papoys1 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Γιάννη το έχω και εγώ με το opel vectra αυτό το πρόβλημα μερικές φορές κυρίως όταν είναι ζεστό σταματήσω για λίγο και πάω να ξεκινήσω μου κάνει όχι ακριβώς ρετάρισμα αλλά ένα σαν μπούκωμα σαν πνίξιμο σαν να μην σκάνε κάποιοι κύλινδροι και στιγμιαία κόβει αν πάω να ξεκινήσω με πολλές στροφές μέχρι να γυρίσει υγραέριο.Επειδή το ξέρω πάντα κάνω μαλακό ξεκίνημα με απαλό γκάζι και δεν έχω πρόβλημα .Κρύο σπάνια μου το κάνει. Βέβαια στο δικό μου μπορεί να έχει και κάποια σχέση η μη σωστή συνεργασία εκείνη τη στιγμή των εγκεφάλων αυτοκινήτου - υγραερίου.Από τη στιγμή που δεν έχω κάποιο πρόβλημα μετά στο δρόμο δεν το πολυψάχνω γιατί σε αυτές πας άλλαξε το ένα άλλαξε το άλλο και όλο ξηλώνεσαι. Χαλαρά και αν καιρό εντοπιστεί κάπου το φτιάχνουμε. Αλήθεια ή θελα να ρωτήσω.Το δικό μου έχει ένα ενιαίο πολλαπλασιαστή για τα 4 μπουζί χωρίς ξεχωριστά καλώδια.Το καλώδιο που πάει το ρεύμα μέχρι αυτόν ενδέχεται να φθείρεται και να θέλει άλλαγμα κάποια στιγμή ή δεν έχει σχέση.
meletis_m Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, papoys1 είπε Γιάννη το έχω και εγώ με το opel vectra αυτό το πρόβλημα μερικές φορές κυρίως όταν είναι ζεστό σταματήσω για λίγο και πάω να ξεκινήσω μου κάνει όχι ακριβώς ρετάρισμα αλλά ένα σαν μπούκωμα σαν πνίξιμο σαν να μην σκάνε κάποιοι κύλινδροι και στιγμιαία κόβει αν πάω να ξεκινήσω με πολλές στροφές μέχρι να γυρίσει υγραέριο.Επειδή το ξέρω πάντα κάνω μαλακό ξεκίνημα με απαλό γκάζι και δεν έχω πρόβλημα .Κρύο σπάνια μου το κάνει. Βέβαια στο δικό μου μπορεί να έχει και κάποια σχέση η μη σωστή συνεργασία εκείνη τη στιγμή των εγκεφάλων αυτοκινήτου - υγραερίου.Από τη στιγμή που δεν έχω κάποιο πρόβλημα μετά στο δρόμο δεν το πολυψάχνω γιατί σε αυτές πας άλλαξε το ένα άλλαξε το άλλο και όλο ξηλώνεσαι. Χαλαρά και αν καιρό εντοπιστεί κάπου το φτιάχνουμε. Αλήθεια ή θελα να ρωτήσω.Το δικό μου έχει ένα ενιαίο πολλαπλασιαστή για τα 4 μπουζί χωρίς ξεχωριστά καλώδια.Το καλώδιο που πάει το ρεύμα μέχρι αυτόν ενδέχεται να φθείρεται και να θέλει άλλαγμα κάποια στιγμή ή δεν έχει σχέση. Συνήθως ο ενιαίος πολλ/στης αλλάζεται. Ίδιο είχε το Corsa C που είχαμε της Delphi με 2 βίδες άλεν Eαν το Vectra έχει κινητήρα τον Ζ16ΧΕ τότε κωδικο το ανταλλακτικό έχει CE10000-12B1 Για αρχή αλλάξτε 4 μπουζί, πόσα χιλιομετρα τα έχετε επάνω; Επεξ/σία 29 Απριλίου 2018 από meletis_m
papoys1 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 8 λεπτά πριν, meletis_m είπε Για αρχή αλλάξτε 4 μπουζί, πόσα χιλιομετρα τα έχετε επάνω; Βάζω τα denso με τις δύο ακίδες.Τα βρήκα ως πιο λειτουργικά μέχρι τώρα.Τα έχω πάνω 9.000 χιλιόμετρα περίπου.Δεν είναι πάντως από μπουζί γιατί και καινούργια το ίδιο κάνει. Με τα κλασικά δικά του δεν δούλευε καλά στο υγραέριο.Είχα βάλει και ειδικά υγραερίου παλαιότερα τα ακριβά αλλά ήταν περίπου σαν τα δικά του οπότε ξαναπήγα στα denso. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 4 ώρες πριν, meletis_m είπε Πάρτε για αρχή μπουζί και κάντε αλλαγή, 3 κυλινδρο είναι; Μέτά οτι γράφτηκαν πιο επάνω. Σε Corsa C είχα το ίδιο ,και με αλλαγή των μπουζί έστρωσε. Ανάβει το Check; Οχι δεν αναβει . Να πω μια...βλακεια ...Μηπως επειδη το αμαξι ειναι τρικυλινδρο το κανει αυτο ?Το κανει απο την αρχη που αγοραστηκε μεταχειρισμενο και το ειδε μηχανικος . Εχει κανει μονο 5000 μεχρι τωρα απο οταν αγοραστηκε.
christopher0016 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 18 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Οχι δεν αναβει . Να πω μια...βλακεια ...Μηπως επειδη το αμαξι ειναι τρικυλινδρο το κανει αυτο ?Το κανει απο την αρχη που αγοραστηκε μεταχειρισμενο και το ειδε μηχανικος . Εχει κανει μονο 5000 μεχρι τωρα απο οταν αγοραστηκε. δεν νομιζω να εχει καμοια σχεση με τους κυλινδρους πηγαινε Γιαννη σε ενα συνεργειο οπως ειπε και ο mp321 να στο βαλουν σε διαγνωστικο να σου πουν τι ειναι
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 5 λεπτά πριν, christopher0016 είπε δεν νομιζω να εχει καμοια σχεση με τους κυλινδρους πηγαινε Γιαννη σε ενα συνεργειο οπως ειπε και ο mp321 να στο βαλουν σε διαγνωστικο να σου πουν τι ειναι Εννοειται οτι θα το παω και το εγραψα απο την αρχη ...Διαγνωση εξ αποστασες ειναι δυσκολη σε τετοια θεματα .
di maria kun Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 οτι σου αναφερουν ηδη+λ,μου αρεσε και η προταση με το κολαρο μπορει να ειναι οτιδηποτε πανε σε συνεργειο για να μπει σε διαγνωστικο βασικα βλαβη ειπες δεν βγαζει ε ? οχι δεν παιζει ρολο αν ειναι τρικυλινδρο εγω θα εκανα στανταρ ενα καθαρισμο πεταλουδας που κοστιζει 15-20 ευρω ειναι κλασσικο φαινομενο σε παλια αυτοκινητα.το επομενο σταδιο ειναι οτι θα ψιλοσβηνει ειδικα σε φαση που πατας φρενο/νεκρα πριν στριψεις/ βεβαια αυτο μπορει να μην συμβει κιολας τπτ για χρονια περα απο το τρεμουλο και την βυθιση στις στροφες 1
meletis_m Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 7 ώρες πριν, papoys1 είπε Βάζω τα denso με τις δύο ακίδες.Τα βρήκα ως πιο λειτουργικά μέχρι τώρα.Τα έχω πάνω 9.000 χιλιόμετρα περίπου.Δεν είναι πάντως από μπουζί γιατί και καινούργια το ίδιο κάνει. Με τα κλασικά δικά του δεν δούλευε καλά στο υγραέριο.Είχα βάλει και ειδικά υγραερίου παλαιότερα τα ακριβά αλλά ήταν περίπου σαν τα δικά του οπότε ξαναπήγα στα denso. Επειδη εχω παιδευτει και εγω. Μηπως ο εγκεφαλος του υγραεριου δεν μπορει να υποστηριξει τα μπεκ του υγραεριου σε Ohm; Το θεμα των ρευματων πρεπει να το λυσετε πριν βαλετε το νεο συστημα. Καθησα και το μαζεψα εγω το Honda γιατι ειχα θεματα με το πολλ/στη.Τωρα μου ζητησε λαμδα μπροστα και θα αλλαξω και το υγραεριο. Μου τα εβγαλε τωρα μαζεμενα μετα απο 400.000 και 15 χρονια.Ειναι δυσκολες εποχες ομως! Μπουζι χρονια τωρα βαζω μονο NGK. Στο Corsa μια φορα εβαλα της GM μπουζι βιαζομουν , με δυναμοκλειδο εννοειται σφυξιμο και εσπασε μετα απο 1500χλμ το μπουζι.Ευτυχως το προλαβα ,αλλα η μηχανη ανοιχτηκε.
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 32 λεπτά πριν, meletis_m είπε Επειδη εχω παιδευτει και εγω. Μηπως ο εγκεφαλος του υγραεριου δεν μπορει να υποστηριξει τα μπεκ του υγραεριου σε Ohm; Το θεμα των ρευματων πρεπει να το λυσετε πριν βαλετε το νεο συστημα. Καθησα και το μαζεψα εγω το Honda γιατι ειχα θεματα με το πολλ/στη.Τωρα μου ζητησε λαμδα μπροστα και θα αλλαξω και το υγραεριο. Μου τα εβγαλε τωρα μαζεμενα μετα απο 400.000 και 15 χρονια.Ειναι δυσκολες εποχες ομως! Μπουζι χρονια τωρα βαζω μονο NGK. Στο Corsa μια φορα εβαλα της GM μπουζι βιαζομουν , με δυναμοκλειδο εννοειται σφυξιμο και εσπασε μετα απο 1500χλμ το μπουζι.Ευτυχως το προλαβα ,αλλα η μηχανη ανοιχτηκε. Δεν εχει υγραεριο το C1. 1
Liverpool89 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Κοιτα ενας μηχανηκος μπορει να δει, αν δουλεύει με δυο κυλίνδρους και αν ειναι τα μπουζι, τα καλωδια ή ο πολλαπλασιαστης. Εσυ μην το επιχειρησεις γιατι θα σε χτυπισει κανενα ρευμα και θα το νιώσεις για τα καλα. Θα τον δεις λογικα να βγαζει ενα ενα τα μπουζοκαλωδια, αν βγαλει ενα και η συμπεριφορα του αμαξιου αλλαξει σημαινει οτι ειναι ολα καλα, αν βγαλει αλλο και μεινει το ιδιο για αρχη θα αλλαξει μπουζι και μετα θα παει προς τα πισω. Μπορει οπως ειπε ενας εδω να ναι λάμδα. Συνηθως εχει ή υψηλη καταναλωση βενζινης ή σβήνει. Και αυτο αν το δεις σαν μπουζι ειναι Επεξ/σία 29 Απριλίου 2018 από Liverpool89 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Οχι μια χαρα καταναλωση εχει .Λυκοβρυση - Καλλιθεα μεσω Κηφισου σε διαφορετικες ωρες 5 λιτρα ανα 100 χλμ . Διορθωσα το αρχικο post και το γραφω κι εδω : Να γραψω αν εχει σημασια οτι το αμαξι το κανει οταν ειναι κρυο . Αν δουλεψει ενα δυο λεπτα στο ρελαντι σταματαει το τρεμουλο.Επισης αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι οπως τωρα σχετικα υψηλη το κανει πολυ λιγοτερο ή καθολου .
meletis_m Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 3 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Οχι μια χαρα καταναλωση εχει .Λυκοβρυση - Καλλιθεα μεσω Κηφισου σε διαφορετικες ωρες 5 λιτρα ανα 100 χλμ . Διορθωσα το αρχικο post και το γραφω κι εδω : Να γραψω αν εχει σημασια οτι το αμαξι το κανει οταν ειναι κρυο . Αν δουλεψει ενα δυο λεπτα στο ρελαντι σταματαει το τρεμουλο.Επισης αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι οπως τωρα σχετικα υψηλη το κανει πολυ λιγοτερο ή καθολου . Είναι με καδένα ή ιμάντα χρονισμού , πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι; Τι ιξώδες λάδι βάζετε; Μου το έκανε στο Corsa , αλλά ηταν με καδένα 1-2 λεπτά στην αρχή και ήταν πιο έντονο στο κρύο(χειμώνα) Κάντε το μια βόλτα απο το συνεργείο ωστόσο για περαιτέρω έλεγχο
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 14 λεπτά πριν, meletis_m είπε Είναι με καδένα ή ιμάντα χρονισμού , πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι; Τι ιξώδες λάδι βάζετε; Μου το έκανε στο Corsa , αλλά ηταν με καδένα 1-2 λεπτά στην αρχή και ήταν πιο έντονο στο κρύο(χειμώνα) Κάντε το μια βόλτα απο το συνεργείο ωστόσο για περαιτέρω έλεγχο Εχει καδενα και εχει κανει 133.000 χλμ. Αγοραστηκε μεταχειρισμενο .Σιγουρα θα παω απο το συνεργειο αυτη την εβδομαδα. 1
papoys1 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 7 ώρες πριν, meletis_m είπε Επειδη εχω παιδευτει και εγω. Μηπως ο εγκεφαλος του υγραεριου δεν μπορει να υποστηριξει τα μπεκ του υγραεριου σε Ohm; Το θεμα των ρευματων πρεπει να το λυσετε πριν βαλετε το νεο συστημα. Καθησα και το μαζεψα εγω το Honda γιατι ειχα θεματα με το πολλ/στη.Τωρα μου ζητησε λαμδα μπροστα και θα αλλαξω και το υγραεριο. Μου τα εβγαλε τωρα μαζεμενα μετα απο 400.000 και 15 χρονια.Ειναι δυσκολες εποχες ομως! Μπουζι χρονια τωρα βαζω μονο NGK. Στο Corsa μια φορα εβαλα της GM μπουζι βιαζομουν , με δυναμοκλειδο εννοειται σφυξιμο και εσπασε μετα απο 1500χλμ το μπουζι.Ευτυχως το προλαβα ,αλλα η μηχανη ανοιχτηκε. Με το υγραέριο δεν έχω κανένα πρόβλημα.Το αυτοκίνητο δουλεύει τέλεια.Απλά το πρόβλημα εμφανίζεται ορισμένες φορές όχι πάντα,στην εκκίνηση με βενζίνη.Ένα κόψιμο ένα κόμπιασμα το οποίο εξαφανίζεται αν ξεκινήσω με πολλές στροφές.Το ξέρω και ξεκινώ πάντα με απαλές στροφές μέχρι να ανεβάσει και να γυρίσει υγραέριο και όλα καλά.Πιστεύω ότι μπορεί να φταίει και ο εγκέφαλος υγραερίου γιατί αν τον κλείσω και πάω με βενζίνη μόνο μετά από 20-30 χιλιόμετρα το πρόβλημα εξαφανίζεται και δεν το κάνει μετά. 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2018 6 λεπτά πριν, papoys1 είπε Με το υγραέριο δεν έχω κανένα πρόβλημα.Το αυτοκίνητο δουλεύει τέλεια.Απλά το πρόβλημα εμφανίζεται ορισμένες φορές όχι πάντα,στην εκκίνηση με βενζίνη.Ένα κόψιμο ένα κόμπιασμα το οποίο εξαφανίζεται αν ξεκινήσω με πολλές στροφές.Το ξέρω και ξεκινώ πάντα με απαλές στροφές μέχρι να ανεβάσει και να γυρίσει υγραέριο και όλα καλά.Πιστεύω ότι μπορεί να φταίει και ο εγκέφαλος υγραερίου γιατί αν τον κλείσω και πάω με βενζίνη μόνο μετά από 20-30 χιλιόμετρα το πρόβλημα εξαφανίζεται και δεν το κάνει μετά. Το C1 ειναι το μονο στην οικογενεια που δεν εχει υγραεριο . 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα