Απριλίου 2018 από nik0laus 2
tarantules Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 2 λεπτά πριν, nik0laus είπε Το σφάλμα στη μέθοδό σου είναι ότι δεν ξεκινάς από γνωστή στάθμη καυσίμου , λόγω σχήματος και θέσης του ρεζερβουάρ μόνο δύο στάθμες μπορούν είναι γνωστές και σταθερές : 1.Εντελώς άδειο (ο κινητήρας σβήνει/δεν εκκινεί από έλλειψη καυσίμου) και 2. Εντελώς γεμάτο ( Η αντλία δεν μπορεί να βάλει άλλο καύσιμο μέσα ) Μπορείς σε μια δοκιμή διαρκείας (όσο πιο μεγάλη η διάρκεια τόσο πιο ασφαλή και κοντινά στην πραγματικότητα θα είναι τα αποτελέσματα) να προσθέτεις στο ρεζερβουάρ (και να σημειώνεις τα αντίστοιχα λίτρα και χιλιόμετρα βεβαίως -του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως όπως έλεγε κι ο Τσαγανέας ) όση ποσότητα καυσίμου θες αλλά θα πρέπει στην αρχή και το τέλος της μέτρησης το ρεζερβουάρ να είναι στην ίδια "γνωστή" κατάσταση στάθμης , ξεκινάς με άδειο και τελειώνεις με άδειο , ξεκινάς με γεμάτο και τελειώνεις με γεμάτο ...... Μάλον δεν διάβασες καν τι έγραψα : Πας στο βενζινάδικο άδειος και τέλος μετράς την κατανάλωση πάλι άδειος...
papoys1 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 2 λεπτά πριν, nik0laus είπε Μπορείς σε μια δοκιμή διαρκείας (όσο πιο μεγάλη η διάρκεια τόσο πιο ασφαλή και κοντινά στην πραγματικότητα θα είναι τα αποτελέσματα) να προσθέτεις στο ρεζερβουάρ (και να σημειώνεις τα αντίστοιχα λίτρα και χιλιόμετρα βεβαίως -του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως όπως έλεγε κι ο Τσαγανέας ) όση ποσότητα καυσίμου θες αλλά θα πρέπει στην αρχή και το τέλος της μέτρησης το ρεζερβουάρ να είναι στην ίδια "γνωστή" κατάσταση στάθμης , ξεκινάς με άδειο τελειώνεις με άδειο , ξεκινάς με γεμάτο και τελειώνεις με γεμάτο ...... Το πιο σωστό μέτρημα.Και επειδή αν έχει μόνο βενζίνη (εμείς οι υγραεριοκίνητοι έχουμε δύο) δεν μπορείς να ξεκινήσεις με με άδειο και να τελειώσεις με άδειο άρα ξεκινάς γεμάτο κάνεις όσα ενδιάμεσα γεμίσματα θες τσεκάρεις και όταν θέλεις να δεις που είσαι φουλάρεις παίρνεις χαρτί και μολύβι ή κομπιουτεράκι και κάνεις τις πράξεις.Έτσι μόνο είσαι σίγουρος. 2 λεπτά πριν, tarantules είπε Μάλον δεν διάβασες καν τι έγραψα : Πας στο βενζινάδικο άδειος και τέλος μετράς την κατανάλωση πάλι άδειος... Για να πας άδειος στο βενζινάδικο δύο φορές θα χρειαστείς δύο φορές γερανό. 1 1
nik0laus Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 Δημοσ. 30 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Το λαμπάκι δεν σημαίνει άδειος ..... μπορει να ανάβει και να έχεις μέσα 10 λίτρα μπορεί να είναι αναμένο και να σου σβήσει από έλλειψη καυσίμου .... Εκτός αν το πηγαίνεις στην αντλία σπρώχνοντας ή με γερανό όπως λέει κι ο παππούς πιο πάνω... εκεί ΟΚ είσαι σωστός και πάω πάσο Όσον αφορά το σφάλμα στις μετρήσεις από το "κλέψιμο" της αντλίας μπορείς να το αποφύγεις με το να συμπληρώνεις καύσιμο με δικό σου σωστά βαθμονομημένο κάνιστρο , το "σφάλμα" που λες από το μποτιλιάρισμα εγώ δεν θα το εκλάμβανα ως σφάλμα εάν ήθελα να μετρήσω την κατανάλωση σε έναν κανονικό αστικό κύκλο με την έννοια του πόσο μου καίει το όχημά μου στις απαραίτητες καθημερινές μου διαδρομές..... Επεξ/σία 30 Απριλίου 2018 από nik0laus
teddy71 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Τη φυσικη και τα μαθηματικα πρεπει μετα δυσκολιας να περνουσες??? Κανεις λαθος και συνεχιζεις να επιμενεις και στα εξηγησαν τοσο φορες
Fabricated Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Μέλος Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Στις 28/4/2018 στις 9:54 ΜΜ, Γιαούρτι είπε το ότι έχει ανοιχτεί θέμα για το πως υπολογίζουμε την κατανάλωση του αυτοκινήτου με ξεπερνάει. πυρηνική φυσική. Αν σε ξεπερνάει το ότι άνοιξε δεν θέλω να σκέφτομαι πως νιώθεις που κλείσαμε 5 σελίδες 😂
nik0laus Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, teddy71 είπε Τη φυσικη και τα μαθηματικα πρεπει μετα δυσκολιας να περνουσες??? Κανεις λαθος και συνεχιζεις να επιμενεις και στα εξηγησαν τοσο φορες Για μένα το λες ; Πως το κατάλαβες ; Επεξ/σία 1 Μαΐου 2018 από nik0laus
akeraios Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 29/4/2018 στις 12:44 ΠΜ, Fabricated είπε Πλησιάζει η ώρα για μπάνια και κάπως πρέπει να μοιραστεί το κόστος Αθήνα-λαγονησι κλπ...αλλιώς Ναι δεν με ενδιέφερε ιδιαίτερα η κατανάλωση Όταν ξεκινήσετε την διαδρομή σας, θα σταματήσετε παρέα και θα φουλάρεις το αυτοκίνητό σου. Αυτά τα χρήματα, θα τα πληρώσεις ΜΟΝΟΣ σου. Όταν τελειώσει η εκδρομή σας, πριν χωριστείτε θα πάτε πάλι παρέα και θα ξαναφουλάρεις. Αυτό το φουλάρισμα είναι όσο καύσιμο ΚΑΨΑΤΕ ΜΑΖΙ και θα τα μοιραστείτε αναλόγως. Εννοείται φυσικά ότι εάν στην διάρκεια της εκδρομής σας χρειαστεί να συμπληρώσετε κι άλλη βενζίνη πριν επιστρέψετε, επειδή την ΚΑΨΑΤΕ ΜΑΖΙ επίσης θα την μοιραστείτε αναλόγως. Επεξ/σία 1 Μαΐου 2018 από akeraios 2
nik0laus Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Αυτά τα μπάνια του λαού ποτέ δεν γίνανε φθηνά .... Τελικά τίποτα δεν αλλάζει σ'αυτή τη χώρα να 'ουμ ....
christopher0016 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, nik0laus είπε Το λαμπάκι δεν σημαίνει άδειος ..... μπορει να ανάβει και να έχεις μέσα 10 λίτρα μπορεί να είναι αναμένο και να σου σβήσει από έλλειψη καυσίμου .... Εκτός αν το πηγαίνεις στην αντλία σπρώχνοντας ή με γερανό όπως λέει κι ο παππούς πιο πάνω... εκεί ΟΚ είσαι σωστός και πάω πάσο μα υπαρχει τροπος .. θα πω τον πιο σωστο.. γεμιζεις το ρερβουαρ , παραληλα εχεις παντα ενα μπιτονακι βενζινης στο πορτμπαγκάζ σου κανεις λοιπον οσα χιλιομετρα βγαλει το γεματο ρεζερβουαρ , και με το που μεινεις απο βενζινη καταγραφεις τα χιλιομετρα βγαζεις το μπιτονακι και εισαι ετοιμος... πια μεθοδος των 3 και χαζα Επεξ/σία 1 Μαΐου 2018 από christopher0016
nik0laus Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Και που ξέρεις πόσο ακριβώς καύσιμο έχει μέσα το ρεζερβουαρ σου ;
christopher0016 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 Δημοσ. 1 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, nik0laus είπε Και που ξέρεις πόσο ακριβώς καύσιμο έχει μέσα το ρεζερβουαρ σου ; κοιτα οπως καταλαβες κανω πλακα. δεν το λεω σαν σωστη μεθοδο.. αλλα τωρα που το σκεφτομαι , το σημειο Χ ντεποζιτο θεωρητικα σβηνει το αυτοκινητο εχοντας μεινει Π.Χ με 0,432 ml καυσιμο , στο ρεζερβουαρ και γυρω χωρους αρα το σημειο που θα σβηνει το αυτοκινητο θα ειναι περιπου στο 0,432ml κατι που προφανως δεν μπορεις να το ξερεις .. απλα εχεις ενα σταθερο σημειο το σβησιμο του αυτοκινητου.. και αλλο ενα σταθερο σημειο το γεμισμα.. το ποσο ακριβως θα εχει μεινει μεσα, δεν μπορεις να το γνωριζεις.. κατι που δεν σε αφορα και τοσο.. γιατι ποσο να εχει μεσα μισο λιτρο? επισης το σημειο σβησιματος θα ειναι παντα σχεδον σταθερο απο την στιγμη που εχεις 2 στανταρ σταθερα σημεια σβησιμο αυτοκινητου και φουλαρισμα , βγαζεις ρεαλιστικα αποτελεσματα αλλα η πιο σωστη ασφαλη μεθοδος ειναι η γνωστη του φουλαρω καιω ξαναφουλαρω μεθοδος τριων και τελος. Επεξ/σία 1 Μαΐου 2018 από christopher0016
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα