ROG-X Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Arkin είπε Ετσι ειναι απλα θελει No AA απο την αρχη ετσι το εχω και καθομαι και χαζευω τα textures. Τα μαλλια της λαρας φαινονται χαλια χωρις φιλτρο αλλα δεν πειραζει. Παντως βαλε dx12 δεν χρειαζεται dx11 εκτος αν παιζεις με reshade. Kαι το rise ειχε παρομοια textures πολυ αληθινα. Aυτο που εντυπωσιαζει σε αυτο το game ειναι το παντρεμα ολων των gfx features με story, gameplay, ηχο. Παιζω με SFX.
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 50 λεπτά πριν, ROG-X είπε Aυτο που εντυπωσιαζει σε αυτο το game ειναι το παντρεμα ολων των gfx features με story, gameplay, ηχο. Παιζω με SFX. Ολα ειναι υπεροχα και εμενα μου αρεσε παρα πολυ ειμαι 50% κοντα. Ποσα fps εχεις μεσα στο χωριο με dx11 και sweetfx?
ROG-X Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Arkin είπε Ολα ειναι υπεροχα και εμενα μου αρεσε παρα πολυ ειμαι 50% κοντα. Ποσα fps εχεις μεσα στο χωριο με dx11 και sweetfx? Να τρεξω bench ?
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 4 λεπτά πριν, ROG-X είπε Να τρεξω bench ? Ναι αν μπορεις με dx11 και sweetfx στην αναλυση που παιζεις. Γιατι ειχα μια διαφορα 25-30fps dx11 dx12.
ROG-X Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Arkin είπε Ναι αν μπορεις με dx11 και sweetfx στην αναλυση που παιζεις. Γιατι ειχα μια διαφορα 25-30fps dx11 dx12. (Η EVGA 1080Τι SC2 ειναι στα εργοστασιακα της ρολογια απο 1850-1950Mhz αναλογα το game) Cpu Ryzen 2700X στα 4.1ghz με 32GB DDR4 3200Mhz Λοιπον 4Κ δηλαδη 3840x2160 + SFX με: Αποτελεσμα, 50fps average Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2019 από ROG-X 1
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Αρκετα βαρυ σε dx11. Με dx12 θα εισαι μονιμα 60+ αλλα δεν γινεται να μπει dx12. Εφοσον εισαι με gsync πηγαινει νερακι με vsync και triple buffering πας στα 45.
ROG-X Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Arkin είπε Αρκετα βαρυ σε dx11. Με dx12 θα εισαι μονιμα 60+ αλλα δεν γινεται να μπει dx12. Εφοσον εισαι με gsync πηγαινει νερακι με vsync και triple buffering πας στα 45. Mεγαλη διαφορα σε DX12 😜 στα fps! Απο 50 fps DX11+ SFX -> 51 fps DX12 Στην εικονα που ειναι απλα χαλια! 😁 Σε DX11 μια χαρα μου παιζει! Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2019 από ROG-X
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, ROG-X είπε Mεγαλη διαφορα σε DX12 😜 στα fps! Απο 50 fps DX11+ SFX -> 51 fps DX12 Στην εικονα που ειναι απλα χαλια! 😁 Σε DX11 μια χαρα μου παιζει! Γιατι ετσι? Μεσα στο χωριο πρεπει να εχω 20-25fps διαφορα. Παιζει να το εφτιαξαν με τα τελευταια patch? Αν ναι παω να βαλω reshade αμεσα και dx11. Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2019 από Arkin
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Εγω το εχω αυθεντικο. DX11 VS DX12 στα γραφικα ειναι ακριβως ιδια. Απλα με dx12 ειχα καλυτερο performance και δεν μπορουσα να βαλω reshade. Εχω πολυ καιρο να τρεξω benchmark οποτε ισως εστρωσε και το performance σε dx11 να βαλω κανα reshade να φυγει η ασπριλα που υπαρχει σε πολλα σημεια. Στα γραφικα παντως ειναι ακριβως ιδια dx11 με dx12 η ευκολια του reshade ειναι που αλλαζει. Θα τρεξω benchmark αυριο και επανερχομαι.
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 23 ώρες πριν, ROG-X είπε το SFX κανει την διαφορα... για δοκιμασε... τι καρτα γραφ. και cpu εχεις ? Παω να το τρεξω με εψησες ασχημα. Ναι το reshade κανει παντα τι διαφορα και να σου πω μου ελειψε απο το shadow σε αρκετα σημεια. Τρεχω bench τωρα και επανερχομαι. 8700k 1070ti σε 2560x1080. Παμε ενα σε DX12 με το τελευταιο patch και drivers Ultra ολα εκτος AA. 85 average Και σε dx11. Δεν ειναι τοσο η διαφορα των 7fps οσο οτι στα χωρια επεσα στα 50-55 απο 67-70min που ειχα πριν με dx12 δηλαδη ενα 20% πιο κατω σιγουρα. Με reshade θα πεσει ακομα 10%.
ROG-X Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Α ΟΚ! Εισαι σε 2560x1080... στο 4K αλλαζει το πραγμα που ειναι 5.500.000 pixel παραπανω. Και εγω που παιζω σε 4Κ, το SFX/Reshade δεν το αλλαζω με τιποτα. Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2019 από ROG-X
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, ROG-X είπε Εισαι σε 2560x1440 ρε συ... στο 4K αλλαζει το πραγμα που ειναι 4.600.000 pixel παραπανω. 2560x1080. Προφανως αλλαζει και βαραινει αρκετα το θεμα ειναι το dx11 vs dx12 που μεσα στα χωρια υπαρχουν πολυ μεγαλα drops σε dx11. Στα αλλα μερη παει τραινο και σε dx11.
tommybertsen Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2019 Ήρθε και το κακό παιδί που σας έκανε report για να μάθετε να λύνετε τις "διαφορές" σας σε thread που ακολουθεί Σοβαρευτείτε λίγο και απολαύστε το παιχνίδι. Dx12 , 2560X1440 , με και χωρις ΑΑ (φαίνεται στα Screenshot). Εδώ έχουμε τα πάντα φουλ και SMAAT2x (δεν βλέπω την θολούρα που ειπώθηκε πιο πάνω με αυτή την επιλογή) Και χωρίς ΑΑ. Έλεγα να δοκιμάσω και τα ίδια με DX11. Δεν ξέρω αν έχει νόημα ωστόσο καθώς δεν βάζω reshade.
panos_0079 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 σε dx12 το παιχνιδι τρεχει χαλαρα με 60 Frames se dx11 σερνεται...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα