Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, james rod είπε

εργοστασιακα δεν υπαρχουν. τωρα τι κανει ο καθενας ειναι αλλο θεμα.

και ραλι, πουντο υπηρχαν που πηγαιναν 200+ hp και μετα αντιο ζωη.

Δύσκολα εργοστασιακά να δίνει 5 αλλα ελπίζω να το δούμε με τα 10nm.

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Βασικα να ελπιζετε και να ευχεστε να παει το ολο ζητημα σε low freq high core για να ανασανουμε και εμεις που το pc δεν το εχουμε για παιχνιδια :P

Δημοσ.

Ακόμα και να βγουν τελικά 10nm επεξεργαστές από την ίντελ δεν ξέρουμε αν θα αυξάνουν το πλήθος των τρανζίστορ διατηρώντας την ίδια συχνότητα. Γιατί από το χρονοδιάγραμμα των laptop cpus βλέπεις ότι υπάρχει δυνατότητα παραγωγής ακόμα και σήμερα. Όχι όμως σε high end επίπεδο.

Σχετικά με τις ανακοινωμένες διορθώσεις που θα κάνει η ίντελ στα 10nm κανένας δεν εγγυάται ότι θα πετύχουν. Μπορεί να έχουμε εκ νέου καθυστερήσεις.

Αναφορά σε κείμενο

Krzanich’s statement says that while Intel has defined the fixes, it hasn’t actually tested them in high-volume manufacturing. That means the company could turn back to the drawing board soon if the fixes aren’t effective.

Εν ολίγοις είναι μπούρδες τα upgrade paths όταν έχουμε φτάσει σχεδόν στο τέλος της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών επεξεργαστών. Περιμένοντας κάποια εναλλακτική τεχνολογία(π.χ. γραφένιο) που θα αργήσει και αυτή να έρθει.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, narta είπε

Βασικα να ελπιζετε και να ευχεστε να παει το ολο ζητημα σε low freq high core για να ανασανουμε και εμεις που το pc δεν το εχουμε για παιχνιδια :P

Ειναι δυσκολο για τους dev να ξανα γραψουν. Γραφουν απλα σου λενε αφου εχουμε ετοιμα τα προγραμματα βολευτειτε με αυτα. Πχ το winrar σε unrar τα παει καλα με λιγους πυρηνες και υψηλη συχνοτητα ενω το 7zip το εχουν φτιαξει καλυτερα για πολλους πυρηνες. Τα παιχνιδια σε καμια 5ετια βλεπουμε για να αρχισουν να αξιοποιουν πανω απο 6 πυρηνες εδω απο το 2011 καναμε αμαν να δουλευουν πανω απο 4. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Εν ολίγοις είναι μπούρδες τα upgrade paths όταν έχουμε φτάσει σχεδόν στο τέλος της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών επεξεργαστών.

Σωστα. Αρα παρτε ολοι Intel που ειναι για εσας πριν εσας και δεν σας δινει εξ ορισμου upgrade path αφου αλλαζει τα chipset σαν βρακια. Ε τι να τυρανιεσαι με upgradability και φυκια που πουλανε οι κοκκινοι; Αφου ειπε ο @pirmen56 οτι η τεχνολογικη εξελιξη τελος. 6 αντε 8 πυρηνες για mainstream και κλεισμε, finito, capout, the end, that's all folks.

 

Αναφορά σε κείμενο

Ειναι δυσκολο για τους dev να ξανα γραψουν. Γραφουν απλα σου λενε αφου εχουμε ετοιμα τα προγραμματα βολευτειτε με αυτα. Πχ το winrar σε unrar τα παει καλα με λιγους πυρηνες και υψηλη συχνοτητα ενω το 7zip το εχουν φτιαξει καλυτερα για πολλους πυρηνες. Τα παιχνιδια σε καμια 5ετια βλεπουμε για να αρχισουν να αξιοποιουν πανω απο 6 πυρηνες εδω απο το 2011 καναμε αμαν να δουλευουν πανω απο 4. 

Οσο δεν φευγει κοσμος τοσο δεν ξεκουνανε. Ας αργοπορησει κιαλλο η Adobe να κανει πολυνηματικη την σουιτα της και το Davinci Resolve με περιμενει με ανοικτες αγκαλες, πιο φθηνο και πλεον με το Fusion δωρο στην τιμη απαξ ετσι, οχι συνδρομες και τετοια...

Ας κατσουν να παιζουν  με τις κοτσιδες τους δεν με νοιαζει, αν ανοιξουν οι επιλογες θα αναγκαστουν να ξεκουνησουν.

Επεξ/σία από narta
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Heybro είπε

Ειναι δυσκολο για τους dev να ξανα γραψουν. Γραφουν απλα σου λενε αφου εχουμε ετοιμα τα προγραμματα βολευτειτε με αυτα. Πχ το winrar σε unrar τα παει καλα με λιγους πυρηνες και υψηλη συχνοτητα ενω το 7zip το εχουν φτιαξει καλυτερα για πολλους πυρηνες. Τα παιχνιδια σε καμια 5ετια βλεπουμε για να αρχισουν να αξιοποιουν πανω απο 6 πυρηνες εδω απο το 2011 καναμε αμαν να δουλευουν πανω απο 4. 

Στα open world της ubisoft οι πυρήνες αξιοποιούνται σαν software γέφυρα ανάμεσα στην κονσολάδικη DX12 έκδοση και την DX11 έκδοση του pc. Κάτι σαν emulation για την διευκόλυνση των devs. Κανέναν άμεσο όφελος για τον παίκτη.

Σε όλα τ'άλλα games φτάνουμε μέχρι τα 6 cores μαξ. Ίσως το battlefield 1 να είναι η μοναδική εξαίρεση που τα ξεπερνάει μαζί με το crysis 3. Και μετά απ'αυτά κάποιοι ονειρεύονται games σε 12c/24t. Και στα προγράμματα παρόμοια κατάσταση. Στο κάτω κάτω όποιος κάνει σοβαρή δουλειά με rendering ας πούμε, γιατί να μην νοικιάσει χρόνο σε render farm; Υπάρχει θέλω να πω και το cloud.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Στο κάτω κάτω όποιος κάνει σοβαρή δουλειά με rendering ας πούμε, γιατί να μην νοικιάσει χρόνο σε render farm; Υπάρχει θέλω να πω και το cloud.

Γιατι η πλειονοτητα των χρηστων χρησιμοποιει ειτε πολυπηρηνο συστημα με rendering στο background ειτε dedicated render server που σε βαθος χρονου ειναι πολυ πιο οικονομικο. Ειναι πολυ μικρη η μεριδα των χρηστων που εχει την ευχερεια και τον ογκο δουλειας που του εξοικονομει χρονο ΚΑΙ χρημα να κανει offload σε cloud rendering

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, narta είπε

Σωστα. Αρα παρτε ολοι Intel που ειναι για εσας πριν εσας και δεν σας δινει εξ ορισμου upgrade path αφου αλλαζει τα chipset σαν βρακια. Ε τι να τυρανιεσαι με upgradability και φυκια που πουλανε οι κοκκινοι; Αφου ειπε ο @pirmen56 οτι η τεχνολογικη εξελιξη τελος. 6 αντε 8 πυρηνες για mainstream και κλεισμε, finito, capout, the end, that's all folks.

Η AMD ενώνει 4 core dies και αυτή τη στιγμή στα κατ' όνομα 12nm δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 4,3Ghz με βαρύ oc. Ναι είμαστε πολύ κοντά στο τέλος. Και όταν βλέπεις βελτιώσεις της τάξης του 3-5% ανά έτος(σε επίπεδο πυρήνα) τότε καταλαβαίνεις ότι με ένα "καπέλο τιμής" για έναν 7820Χ αν είσαι pro ή 8700Κ αν δεν είσαι καθάρισες για πολλά χρόνια.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η AMD ενώνει 4 core dies και αυτή τη στιγμή στα κατ' όνομα 12nm δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 4,3Ghz με βαρύ oc. Ναι είμαστε πολύ κοντά στο τέλος. Και όταν βλέπεις βελτιώσεις της τάξης του 3-5% ανά έτος(σε επίπεδο πυρήνα) τότε καταλαβαίνεις ότι με ένα "καπέλο τιμής" για έναν 7820Χ αν είσαι pro ή 8700Κ αν δεν είσαι καθάρισες για πολλά χρόνια.

Γενικα η ολη ιστορια με τους επεξεργαστες γινεται περισσοτερο για την κοντρα και το χαβαλε. Οι επιδοσεις απο χρονο σε χρονο ειναι μηδαμινες δεν ειναι οπως παλια που απο τα 80nm πηγαιναν στα 40 κοκ και οι αυξηση ηταν τρομερη. Τωρα με εναν cpu στα 200 250 βγαζεις πολλα χρονια ανετα. Οταν πανε στα πραγματικα 7nm τοτε θα δουμε πραγματικες διαφορες με τωρα αλλα ποσο κοντα ειμαστε σε αυτο δεν ξερω.

Δημοσ.

Είμαι περίεργος να δώ όταν βγάλει η ίντελ τον 9700κ τι ρολόγια θα έχει,έχω παρατηρήσει ότι τα πολλά cores δέν τα πάνε καλά με τις υψηλές συχνότητές,έχω δεί  7900x να φτάνει τα 4,7 με υδρόψυξη, όπως και να έχει εγώ προτιμώ πυρήνες.

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, narta είπε

Βασικα να ελπιζετε και να ευχεστε να παει το ολο ζητημα σε low freq high core για να ανασανουμε και εμεις που το pc δεν το εχουμε για παιχνιδια :P

Λογικά θα πάνε και οι desktop επεξεργαστές σε big.LITTLE. 2-4 high frequency cores και καμιά 32 low-frequency cores που θα έχουν και λιγότερα features (π.χ χωρίς υποστήριξη AVX).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν τα προγραμματα γινουν πολυνηματικα χεστηκα αν θα τρεχει ο επεξεργαστης στα 3 GHz ή στα 4GHz. Δωσε 48 πυρηνες στα 2GHz σε πολυνηματικη διεργασια και ας παει στα 10GHz στο μονομηματικο σαπακι προγραμμα. Το μελλον ειναι multi-threaded.  Ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Το θεμα ειναι αν ειναι εγγυς ή μακρινο. Η Intel το θελει δεκαετια τουλαχιστον μακρια και η AMD αυριο.

Επεξ/σία από narta
Δημοσ.
Μόλις τώρα, narta είπε

Αν τα προγραμματα γινουν πολυνηματικα χεστηκα αν θα τρεχει ο επεξεργαστης στα 3 GHz ή στα 4GHz. Δωσε 48 πυρηνες στα 2GHz σε πολυνηματικη διεργασια και ας παει στα 10GHz το μονομηματικο σαπακι προγραμμα. Το μελλον ειναι multi-threaded.  Ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Το θεμα ειναι αν ειναι εγγυς ή μακρινο. Η Intel το θελει δεκαετια τουλαχιστον μακρια και η AMD αυριο.

640px-AmdahlsLaw.svg.png

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, narta είπε

Αν τα προγραμματα γινουν πολυνηματικα χεστηκα αν θα τρεχει ο επεξεργαστης στα 3 GHz ή στα 4GHz. Δωσε 48 πυρηνες στα 2GHz σε πολυνηματικη διεργασια και ας παει στα 10GHz το μονομηματικο σαπακι προγραμμα. Το μελλον ειναι multi-threaded.  Ειτε μας αρεσει ειτε οχι. Το θεμα ειναι αν ειναι εγγυς ή μακρινο. Η Intel το θελει δεκαετια τουλαχιστον μακρια και η AMD αυριο.

Το να βαλεις πολλους πυρηνες ειναι το μονο ευκολο. Δεν τους ειναι τιποτα να δωσουν 20 πυρηνες στα 2.5ghz. Τιποτα. Αλλα για πιο λογο? Θα παει ο αλλος να τρεξει light room η κανα cad και θα λεει τι σαπακι πηρα. Το μελλον προφανως θα παει σε πολλους πυρηνες απλα δεν ξερω αν ειναι το 2020 η το 2030. Η ιστορια δειχνει οτι δεν ειναι ευκολο να γραψεις για πολλους πυρηνες ειδικα σε περιπλοκα προγραμματα. Γραφουν για 3 4 πυρηνες και εκει η ομη δυναμη παντα θα κερδιζει. Κατι σαν τα κινητα. Η mediatek εβγαλε 10 πυρηνες αλλα η apple ειναι 10 φορες πιο πανω με 4.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Heybro είπε

Γενικα η ολη ιστορια με τους επεξεργαστες γινεται περισσοτερο για την κοντρα και το χαβαλε. Οι επιδοσεις απο χρονο σε χρονο ειναι μηδαμινες δεν ειναι οπως παλια που απο τα 80nm πηγαιναν στα 40 κοκ και οι αυξηση ηταν τρομερη. Τωρα με εναν cpu στα 200 250 βγαζεις πολλα χρονια ανετα. Οταν πανε στα πραγματικα 7nm τοτε θα δουμε πραγματικες διαφορες με τωρα αλλα ποσο κοντα ειμαστε σε αυτο δεν ξερω.

Αξίζει να ρίξει κανείς μια ματιά στις core scaling μετρήσεις που έχει κάνει ο Παπαδόπουλος του dark side of gaming(pc performance analyses). Πολλές φορές με HT υπάρχει αρνητικό scaling είτε είσαι στα 4 είτε στα 6 cores. Το 99% των games δεν κερδίζει σχεδόν τίποτα πάνω από 6c/6t και το 4c/8t σε πολλές περιπτώσεις βρίσκεται λίγο πίσω από το πρώτο.

Προσφατο open world:

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/final-fantasy-xv-pc-performance-analysis/2/

Από τις ελάχιστες εξαιρέσεις που το 6c/12t δίνει κάτι παραπάνω(και λίγο):

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/kingdom-come-deliverance-pc-performance-analysis/2/

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...