Dante80 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Μου τυχαίνει αραιά και που. Να γλυτώσεις - για κάμποσο καιρό κάθε φορά - είναι σχετικά εύκολο όμως. Τους απαντάς μετά την πρώτη τους πρόταση "Σας ευχαριστώ πολύ, κάτι τέτοιο δεν θα με ενδιέφερε, σας εύχομαι καλή συνέχεια". Σε ευχαριστούν αυτοί και το κλείνουν μόνοι τους.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 15 λεπτά πριν, Dante80 είπε Σε ευχαριστούν αυτοί και το κλείνουν μόνοι τους. Eίναι μια σημαντική λεπτομέρεια αυτή. Θα περιμένετε να το κλείσουν πρώτα αυτοί (αναφέρομαι και σε άλλα ενοχλητικά τηλέφωνα). Έτσι ο υπολογιστής θεωρεί ότι η καρτέλα έκλεισε και δεν ξαναδίνει το νούμερο στους τηλεφωνητές (τουλάχιστον για αρκετό καιρό). Αν το κλείσετε πρώτα εσείς θεωρεί ότι το κλείσατε για οποιοδήποτε λόγο χωρίς να τελειώσει η ενημέρωση και άρα η καρτέλα σας θα φαίνεται ακόμα ανοιχτή.
giorgos pliakos Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2019 Κανεις το πίο απλο Σε παροχο σου ζητας το τηλεφωνο να μπει σε μητρωο 11 Μετα από ενα ευλογο διαστημα για να ενημερωθεί στο συστημα οι κλησεις σταματανε η μειώνονται .. Ακομα και να μην γινει αυτό αν σε καλεσουν τους αναφερεις οτι το τηλεφωνο ειναι στο μητρωο 11 η πολυ απλα ειμαι ανεργος... ειδικά στην δευτερη περιπτωση δεν σε ενοχλουν ξανα ,, τι να πουλησουν σε ανεργο?
censOred Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 Στις 23/10/2018 στις 4:07 ΜΜ, μπιπ μπιπ είπε 13 κλήσεις.εχει σταματήσει να είναι αστείο.ειναι εμμονή πλέον. Όταν εσύ εμφανιζόσουν 13 φορές στο ίδιο επεισόδιο και εκανες την ζωη του coyote ΚΟΛΑΣΗ, ηταν καλα ε?? Δεν ήταν ΕΜΜΟΝΗ?? 1
VonLoutsos Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2019 Εμένα με έπαιρναν κάθε δεύτερη μέρα(πολλές φορές και κάθε ημέρα) από την Vodafone(που είμαι και συνδρομητής) για προσφορές. Τους αντιμετώπιζα ευγενικά(γιατί είναι η δουλειά τους), αλλά μια μέρα είχα βαρεθεί και σε υψηλό τόνο εξήγησα στον υπάλληλο οτι δεν γίνεται να με παίρνουν κάθε μέρα, ενώ η προσφορά τους δεν είναι ανταγωνιστική και να με ζαλίζουν. Ακουγόταν και ο υπευθυνος από πισω να φωνάζει για περισσότερες πωλήσεις και με εκνεύριζε ακόμα περισσότερο. Έχουν να με πάρουν από τότε.
Arduono Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2019 κανε αποκλεισμο απο το κινητο τηλεφωνο ερχετε μονο αναφορα οτι σε καλεσανε
geosoft2001 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κι εμένα σήμερα δύο φορές με κάλεσαν δε το σήκωσα... Θα το βάλω φραγή και τέλος Truecaller , κάνε εγκατάσταση αυτή την εφαρμογή στο κινητό σου και θά με θυμηθείς... Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2019 από geosoft2001 1
KoreanW Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Quote Επιβολή διοικητικών προστίμων σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας 1) Επιβολή προστίμου για παραβίαση της αρχής της ακρίβειας και της προστασίας των δεδομένων ήδη από τον σχεδιασμό κατά την τήρηση προσωπικών δεδομένων συνδρομητών Η Αρχή έγινε αποδέκτης καταγγελιών φυσικών προσώπων συνδρομητών τηλεφωνίας του ΟΤΕ οι οποίοι, αν και είχαν εγγραφεί στο μητρώο αντιρρήσεων («opt-out») του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 του παρόχου τους, είχαν λάβει τηλεφωνικές κλήσεις από τρίτες εταιρείες για σκοπούς προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Όπως διαπιστώθηκε κατά τη διερεύνηση της υπόθεσης, οι εν λόγω συνδρομητές είχαν υποβάλει αίτημα φορητότητας για τη μεταφορά της τηλεφωνικής τους σύνδεσης σε άλλο πάροχο. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, ο ΟΤΕ διέγραψε τα στοιχεία τους από το μητρώο. Ωστόσο, όταν οι συγκεκριμένοι συνδρομητές ακύρωσαν το αίτημα φορητότητας, δεν υπήρχε ορθή διαδικασία για την ακύρωση της διαγραφής τους. Οι συνδρομητές εμφανίζονταν μεν ως εγγεγραμμένοι στο μητρώο στην εσωτερική εφαρμογή πελατειακών σχέσεων, αλλά οι τηλεφωνικοί αριθμοί τους δεν περιλαμβάνονταν στο μητρώο που έστελνε ο ΟΤΕ στις διαφημιζόμενες εταιρείες, αφού τα δύο συστήματα λόγω του σφάλματος στη διασύνδεσή τους δεν είχαν το ίδιο περιεχόμενο. Η Αρχή, εξετάζοντας την υπόθεση, διαπίστωσε ότι το περιστατικό αυτό επηρέασε μεγάλο αριθμό φυσικών προσώπων συνδρομητών, καθώς υπήρξε παράβαση του άρθρου 25 (προστασία των δεδομένων ήδη από τον σχεδιασμό) και του άρθρου 5 παρ. 1 γ’ (αρχή της ακρίβειας) του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ). Για τον λόγο αυτόν, επέβαλε διοικητικό πρόστιμο ύψους 200.000 ευρώ, με βάση τα κριτήρια του άρθρου 83 παρ. 2 του Κανονισμού. Η απόφαση 31/2019 είναι διαθέσιμη στο www.dpa.gr «Αποφάσεις» 2) Επιβολή προστίμου για μη ικανοποίηση του δικαιώματος εναντίωσης και παραβίαση της αρχής της προστασίας των δεδομένων ήδη από τον σχεδιασμό κατά την τήρηση προσωπικών δεδομένων συνδρομητών Σε διαφορετική περίπτωση, η Αρχή έγινε αποδέκτης καταγγελιών από παραλήπτες μηνυμάτων διαφημιστικού περιεχομένου του ΟΤΕ σχετικά με τη μη δυνατότητα διαγραφής τους από τη λίστα αποδεκτών μηνυμάτων διαφημιστικού περιεχομένου. Κατά την εξέταση των καταγγελιών προέκυψε ότι από το 2013 και μετά, λόγω τεχνικού σφάλματος, δεν λειτουργούσε η διαγραφή από τις λίστες αποδεκτών των μηνυμάτων διαφημιστικού περιεχομένου για όσους παραλήπτες ασκούσαν το δικαίωμα αυτό μέσω του συνδέσμου “unsubscribe”. O ΟΤΕ δεν διέθετε το κατάλληλο οργανωτικό μέτρο, δηλαδή καθορισμένη διαδικασία μέσω της οποίας να εντοπίζει ότι το δικαίωμα εναντίωσης του υποκειμένου δεν μπορούσε να ικανοποιηθεί. Στη συνέχεια ο ΟΤΕ διόρθωσε το σφάλμα μόλις αυτό έγινε αντιληπτό μετά την παρέμβαση της Αρχής και προέβη στη διαγραφή 8.000 περίπου προσώπων από τις λίστες αποδεκτών των μηνυμάτων, οι οποίοι είχαν ανεπιτυχώς προσπαθήσει να διαγραφούν από το 2013 και μετά. Η Αρχή διαπίστωσε παράβαση του δικαιώματος εναντίωσης του υποκειμένου στην επεξεργασία για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης (άρθρο 21 παρ. 3 του ΓΚΠΔ) καθώς και του άρθρου 25 (προστασία των δεδομένων ήδη από το σχεδιασμό) του ΓΚΠΔ και επέβαλε διοικητικό πρόστιμο ύψους 200.000 ευρώ, με βάση τα κριτήρια του άρθρου 83 παρ. 2 του Κανονισμού. http://www.dpa.gr/APDPXPortlets/htdocs/documentDisplay.jsp?docid=47,129,81,44,214,237,129,37 http://www.dpa.gr/APDPXPortlets/htdocs/documentDisplay.jsp?docid=239,201,128,61,30,141,174,220 http://www.dpa.gr/APDPXPortlets/htdocs/documentSDisplay.jsp?docid=3,241,32,146,79,143,149,112 1
duende Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, geosoft2001 είπε Κι εμένα σήμερα δύο φορές με κάλεσαν δε το σήκωσα... Θα το βάλω φραγή και τέλος Truecaller , κάνε εγκατάσταση αυτή την εφαρμογή στο κινητό σου και θά με θυμηθείς... ελεος με το σπαμ. το truecaller ναι μεν σου εμφανιζει καποια νουμερα, τραβαει ομως και ολο το address book σου με τα ονοματα που εχεις βαλει και τα προσθετει στη βαση του, μαζι με το δικο σου (αν δε τα μοιραζεται και με τριτους). μετα μην απορεις αν σε παιρνουν 10χ περισσοτεροι Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2019 από duende
moumos Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Με κάθε τρόπο αποφύγετε να μπείτε σε συζήτηση μαζί τους. Την πάτησα αυτές τις μέρες σαν βλάκας και τώρα πληρώνω την ρήτρα πρόωρης διακοπής 24μηνου συμβολαίου το οποίο υποτίθεται ότι αποδέχθηκα τηλεφωνικά. Αναζητώ την κυρία που μου έκανε την προσφορά εδώ και μέρες και δυστυχώς έχει αλλάξει τμήμα (και καλά) και δεν είναι διαθέσιμη. Ακόμα περιμένω την απομαγνητοφωνημένη συνομιλία μαζί της στην οποία διαβεβαιώθηκα ότι πρώτα θα λάβω έντυπο συμβόλαιο και μετά θα κινηθεί τυχόν διαδικασία. Επομένως αφήστε στην άκρη τα αλτρουιστικά και κράξτε τους όπου τους πετύχετε. Τώρα πρέπει να ψαχτώ για τις ενέργειες που πρέπει να κάνω προς συνήγορο καταναλώτή και Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών μπας και βγει κάποια άκρη.
theoritikos Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Αν μπει το τηλέφωνο σου στο μητρώο 11 και δεχτείς τηλεφώνημα από τον πάροχο σου για κάποια προσφορά, θεωρείται παράνομη η κλήση του ?
l337 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, theoritikos είπε Αν μπει το τηλέφωνο σου στο μητρώο 11 και δεχτείς τηλεφώνημα από τον πάροχο σου για κάποια προσφορά, θεωρείται παράνομη η κλήση του ? Ναι. 1
theoritikos Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, l337 είπε Ναι. Έχουμε συμβόλαιο cosmote, το οποίο έχει λήξει εδώ και δυο μήνες. Θέλουμε να πάμε σε άλλη εταιρία, αλλά περιμένω την περίοδο των εορτών μήπως παίξει καμιά προσφορά. Μέρα παρα μέρα μας καλούνε να το ανανεώσουμε. Τους έχω πει επανειλημμένα πως θα φύγουμε επειδή οι ανταγωνιστές έχουν καλύτερες τιμές. Την τελευταία φορά τους είπα να μην μας ξαναπάρουν γιατί δεν κερδίζουν τίποτα με το να μας πιέζουν. Η τηλεφωνήτρια μου είπε πως θα το δηλώσει στο σύστημα, και όντως τα τηλέφωνα σταμάτησαν. Σήμερα όμως μας ξαναπήραν, και για κακή μου τύχη ήταν τηλεφωνητής που το έπαιζε τρελίτσα. Έλεγε πως δεν υπάρχει καταχώρηση στο σύστημα, πως δεν υπάρχουν ανταγωνιστές και άλλα φαιδρά. Αφού κατάλαβε πως δεν μασάω, μου λέει στο τέλος πως θα δηλώσει το νούμερο στο μητρώο 11. Του λέω και εγώ στο καλαμπούρι πως αυτό ισχύει και για τις κλήσεις του οτε . Αυτός να επιμένει πως είναι μόνο για τους άλλους.. Δυστυχώς δεν ρώτησα το όνομα του...
l337 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, theoritikos είπε Έχουμε συμβόλαιο cosmote, το οποίο έχει λήξει εδώ και δυο μήνες. Θέλουμε να πάμε σε άλλη εταιρία, αλλά περιμένω την περίοδο των εορτών μήπως παίξει καμιά προσφορά. Μέρα παρα μέρα μας καλούνε να το ανανεώσουμε. Τους έχω πει επανειλημμένα πως θα φύγουμε επειδή οι ανταγωνιστές έχουν καλύτερες τιμές. Την τελευταία φορά τους είπα να μην μας ξαναπάρουν γιατί δεν κερδίζουν τίποτα με το να μας πιέζουν. Η τηλεφωνήτρια μου είπε πως θα το δηλώσει στο σύστημα, και όντως τα τηλέφωνα σταμάτησαν. Σήμερα όμως μας ξαναπήραν, και για κακή μου τύχη ήταν τηλεφωνητής που το έπαιζε τρελίτσα. Έλεγε πως δεν υπάρχει καταχώρηση στο σύστημα, πως δεν υπάρχουν ανταγωνιστές και άλλα φαιδρά. Αφού κατάλαβε πως δεν μασάω, μου λέει στο τέλος πως θα δηλώσει το νούμερο στο μητρώο 11. Του λέω και εγώ στο καλαμπούρι πως αυτό ισχύει και για τις κλήσεις του οτε . Αυτός να επιμένει πως είναι μόνο για τους άλλους.. Δυστυχώς δεν ρώτησα το όνομα του... Δεν χρειάζεται το όνομα του, και αυτός ότι του πούνε λέει. Το interaction και η κλήση σου φαίνεται έτσι κι αλλιώς στα συστήματα τους. Μπες στην fb σελίδα τους και με ευγενικό τρόπο ζήτησε το mail για τα παράπονα, κλάτι που δυστυχώς δεν θυμάμαι για να στο δώσω εγώ τώρα. Μετά στείλε τους ένα mail όπου με ψύχραιμο και ευγενικό τρόπο θα γράφεις ότι έχει συμβεί και παράλληλα κοινοποίησε το στην ΑΠΔΠΧ (dpa.gr) και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Μετά από 20 εργάσιμες, που είναι η προθεσμία, θα δεις τι θα σου απαντήσουν. Αν η απάντηση δεν σε καλύπτει και βρίσκεται εκτός του νόμιμου νομικού πλαισίου, στείλε mail μετά στην ΑΠΔΠΧ (επισυνάπτονταςτην απάντηση της cosmote) και ανέφερε το γεγονός . Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2019 από l337
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα