Προς το περιεχόμενο

Shadow of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Heybro είπε

Μην το λες. Wildlands παίζει με 25 30% max cpu usage. Το payback ήταν παρόμοιο με Origins σε cpu usage. Παίζει πολύ ρόλο η μηχανή που έχει το παιχνίδι και σε πόσα fps παίζεις. Γιατί στο Origins άλλο cpu usage θα έχει στα 60 άλλο στα 100.

Ο συμφορουμιτης παραπανω ετσι οπως το θετει μιλαει οτι ο επεξεργαστης να παιζει σημαντικοτερο ρολο στο πως τρεχει ενα παιχνιδι απο την ιδια την καρτα γραφικων(και φυσικα δεν μιλαμε για αδυναμες καρτες ετσι)πραγμα που δεν ισχυει στην πραξη καθαρα και μονο λογω προγραμματισμου(και λογικης).

Δεχομαι να μου πει οτι ναι καποια παιχνιδια ειναι πιο cpu bound απο καποια αλλα κατι που φαινεται σε διαφορες στα fps(με ιδια καρτα γραφικων),παρα για 100% cpu bound καταστασεις.

Ακομα και το τελευταιο Final Fantasy 15 που και open world ειναι και εχει αυτο συνολικα το οπτικο επιπεδο ειναι gpu bound.

  • Απαντ. 675
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Σε έπιασα τώρα όντως έτσι πρέπει να το γράφει και όχι σε κανένα παιχνίδι δεν παίζει μεγαλύτερο ρόλο το cpu. Αν βάλεις έναν 2500k με 1080ti παίζεις τα πάντα. Αν βάλεις 8700Κ με 1050ti η απόδοση στα παιχνίδια θα είναι πολύ χειρότερη. Γενικά gpu θέλουμε εκεί χωλαίνει το πράγμα μακάρι να δούμε και 50% πάνω επιδόσεις από 1080ti και ας την βάλουν και 1000αρικο θα τα δώσουμε. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, panos_0079 said:

Καμια σχεση...AC origins 100% cpu bound.

Μη γραφετε ανακριβιες παιδια αμα δεν ξερετε

Ό,τι να 'ναι..100% CPU Bound προκύπτει από το ότι θέλει καλό CPU επειδή είναι open-world ; Εγώ με 8700Κ και 1070 βλέπω και 35άρια σε πολλές περιπτώσεις(Όταν έχω τον δαυλό με τη φωτιά ανοιχτό) σε 1440P και αυτά τα drops είναι λόγω GPU και όχι λόγω CPU..Σε αυτή τη γενιά όλα τα παιχνίδια είναι κυρίως GPU Bound, τώρα τελευταία κάποια open-world όπως το Watch_Dogs 2 ή το AC: Origins επωφελούνται από 6core CPUs.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ.

Το θέμα είναι αν είσαι cpu bound οτιδήποτε από sandy bridge και πάνω κρατά ακόμα σχετικά άνετα το 60ρι εκτός από εξεζητημένα σενάρια (AC0 που θέλει 6-8 threads, 100+ player servers, open world games που γίνεται της κακομοίρας κλπ). Απλά αν έχεις high refresh monitor θα σε "κόβει" ένας 2500k σε σχέση με έναν 8700k πχ. Αν είσαι όμως κάργα gpu bound τότε αν είσαι τυχερός θα υποχρεωθείς να χαμηλώσεις εκτός από όλα σχεδόν τα details και το renderscale, ή αν είσαι άτυχος και το game δε το υποστηρίζει θα παίξεις σε χαμηλότερη από την native ανάλυση. Οι επιπτώσεις σηλαδή είναι πολύ σοβαρότερες στην συνολική εμπειρία στην 2η περίπτωση. Και gpu bound πλέον γίνεσαι πολύ εύκολα σε current gen τίτλους ακόμα και στα 1080p/low και αυτά με κάρτες μεταγενέστερες από τον 2500k πχ HD 7850/gtx 660 κλπ.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ilos είπε

Το θέμα είναι αν είσαι cpu bound οτιδήποτε από sandy bridge και πάνω κρατά ακόμα σχετικά άνετα το 60ρι εκτός από εξεζητημένα σενάρια (AC0 που θέλει 6-8 threads, 100+ player servers, open world games που γίνεται της κακομοίρας κλπ). Απλά αν έχεις high refresh monitor θα σε "κόβει" ένας 2500k σε σχέση με έναν 8700k πχ. Αν είσαι όμως κάργα gpu bound τότε αν είσαι τυχερός θα υποχρεωθείς να χαμηλώσεις εκτός από όλα σχεδόν τα details και το renderscale, ή αν είσαι άτυχος και το game δε το υποστηρίζει θα παίξεις σε χαμηλότερη από την native ανάλυση. Οι επιπτώσεις σηλαδή είναι πολύ σοβαρότερες στην συνολική εμπειρία στην 2η περίπτωση. Και gpu bound πλέον γίνεσαι πολύ εύκολα σε current gen τίτλους ακόμα και στα 1080p/low και αυτά με κάρτες μεταγενέστερες από τον 2500k πχ HD 7850/gtx 660 κλπ.

Ολο το νοημα εδω ειναι

 

2500k+1070

8700k+1060

 

Πιο πακετο θα δωσει καλυτερη εμπειρια στο gaming? Προφανως το πρωτο. GPU θελουμε. Παιζω wildlands τερμα OC 1070ti με medium σκιες high level fxaa high vegetation και ειμαι οριακα 75fps min σε 2560x1080. Δωστε gpu στον λαο η καρτα λιωνει στο 90% και ο cpu τα ξυνει στο 25%. 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ό,τι να 'ναι..100% CPU Bound προκύπτει από το ότι θέλει καλό CPU επειδή είναι open-world ; Εγώ με 8700Κ και 1070 βλέπω και 35άρια σε πολλές περιπτώσεις(Όταν έχω τον δαυλό με τη φωτιά ανοιχτό) σε 1440P και αυτά τα drops είναι λόγω GPU και όχι λόγω CPU..Σε αυτή τη γενιά όλα τα παιχνίδια είναι κυρίως GPU Bound, τώρα τελευταία κάποια open-world όπως το Watch_Dogs 2 ή το AC: Origins επωφελούνται από 6core CPUs.

Open world Παιχνιδια οπου υπαρχουν πολλοι NPC's Με διαφορετικες ρουτινες ο καθενας...χρειαζονται πολλα threads.

Δεν ειδατε τι γινοτανε στο Origins Με το που εμπαινες στην Αλεξανδρεια...τα frames Πεφταν κατακορυφα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panos_0079 είπε

Open world Παιχνιδια οπου υπαρχουν πολλοι NPC's Με διαφορετικες ρουτινες ο καθενας...χρειαζονται πολλα threads.

Δεν ειδατε τι γινοτανε στο Origins Με το που εμπαινες στην Αλεξανδρεια...τα frames Πεφταν κατακορυφα

Στους 4core 4threads γινοταν αυτα. Ο 7700k δεν εχει τετοιο θεμα. Για μενα η αλεξανδρεια ηταν το πιο optimized μερος ποτε δεν ειχα ουτε ενα drop. Μιλαμε για day one release εχοντας παρει 1 patch μονο. Απολαυστικη ομορφη γεματη και μπραβο τους.

 

Βεβαια κοιτα frametime με 7700K αλλα ειναι στα 2K με 1080 στα 2050. Σπανια πεφτει και στο 59. Φαντασου στα 1080p τα 60 τα εχει για πρωινο.

 

https://www.youtube.com/watch?v=NNsbbgSOz4k

 

Επεξ/σία από Heybro
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Psycho_Warhead said:

Και κανένα μήνα μετά την κυκλοφορία που θα πουλήσει "μόνο" 2-3 εκατομύρια κομμάτια, θα ανακοινώνουν πως το παιχνίδι είχε "απογοητευτικά sales figures" ή "failed to meet expectations" και πως η σειρά μπαίνει στον πάγο, 50% off κανένα τρίμηνο μετά το launch και πάει λέγοντας...

Πραγματικά, κανένας στην Square Enix δεν έχει ιδέα τι θα πει "μαθαίνω απο τα  λάθη μου" πλέον; Η ίδια ακριβώς ιστορία παίζεται απο το 2013 με τα Tomb Raider (2013)/Hitman/Sleeping Dogs/Mankind Divided, και δεν βλέπω να αλλάζει κάτι.

(Bold edited για να είναι πιο ξεκάθαρο, 2o edit γιατί άρχισαν τα γεροντικά προβλήματα και έγραψα 2016 αντί 2013 :P )

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Greygore είπε

 Η ίδια ακριβώς ιστορία παίζεται απο το 2016 με τα Tomb Raider δεν βλέπω να αλλάζει κάτι.

Που κολλαει το Rise of the tomb raider που λογω timed exclusive κυκλοφορησε στις 3 πλατφορμες με διαφορετικη ημερομηνια με το Shadow που βγαινει και στις 3 πλατφορμες την ιδια μερα ταυτοχρονα?

Αυτος ειναι ο λογος που ''πατωσε''το Rise,περαν του ιδιου του παιχνιδιου που δεν ειχε μεγαλες/ουσιωδης αλλαγες απο το αρχικο TR(2013).

Αν το Shadow ειναι αξιολογο σαν τιτλος μιας χαρα θα πουλησει.

Το μονο προβλημα ειναι οτι Σεπτεμβριο/Οκτωβριο βγαινουν πολλα μαζεμενα παιχνιδια με αποτελεσμα,αρα θα μοιραστουν οι πωλησεις.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, Fulgore said:

Που κολλαει το Rise of the tomb raider που λογω timed exclusive κυκλοφορησε στις 3 πλατφορμες με διαφορετικη ημερομηνια με το Shadow που βγαινει και στις 3 πλατφορμες την ιδια μερα ταυτοχρονα?

Αυτος ειναι ο λογος που ''πατωσε''το Rise,περαν του ιδιου του παιχνιδιου που δεν ειχε μεγαλες/ουσιωδης αλλαγες απο το αρχικο TR(2013).

Αν το Shadow ειναι αξιολογο σαν τιτλος μιας χαρα θα πουλησει.

Το μονο προβλημα ειναι οτι Σεπτεμβριο/Οκτωβριο βγαινουν πολλα μαζεμενα παιχνιδια με αποτελεσμα,αρα θα μοιραστουν οι πωλησεις.

Για το πρώτο TR λέω, δεν νομίζω να ανάφερα κάπου το Rise (edit: αν και έγραψα 2016 αντί 2013 κατά λάθος) :P Το πιο πάνω post είναι κυρίως γιατι κουράστικα να βλέπω (απο την συγκεκριμένη εταιρία) παραφουσκωμένα budget τα οποία με την σειρά τους οδηγούν σε "απογοητευτικές πωλήσεις" και (στις περισσότερες περιπτώσεις) "πάγωμα" του εκάστοτε franchise (βλ. Deus Ex, Hitman, Sleeping Dogs).

Edit: Συγκεκριμένα αναφέρομαι στα επανηλημμένα παράπονα απο πλευράς Squenix, όπου ενώ τα εν λόγω franchise είχαν μια χαρά πωλήσεις (γιατί το πρώτο (2013) TR είχε κάνει κάπου 2,5 εκατομύρια τον πρώτο μήνα αν δεν κάνω λάθος), λόγω -προφανώς- παραφουσκωμένων budget τα είχαν κυρήξει "commercial disappointments" (και στις περιπτώσεις Sleeping Dogs / Hitman / Mankind Divided αν δεν κάνω λάθος οι σειρές μπήκαν στο αρχείο μέχρι νεωτέρας).

Επεξ/σία από Greygore
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Greygore είπε

Για το πρώτο TR λέω, δεν νομίζω να ανάφερα κάπου το Rise (edit: αν και έγραψα 2016 αντί 2013 κατά λάθος) :P Το πιο πάνω post είναι κυρίως γιατι κουράστικα να βλέπω (απο την συγκεκριμένη εταιρία) παραφουσκωμένα budget τα οποία με την σειρά τους οδηγούν σε "απογοητευτικές πωλήσεις" και (στις περισσότερες περιπτώσεις) "πάγωμα" του εκάστοτε franchise (βλ. Deus Ex, Hitman, Sleeping Dogs).

Edit: Συγκεκριμένα αναφέρομαι στα επανηλημμένα παράπονα απο πλευράς Squenix, όπου ενώ τα εν λόγω franchise είχαν μια χαρά πωλήσεις (γιατί το πρώτο (2013) TR είχε κάνει κάπου 2,5 εκατομύρια τον πρώτο μήνα αν δεν κάνω λάθος), λόγω -προφανώς- παραφουσκωμένων budget τα είχαν κυρήξει "commercial disappointments" (και στις περιπτώσεις Sleeping Dogs / Hitman / Mankind Divided αν δεν κάνω λάθος οι σειρές μπήκαν στο αρχείο μέχρι νεωτέρας).

Κανεις δεν δινει σημασια σε τετοιες δηλωσεις.Αν οντως ηταν αποτυχια σε πωλησεις η σειρα tomb raider,δεν θα πηγαινε για τριλογια.

Η Square και ο καθε μεγαλος publisher ας λενε οτι θελουν,εμεις παντα μικρη σημασια τους δινουμε σαν καταναλωτες(αυτα ας απασχολουν τους μετοχους) και κοιταζουμε τι γινεται στην πραξη.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
On 5/11/2018 at 02:05, panos_0079 said:

Open world Παιχνιδια οπου υπαρχουν πολλοι NPC's Με διαφορετικες ρουτινες ο καθενας...χρειαζονται πολλα threads.

Δεν ειδατε τι γινοτανε στο Origins Με το που εμπαινες στην Αλεξανδρεια...τα frames Πεφταν κατακορυφα

Λες έννοιες που δεν καταλαβαίνεις. 100% CPU Bound ξέρεις τι σημαίνει ; Ότι απλά θες top CPU και κάρτα το πολύ μέτρια, ενώ αν βάλεις κορυφαία GPU δεν θα δεις διαφορά. Γίνεται να υπάρξει τέτοιο παιχνίδι ; Όχι, το αντίθετο συμβαίνει. Το Origins είναι περίπτωση, μόνο το VMProtect που έχουν βάλει τρώει ένα 25% CPU. Το SoTR όπως και το RoTR GPU Bound θα είναι αφού θα έχει ίδια μηχανή γραφικών. Αν βάλουν και NVIDIA RTX(Ray-tracing) τότε θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα για τις GPUs.

Δημοσ.

Βλέποντας το trailer, μήπως θα πέσει πολύ σκοτάδι στο παιχνίδι; με χαλάνε λίγο τα παιχνίδια που δεν ειναι μέρα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα παιχνίδια ως επι το πλείστον για τα 60fps είναι GPU bound, εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Για παράδειγμα στο Tomb Raider το Reboot, σε συγκεκριμένα σημεία το framerate έπεφτε κάτω από τα 60. Το framerate σε εκείνες τις περιπτώσεις εξαρτώταν από τη CPU και θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά ότι ακόμα και ο 4970Κ τότε δεν μπορούσε να παίξει 60άρι. Για να ανέβει το framerate ήθελε να κατεβάσεις το LOD.

Επίσης το GTA V με τα advanced graphics settings κάνει το παιχνίδι CPU bound και σου γονατίζει τον επεξεργαστή και το framerate.

Το Crysis warhead το είχα βρεί CPU bound και είχαμε συζητήσει εκτενώς τότε για αυτό. Το είχα τεστάρει σε i5-750 με μία 6950, μετά με 2Χ6950, μετά με i5-2500K με 7950 σε διάφορες συχνότητες του επεξεργαστή και παντού είχε περιπτώσεις όπου το framerate έπεφτε λόγω επεξεργαστή. Ειδικά με τον 2500K υπήρχε άμεση σχέση της συχνότητας του επεξεργαστή με το framerate. Θα είχε ενδιαφέρον να το έβλεπα τώρα με i5-3570K και 980Ti αν και δεν νομίζω να διαφέρουν τα πράγματα.

Επεξ/σία από panther_512

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...