panos_0079 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Fulgore είπε Ξεχασα να το βαλω πιο πριν. φυσιολογικο ειναι...σε dx12 το παιχνιδι τρεχει καλυτερα
Spartan117 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) @Fulgore 23 ώρες πριν, Spartan117 είπε Η πραγματική μπουκάλα στο Shadow έρχεται από το Dx11. Dx11 Dx12 Το CPU Render πάει περίπατο... Το Dx12 είναι 5 φορές πιο γρήγορο. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2018 από Spartan117 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Παιχνιδαρα και μου αρεσει και η υλοποιηση HDR αρκετα.. Μια χαρα τρεχει επισης σε 4k , τουλαχιστον μεχρι στιγμης, νομιζω εχει καλυτερα frametimes απο το προηγουμενο αλλα θα δειξει και αργοτερα.. Moυ αρεσει επισης που μπορεις να παραμετροποιησεις το επιπεδο δυσκολιας.. Παντα ηθελα λιγο πιο challenging το παιχνιδι χωρις ομως να μου σπανε τα νευρα οι γριφοι απο επιπεδο χρονου και δυσκολιας. Οποτε το παιζω στο δυσκολο αλλα με μετριους τους γριφους που θα ειναι χρονοβορα διαδικασια ακομη και αν ξερεις τι πρεπει να κανεις για να τους ξεπερασεις..
Acmilangr2 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε Παιχνιδαρα και μου αρεσει και η υλοποιηση HDR αρκετα.. Μια χαρα τρεχει επισης σε 4k , τουλαχιστον μεχρι στιγμης, νομιζω εχει καλυτερα frametimes απο το προηγουμενο αλλα θα δειξει και αργοτερα.. Moυ αρεσει επισης που μπορεις να παραμετροποιησεις το επιπεδο δυσκολιας.. Παντα ηθελα λιγο πιο challenging το παιχνιδι χωρις ομως να μου σπανε τα νευρα οι γριφοι απο επιπεδο χρονου και δυσκολιας. Οποτε το παιζω στο δυσκολο αλλα με μετριους τους γριφους που θα ειναι χρονοβορα διαδικασια ακομη και αν ξερεις τι πρεπει να κανεις για να τους ξεπερασεις.. Διάβασα κάπου ότι αξίζει στο επίπεδό HARD σε όλα. έτσι θα κάνω και εγώ
ADHD Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, Acmilangr2 είπε Διάβασα κάπου ότι αξίζει στο επίπεδό HARD σε όλα. έτσι θα κάνω και εγώ Στο exploration και γριφους σιγουρα, τωρα στο gunplay εβαλα normal γιατι με controller δεν μπορω και δεν νομιζω οτι ειναι και το δυνατο του σημειο tbh. Επισης αν τα βαλεις ολα στο hard νομιζω οτι κανει save μονο σε campsite, οποτε το παραμικρο λαθος μπορει να σε παει 20-30 λεπτα πισω..
d4ydr33m3r Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, ADHD είπε Στο exploration και γριφους σιγουρα, τωρα στο gunplay εβαλα normal γιατι με controller δεν μπορω και δεν νομιζω οτι ειναι και το δυνατο του σημειο tbh. Επισης αν τα βαλεις ολα στο hard νομιζω οτι κανει save μονο σε campsite, οποτε το παραμικρο λαθος μπορει να σε παει 20-30 λεπτα πισω.. Oχι αυτό είναι στο deadly obsession στο exploration οχι στο hard για το save.. Στο hard απλα δεν είναι αναμμενα τα bonfires πρέπει να τα ανάψεις εσύ.. Μου αρέσει γιατί στο hard δεν αναπληρώνει την ενέργεια σου κατά την διάρκεια της μάχης και στο exploration επίσης δεν ισχύουν τα survival instincts. Οπως είπα για εμενα οι γριφοι συνήθως δεν αλλάζουν αλλά γίνονται απλά πιο δύσκολοι και χρειάζονται να βγουν σε περιορισμένο χρόνο.. Οπότε για εμενα δεν έχει νόημα να κάτσω δυο ώρες πάνω από ένα γρίφο γιατί μπορεί να χρειάζεται απλά να τον κάνω τέλεια.. Αν ήταν όπως στα παλιά TR που κατά βάση έπαιζαν μεγάλο ρόλο οι γριφοι στο παιχνίδι νομίζω δεν θα σκεφτόμουν έτσι βέβαια.. Δεν δίνει βέβαια hints οπότε ίσως το γυρίσω και αυτό στο hard θα δείξει αν είναι ευκολοι οι γριφοι Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2018 από d4ydr33m3r
ADHD Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Α οκ δεν το ηξερα αυτο, παντως για τους γριφους το εχω στο hard και δεν εχω συναντήσει κανέναν δύσκολο ακόμα. Τουλάχιστον να συγκρίνεται με αρχικά επίπεδα portal/talos, ολα ειναι απλοϊκά, μπορεί αργότερα να έχει καλύτερους.
panos_0079 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Παιχνιδαρος...θυμιζει παλια tomb raider με αρκετη εξερευνηση και γριφους και λιγη δραση.Πιστευω εχουν βρει τη σωστη φορμουλα 1
KilliK Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) την σωστη φορμουλα την βρηκαν, στον περισσοτερο κοσμο δεν αρεσει ομως.. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από KilliK
Psycho_Warhead Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Ο κόσμος έχει κακομάθει στο πολύ πίου-πίου. 1
Arkin Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, KilliK είπε την σωστη φορμουλα την βρηκαν, στον περισσοτερο κοσμο δεν αρεσει ομως.. Αυτος ο κοσμος ας παει να παιξει fortnite και pubg. Η εξερευνηση παντα ηθελε περισσοτερο μυαλο και σκεψη ειδικα αν εχει αρκετους γριφους στα tombs. Χαιρομαι που επεστρεψε σε αυτο το μοτιβο το shadow το rise ειχε σιγουρα περισσοτερα tombs απο το προηγουμενο και αυτο ακομα περισσοτερα. Απο τις κορυφαιες τριλογιες των τελευταιων χρονων. 2
KilliK Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 αυτο ο κοσμος ομως καθοριζει την επιτυχια ενος τιτλου.. https://www.eurogamer.net/articles/2018-09-17-shadow-of-the-tomb-raider-physical-sales-down-on-tomb-raider-reboot
Fulgore Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Απο κοσμο παντως ως τωρα πανω κατω στα ιδια επιπεδα με το προηγουμενο Rise ειναι το παιχνιδι.
noFEARgr Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Το 2013 πουλιοταν αρκετα πιο πολλες φυσικες κοπιες σε σχεση με τωρα που οι περισσοτεροι παιρνουν digital
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα