Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, tarantules είπε

Εγώ στο δικό μου το έχω υπολογίσει ως εξής :

Αρχικά πας με άδειο ντεπόζιτο σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις όση βενζίνα θες και απλά σημειώνεις πριν φύγεις τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει.

Κάθε φορά που πας και βάζεις βενζίνη κρατάς την απόδειξη που γράφει πάνω ακριβώς πόσα λίτρα έβαλες.

Μετά από πχ ένα μήνα (ή και περισσότερο) και 4-5 γεμίσματα (ή όσα τέλος πάντων κάνει ο καθένας) , σημειώνεις πάλι τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει όταν το ντεπόζιτο ξανααδειάσει και βρίσκεις την κατανάλωση με μια απλή μέθοδο των τριων.

Η πραγματική κατανάλωση του αυτοκινήτου με αυτή τη μέθοδο εμπεριέχει 2 σφάλματα : Το ένα είναι το κατά πόσο τα λίτρα που αναγράφει η απόδειξη είναι και τα πραγματικά που έριξε στο ντεπόζιτο η αντλία , και το άλλο είναι η κατανάλωση βενζίνης που χάνεις όταν το αυτοκίνητο είναι αναμένο και σε στάση.Πχ σε κίνηση.

Εγώ έτσι το έχω μετρήσει στο δικό μου αλλά σε βάθος ενός χρόνου και όχι ενός μήνα.

Ακομα πιο σωστος τροπος λογω βαθους χρονου...Το θεμα με την αντλια δεν ξεπερνιεται .Πιο καλα σε επωνυμα πρατηριοα για μικροτερο κινδυνο.

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ακομα πιο σωστος τροπος λογω βαθους χρονου...Το θεμα με την αντλια δεν ξεπερνιεται .Πιο καλα σε επωνυμα πρατηριοα για μικροτερο κινδυνο.

Το ιδανικό θα ήταν μέχρι ένα μήνα γιατί το πρόβλημα με το βάθος χρόνου είναι οτι αυξάνεται το σφάλμα μιας και δεν μπορείς πρακτκά να υπολογίσεις τις όποιες "απώλειες" λόγω διαφοράς αναγραφόμενων λίτρων και πραγματικών της αντλίας και των στάσεων του αυτοκινήτου.Πχ μποτιλιάρισμα ή ζέσταμα το πρωί πριν ξεκινήσεις.

Πάντως η πραγματική κατανάλωση είναι λίγο καλύτερη από αυτή που θα βγάλεις με τη μέθοδο των τριών μιας και τα 2 παραπάνω σφάλματα σου τρώνε επιπλέον βενζίνη.

Επεξ/σία από tarantules
  • Moderators
Δημοσ.

Το κάνω πάντα. Έχω βρει έτσι τουλάχιστον 2 πρατήρια στην περιοχή μου που εμφανώς κλέβουν.

Και όλα κι όλα που γεμίζω εδώ τριγύρω είναι 4-5...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, tarantules είπε

Εγώ στο δικό μου το έχω υπολογίσει ως εξής :

Αρχικά πας με άδειο ντεπόζιτο σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις όση βενζίνα θες και απλά σημειώνεις πριν φύγεις τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει.

Κάθε φορά που πας και βάζεις βενζίνη κρατάς την απόδειξη που γράφει πάνω ακριβώς πόσα λίτρα έβαλες.

Μετά από πχ ένα μήνα (ή και περισσότερο) και 4-5 γεμίσματα (ή όσα τέλος πάντων κάνει ο καθένας) , σημειώνεις πάλι τα συνολικά χιλιόμετρα που έχεις κάνει όταν το ντεπόζιτο ξανααδειάσει και βρίσκεις την κατανάλωση με μια απλή μέθοδο των τριων.

Η πραγματική κατανάλωση του αυτοκινήτου με αυτή τη μέθοδο εμπεριέχει 2 σφάλματα : Το ένα είναι το κατά πόσο τα λίτρα που αναγράφει η απόδειξη είναι και τα πραγματικά που έριξε στο ντεπόζιτο η αντλία , και το άλλο είναι η κατανάλωση βενζίνης που χάνεις όταν το αυτοκίνητο είναι αναμένο και σε στάση.Πχ σε κίνηση.

Εγώ έτσι το έχω μετρήσει στο δικό μου αλλά σε βάθος ενός χρόνου και όχι ενός μήνα.

Το σφάλμα στη μέθοδό σου είναι ότι δεν ξεκινάς από γνωστή στάθμη καυσίμου , λόγω σχήματος και θέσης του ρεζερβουάρ μόνο δύο στάθμες μπορούν είναι γνωστές και σταθερές :

1.Εντελώς άδειο  (ο κινητήρας σβήνει/δεν εκκινεί από έλλειψη καυσίμου)

και

2. Εντελώς γεμάτο ( Η αντλία δεν μπορεί να βάλει άλλο καύσιμο μέσα )

Μπορείς σε μια δοκιμή διαρκείας (όσο πιο μεγάλη η διάρκεια τόσο πιο ασφαλή και κοντινά στην πραγματικότητα θα είναι τα αποτελέσματα) να προσθέτεις στο ρεζερβουάρ (και να σημειώνεις τα αντίστοιχα λίτρα και χιλιόμετρα βεβαίως  -του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως όπως έλεγε κι ο Τσαγανέας :D) όση ποσότητα καυσίμου θες αλλά θα πρέπει στην αρχή και το τέλος της μέτρησης το ρεζερβουάρ να είναι στην ίδια "γνωστή" κατάσταση στάθμης , ξεκινάς με άδειο και τελειώνεις με άδειο , ξεκινάς με γεμάτο και τελειώνεις με γεμάτο  ......

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Το σφάλμα στη μέθοδό σου είναι ότι δεν ξεκινάς από γνωστή στάθμη καυσίμου , λόγω σχήματος και θέσης του ρεζερβουάρ μόνο δύο στάθμες μπορούν είναι γνωστές και σταθερές :

1.Εντελώς άδειο  (ο κινητήρας σβήνει/δεν εκκινεί από έλλειψη καυσίμου)

και

2. Εντελώς γεμάτο ( Η αντλία δεν μπορεί να βάλει άλλο καύσιμο μέσα )

Μπορείς σε μια δοκιμή διαρκείας (όσο πιο μεγάλη η διάρκεια τόσο πιο ασφαλή και κοντινά στην πραγματικότητα θα είναι τα αποτελέσματα) να προσθέτεις στο ρεζερβουάρ (και να σημειώνεις τα αντίστοιχα λίτρα και χιλιόμετρα βεβαίως  -του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως όπως έλεγε κι ο Τσαγανέας :D) όση ποσότητα καυσίμου θες αλλά θα πρέπει στην αρχή και το τέλος της μέτρησης το ρεζερβουάρ να είναι στην ίδια "γνωστή" κατάσταση στάθμης , ξεκινάς με άδειο και τελειώνεις με άδειο , ξεκινάς με γεμάτο και τελειώνεις με γεμάτο  ......

Μάλον δεν διάβασες καν τι έγραψα : Πας στο βενζινάδικο άδειος και τέλος μετράς την κατανάλωση πάλι άδειος...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Μπορείς σε μια δοκιμή διαρκείας (όσο πιο μεγάλη η διάρκεια τόσο πιο ασφαλή και κοντινά στην πραγματικότητα θα είναι τα αποτελέσματα) να προσθέτεις στο ρεζερβουάρ (και να σημειώνεις τα αντίστοιχα λίτρα και χιλιόμετρα βεβαίως  -του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως όπως έλεγε κι ο Τσαγανέας :D) όση ποσότητα καυσίμου θες αλλά θα πρέπει στην αρχή και το τέλος της μέτρησης το ρεζερβουάρ να είναι στην ίδια "γνωστή" κατάσταση στάθμης , ξεκινάς με άδειο τελειώνεις με άδειο , ξεκινάς με γεμάτο και τελειώνεις με γεμάτο  ......

Το πιο σωστό μέτρημα.Και επειδή αν έχει μόνο βενζίνη (εμείς οι υγραεριοκίνητοι έχουμε δύο) δεν μπορείς να ξεκινήσεις με με άδειο και να τελειώσεις με άδειο άρα ξεκινάς γεμάτο κάνεις όσα ενδιάμεσα γεμίσματα θες τσεκάρεις και όταν θέλεις να δεις που είσαι φουλάρεις παίρνεις χαρτί και μολύβι ή κομπιουτεράκι και κάνεις τις πράξεις.Έτσι μόνο είσαι σίγουρος.

2 λεπτά πριν, tarantules είπε

Μάλον δεν διάβασες καν τι έγραψα : Πας στο βενζινάδικο άδειος και τέλος μετράς την κατανάλωση πάλι άδειος...

Για να πας άδειος στο βενζινάδικο δύο φορές θα χρειαστείς δύο φορές γερανό.:P

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λαμπάκι δεν σημαίνει άδειος ..... μπορει να ανάβει και να έχεις μέσα 10 λίτρα μπορεί να είναι αναμένο και να σου σβήσει από έλλειψη καυσίμου ....

Εκτός αν το πηγαίνεις στην αντλία  σπρώχνοντας ή με γερανό όπως λέει κι ο παππούς πιο πάνω... εκεί ΟΚ είσαι σωστός:) και πάω πάσο

Όσον αφορά το σφάλμα  στις μετρήσεις από το "κλέψιμο" της αντλίας  μπορείς να το αποφύγεις με το να συμπληρώνεις καύσιμο με δικό σου σωστά βαθμονομημένο κάνιστρο , το "σφάλμα" που λες από το μποτιλιάρισμα εγώ δεν θα το εκλάμβανα ως σφάλμα  εάν ήθελα να μετρήσω την κατανάλωση σε έναν κανονικό αστικό κύκλο με την έννοια του πόσο μου καίει το όχημά μου στις απαραίτητες καθημερινές μου διαδρομές.....

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.

Τη φυσικη και τα μαθηματικα πρεπει μετα δυσκολιας να περνουσες???

Κανεις λαθος και συνεχιζεις να επιμενεις και στα εξηγησαν τοσο φορες

Δημοσ.
Στις 28/4/2018 στις 9:54 ΜΜ, Γιαούρτι είπε

το ότι έχει ανοιχτεί θέμα για το πως υπολογίζουμε την κατανάλωση του αυτοκινήτου με ξεπερνάει.

πυρηνική φυσική.

Αν σε ξεπερνάει το ότι άνοιξε δεν θέλω να σκέφτομαι πως νιώθεις που κλείσαμε 5 σελίδες 😂

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, teddy71 είπε

Τη φυσικη και τα μαθηματικα πρεπει μετα δυσκολιας να περνουσες???

Κανεις λαθος και συνεχιζεις να επιμενεις και στα εξηγησαν τοσο φορες

Για μένα το λες ;

Πως το κατάλαβες ; :)

 

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/4/2018 στις 12:44 ΠΜ, Fabricated είπε

Πλησιάζει η ώρα για μπάνια και κάπως πρέπει να μοιραστεί το κόστος Αθήνα-λαγονησι κλπ...αλλιώς Ναι δεν  με ενδιέφερε ιδιαίτερα  η κατανάλωση 

Όταν ξεκινήσετε την διαδρομή σας, θα σταματήσετε παρέα και θα φουλάρεις το αυτοκίνητό σου. Αυτά τα χρήματα, θα τα πληρώσεις ΜΟΝΟΣ σου.

Όταν τελειώσει η εκδρομή σας, πριν χωριστείτε θα πάτε πάλι παρέα και θα ξαναφουλάρεις. Αυτό το φουλάρισμα είναι όσο καύσιμο ΚΑΨΑΤΕ ΜΑΖΙ και θα τα μοιραστείτε αναλόγως.

Εννοείται φυσικά ότι εάν στην διάρκεια της εκδρομής σας χρειαστεί να συμπληρώσετε κι άλλη βενζίνη πριν επιστρέψετε, επειδή την ΚΑΨΑΤΕ ΜΑΖΙ επίσης θα την μοιραστείτε αναλόγως.

Επεξ/σία από akeraios
  • Thanks 2
Δημοσ.

Αυτά τα μπάνια του λαού ποτέ δεν γίνανε φθηνά ....

Τελικά τίποτα δεν αλλάζει σ'αυτή τη χώρα να 'ουμ ....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, nik0laus είπε

Το λαμπάκι δεν σημαίνει άδειος ..... μπορει να ανάβει και να έχεις μέσα 10 λίτρα μπορεί να είναι αναμένο και να σου σβήσει από έλλειψη καυσίμου ....

Εκτός αν το πηγαίνεις στην αντλία  σπρώχνοντας ή με γερανό όπως λέει κι ο παππούς πιο πάνω... εκεί ΟΚ είσαι σωστός:) και πάω πάσο

μα υπαρχει τροπος  .. θα πω τον πιο σωστο..:ph34r:

   γεμιζεις το ρερβουαρ  , παραληλα  εχεις παντα ενα μπιτονακι βενζινης στο πορτμπαγκάζ σου 

κανεις λοιπον οσα χιλιομετρα  βγαλει το γεματο ρεζερβουαρ   , και με το που μεινεις απο βενζινη   καταγραφεις τα χιλιομετρα  

 βγαζεις  το μπιτονακι και εισαι ετοιμος...  πια μεθοδος των 3 και χαζα :lol:

 

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Και που ξέρεις πόσο ακριβώς καύσιμο έχει μέσα το ρεζερβουαρ σου ; :-)

κοιτα οπως καταλαβες κανω πλακα.   δεν το λεω σαν σωστη μεθοδο..

   αλλα τωρα που το σκεφτομαι , το σημειο Χ  ντεποζιτο   θεωρητικα  σβηνει το αυτοκινητο  εχοντας μεινει Π.Χ   με 0,432 ml καυσιμο , στο ρεζερβουαρ και γυρω  χωρους 

αρα το σημειο που θα σβηνει το αυτοκινητο θα ειναι  περιπου  στο  0,432ml     κατι που  προφανως δεν μπορεις να το ξερεις ..

απλα εχεις ενα σταθερο σημειο το σβησιμο του αυτοκινητου..  και αλλο ενα σταθερο σημειο το γεμισμα..

το ποσο ακριβως θα εχει μεινει μεσα, δεν μπορεις να το γνωριζεις..   κατι που δεν σε αφορα και τοσο..   γιατι  ποσο να εχει μεσα μισο λιτρο?  επισης  το σημειο σβησιματος θα ειναι παντα σχεδον σταθερο

απο την στιγμη που εχεις 2 στανταρ σταθερα σημεια  σβησιμο αυτοκινητου και φουλαρισμα    , βγαζεις ρεαλιστικα αποτελεσματα 

 

αλλα  η πιο σωστη ασφαλη  μεθοδος ειναι η γνωστη του φουλαρω καιω ξαναφουλαρω μεθοδος τριων και τελος.

Επεξ/σία από christopher0016

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...