Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει η κορη μου ενα C1 του 2011. Οταν ξεκιναει το αμαξι "τρεμει" ετοιμο να σβησει αλλα δεν σβηνει .Μετα απο λιγο παει κανονικα και στο ρελαντι .

Θα το παω στο μαστορα βεβαια αλλα τι μπορει να ειναι ? Αν εχει σημασια εχει  αυτοματαο (ημιαυτοματο) σασμαν.

Να γραψω αν εχει σημασια οτι το αμαξι το κανει οταν ειναι κρυο . Αν δουλεψει ενα δυο λεπτα στο ρελαντι σταματαει το τρεμουλο.Επισης αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι οπως τωρα σχετικα υψηλη το κανει πολυ λιγοτερο ή καθολου .

Κινητηρα Toyota.

Eυχαριστω.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Εχει η κορη μου ενα C1 του 2011. Οταν ξεκιναει το αμαξι "τρεμει" ετοιμο να σβησει αλλα δεν σβηνει .Μετα απο λιγο παει κανονικα και στο ρελαντι .

Θα το παω στο μαστορα βεβαια αλλα τι μπορει να ειναι ? Αν εχει σημασια εχει  αυτοματαο (ημιαυτοματο) σασμαν.

Κινητηρα Toyota.

Eυχαριστω.

Ξεκινα απο τα πιο απλα. Ποτε εβαλε τελευταια φορα βενζινη και απο που.

Ασε να παει στο λαμπακι η βενζινη να κανει και 10 20 χλμ με ρεζερβα και να ξαναγεμισει απο δικο σου εγγυημενο βενζιναδικο.αμα κανει τα ιδια τοτε βλεπεις. 

Δημοσ.

Τοτε ειναι πολλα (λογικα βενζινη ειναι το c1 ), Μπουζι, μπουζοκαλοδια, ρυθμιστης του ρελαντι, συστημα τροφοδοσιας. Παλι να ξεκινησεις απο τα απλα. Ας το πας στο συνεργειο να το συνδεσουν στον υπολογιστη εκει θα φανουν ολα. Τωρα εδω ο καθενας μας εδω θα πει απειρα πραγματα. Μακαρι να ειναι κανενα μπουζι η μπουζοκαλοδιο να την βγαλεις οικονομικα. 

  • Like 4
Δημοσ.

Μπορεί να είναι και από την βενζίνη. Είχα και γω προβλήματα όταν έβαζα shell. Και από την v-power. Την έκοψα και όλα καλά τώρα.

Αν το κάνει μόνο κρύο, μπορεί να είναι η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Πολλαπλασιαστής, μπουζί, πεταλούδα..

  • Like 1
Δημοσ.

1) ρυθμιστής ρελαντι

2) μπουζοκαλωδια

3) πολλαπλασιαστής 

λογικά δε θα χρειαστεί να δεις κάτι άλλο. Για βαλβίδα ψυχρής δε νομίζω εφόσον το κάνει και τέτοια εποχή. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε

Παιρνει αερα απο καποια τρυπα κολλαρου,και δεν μπορει να μετρησει τον αγερα.-

σωστό και αυτό!!! μου εχει τυχει παλιοτερα σε Α class

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Μπορεί να φταίει και η μπαταρία ή δυναμό.

Δεν το ειχα σκεφτει  αυτο αλλα επειδη το κανει καιρο (για προσωπικους λογους δεν οδηγουσα 3 μηνες ) και ειναι της κορης μου αν ηταν κατι τετοιο δεν θα ειχε βγαλει αλλο προβλημα ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βουλωμενο φιλτρο βενζίνης.

Ρυθμιστης αερα.

Να χουν παρει τα μπουζι νερο, ακραιο ενδεχομενο.

Να μην αφηνεις να οδηγει με ρεζερβα γαι δυο λογους, πρωτον ψυχη την αντλια η βενζίνη, ειδικα το καλοκαιρι και δευτερον μπορει να ρουφαει τα σκουπίδια του ρεζεβουαρ.

Αλλιως αισθητηρας στροφαλου.

 

Μπορει να δουλευει με δυο κυλινδρους αν εχουν τα μπουζοκαλωδια προβλημα.

Επεξ/σία από Liverpool89
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάρτε για αρχή  μπουζί και κάντε αλλαγή,

3 κυλινδρο είναι;

Μέτά οτι γράφτηκαν πιο επάνω. Σε Corsa C είχα το ίδιο ,και με αλλαγή των μπουζί έστρωσε.

Ανάβει το Check;

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...