Προς το περιεχόμενο

Shadow of the Tomb Raider [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Arkin είπε

Τα εχεις ολα στο ultra εκτος motion blur και depth of field+smaa? 2-3fps διαφορα εχουν οι 1070ti-1080 παντως. Επισης ιδιο build windows και driver. Δεν φαινεται καθαρα η φωτογραφια που ανεβασες και αν πατησω πανω την θολωνει τερμα βαλτην στο postimg γιατι δεν μπορω να διαβασω τι γραφει δεξια στις πληροφοριες.

πατα πανω στο load full resolution και θα στην βγαλει. Ακριβως ιδιες ρυθμισεις με σενα . Αverage στην gpu εχουμε διαφορα 6 fps , κερδιζεις καποια απο cpu γιαυτο και εχουμε 3 διαφορα. 

  • Απαντ. 675
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε

πατα πανω στο load full resolution και θα στην βγαλει. Ακριβως ιδιες ρυθμισεις με σενα . Αverage στην gpu εχουμε διαφορα 6 fps , κερδιζεις καποια απο cpu γιαυτο και εχουμε 3 διαφορα. 

Αρκετα ειναι τα 6fps ναι. Μια φορα το ετρεξα. Στα ποσα mhz εχεις την 1080 κυριως core? Εγω την εχω στα 2100core 4300 memory. Ισως να τσιμπαει κανα fps απο την μεγαλυτερη ταχυτητα της memory που εχει η 1080.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Arkin είπε

Αρκετα ειναι τα 6fps ναι. Μια φορα το ετρεξα. Στα ποσα mhz εχεις την 1080 κυριως core? Εγω την εχω στα 2100core 4300 memory. Ισως να τσιμπαει κανα fps απο την μεγαλυτερη ταχυτητα της memory που εχει η 1080.

2080 core και να ηθελα δεν παει παραπανω. 5500 η μνημη που λογικα οντως αυτη ευθυνεται για τα περισσοτερα fps. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, noFEARgr είπε

2080 core και να ηθελα δεν παει παραπανω. 5500 η μνημη που λογικα οντως αυτη ευθυνεται για τα περισσοτερα fps. 

Και το rise ανεβαινει καποια fps με την μεγαλυτερη μνημη οποτε το βρηκαμε. Παντως πιο πισω που ειδα ενα benchmark που εβαλες με highest ειχες 92 average. Επεσε τοσο το performance με τους 416 drivers η φταιει καποιο patch του παιχνιδιου? Πανεμορφο οπτικα παντως το παιζω ανετα στα 75fps χωρις reshade ομως το dx11 ριχνει αρκετα το performance απο οτι ειδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Και το rise ανεβαινει καποια fps με την μεγαλυτερη μνημη οποτε το βρηκαμε. Παντως πιο πισω που ειδα ενα benchmark που εβαλες με highest ειχες 92 average. Επεσε τοσο το performance με τους 416 drivers η φταιει καποιο patch του παιχνιδιου? Πανεμορφο οπτικα παντως το παιζω ανετα στα 75fps χωρις reshade ομως το dx11 ριχνει αρκετα το performance απο οτι ειδα.

Χωρις aa ηταν γιαυτο , καθως και οτι τα highest δεν ειναι ολα ultra. Η πλακα ειναι οτι οπτικα τουλαχιστον για μενα ειναι πολυ καλυτερο χωρις aa γιατι δεν εχει θολουρα. 

Επεξ/σία από noFEARgr
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε

Χωρις aa ηταν γιαυτο . Η πλακα ειναι οτι οπτικα τουλαχιστον για μενα ειναι πολυ καλυτερο χωρις aa γιατι δεν εχει θολουρα. 

Δηλαδή να το βγάλω το ΑΑ λες? Πως το παίζεις εσύ? 

Ετρεξα ακομα ενα στα 2152 core και 4400 memory τσιμπησε 2fps.

 

Screenshot-1.png

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Δηλαδή να το βγάλω το ΑΑ λες? Πως το παίζεις εσύ? 

ειναι καθαρα προσωπικη προτιμηση, στο συγκεκριμενο παιχνιδι μου φανηκε η μερα με την νυχτα χωρις αα. Eιδικα το taa δεν παλευεται , μπορεις να το δοκιμασεις χωρις aa και βλεπεις. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

ειναι καθαρα προσωπικη προτιμηση, στο συγκεκριμενο παιχνιδι μου φανηκε η μερα με την νυχτα χωρις αα. Eιδικα το taa δεν παλευεται , μπορεις να το δοκιμασεις χωρις aa και βλεπεις. 

Θα το βγαλω τελειως το παιχνιδι μου αρεσε πολυ παντως οπτικα και το ολο exploration εξαιρετικο. 

Edit:

Δοκιμασα χωρις ΑΑ και με smaa εβγαλα 2 ιδια screenshots και δεν ειδα καμια διαφορα οσον αφορα τη θολουρα. Νομιζω θολο ειναι μονο με το TAA που σε ολα τα παιχνιδια θολωνει την εικονα. Το smaa δεν το κανει αυτο. 

Edit 2:

Τελικα οντως υπαρχει θολουρα και με το TAA γινεται ακομα μεγαλυτερη

 

No AA

Screenshot-26.png

SMAA

Screenshot-25.png

TAA

Screenshot-27.png

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.

Το ΑΑ θελει κλεισιμο οντως θολωνει αρκετα τα textures σε ολη την εικονα. Σιγουρα εξομαλυνει αρκετα τα περιγραμματα αλλα δεν φαινονται εκτος αν κατσετε να τα παρατηρησετε. Το παιχνιδι ειναι βουτυρο καμια ωριτσα στα 60 το επαιξα δεν εχασε ουτε frame πολυ καλο optimization. Πολυ πιθανων να εχω stable και 75 θα το δοκιμασω αυριο. Πολυ αληθοφανη γραφικα και πεντακαθαρα textures. Θα το απολαυσουμε και αυτο οπως τα πρωτα 2. 

 

Φιλε tommybertsen οπως βλεπω υπαρχουν drops στα 48 πως συμπεριφερετε το παιχνιδι σε τετοιες πτωσεις? Reshade δεν θα βαλουμε λογω dx11 και χειροτερου performance αλλα δεν μου ηρθε η αναγκη να βαλω εχουν κανει πολυ καλη δουλεια οι developers.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Arkin είπε

Το ΑΑ θελει κλεισιμο οντως θολωνει αρκετα τα textures σε ολη την εικονα. Σιγουρα εξομαλυνει αρκετα τα περιγραμματα αλλα δεν φαινονται εκτος αν κατσετε να τα παρατηρησετε. Το παιχνιδι ειναι βουτυρο καμια ωριτσα στα 60 το επαιξα δεν εχασε ουτε frame πολυ καλο optimization. Πολυ πιθανων να εχω stable και 75 θα το δοκιμασω αυριο. Πολυ αληθοφανη γραφικα και πεντακαθαρα textures. Θα το απολαυσουμε και αυτο οπως τα πρωτα 2. 

Φιλε tommybertsen οπως βλεπω υπαρχουν drops στα 48 πως συμπεριφερετε το παιχνιδι σε τετοιες πτωσεις? Reshade δεν θα βαλουμε λογω dx11 και χειροτερου performance αλλα δεν μου ηρθε η αναγκη να βαλω εχουν κανει πολυ καλη δουλεια οι developers.

Να σε ρωτήσω κάτι; γιατί ψάχνεις να το κάνεις stable αφού έλεγες ότι και όταν πέφτει κάτω απο τα hz της οθόνης σου δεν καταλαβαίνεις διαφορα;;;

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Να σε ρωτήσω κάτι; γιατί ψάχνεις να το κάνεις stable αφού έλεγες ότι και όταν πέφτει κάτω απο τα hz της οθόνης σου δεν καταλαβαίνεις διαφορα;;;

Στο black flag αυτό με triple buffering το double buffering ειναι το καλύτερο στη συνολική εμπειρία. Στο shadow δεν έχω θέμα με stable average 80fps όσο έχω παίξει είναι βούτυρο κοιτάω αποκλειστικά την ποιότητα εικόνας και που είναι πιο καθαρή. Αν βάλω force triple δεν έχει νόημα το έκανα μόνο στο BF που έχει θέμα το παιχνίδι με τις Pascal για να διώξω τα 30fps του DB. Το triple buffering δημιουργεί άλλα θέματα. Όπως και να έχει παντα στοχευω στα stable fps της οθόνης και σε ευθεία γραμμή frametimes. Εκεί έχεις smoothila και ίδια ακριβώς εμπειρία με gsync/freesync. 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Arkin είπε

Στο black flag αυτό με triple buffering το double buffering ειναι το καλύτερο στη συνολική εμπειρία. Στο shadow δεν έχω θέμα με stable average 80fps όσο έχω παίξει είναι βούτυρο κοιτάω αποκλειστικά την ποιότητα εικόνας και που είναι πιο καθαρή. Αν βάλω force triple δεν έχει νόημα το έκανα μόνο στο BF που έχει θέμα το παιχνίδι με τις Pascal για να διώξω τα 30fps του DB. Το triple buffering δημιουργεί άλλα θέματα. Όπως και να έχει παντα στοχευω στα stable fps της οθόνης και σε ευθεία γραμμή frametimes. Εκεί έχεις smoothila και ίδια ακριβώς εμπειρία με gsync/freesync. 

έχεις κάνει OC στα 80hz;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...