Arkin Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Πρέπει να βγάλει από το OS DTS/Dolby νομίζω, αλλιώς δεν γίνεται..Το θέμα είναι πως θα το βγάλει στο OS.. Δεν γνωριζω και εγω παντα linear pcm μου δινει ο ενισχυτης. Οχι οτι ειναι ασχημο αλλα αλλιως ειναι το dts/dd. Αν καποιος γνωριζει ας γραψει. Τα windows περνανε κανονικα πολυκαναλο dts/dd στις ταινιες. Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2018 από Arkin
tommybertsen Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, Arkin είπε Κοιτα το motion blur το απενεργοποιω σε ολα τα παιχνιδια ισως κατι να φταιει εκει. Και εγώ το απενεργοποιώ πάντα, δεν φταίει αυτό. Κάποιο bug παίζει. Έπαιζαν περισσότερα bugs αρχικά, αν είναι μόνο αυτό τώρα, ας είναι
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Slowdowns εγώ δεν έχω δει πουθενά πάντως, το παιχνίδι είναι βούτυρο σε DX12/Max details. 1
pip1908 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Να φανταστώ ότι όλοι το τρέχετε σε DX12... σε DX11 πως πάει το παιχνίδι; το τρέχει κάνεις;
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Αρκετά χειρότερα από το 12. 2
xavier Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 παντως σαν παιχνιδι δε με ενθουσιασε... το βρηκα αρκετα ρηχο σε ολα εκτος απο τα γραφικα...
Agent_Orange Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 15 ώρες πριν, Arkin είπε Δεν γνωριζω και εγω παντα linear pcm μου δινει ο ενισχυτης. Οχι οτι ειναι ασχημο αλλα αλλιως ειναι το dts/dd. Αν καποιος γνωριζει ας γραψει. Τα windows περνανε κανονικα πολυκαναλο dts/dd στις ταινιες. Για δες λίγο εδώ https://puresoftapps.blogspot.com/2018/04/realtek-apo-driver.html Βασικά χρειάζεται να γίνει enable το encoding σε DD/DTS οπως είπε ο psycho, μετά θα μπορείς να έχεις πολυκάναλο ήχο στα games. 1
Arkin Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κυκλοφορησε drivers οι nvidia και διορθωνουν το παρακατω Shadow of the Tomb Raider: Fixes occasional application crash in DirectX 12 mode Οποτε οσοι εχετε θεμα περαστε το λογικα θα διορθωθει. https://www.guru3d.com/files-details/geforce-417-58-hotfix-driver-download.html Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2018 από Arkin
Acmilangr2 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Arkin είπε Κυκλοφορησε drivers οι nvidia και διορθωνουν το παρακατω Shadow of the Tomb Raider: Fixes occasional application crash in DirectX 12 mode Οποτε οσοι εχετε θεμα περαστε το λογικα θα διορθωθει. https://www.guru3d.com/files-details/geforce-417-58-hotfix-driver-download.html crush έκανε όταν δεν ήταν σταθερή η GPU σε OC. Θα έχει γούστο τώρα να μην κρασάρει... Είχαμε βρει το απόλυτο stress για τις gpu. πάει και αυτό;
Arkin Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε crush έκανε όταν δεν ήταν σταθερή η GPU σε OC. Θα έχει γούστο τώρα να μην κρασάρει... Είχαμε βρει το απόλυτο stress για τις gpu. πάει και αυτό; Χαχαχα όχι ρε συ το παιχνίδι έφταιγε οχι το oc. Δοκίμασε το και πες μας αν βλέπεις crash με oc που πριν κρασερνε.
Acmilangr2 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Arkin είπε Χαχαχα όχι ρε συ το παιχνίδι έφταιγε οχι το oc. Δοκίμασε το και πες μας αν βλέπεις crash με oc που πριν κρασερνε. Δεν νομίζω να έφταιγε το παιχνίδι. εφόσον όταν βάζαμε ελαφρώς πιο κάτω το clock δεν κράσαρε. Αλλά θα το δοκιμάσω
Arkin Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Δεν νομίζω να έφταιγε το παιχνίδι. εφόσον όταν βάζαμε ελαφρώς πιο κάτω το clock δεν κράσαρε. Αλλά θα το δοκιμάσω Δοκίμασε με τέρμα oc να δεις αν σε πετάει. Λογικά θα το έφτιαξαν.
ROG-X Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) DX11 εδω σε 4K (ολα ultra, εκτος απο PURE HAIR στο LOW και DOF στο OFF) + SFX Το game στον οπτικο τομεα δινει ρεστα. Αλλα και στους αλλους τομεις, gameplay, story, ηχος... Σε native 4Κ μιλαμε για απογειωση των details. Εχει πολυ πραγμα να δειξει....Ισως το πρωτο game που θα ηθελα να το δω σε ακομα μεγαλυτερη αναλυση απο 4Κ. Dual κλικ για fullscreen 4K. Το game ειναι αλλου.... Spoiler Μερικες ακομα... Spoiler Πραγματικα δεν παιζουν λογια για την δουλεια που εχουν κανει... Spoiler Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2019 από ROG-X
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Το παιχνιδι εχει απο τα καλυτερα textures εκει εξω με απιστευτη λεπτομερεια. Παντα με AA off μιας και το taa smaa θολωνουν τα παντα. Με dx11 ομως υπαρχει μεγαλο drops στα fps ενω με dx12 παει τραινο.
Arkin Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ετσι ειναι απλα θελει No AA απο την αρχη ετσι το εχω και καθομαι και χαζευω τα textures. Τα μαλλια της λαρας φαινονται χαλια χωρις φιλτρο αλλα δεν πειραζει. Παντως βαλε dx12 δεν χρειαζεται dx11 εκτος αν παιζεις με reshade. Kαι το rise ειχε παρομοια textures πολυ αληθινα. Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2019 από Arkin
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα