Προς το περιεχόμενο

Shadow of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Ετσι ειναι απλα θελει No AA απο την αρχη ετσι το εχω και καθομαι και χαζευω τα textures. Τα μαλλια της λαρας φαινονται χαλια χωρις φιλτρο αλλα δεν πειραζει. Παντως βαλε dx12 δεν χρειαζεται dx11 εκτος αν παιζεις με reshade. Kαι το rise ειχε παρομοια textures πολυ αληθινα.

Aυτο που εντυπωσιαζει σε αυτο το game ειναι το παντρεμα ολων των gfx features με story, gameplay, ηχο.

Παιζω με SFX. 

 

  • Απαντ. 675
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Aυτο που εντυπωσιαζει σε αυτο το game ειναι το παντρεμα ολων των gfx features με story, gameplay, ηχο.

Παιζω με SFX

Ολα ειναι υπεροχα και εμενα μου αρεσε παρα πολυ ειμαι 50% κοντα. Ποσα fps εχεις μεσα στο χωριο με dx11 και sweetfx?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Arkin είπε

Ολα ειναι υπεροχα και εμενα μου αρεσε παρα πολυ ειμαι 50% κοντα. Ποσα fps εχεις μεσα στο χωριο με dx11 και sweetfx?

Να τρεξω bench ?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Να τρεξω bench ?

Ναι αν μπορεις με dx11 και sweetfx στην αναλυση που παιζεις. Γιατι ειχα μια διαφορα 25-30fps dx11 dx12.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ναι αν μπορεις με dx11 και sweetfx στην αναλυση που παιζεις. Γιατι ειχα μια διαφορα 25-30fps dx11 dx12.

EVGA 1080Τι SC2 ειναι στα εργοστασιακα της ρολογια απο 1850-1950Mhz αναλογα το game)

Cpu Ryzen 2700X στα 4.1ghz με 32GB DDR4 3200Mhz

Λοιπον 4Κ δηλαδη 3840x2160 + SFX με:

Tomb Raider.JPG

 

Αποτελεσμα, 50fps average

SOTTR 2019-01-01 21-06-13.jpg

Επεξ/σία από ROG-X
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αρκετα βαρυ σε dx11. Με dx12 θα εισαι μονιμα 60+ αλλα δεν γινεται να μπει dx12. Εφοσον εισαι με gsync πηγαινει νερακι με vsync και triple buffering πας στα 45. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Arkin είπε

Αρκετα βαρυ σε dx11. Με dx12 θα εισαι μονιμα 60+ αλλα δεν γινεται να μπει dx12. Εφοσον εισαι με gsync πηγαινει νερακι με vsync και triple buffering πας στα 45. 

Mεγαλη διαφορα σε DX12 😜 στα fps! Απο 50 fps DX11+ SFX -> 51 fps DX12 

Στην εικονα που ειναι απλα χαλια! 😁

DX12.thumb.JPG.d9f68f378ea4a338cc4d0b69bacfc8fc.JPG

 

Σε DX11 μια χαρα μου παιζει! 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Mεγαλη διαφορα σε DX12 😜 στα fps! Απο 50 fps DX11+ SFX -> 51 fps DX12 

Στην εικονα που ειναι απλα χαλια! 😁

DX12.thumb.JPG.d9f68f378ea4a338cc4d0b69bacfc8fc.JPG

Σε DX11 μια χαρα μου παιζει! 

Γιατι ετσι? Μεσα στο χωριο πρεπει να εχω 20-25fps διαφορα. Παιζει να το εφτιαξαν με τα τελευταια patch? Αν ναι παω να βαλω reshade αμεσα και dx11.

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.

Εγω το εχω αυθεντικο. DX11 VS DX12 στα γραφικα ειναι ακριβως ιδια. Απλα με dx12 ειχα καλυτερο performance και δεν μπορουσα να βαλω reshade. Εχω πολυ καιρο να τρεξω benchmark οποτε ισως εστρωσε και το performance σε dx11 να βαλω κανα reshade να φυγει η ασπριλα που υπαρχει σε πολλα σημεια. Στα γραφικα παντως ειναι ακριβως ιδια dx11 με dx12 η ευκολια του reshade ειναι που αλλαζει. Θα τρεξω benchmark αυριο και επανερχομαι.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, ROG-X είπε

το SFX κανει την διαφορα... για δοκιμασε...

τι καρτα γραφ. και cpu εχεις ?

Παω να το τρεξω με εψησες ασχημα. Ναι το reshade κανει παντα τι διαφορα και να σου πω μου ελειψε απο το shadow σε αρκετα σημεια. Τρεχω bench τωρα και επανερχομαι. 8700k 1070ti σε 2560x1080.

Παμε ενα σε DX12 με το τελευταιο patch και drivers

Ultra ολα εκτος AA. 85 average

Screenshot-1.png
Screenshot-2.png

 

 

 

 

Και σε dx11. Δεν ειναι τοσο η διαφορα των 7fps οσο οτι στα χωρια επεσα στα 50-55 απο 67-70min που ειχα πριν με dx12 δηλαδη ενα 20% πιο κατω σιγουρα. Με reshade θα πεσει ακομα 10%. 

 

Screenshot-1.png

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α ΟΚ! Εισαι σε 2560x1080... στο 4K αλλαζει το πραγμα που ειναι 5.500.000 pixel παραπανω. 

Και εγω που παιζω σε 4Κ, το SFX/Reshade δεν το αλλαζω με τιποτα. 

Επεξ/σία από ROG-X
Δημοσ.
Μόλις τώρα, ROG-X είπε

Εισαι σε 2560x1440 ρε συ... στο 4K αλλαζει το πραγμα που ειναι 4.600.000 pixel παραπανω. 

2560x1080. Προφανως αλλαζει και βαραινει αρκετα το θεμα ειναι το dx11 vs dx12 που μεσα στα χωρια υπαρχουν πολυ μεγαλα drops σε dx11. Στα αλλα μερη παει τραινο και σε dx11. 

Δημοσ.

Ήρθε και το κακό παιδί που σας έκανε report για να μάθετε να λύνετε τις "διαφορές" σας σε thread που ακολουθεί :lol: 

Σοβαρευτείτε λίγο και απολαύστε το παιχνίδι. 

Dx12 , 2560X1440 , με και χωρις ΑΑ (φαίνεται στα Screenshot).

Εδώ έχουμε τα πάντα φουλ και SMAAT2x (δεν βλέπω την θολούρα που ειπώθηκε πιο πάνω με αυτή την επιλογή)

SOTTR_2019_01_01_21_35_15_317.jpg.33eaa9ddabaadcd391972928db519c5d.jpg

SOTTR_2019_01_01_21_35_20_259.jpg.3567e831324591e902adb3bdea16253f.jpg

Και χωρίς ΑΑ. 

SOTTR_2019_01_01_21_39_12_938.jpg.8a813592015091e30d0bb34601ba797c.jpg

Έλεγα να δοκιμάσω και τα ίδια με DX11. Δεν ξέρω αν έχει νόημα ωστόσο καθώς δεν βάζω reshade.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...